Η απώλεια της νίκης στην Αυστραλία ενόχλησε αρκετά τον Lewis Hamilton και τη Mercedes, αφού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Βρετανός ξεκίνησε από την pole position στην Μελβούρνη και τερμάτισε δεύτερος. Πέρυσι, η διαχείριση ελαστικών και ο αγωνιστικός ρυθμός της Ferrari ήταν σε καλύτερο επίπεδο, όμως φέτος η διαφορά του Hamilton από τον Sebastian Vettel δεν ήταν αρκετά μεγάλη, ώστε να μπορέσει να περάσει ξανά στην πρωτοπορία παρά το pit stop του Γερμανού υπό το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Η Mercedes είπε ότι αυτό οφείλεται σε ένα λάθος του λογισμικού που χρησιμοποιούν για να δημιουργούν δέλτα χρόνων. Έτσι, λοιπόν, η διαφορά μεταξύ τους έπρεπε να είναι στα 15 δευτερόλεπτα περίπου, ωστόσο αυτή ήταν στην πραγματικότητα λίγο κάτω από 13 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα ο Seb να βγει πρώτος από τα pits.

Οι μηχανικοί στο Brackley βρήκαν το συγκεκριμένο bug, με τον Trackside Engineering Director, Andrew Shovlin, να λέει ότι, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, θα φροντίζουν να ανοίγουν περισσότερο τη διαφορά, προκειμένου να καλύπτουν σενάρια όπως αυτό της Κυριακής.

Το πρόβλημα βασικά δεν έχει να κάνει με το λογισμικό της στρατηγικής που χρησιμοποιούμε. Ήταν ένα offline εργαλείο και βρήκαμε ένα bug στο εργαλείο αυτό, που μας έδωσε λάθος νούμερο. Δεν είναι μια επιστήμη με μεγάλη ακρίβεια, επειδή δεν ξέρεις πόσο γρήγορα μπορεί να μπει ένα μονοθέσιο στα pits και δεν ξέρεις πόσο κοντά θα μείνουν στα δέλτα των χρόνων.

Στο μέλλον, θα διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μεγαλύτερη διαφορά, καθώς θέλουμε να μπορούμε να καλύψουμε τον εκπληκτικό γύρο του Vettel, όταν αυτός μπήκε στα pits ή αν έχουν ένα απίστευτα γρήγορο pit stop.