Ο Horatio Pagani σε πρόσφατη συνέντευξή του έκανε γνωστό πως η εταιρία του ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο για το 2025 το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό δεν σημαίνει πως η Pagani γυρνά την πλάτη στα supercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και ετοιμάζει παράλληλα και ένα ακόμη μοντέλο που θα παίρνει κίνηση από έναν biturbo κινητήρα. Πρόκειται για τον αντικαταστάτης της Huayra, ο οποίος θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.

O Pagani πιστεύει πως οι V12 κινητήρες των supercars γίνονται όλο και λιγότερο βιώσιμοι, καθώς θέτονται σε ισχύ όλο και αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων. Το αμιγώς ηλεκτρικό supercar της Pagani θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025, με την Pagani να έχει δημιουργήσει μια ομάδα μηχανικών αποτελούμενη από 20 άτομα, που εργάζονται πάνω σε αυτό.

Ωστόσο η Pagani δηλώνει πως δεν θα προσφέρει αυτόνομη τεχνολογία στα μοντέλα της, μιας και όπως είπε ο Horatio Pagani, κατασκευάζουν “παιχνίδια” που οι πελάτες τους τα αγοράζουν για να απολαύσουν την οδήγηση.

  • gv

    οτι δεν ειναι βιωσιμοι οι V12 το λεει γενικα η για την εταιρεια του?
    και επιτελους πως περνανε τεστ ρυπων αυτες οι εταιρειες στην ευρωπη?
    γιατι στην αμερικη νομιζω οδηγας οτι θες φτανει να κανεις μεχρι 4000 χιλιομετρα κατι τετοιο..
    αν λογω πχ μικρής παραγωγης δεν τον επηρεαζει ισως τοτε τι τον νοιαζει και το αναφερει?
    παντως αν επιμεινει τουρμπο προτιμω να φτιαξει ενα V8..