Η MCL33 δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα -αυτό θα συμβεί αύριο στις 09:00 ώρα Ελλάδας-, έτσι είναι λίγο περίεργο να μιλάμε γι’ αυτή. Το βρετανικό μονοθέσιο έχει δημιουργήσει πολλές προσδοκίες στους οπαδούς της McLaren, καθώς η MCL32 είχε πέρυσι ένα πολύ καλό σασί (σίγουρα όχι το καλύτερο), ενώ το power unit της Renault αναμένεται να είναι σημαντικά πιο δυνατό και αξιόπιστο από τον περσινό Honda RA617H.

Ο επί κεφαλής του αεροδυναμικού τμήματος της McLaren, Peter Prodromou, λέει ότι στην παρουσίαση του μονοθεσίου δε θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές συγκριτικά με την MCL32 του δεύτερου μισού, ωστόσο ετοιμάζεται ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης για το Αυστραλιανό Grand Prix, στις 23-25 Μαρτίου.

Προσπαθήσαμε να αναπτύξουμε το μονοθέσιο όπως και τα τελευταία τρία χρόνια. Προσπαθήσαμε να το αναπτύξουμε με εξελικτικό τρόπο. Νομίζω ότι μπορείτε να περιμένετε κάτι αρκετά παρόμοιο όσον αφορά το concept στην παρουσίαση και μετά έχουμε περάσει τους τελευταίους δύο με τρεις μήνες εστιάζοντας στην αναβάθμιση για τον πρώτο αγώνα.

Εκεί εξακολουθεί να βρίσκεται η προσοχή μας τώρα, δηλαδή να προσπαθήσουμε να έχουμε μια ικανοποιητική αναβάθμιση αεροδυναμικά και μηχανικά, προσπαθώντας να βρούμε το καλύτερο δυνατό πάτημα για τη Μελβούρνη. Ελπίζουμε και περιμένουμε η αίσθηση του μονοθεσίου να είναι παρόμοια με το τέλος της περσινής σεζόν. Ελπίζουμε να έχουμε μερικά βήματα μπροστά και στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι πιο ουσιαστικό για τη Μελβούρνη.

Αυτό που είναι σημαντικό για τις χειμερινές δοκιμές είναι τα χιλιόμετρα που κάνει κάθε ομάδα, και ο Matt Morris, Chief Engineering Officer, επισημαίνει ότι στόχος είναι 500 χιλιόμετρα την ημέρα ή αλλιώς 4.000 χιλιόμετρα σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, κάτι που μεταφράζεται σε απόσταση 13 αγώνων. Πληροφοριακά, πέρυσι η ομάδα του Woking διήνυσε μόλις 1.978 χιλιόμετρα στις οχτώ μέρες των δοκιμών.

Το σχέδιο κάνει λόγο για 500 χιλιόμετρα ανά ημέρα. Είναι πάντα ωραίο να είσαι λίγο πιο μπροστά, από οπουδήποτε κι αν είσαι. Όσον αφορά τα σημάδια του μονοθεσίου και το να έχουμε το κιβώτιο πίσω από έναν κινητήρα Renault, θα πρέπει να πάμε στις χειμερινές δοκιμές σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορούμε. Ακόμα κι αν αλλάζαμε κινητήρα πιο νωρίς, δε θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλα πράγματα νωρίτερα.