Από την άνετη πρωτοπορία, ο Lewis Hamilton βρέθηκε στη δεύτερη θέση, χάρη στον λανθασμένο υπολογισμό του λογισμικού της Mercedes, το οποίο εμφάνιζε τον Βρετανό μπροστά ακόμα κι αν ο Sebastian Vettel έμπαινε για αλλαγή υπό το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Αυτό, όπως είδαμε, δεν συνέβη, έτσι περιορίστηκε στη δεύτερη θέση του Αυστραλιανού Grand Prix.

Για τον μισό σχεδόν αγώνα, ο 33χρονος κυνηγούσε τον Γερμανό, όντας κοντά για πολλούς γύρους, χωρίς να έχει καθαρό αέρα μπροστά του. Αυτό οδήγησε σε αύξηση των θερμοκρασιών της W09, με τον κινητήρα του να φτάνει κοντά στο όριο, κάτι που ανάγκασε τον Hamilton να εγκαταλείψει τη μάχη πριν από τον τερματισμό, προκειμένου να ψύξει το μονοθέσιό του.

Ο Andrew Shovlin, Trackside Engineering Director των Γερμανών, λέει ότι όντως ο M09 έφτασε κοντά το όριο, αλλά αυτό δεν ανησύχησε τους μηχανικούς, διότι το πρόβλημα θα υπήρχε αν οι αριθμοί ξεπερνούσαν το όριο αυτό, κάτι που δεν συνέβη.

Μπορεί να μας ακούσατε να λέμε στον Lewis ότι ο κινητήρας ανεβάζει θερμοκρασία, κάτι που συμβαίνει όταν τα μονοθέσια τρέχουν τόσο κοντά και δεν έχεις καθαρό αέρα στα ψυγεία για να διατηρούνται οι θερμοκρασίες. Ήταν πολύ κοντά στο να χτυπήσει το όριο των θερμοκρασιών, και κοιτάμε όλα αυτά τα δεδομένα πολύ προσεκτικά. Μπορείς να φτάσεις αυτά τα όρια, απλώς πρέπει να είσαι προσεκτικός για να μην τα ξεπεράσεις.

Στην περίπτωση του Lewis ήταν εντάξει. Ήμασταν απλώς κοντά στο όριο και ακούσατε τον Lewis να λέει πως δεν μπορούσε να περάσει και πως θα φρόντιζε τον κινητήρα του. Σ’ εκείνο το σημείο, απλώς έκανε πίσω και έριξε τις θερμοκρασίες. Μπορείς να μειώσεις τη δύναμη του κινητήρα, ώστε να μην δουλεύει τόσο σκληρά, αλλά είμαστε αρκετά σίγουροι πως ο κινητήρας θα είναι σε καλή κατάσταση.

Με μόλις τρία power units για τους 21 αγώνες, η Mercedes -θέλοντας και μη- θα χρησιμοποιήσει ξανά το ίδιο σε Μπαχρέιν και Κίνα, πιστεύοντας πως είναι σε καλή κατάσταση. Βέβαια, για καλό και για κακό, οι μηχανικοί θα έχουν τα μάτια τους επάνω του, ώστε να διαβεβαιωθούν ότι δε θα παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.

Είμαστε περιορισμένοι όσον αφορά τις δοκιμές που μπορούμε να κάνουμε, επειδή δεν μπορούμε ουσιαστικά να τρέξουμε τώρα τον κινητήρα, παρά μόνο όταν φτάσουμε στο Μπαχρέιν. Θα τρέξει αυτόν τον κινητήρα στο Μπαχρέιν και την Κίνα, και θα τον ελέγχουμε όπως πάντα, για να διασφαλίσουμε ότι όλα θα είναι διαρκώς εντάξει.