Δύο ώρες μετά από τη Mercedes W09, σειρά παίρνει η Ferrari SF71H. Η ιταλική ομάδα παρουσίασε με κάθε επισημότητα το φετινό της «όπλο», με την ελπίδα ότι θα δε θα συμπληρώσει δέκα ολόκληρα χρόνια μακριά από τους τίτλους, σταματώντας την απόλυτη κυριαρχία της Mercedes τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

1Εμπρός μέρος

Ξεκινώντας από μπροστά, το ρύγχος της SF71H δεν παρουσιάζει αλλαγές, ενώ σχεδόν ίδια είναι και η εμπρός πτέρυγα, αν εξαιρέσουμε μια αρκετά μεγάλη διάτρηση στην κάτω πλευρά του εσωτερικού μέρους, εκεί που υπάρχει το λογότυπο «V-Power». Τα υπόλοιπα στοιχεία δεν φαίνονται αλλαγμένα, με τα endplates να είναι, επίσης, ίδια.

Η εμπρός ανάρτηση είναι push-rod, ενώ τα brake ducts είναι μικρότερα σε μέγεθος και πιο χαμηλά τοποθετημένα συγκριτικά με πέρυσι, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα γύρω από αυτά να έχουν διατηρήσει τη θέση τους. Οι κάμερες και τα στηρίγματά τους παραμένουν ίδια, όπως και τα wishbones, το ύψος των οποίων δεν φαίνεται πως έχει αλλάξει από το 2017.

Ωστόσο, πάνω από αυτά απουσιάζουν τα δύο αεροδυναμικά βοηθήματα, δίπλα από την έξοδο του S-Duct, που βρίσκεται και φέτος εκεί. Επιπλέον, στο κάτω μέρος, η εισαγωγή για το σύστημα παραμένει στη θέση της, όμως αλλαγές βλέπουμε μπροστά και πίσω από αυτή, με την προσθήκη αεροδυναμικών στοιχείων, για την καλύτερη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου.

2Sidepods και Barge Boards

Για να μετακινηθούμε πίσω από τον εμπρός άξονα, τα barge boards είναι λίγο διαφορετικά φέτος, με την προσθήκη κάθετων διατρήσεων στο κάτω μέρος, ακριβώς πίσω από τα ψαλίδια της ανάρτησης. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι, επίσης, λίγο αλλαγμένο, με την καμπύλη στο τελείωμα των βασικού κομματιού να παρουσιάζει έντονη κυρτότητα.

Τα μικρά πτερύγια μπροστά από τις εισαγωγές είναι και φέτος εκεί, όμως νέα είναι τα στοιχεία δίπλα από αυτές. Κατ’ αρχάς, οι εισαγωγές είναι μικρότερες φέτος, συνεπώς διακρίνουμε καλύτερα τα βοηθήματα γύρω τους. Το μεγάλο οριζόντιο στοιχείο πάνω από αυτές εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά φέτος συνεχίζει και ενώνεται με το νέο κάθετο πτερύγιο στο εξωτερικό μέρος, το οποίο παρουσιάζει μια μεγάλη διάτρηση σε γωνία 90°.

Επιπλέον, το οριζόντιο στοιχείο κάτω από τις εισαγωγές βγαίνει έξω από τα sidepods και ενώνεται με το επάνω κομμάτι, έχοντας δύο στηρίγματα-οδηγούς δίπλα από τις εισαγωγές. Τα στηρίγματα των καθρεφτών δείχνουν ίδια, ωστόσο οι ίδιοι οι καθρέφτες παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες εσοχές.

Η προστασία Halo είναι βαμμένη σε κόκκινο χρώμα (μαύρο στο μέσα μέρος), έχοντας μπροστά το λογότυπο της Scuderia, ενώ στο πάνω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή. Διαφορετική είναι και η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, με πιο οβάλ σχήμα, θυμίζοντας έντονα την περσινή (και φετινή) εισαγωγή της Mercedes, ενώ μία μικρή οπή συνεχίζει να βρίσκεται στο κάτω μέρος.

3Πίσω μέρος

Πιο λεπτό και με πιο έντονες καμπύλες είναι το πίσω μέρος της SF71H, λόγω του καλύτερου πακεταρίσματος του νέου power unit, το οποίο φημολογείται ότι στο ξεκίνημα της σεζόν θα έχει την ίδια δύναμη με αυτή των τελευταίων περσινών αγώνων, αλλά μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία.

Το Shark Fin δεν υπάρχει πια, έτσι το κάλυμμα του κινητήρα είναι νέο και τραβηγμένο όσο το δυνατόν πιο πίσω, με μια μικρή πτέρυγα στο τέλος του, μπροστά από τα διπλά υποστηρίγματα της πίσω πτέρυγας, η οποία παρουσιάζει αλλαγές, κυρίως στα endplates: αρχικά, οι διατρήσεις στο πάνω μέρος είναι έξι, ενώ, από τις φωτογραφίες που έχουμε, βλέπουμε ότι στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν οι κάθετες διατρήσεις.

Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, με τα ανοίγματα μπροστά από τους πίσω τροχούς να είναι λιγότερα, τουλάχιστον για την ώρα. Επιπλέον, όπως και πολλές ομάδες, έτσι και η Ferrari έχει προεκτείνει το carbon μερικά εκατοστά έξω από τα led και πίσω από την εξάτμιση, με την απουσία του «monkey seat» να είναι χαρακτηριστική.

4Χρώματα και οδηγοί

Διαφορετικός είναι ο χρωματισμός του μονοθεσίου (που έχει μακρύτερο μεταξόνιο), με πολύ λιγότερο λευκό, λόγω φυσικά της απουσίας της Santander. Το κόκκινο χρώμα πλέον βρίσκεται στην εμπρός, την πίσω πτέρυγα και τα barge boards, ενώ το λευκό είναι μόνο στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, εκεί όπου θα είναι τοποθετημένο το νούμερο των οδηγών.

Παράλληλα, κατά μήκους του μονοθεσίου βλέπουμε μια ασημί ρίγα, η οποία ενώνει ουσιαστικά το κόκκινο χρώμα με το μαύρο του carbon, κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, το οδηγικό δίδυμο της Scuderia θα αποτελείται από τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen, με την ιταλική ομάδα να θέλει περισσότερη ταχύτητα και σταθερότητα από τον 38χρονο Φινλανδό, που πιθανώς διανύει την τελευταία του σεζόν στη Formula 1.

  • Αποκλειστικά, η νέα γκάμα προϊόντων από την εταιρία του Maranello…………. https://uploads.disquscdn.com/images/25cdc95bc15236bb776eed718f0beb2ec2e920ceaf22a7316bff93fa58b8dfdf.jpg xaxaxaxaxaxaxa

    • Nerazzuro21

      Έβαλαν και το σήμα της Scuderia για να το τονίσουν ακόμα περισσότερο. :P
      Πάντως για το livery δεν πρέπει να έχουν παράπονο οι tifosi. Περισσότερο κόκκινο και λιγότερο άσπρο, όπως ήθελαν.

    • Nerazzuro21

      Έβαλαν και το σήμα της Scuderia για να το τονίσουν ακόμα περισσότερο. :P
      Πάντως για το livery δεν πρέπει να έχουν παράπονο οι tifosi. Περισσότερο κόκκινο και λιγότερο άσπρο, όπως ήθελαν.

    • Όντως, το φετινό livery είναι εκπληκτικό!!!!!
      Από την δευτέρα, πληροφορίες μιλούσαν ότι το κόκκινο θα ήταν το κυρίαρχο χρώμα.
      Πάντως, για το νέο μονοθέσιο ερωτήθηκε και ο Raikkonen και ήταν αποστομωτικός………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/6a2197feba30dcda59edd176268b0711670cb9e8ecfff09c802e536dc5aeaf29.png χαχαχαχαχαχα

    • Mika

      Kι επιτελους εφυγε το παραταιρο σημα της Alfa Romeo….!!A ναι, ξεχασα, εφτιαξαν ξεχωριστη ομαδα για να το ξεφορτωθουν!!!
      :p :p

    • Spider

      Ορατότης μηδέν….

    • Mika

      Ειναι τοσο μικρο πια που δεν κανει μπαμ!
      ;-)
      Kαι εντελως αχρειαστο, imo…

    • Bad Belmondo

      Εγώ δεν ικανοποιούμαι τόσο εύκολα! :-Ρ

    • Bad Belmondo

      Ναι αλλά σε κάνουν 0,05 δευτερόλεπτα ταχύτερο στην παραλία!! :-Ρ

  • Θα ξεκινήσω με την τελετή για την παρουσία του μονοθεσίου, η οποία η καταπληκτική.
    Το moto “Bring The Passion To Maranello” και βασικός παρουσιαστής ο Marc Gene έδωσαν μια διαφορετική “νότα” στην παρουσίαση, μαζί με τους εργαζόμενους της ομάδας της Ferrari.
    Καταρχάς, οι χρωματιστοί είναι εκπληκτικοί, αλλά αισθητικά χαλάνε τα πάντα από την κατασκευή “sayonara”.
    Σχεδιαστικά, φαίνεται ξεκάθαρα ότι, το φετινό μονοθέσιο είναι εξέλιξη του περσινού, με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο σε σχέση με την SF70-H.
    Πιο συγκεκριμένα, οι εισαγωγές αέρα φέτος χωρίζονται και η σχεδίαση στο πίσω μέρος είναι εκπληκτικά “περιορισμένη”
    Η ομάδα των Cardile-Sanchez αξιοποίησε αεροδυναμικά ακόμα και την “διχάλα”
    Εκεί που θα πρέπει να περιμένουμε είναι να δούμε τι έχει κάνει ο Binotto (τον Iotti δεν το βάζω στο “κάδρο” γιατί εντάχθηκε στην ομάδα πριν από λίγο καιρό) σχετικά με τον κινητήρα και συνολικά στο PU της ιταλικής ομάδας.
    Φέτος, εκτός της απόδοσης που θα πρέπει να βελτιωθεί η Ferrari είναι και η αξιοπιστία, γιατί το 2017 η ομάδα του Maranello ταλαιπωρήθηκε πολύ, αλλά για φέτος το όριο των 3 PU είναι ζωτικής σημασίας για να διεκδικήσεις νίκες και φυσικά τους τίτλους.

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτο με το halo που είδαμε για μένα ειναι σημειο ΚΛΕΙΔΙ

    • Demis S.F.

      σε άλλη φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρα το άνοιγμα των οπών στο πάτωμα πίσω απ΄τα barge boards, ας ελπίσουμε ότι βρήκαν κάτι καλό απο κει!!! και καλή χρονιά να έχουμε!

  • Renesis1

    Κατακόκκινο φέτος, πολύ όμορφο, θυμίζοντας πιο παλιά κλασσικά και διαχρονικά liveries. Καλοτάξιδο!

  • Kaloumenaki

    Χριστέ μου τόσα καλοκαίρια κυκλοφορούσα στην παραλία με ferrari και δεν το ήξερα.

  • georgekaras

    Ειναι σκετη ηδονη μακραν το καλυτερο παντοφλι στο grid .Τα sidepods ειναι σαν αυγοθηκες τρομερη σχεδιαστικη τολμη μακαρι να χει αποτελεσμα φετος

  • thymios tsilimparis

    Όμορφο πλην παντόφλας.
    Αύξησαν το μεταξόνιο, έκαναν ένα πολύ στανό πακετάρισμα του κινητήρα, άντε να δούμε αν όλα αυτά αρκούν!
    Η αύξηση μεταξονίου σίγουρα θα δώσε περισσότερη ταχύτητα στις ευθείς, κάτι σοφό αν αναλογιστούμε το θεωρητικό τουλάχιστον μειονέκτημα έναντι των γερμανικών μοτερ.

  • Akis-F1 FAN

    Κουκλάρα !! To livery εξαιρετικό με την κυριαρχία του κόκκινου…αν δεν είχε και αυτό το σκατοhalo θα ήταν πραγματικά ένα αριστούργημα !! Μου αρέσει που η σχεδιάση στα ψυγεία είναι και φέτος πολύ τολμηρή. Μακάρι αν είναι όσο γρήγορο όσο και όμορφο.

  • Yiannis P

    Για μένα ο Κίμι έπρεπε να μην ήταν φέτος. Δεν μπορείς να πηγαίνεις για πρωτάθλημα και να έχεις τον έναν οδηγό να παλεύει μόνος του και ο άλλος να κοιμάται του καλού καιρού και να μην κάβει καθόλου βαθμούς από τους άλλους. Στα του μονοθεσίου, πολύ όμορφο εμφανισιακά άντε να δούμε και από ταχύτητα.

  • δεν ξερω αν βελτιωσαν ολοι την αποδοση του κινητηρα αλλα συγουρα με 3 κινητηρες για ολοι την σεζον δεν νομιζω να βελτιωθηκε τοσο οσο θα βελτιωθηκε η αξιοπιστια ..οποτε αναρωτιεμε μηπως εχουμε φετος αγωνες αντοχης και τακτικης και οχι αγωνες ταχυτητας;;;

  • Κούκος

    Μέχρι στιγμής Mercedes και Renault οπτικά τουλάχιστον.. Ας ελπίζουμε για κάτι όμορφο αύριο

  • xtra

    .το πιο μιζερο απ’ολα , εμφανισιακα…

    • Yiannis P

      Γιατί;

    • xtra

      (στα ματια μου εστω)… Γοατο δεν εχει φαντασια γραφιστικα… Ενα απλο κοκκινομαυρο με ασημι ζαντες, σκοτπια λογοτυπα χορηγων και ένα σημαιακι. Αναγνωριζω οτι ειναι ενα παραδοσιακο look, αλλα σε σχεση με αλλα μονοθεσια που χρησιμοποιησαν τα καινουρια δομικα στοιχεια (κομμενο sharkfin-halo κτλ) ή τις ρευστες γραμμες για να προσαρμοσουν τα γραφικα, εδω μου φαινεται ενα προχειρο “βαψτο κοκκινο φερραρι ρεντ και βαλε σηματακια και χορηγους και φυγαμε” φαση…

    • Yiannis P

      Καλά όντως, έτσι όπως το λες δεν έχεις και άδικο..

    • xtra

      …χεχε ! βεβαια σημερα ειδα και την mclaren που ειναι εξισου μονοχρωμη αλλα..χωρις χορηγους και νομιζω οτι κερδισε επαξια τον τιτλο της πιο μιζερης eveeeeer !

  • Spider

    Επίσης οι φωτογραφίες στο επίσημο site δείχνουν πολύ μεγάλο rake, ενώ το τετράφυλλου τριφύλλι εξακολουθεί να είναι στην θέση του!!!!

  • Fonis

    Ωραίο ! Αφαίρεσαν το ορθογώνιο λευκό “scuderia ferrari” σήμα και αυτομάτως έγινε πιο κόκκινο.

  • Anestis Genk

    Το σηματάκι της autodelta δεν έπρεπε να το έχει imo.

    • Spider

      Που το βλέπεις και δεν το βλέπουμε εμείς?

    • Anestis Genk

      για το τετραφύλλι λέω

    • Spider

      Αυτό δεν είναι το σήμα της Autodelta. Η Autodelta σαν εταιρεία δεν υπάρχει πλέον και το σήμα της ήταν το παρακάτω. https://uploads.disquscdn.com/images/30a3be7a25de61d3a0fcc34a8ae81465790ac8920351cac7da9571cde2e79562.png

    • Anestis Genk

      ναι αυτό είναι το ας πούμε πιο ΤΜ σηματάκι, αλλά το τετραφύλλι= αγωνιστικές άλφα.

  • Mika

    Oλοι παλευουν να κρυψουν το Halo και αυτοι πανε και το βαφουν κατακοκκινο!!!
    Ζντουπ!!!!!
    :p

    • Fonis

      Και όχι μόνο αυτό, έβαλαν και σηματάκι πάνω σε περίπτωση που μας ξεφύγει και δεν το δούμε ! :D

  • DarkV12Tdi

    Μαρέσει που έβαψαν το Halo και του έβαλαν και σήμα :P

  • thymios tsilimparis

    μέχρι τώρα είναι το μοναδικό μονθέσιο με…μίνι αεροτομή στο halo!

    • Spider

      Και η Sauber-Alfa Romeo έχει.

    • thymios tsilimparis

      δεν το είχα δει καν! ευχαριστω

  • Bad Belmondo

    Καθόλου άσχημο το φετινό μονοθέσιο, με εξαίρεση την παντόφλα του Sony Anderson και, κλασικά, τη μύτη! Μου φαίνεται χοντρή και άκομψη, όπως και στο περυσινό μονοθέσιο!
    Μου αρέσει η στενή γραμμή του καλύμματος της μονάδας ισχύος, που ευνοεί και την αεροδυναμική απόδοση! Και το πίσω φτερό μου φαίνεται ακόμα πιο επιθετικό από το περυσινό! Επίσης μου κάνει εντύπωση η σχεδίαση των side pods, που μοιάζει σαν να δημιουργεί ένα φαινόμενο αεροκουρτίνας, και οι καθρέπτες, που περνάνε απαρατήρητοι με την πρώτη ματιά! Είναι τέλεια προσαρμοσμένοι!
    Το μόνο θέμα με το livery είναι η άδεια κόκκινη περιοχή στο κάλυμμα της μονάδας ισχύος! Ξέρω, δεν θα έπρεπε να έχω θέμα που το φετινό μονοθέσιο είναι κατακόκκινο, αλλά εκείνη η περιοχή μου φαίνεται κάπως άχαρη χωρίς γραφικά (θυμάμαι και πώς ήταν το περυσινό μονοθέσιο εκεί! Η Tricolore σε περίοπτη θέση και από κάτω ο αριθμός του οδηγού με ρετρό στιλ!)!