1Ημέρα 1η

Μετά από τις φτωχές δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας, οι ομάδες είχαν πολλή δουλειά, σε μια προσπάθεια να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα. Ο καιρός ήταν ανοιξιάτικος, με κανονικές για την εποχή θερμοκρασίες, συνεπώς οι οδηγοί ήταν δραστήριοι, ωστόσο δεν έλειψαν τα προβλήματα αξιοπιστίας και οι κόκκινες σημαίες.

Ταχύτερος οδηγός της ημέρας ήταν ο Sebastian Vettel, όντας μάλιστα και ο πιο δραστήριος. Ο Γερμανός είχε στη διάθεσή του την SF71H όλη τη μέρα, βγαίνοντας πολλές φορές στην πίστα, για να κάνει συνολικά 171 γύρους, χωρίς προβλήματα. Αυτό μεταφράζεται σε απόσταση 796 χιλιομέτρων ή αλλιώς σε 2,5 αγώνες. Το 1:20.396 σημειώθηκε με τη μέση γόμα και σίγουρα οι χρόνοι μπορούν να κατέβουν πολύ πιο κάτω.

Δύο δέκατα πιο πίσω, ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός μοιράστηκε ξανά τη μέρα του με τον Lewis Hamilton, πραγματοποιώντας μαζί 177 γύρους, τους περισσότερους για μία ομάδα. Ο Βρετανός οδήγησε το απόγευμα και ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, δύο δέκατα πίσω από τον team-mate του και τέσσερα δέκατα μακριά από τον Vettel.

Ανάμεσά τους, ο Max Verstappen, ο οποίος σταμάτησε στην πίστα το απόγευμα. Συνολικά κάλυψε απόσταση 130 γύρων, γράφοντας την επίδοσή του με τη μέση γόμα. Εν αντιθέσει με την τελευταία μέρα των πρώτων δοκιμών, ο Pierre Gasly έκανε μόλις 54 γύρους. Η STR13 είχε προβλήματα σήμερα, τα οποία αφορούσαν το σύστημα πέδησης, έτσι ουσιαστικά δεν έτρεξε καθόλου το απόγευμα.

Δεδομένα 93 γύρων πήρε ο Kevin Magnussen, με τον έκτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τις δύο Renault. Η γαλλική ομάδα έσπασε τη μέρα στα δύο για τους οδηγούς της. Ο Nico Hulkenberg ξεκίνησε το πρωί, ενώ μετά τη μεσημεριανή διακοπή στην R.S.18 μπήκε ο Carlos Sainz. Οι δυο τους γύρισαν 139 φορές.

Την ίδια τακτική ακολούθησε ξανά και η Williams, με τους Sergey Sirotkin και Lance Stroll να συμπληρώνουν 128 γύρους για την ομάδα του Grove. Ο Sergio Perez ήταν 10ος με 93 γύρους για τη Force India, την ώρα που ο Marcus Ericsson έκλεισε τη μέρα στην 11η θέση, με 120 περάσματα για την Alfa Romeo Sauber.

Κάκιστη η σημερινή ημέρα για τη McLaren. Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, όταν ο Stoffel Vandoorne είδε την MCL33 να ακινητοποιείται δύο φορές, από ηλεκτρικό πρόβλημα. Το απόγευμα, ο Βέλγος προσπάθησε να τρέξει ξανά, όμως ήταν τα υδραυλικά που τον σταμάτησαν, τελειώνοντας πρόωρα τη μέρα για την ομάδα του Woking, μια κατάσταση που θύμισε τα περσινά προβλήματα. Αυτό έγινε αφορμή για τρολάρισμα από την Toro Rosso.

2Οι καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες