1Ημέρα 1η

Μετά από τις φτωχές δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας, οι ομάδες είχαν πολλή δουλειά, σε μια προσπάθεια να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα. Ο καιρός ήταν ανοιξιάτικος, με κανονικές για την εποχή θερμοκρασίες, συνεπώς οι οδηγοί ήταν δραστήριοι, ωστόσο δεν έλειψαν τα προβλήματα αξιοπιστίας και οι κόκκινες σημαίες.

Ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Sebastian Vettel, όντας μάλιστα και ο πιο δραστήριος. Ο Γερμανός είχε στη διάθεσή του την SF71H όλη τη μέρα, βγαίνοντας πολλές φορές στην πίστα, για να κάνει συνολικά 171 γύρους, χωρίς προβλήματα. Αυτό μεταφράζεται σε απόσταση 796 χιλιομέτρων ή αλλιώς σε 2,5 αγώνες. Το 1:20.396 σημειώθηκε με τη μέση γόμα και σίγουρα οι χρόνοι μπορούν να κατέβουν πολύ πιο κάτω.

Δύο δέκατα πιο πίσω, ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός μοιράστηκε ξανά τη μέρα του με τον Lewis Hamilton, πραγματοποιώντας μαζί 177 γύρους, τους περισσότερους για μία ομάδα. Ο Βρετανός οδήγησε το απόγευμα και ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, δύο δέκατα πίσω από τον team-mate του και τέσσερα δέκατα μακριά από τον Vettel.

Ανάμεσά τους, ο Max Verstappen, ο οποίος σταμάτησε στην πίστα το απόγευμα. Συνολικά κάλυψε απόσταση 130 γύρων, γράφοντας την επίδοσή του με τη μέση γόμα. Εν αντιθέσει με την τελευταία μέρα των πρώτων δοκιμών, ο Pierre Gasly έκανε μόλις 54 γύρους. Η STR13 είχε προβλήματα σήμερα, τα οποία αφορούσαν το σύστημα πέδησης, έτσι ουσιαστικά δεν έτρεξε καθόλου το απόγευμα.

Δεδομένα 93 γύρων πήρε ο Kevin Magnussen, με τον έκτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τις δύο Renault. Η γαλλική ομάδα έσπασε τη μέρα στα δύο για τους οδηγούς της. Ο Nico Hulkenberg ξεκίνησε το πρωί, ενώ μετά τη μεσημεριανή διακοπή στην R.S.18 μπήκε ο Carlos Sainz. Οι δυο τους γύρισαν 139 φορές.

Την ίδια τακτική ακολούθησε ξανά και η Williams, με τους Sergey Sirotkin και Lance Stroll να συμπληρώνουν 128 γύρους για την ομάδα του Grove. Ο Sergio Perez ήταν 10ος με 93 γύρους για τη Force India, την ώρα που ο Marcus Ericsson έκλεισε τη μέρα στην 11η θέση, με 120 περάσματα για την Alfa Romeo Sauber.

Κάκιστη η σημερινή ημέρα για τη McLaren. Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, όταν ο Stoffel Vandoorne είδε την MCL33 να ακινητοποιείται δύο φορές, από ηλεκτρικό πρόβλημα. Το απόγευμα, ο Βέλγος προσπάθησε να τρέξει ξανά, όμως ήταν τα υδραυλικά που τον σταμάτησαν, τελειώνοντας πρόωρα τη μέρα για την ομάδα του Woking, μια κατάσταση που θύμισε τα περσινά προβλήματα. Αυτό έγινε αφορμή για τρολάρισμα από την Toro Rosso.

2Οι καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες

  • Nerazzuro21

    Περιφερόμενος θίασος. Όλο το grid γελάει με τη McLaren.
    Τι το ήθελε το τρολάρισμα η Toro Rosso; Μετά το μεσημεριανό διάλειμμα το μονοθέσιο δε βγήκε από το γκαράζ.

    • Mika

      M αρεσει που λεγαμε για τεταρτη σειρα στην Αυστραλια???
      Ουτε τεταρτοι απο το τελος δεν θα ειναι!!!

    • γιατι λες να ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα ??? η RENAULT δεν παιρνει δεδομενα απο τα αλλα μονοθεσια με το μοτερ της ??

    • Mika

      Σου εχω δυο σεναρια, ενα καλο κι ενα κακο….Διαλεξε οποιο θες…
      Το καλο σεναριο ειναι πως ο κινητηρας στη Μακλαρεν εφτασε πιο αργα απο οτι στους αλλους, οποτε προσπαθουν να τον χωρεσουν/κανουν να δουλεψει στην ομαδα, με τις λιγοτερες αλλαγες σε αεροδυναμικη, σασι, στησιμο, κλπ καθως αυτο θελει και χρονο που δεν εχουν και λεφτα τα οποια επισης δεν περισσευουν οπως αλλες εποχες,αφου δεν εχουν χορηγους…Ολα αυτα λοιπον εμπεριεχουν πολλους συμβιβασμους που αναγκαστικα καταληγουν σε προβληματα….
      Αυτο ειναι το καλο σεναριο που θελω κι εγω να υιοθετησω για να μην πηδηχτω απο το παραθυρο..
      Το κακο σεναριο ειναι απλα πως ειναι ανικανοι, γρουσουζηδες,γκαντεμηδες κι ολα τα παλαβα του κοσμου!!
      :p

    • georgekaras

      Δικαιολογιες αχχααχαχαχ

    • Mika

      Πικρες αληθειες ειναι!!!
      :p :p

    • georgekaras

      κατσε τεταρτη σειρα με τα τρια μονοθεσια η με τα 2 που θελουν να αλλαξουν στη Λιγδερτι? :D

    • Mika

      Βρε οπως και να το παρεις, δεν εχουν τυχη λεμε!
      :p

    • georgekaras
    • georgekaras

      εγω το χα πει , η Ρενο θα κανει cold start οπως καθε χρονια ηταν στο πουθενα τουλαχιστον μεχρι το Μονακο σε συνδιασμο με το χαος της Μακλαρεν ισως να ναι υπαρχει θεμα .Για μενα η Μακλαρεν εχει ενα προβλημα και μονο που ειναι το κυριοτερο.Δεν μπορει να εχει 2 καρπουζια στην ιδια μασχαλη δεν εχει μαθει ετσι και το 2ο καρπουζι λεγετε αυτοκινητα παραγωγης .

  • Σε αντίθεση με την προηγούμενη εβδομάδα, οι δοκιμές αυτό το τετραήμερο πραγματοποιούνται με πολύ καλό καιρό!!!!!!
    Η δράση ήταν έντονη εντός πίστας με αρκετές ομάδες να γράφουν πολλά χιλιόμετρα, αλλά και εκτός πίστας, με την McLaren να αντιμετωπίζει ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ προβλήματα και το τμήμα δημοσίων σχέσεων της STR να δίνει πόνο στην ομάδα του Woking
    https://twitter.com/F1/status/971027997011537920

  • και ψαχνουν και χορηγους γιαυτο επελεξαν και την ρενο … τελικα μηπως δεν φταιει ο κινητηρας ;;; περα απο την αποδοση μηπως εχουν χασει την μπαλα ;;; ελπιζω να δοκιμαζουν διαφορα πραγματα με ρισκα γιαυτο να εχουν ατυχιες αλλα ποτε θα παρουν δεδομενα ;;; ας ελπισουμε η συνεχεια να ειναι καλυτερη

    • thymios tsilimparis

      Δεν αποκλείεται αυτό που λες.
      Χωρίς να θυμάμαι συγκεκριμένα περιστατικά, έχω την γενικότερη αίσθηση οτι η Μακ υστερούσε σε αξιοπιστία και στην προ-Χοντα εποχή. Όχι τόσο πολύ, αλλά νομίζω πάλι είχαν θέματα.

  • thymios tsilimparis

    168 γύροι για την ομάδα που αγαπώ, πρώτος χρόνος και όχι με τα πιο “γρήγορα” ελαστικά, μακάρι να δούμε κάτι πραγματικά ανταγωνιστικό σε 2μιση εβδομάδες.

  • Lefteris2432

    Τι εγινε η Honda αναστηθηκε; Μοιπως εφταιγε η ψυξη του κινητηρα στο σασι της McLaren και εσκαγε;

    • asd

      δες την εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού. ολες οι ομαδες και η Ferrari πανε σε μεγάλες εισαγωγές απευθειας στο κινητήρα. μονο η McLaren επιμένει σε μικρες εισαγωγές…

  • Mrdesperado32

    παει και η ρενο..θα βγουνε παλι τα κεφαλια της μακλαρε3ν να κρζουν τον κινητηρα οπως κανανε περυσι…κατι για δονησεις του σασι ψελλισαν μερικοι περυσι αλλα θαφτηκε σα σεναριο..για να δουμε φετος πως θα παει.εκτος αν οι αχρειστοι ιαπωνες παθανε να φτιαχνουν ξαφνικα μοτερ και αν οι εμπειροι γαλλοι ξεχασανε…

  • Κούκος

    Εκεί στο woking την παλευετε ????
    Αν δε γίνει κανένα θαύμα φέτος
    ( βαθρα ) θα γίνετε με μαθηματική ακρίβεια η πιο αποτυχημένη ομάδα στο grid.

  • Akis-F1 FAN

    Επιτέλους τους έκανε τη χάρη ο καιρός και είδαμε λίγο δράση. Φερράρι και Μερκ έκαναν τρελά χιλιόμετρα…ρομπότ ο Σεμπ 170 γύρους μόνος του. Μακλάρεν πολύ άσχημα, κινδυνεύουν να είναι η χειρότερη ομάδα με κινητήρα renault. Μου κάνει εντύπωση πάντως που ενώ για πρώτη φορά ήταν τόσο καλός ο καιρός δεν πίεσαν σχεδόν καθόλου…ειδικά με τη μαλακή γομα πρέπει να γυρνούσαν τουλάχιστον 2 sec πιο αργά από το όριο.

  • Mitsos Ribopaido

    Παμε να δουμε καμια ultra soft ρε..
    Ρομποτ φετελ και οι λοιποι τοσους γυρους. Ελπιζω να δουμε πολλα εως την παρασκευη..
    Υ.Γ1 τι ομορφη ρε φερραρι
    ΥΓ2 σας αγαπω ρε τρολλο ροσσο
    ΥΓ3 λεγαμε μερικοι πλακα εχει να δουμε καμια χοντα αξιοπιστη κ δυνατη.. λετε να το δουμε μ αυτο;

  • LJ

    Τι έγινε Ερρίκο και σημερα; Θα βγεις να μας πεις ότι το εξάρτημα που έφταιγε κόστιζε £2 ή μήπως σου φταίει η Honda? Μήπως η Renault? Αλλά πως να πεις κατι για την Renault αφού η RBR και η Renault έκαναν 127 και 139 (!!!) γύρους αντίστοιχα.

    Ακόμα και η STR περισσότερους γύρους έκανε και το πρόβλημα που είχε δεν ήταν στον κινητήρα. Οι Ιάπωνες θα τα δώσουν ολα για να μας ξεφτιλίσουν όπως τους ειχα ξεφτιλίσει πέρυσι η McLaren με διάφορες δηλώσεις.

    Εσυ Ζάκ αγορινα, εχεις να πεις κατι;

    • Mitsos Ribopaido

      Πες ταααα

    • Nerazzuro21

      Είπε κάτι ακόμα χειρότερο. Ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν είναι από τα προβλήματα που σχεδόν ελπίζουν και περιμένουν να αντιμετωπίσουν στις δοκιμές. Μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο που ήθελε διαζύγιο με τη Honda επειδή είχαν προβλήματα στις δοκιμές. Μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο που πέρυσι τα έβλεπε όλα χάλια και φέτος τα βλέπει όλα μια χαρά. Για τον ίδιο που στις περσινές δοκιμές έλεγε ότι θα κέρδιζαν με κινητήρα Mercedes και φέτος λέει ότι γνωρίζουν ότι θα είναι δύσκολο να χτυπήσουν τους τρεις πρώτους. Και αυτός ο γελωτοποιός είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της ιστορικής McLaren.

    • Nerazzuro21

      Επειδή αναρωτιόσουν τι λέει ο Brown:

      http://www.crash.net/f1/news/891079/1/brown-honda-doing-good-job-toro-rosso

  • LJ

    Κοιτα δω τι έκαναν, άνοιξαν τρύπες για ψύξη.

    Και όσοι ήξεραν τα έλεγαν απο την αρχη ότι οι ανάγκες ψύξης του κινητήρα της Renault ειναι τεράστιες μπροστά στον κινητήρα της Honda και το μονοθέσιο θα χρειαστεί εκτεταμένη ανασχεδίαση την στιγμή την οποία είχε ξεκινήσει να σχεδιάζεται για τον ιαπωνικό κινητήρα. Αλλά βέβαια έπρεπε να φύγουμε αρον αρον απο την Honda γτ αλλιώς θα μας έφευγε ο Kimoa.

    • Nerazzuro21

      Και η πλάκα είναι ότι, υποτίθεται, η McLaren ακολούθησε μια συντηρητική προσέγγιση για το σύστημα ψύξης και όχι την επιθετική προσέγγιση της RBR.

  • georgekaras
  • Soko

    Μακάρι να τα πάει καλά η Honda με την τορο ροσο κρίμα για την μακλαρεν πραγματικά ..όσο για την φεραρι μακαρι φέτος να το πάρει το Πρωτάθλημα .. και να έχουμε ώρες μάχες με την μερσεντες..