H αντιπροσωπεία Hayes Auto Sales στην πόλη Roseville της California, έχει βγάλει προς πώληση ένα Mazda MX-5 πρώτης γενιάς, και ζητάει 29.995 δολάρια για να το αποχωριστεί.

Σίγουρα το MX-5 (NA) είναι ήδη future classic, αλλά η τιμή του είναι ήδη αρκετά υψηλή. Οι λόγοι δύο. Αρχικά, από το 1997 έχει διανύσει μόλις 120 μίλια (193 χλμ.), και δεύτερον πρόκειται για την ειδική έκδοση M-Edition.

Η ιαπωνική εταιρία περιόρισε την έκδοση σε μόλις 3.000 αυτοκίνητα, με τα MX-5 M-Edition να ήταν βαμμένα σε πράσινο χρώμα (Marina Green), πατούσαν σε χρωμιωμένες ζάντες της Enkei, ενώ στο εσωτερικό υπήρχε καφέ δερμάτινο σαλόνι και Nardi λεβιές ταχυτήτων και χειρόφρενο.

Μηχανικά το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον 1,8-λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 133 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

  • αχαχαχχαχχαχαχαχααχαχαχααχχααχαχ ποσα ?????? παρε και αλλα 5 για να τα κανουμεστρογγυλα 30.000 !!! https://uploads.disquscdn.com/images/40d93d008a05b94ca6cc1d073538461a6e752712bbfc751145c663ad91c80f16.jpg

    • dimitris90

      Καλά, εσύ μη τα δίνεις. Για όποιον ξέρει όμως, τα αξίζει.

    • charris

      xaxaxaxaxaxa

    • dimitris90

      Γνωστης και εσύ ε;

    • charris

      ρεαλιστής….γνώστης δεν είναι κανείς…!!!

    • τι 30.000 αρα οταν κατι Μ3 τα πουλανε 80.000 και αυτα τα αξιζουν σωστα ???

    • dimitris90

      Εννοείται. Όλες οι evo και οι csl και όσες έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα και ακόμα περισσότερα αξίζουν. Μη το πας οπαδικα σε εμένα. Λέω τα αυτονόητα.

    • αντε να το δεχτω αυτο που λες…αν και δεν συμφωνω……εδω τι το ειδικο εχει αυτο το ΜΧ5 ????? τις νικελ ζαντες ???

    • dimitris90

      Που δε συμφωνείς; Γιατί η αγορά μάλλον συμφωνεί μαζί μου. Στο mx5 που βλέπεις εδώ, πληρώνεις μόνο και μόνο το ότι είναι πρακτικά ολοκαίνουριο και σε τέτοια κατάσταση δύσκολα θα βρεθεί ξανά κάποιο αντίστοιχο. Και επίσης καλώς ή κακώς, το mk1 είναι ήδη classic. Άσχετα αν σε εσένα η σε εμένα αρέσει αυτό το κάρο ή όχι.

    • κλασικο το ΜΧ5 ?? εχει ακομα για να θεωρηθει κλασικο !!!απο τη στιγμη που δεν ειναι ουτε ενα σπανιο..ουτε τιποτα..το θεωρω κοροιδια να ζηταει καποιος 30.000 για ενα τετοιο αυτοκινητο….και να πω την α΄ληθεια καρφι δεν μου καιγεται αμα τα δωσει καποιος….ειναι καθαρα σποντα για μερικους που οταν βλεποουν πχ ενα GOLF MK1….και ζητανε τα ιδια ποσα…λενε τοσα θελουν για τον γερμανικο κουβα και αλλα τετοια !!!

      για μενα κανενα αυτοκινητο αυτων των κατηγοριων δεν αξιζει 100 ευρω παραπανω αποσα πουλιεται ενα μεταχειρισμενο στην ελευθερη αγορα !!!! ΄΄κουβαδες” ειναι ολα τους !

    • dimitris90

      Αυτή είναι η άποψη σου..και δε συμφωνεί με αυτή το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και όσων ξέρουν να εκτιμούν και να κρίνουν την αξία ενός αυτοκινήτου. Αν ψαχτεις και ανοίξεις λίγο τους ορίζοντες σου, θα φύγεις από τη στενομυαλη λογική του μαστρο-μητσου.

    • αρα αν μεθαυριο δω αγγελια για GOLF MK1 και καποιος ζηταει 50.000 ευρω …να παω να τα σκασω…δεν θα με πει κανεις γερμανοφιλο….ασχετο..θυμα….η κατι αλλο!!! οκ !!! πασο !!!

    • dimitris90

      Αν βρεις gti mk1 του κουτιού με 500χλμ, το συζητάμε. Πάντα έχει να κάνει με τη κατάσταση και την έκδοση.

    • απλα διαφωνουμε ! :-D
      δες παραδειγμα τι λεει ο σχολιαστης με σχιστα ματακια για το GOLF GTI…και τι εδω για το ΜΧ5 !!! ;-)
      πιστευω να καταλαβες πλεον τι θελω να πω !!!! τωρα περιμενω και ναμου πεις την αποψη σου για το GTI αν τα εδινες !!
      https://www.autoblog.gr/2016/08/17/tha-agorazes-ena-olokainourio-vw-golf-gti-mk1-tou-1979/

    • dimitris90

      Εσύ επιμένεις να μου λες για το golf και εγώ επιμένω να σου απαντώ ότι ναι, τα αξίζει και αυτό, γιατί είναι το gti και όχι ένα της σειράς και είναι πρακτικά ολοκαίνουργιο. Εγώ δε θα τα έδινα ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο γιατί θα προτιμούσα κάτι διαφορετικό για τη συλλογή μου, όμως ξερω να αναγνωρίζω την αξία όπου αυτή υπάρχει. Σε αντίθεση με εσένα που ακόμα και στο golf διάβασα την άποψή σου πως τι να το κάνεις 1,6 με ούτε 120 άλογα..και εκεί φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα περί αληθινής ανόθευτης αυτοκίνησης. Δε κάνουν τα γκάτζετ και τα άλογα το καλό αυτοκίνητο, όπως πιστεύει ο πολύς κόσμος που το αυτοκίνητο για αυτόν είναι στην ουσία επίδειξη και απλώς ένα ακόμη μέσο μεταφοράς στο τέλος, ενώ νομίζει ότι ξέρει τι εστί αληθινή και αγνή αυτοκινιτιστική κουλτούρα. Και το σταματώ εδώ, γιατί τελικά είσαι απλά ένας σχολιαστής της σειράς, χωρίς πραγματική γνώση και προσπαθώντας να δημιουργήσεις θέμα με οπαδισμούς και μάρκες κτλ. Καλό απόγευμα!

    • εστω οτι εχεις δικιο……..αντε για το GOLF μιλαμε για μια ειδικη του εκδοση…για το ΜΧ5 για ποια ειδικη εκδοση μιλαμε ?????
      δεν αντιλεγω οτι ο καθενας μπορει να δινει οτι θελει……δεν σημαινει ομως οτι δεν θα λεμε και τα αυτονοητα…τωρα για το αν ξερω απο αυτοκινηση η οχι…αυτο ειναι κατι αλλο !!!
      πολλα μπορει να ειμαι…ρομαντικος και κοροιοδο δεν ειμαι !!! ;-)
      οταν θα μπορεσω να τα σκασω χοντρα για κατι……θα το πω…..ΝΑΙ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΟΤΣΟ….ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΟΥ !!! ;-)

    • zezadelik

      Tέρμα ρομαντικός είσαι..και εν τέλει άμπαλος αυτοκινιτιστικά.

    • ρομαντικος ?? ρεαλιστης θα ελεγα!!!
      για το αμπαλος αποψη σου !!! ;-) ευτυχως υπαρχουν μερικοι σαν και του λογου σας που το εχετε κανει επιστημη !!! :-)

    • hellboy

      3 πραγματα μονο… γιατι τα αγνοεις..
      1 ειναι MUricA hell yea. που σημενει οτι το βλεπουν ΗΔΗ σαν επενδυση..
      2 ειναι future classic και με την αυτοκινητιστικη κολτουρα του αμερικανου ειναι insta buy
      3 επιδη μιλαμε για αμερικη.. που δεν ειναι ευρωπη.. που το οχημα αυτο πηγε σε λιγοτερα δειγματα. εκει… σημενει κατι διαφορετικο απο οτι εμας…..(εχει και us specs) και τα ιαπωνικα εποχης.. κανουν θραυση εκει.. εχει αξια..
      απλα πραγματα.. για την χωρα που μπορεις να παρεις μια κορβετα του 2005 με 14 χιλιαρικα και να παρεις ενα χοντα του 1978 με 40χιλιαρικα……….

    • δες για παραδειγμα τι αποψη εχει ενας σχολιαστης εδω…….αρα γιατι να κανω λαθος και εγω ??? ας ερθει ελλαδα να παρει ενα με 1500 ευρω !!! https://www.autoblog.gr/2017/11/02/pwleitai-mia-spania-%EF%BB%BFbmw-m3-sport-evolution-tou-1990-gia-e162-500/?doing_wp_cron=1520087896.0519239902496337890625

    • hellboy

      στην ευρωπαικη αγορα οχι στην αμερικανικη αρα χανεις ηδη την υποσταση … αυτο που λες..

    • οταν κανετε πως δεν καταλαβαινετε..εχετε πλακα !!! ;-)

    • hellboy

      να καταλαβω τι? αφου συγκρινεις διαφορετικα πραγματα…
      δηλαδη σαν να λες.. πορτοκαλαδα ειναι ιδια με την κοκακολα.

    • kai συνεχιζεις……..

    • Bon Viveur

      Η νικελ ζάντα δίνει αξία γιατί είναι future classic… 😂😂😂😂😂

    • πιστευω πως αυτη ειναι που εκανε τη διαφορα στην τιμη !!! αλλιως θα ζητουσε 50.000!!!!! αχχαχαχαχα

    • Bon Viveur

      Και 100.000 μπορώ να σου πω! τέτοιο σπάνιο αμάξι… 😂😂😂😂

    • dimitris90

      Αν εσύ μπορείς να βρεις αύριο ένα ίδιο σε αυτή τη κατάσταση με ελάχιστα χιλιόμετρα, τότε ναι, μαζί σου. Θες δε θες, είναι σπάνιο. Μη το βλέπεις πως είχε η κατάσταση όταν μπορούσες να το πάρεις καινούργιο η ελαφρώς μεταχειρισμενο πριν καμιά 15αρια χρόνια. Η αγορά αυτό πληρώνει τώρα με καπέλο, ένα αυτοκίνητο πρακτικά καινούργιο του 97. Άσχετα αν είναι mx5, rx7, m3 η οτιδήποτε άλλο. Για εσένα που γελάς, άλλοι τόσοι που ξέρουν βλέπουν ένα άριστο παράδειγμα πρώτης γενιάς, το οποίο πίστεψέ με, θα ανεβάζει αξία με τα χρόνια.

    • Bon Viveur

      Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά κανένας σοβαρός συλλέκτης, ούτε καν ένας ερασιτέχνης δεν θα ασχοληθεί με ένα αμάξι που έχει βγάλει πάνω απο 1.000.000 κομμάτια. Έχει την ίδια αξία με το να έχει κάποιος ένα lada niva με 0 χιλιόμετρα. Ο έμπορος προσπαθεί να ψαρέψει κάποιον αδαή που μην έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις θα του πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, για να δώσει αυτό το ποσό.
      Μόνο αν ο πρώην κάτοχος ήταν κάποιος πολύ διάσημος που οι οπαδοί του θα ήταν διατεθειμένοι να δαπανήσουν κάποια χρήματα, θα είχε αξία καλύτερη. Αστεία πράγματα, αστείο που το συζητάμε καν….

    • Bon Viveur

      Ενα μόνο;;; Τοσο μάθημα και ένα like μόνο;; χαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :P :P

    • dimitris90

      Αστεία είναι η σύγκριση που κάνεις εσύ με το niva..όντως βλέπω πως δεν έχει νόημα περαιτέρω συζήτηση εδώ μέσα.

    • zezadelik

      Η αξία είναι να οδηγάς αυτό το αυτοκινητιστικό διαμάντι, πρακτικά καινούργιο…

  • SAMURAI-66

    Ενα απο πλεον κλασικα αυτοκινητα της τελευταιας 30τιας που δημιουργησε μυθος γυρω απο το ονομα του απευθυνεται μονο σε οσους και το ξερουν αλλα και το αγαπουν για την αξια που αντιπροσωπευει σαν διαχρονικη καψουλα απολαυσης…..οι αλλοι ας σωπασουν!

  • Bon Viveur

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Μπα σε καλό τους καιρό είχα να γελάσω έτσι…

    https://uploads.disquscdn.com/images/483a9b5fd19041e34b3a38fc68f95675af718abf1da8de061299d5d92a6454a6.jpg

  • Sakma

    Αξίζει λοιπόν το παλιό miata τα λεφτά αυτά; Ρητορική ερώτηση. Αξίζει το παλιό miata να βρίσκεται στην κατοχή σου; Για χίλους λόγους. Εάν θα αξίζει για τους ίδιους λόγους μετά από 30 χρόνια; Σίγουρα ναι. Εμένα μου φτάνει που ρωτάω τον τρίχρονο γιο μου με ποιο αυτοκίνητο να πάμε βόλτα, με του μπαμπά ή με της μαμάς (καινούριο mercedes) και φωνάζει με του μπαμπά. Όταν φεύγω από τη δουλειά και τα παιδιά από το διπλανό σχολείο φωνάζουν “δώσε δώσε” για να αφήσω λίγο tον κωλο να ξεκολλήσει. Μου φτάνει που βάζω κάτω τα κουκιά, και τα μετράω και δε μου βγαίνουν, και σκέφτομαι ότι πρέπει να το αποχωριστώ, αργά ή γρήγορα. Αλλά καταστρώνω σχέδια, πότε θα μεγαλώσουν τα παιδιά, σε τι ηλικία θα είμαι και εάν θα μπορώ να το ξαναγοράσω. Όλα αυτά κάνουν το μαζντάκι συλλεκτικό. Να θέλεις να το έχεις στη συλλογή – κατοχή σου. Για τους ίδιους λόγους που ο σκαραβαίος και τα παλιά mini είναι συλλεκτικά , ενώ τα Golf όχι. Γιατί κάποιες λαμαρίνες μιλάνε στην καρδιά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.