Στην έκθεση της Γενεύης του 2016, η Koenigsegg παρουσίασε την έκδοση παραγωγής της Regera, και αυτή έγινε γρήγορα sold out, καθώς η Σουηδική εταιρία ανακοίνωσε ότι και οι 80 που θα βγουν από το εργοστάσιο της στο Angelholm έχουν βρει τον τυχερό ιδιοκτήτη τους. Η Regera είναι το μεγαλύτερο project στην ιστορία της Koenigsegg, σηματοδοτώντας παράλληλα την πρώτη φορά που έχει στην γκάμα της δύο αυτοκίνητα (Regera και Agera RS).

Όπως γνωρίζεις, μηχανικά η Regera χρησιμοποιεί τον γνωστό, 5,0-λιτρο turbo V8 κινητήρα της εταιρίας με turbo δύο σταδίων, απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA, η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα υδρόψυκτο, 4,5 kWh, 800 Volt pack μπαταριών, που σύμφωνα με την Koenigsegg, είναι το πιο “power-dense” pack μπαταριών στον κόσμο, και το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει μπαταρίες 800V. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου ώστε να είναι ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. Το monocoque carbon σασί έχει αφαιρούμενη οροφή, οποία μπορεί να αποθηκευτεί στον χώρο αποσκευών.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο ιδρυτής και CEO, Christian von Koenigsegg, δήλωσε ότι με την αφαίρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης από την Regera, αυτό θα μπορούσε να την μετατρέψει πιθανώς στο πιο προηγμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου.

Οι ηλεκτροκινητήρες της Regera αποδίδουν περίπου 700 ίππους και η μπαταρία της ζυγίζει μόλις 70 κιλά, με τον Koenigsegg να τονίζει:

Έτσι, κατά κάποιον τρόπο, είμαστε κάπου στην κορυφή της τεχνολογίας για τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό είναι κρυμμένο από το γεγονός ότι έχουμε και μια μηχανή καύσης εκεί.

Μελλοντικά, η λογική λέει ότι η σουηδική εταιρία θα αυξήσει τα “ηλεκτρικά συστατικά” στα μοντέλα της, χωρίς να απαλλαγεί από τον ΜΕΚ κινητήρα, ώστε να δημιουργήσει δυνατά υβριδικά μοντέλα, αλλά ο Koenigsegg πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι η άμεση συνέπεια της συνεχώς αναπτυσσόμενης τεχνολογίας.

Υπάρχει, όμως, ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά οχήματα, και αυτό είναι ο ήχος τους. Ή καλύτερα η έλλειψη του. Και ενώ οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι εντελώς αθόρυβοι, ο ήχος που παράγεται από αυτούς δεν είναι ελκυστικός σε σύγκριση με ένα μεγάλο V8 κινητήρα. Μόνο για το λόγο αυτό, ο Christian von Koenigsegg πιστεύει ότι η Regera προσφέρει το καλύτερο και των δύο κόσμων, συνδυάζοντας τα οφέλη ενός ηλεκτρικού κινητήρα με την ηχητική εμπειρία ενός αυτοκινήτου που λειτουργεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης.