Το περασμένο καλοκαίρι, η Ferrari παρουσίασε την Portofino, η οποία αντικατέστησε την California T, η οποία βρισκόταν στην παραγωγή από το 2008, με το facelift της να παρουσιάζεται το 2014. Το όνομα του αυτοκινήτου έρχεται από το ιταλικό ψαροχώρι και τουριστικό θέρετρο, που φημίζεται για το γραφικό του λιμάνι και την ιστορική του σχέση με διασημότητες και καλλιτέχνες.

Με τις παραδόσεις της Portofino να ξεκινούν τον τρέχοντα μήνα, ξεκίνησαν τα πρώτα review του αυτοκινήτου, και στο παραπάνω video θα δεις τον Steve Sutcliffe να την οδηγεί. Το μοντέλο εξακολουθεί να είναι το entry-level της γκάμας της, και μηχανικά κινείται από τον ίδιο 3,9-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 600 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 μέχρι τις 5.200 σ.α.λ. Η απόδοση του κινητήρα είναι αυξημένη κατά 40 άλογα και 5 Nm σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι επιδόσεις της Portofino είναι κλασικές “Ferrari”, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.

Περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αχ αν εβγαινε μονο σε coupe!

  • a_f_a

    η ιδανική φερράρι.
    μακαρι να ειχα καμια 300αρα να τα έδινα και να την είχα για καθημερινό και να μη με νοιαζει ουτε γρατζουνιες ουτε τίποτα. να τη παρκάρω στο δρόμο σα καθημερινό αμάξι. μπλε σκουρο με καφε-σταχτί εσωτερικό θα την είχα.

    • mixalhs7

      Εγω θα εδινα κατι παραπανω για μια καλιφορνια με χειροκινητο κιβωτιο που την θεωρω επένδυση σε future classic μοντελο.

    • a_f_a

      προσωπικά θεωρώ τη καλιφόρνια απράδεκτη σχεδιαστικά. ο κωλος της ειναι απλά άθλιος σαν όγκος. τωρα, χειροκίνητη, αυτόματη, ουτε να τη βλεπω δε θα ήθελα.
      η πορτοφινο ειναι σε άλλη κλάση πια.

    • mixalhs7

      Ειχα οδηγησει μια Καλιφορνια καποτε. Το αυτοκινητο ηταν μια χαρα οδηγικα.
      Οντως το πισω μερος θα μπορουσε να ηταν λιγο λιγοτερο ογκοδες αλλα δε με πολυχαλασε. Εξαλλου πισω επρεπε να χωρεσουν +2 μικρα καθισματα και η μεταλλικη αναδιπλουμενη οροφη μαζι με ενα αξιοπρεπη χωρο αποσκευων! Θεωρω πως σε αμιγος κουπε εκδοχη θα βλεπαμε ενα εντελως διαφορετικο αμαξωμα.
      Η Πορτοφινο δεν μου αρεσει καθολου μπροστα, το υπολοιπο ειναι πανω κατω μια συνεχεια στο υφος της καλιφορνια.!
      Οπως και να χει η Καλιφορνια σε χειροκινητο ειναι future classic επενδυση ειδικα αν ψαχνεις αυτοκινητο που μελλοντικα θα αυξησει την μεταπωλητικη του αξια!

    • a_f_a

      σίγουρα ο σχεδιασμός έπρεπε να καλύψει μηχανολογικές απαιτήσεις. οδηγικά δε μπορώ και ουτε κρίνω μιας και δεν την έχω οδηγήσει.
      η πορτοφίνο σε αναλογίες, προσωπικά νομίζω οτι ειναι πολύ πιο αρμονική με κλειστή ή ανοικτή οροφή. εξαιρετική εκτέλεση νομίζω.
      απο όσο έχω ακούσει βεβαια όποια φερραρι έχει πια μηχανικό κιβώτιο, ειναι υποψήφια για future classic όπως λες.

  • giorgos

    Ενα κουκλι σκετο οσο δεν γουσταρα την καλιφορνια τοσο μαρεσει αυτη