Τα περσινά προβλήματα θύμισε η χθεσινή μέρα της McLaren. Ο Stoffel Vandoorne πραγματοποίησε μόλις 38 περάσματα, με δύο ηλεκτρικά προβλήματα και ένα θέμα στα υδραυλικά της MCL33, η οποία δεν δείχνει την καλύτερη αξιοπιστία μέχρι στιγμής, αλλά είναι νωρίς για να κρίνουμε αν όντως υπάρχει πρόβλημα ή αν αυτό είναι μόνο μέρος των δοκιμών.

Ο επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier, δεν δείχνει να ανησυχεί ιδιαίτερα για τη χθεσινή μέρα της ομάδας του. Προφανώς και θα ήθελε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, όμως ο Γάλλος δηλώνει πως τα προβλήματα αυτά δεν είναι ασυνήθιστα για τις χειμερινές δοκιμές, όταν και οι μηχανικοί προσπαθούν να εντοπίσουν τέτοια ζητήματα, ώστε να μην εμφανιστούν κατά τη διάρκεια των Grands Prix.

Δεν ήταν η μέρα που ελπίζαμε να έχουμε στην πίστα, όμως παρ’ όλα αυτά δεν ανησυχούμε πολύ για τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Σίγουρα, δεν ήταν η παραγωγική μέρα που είχαμε σχεδιάσει, όμως τα προβλήματα -ένα πρόβλημα στην μπαταρία και μια διαρροή νερού- είναι το είδος που σχεδόν ελπίζουμε και περιμένουμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών, προκειμένου να προετοιμαστούμε κατάλληλα για τη σεζόν που έρχεται.

Είμαστε εδώ για να κάνουμε δοκιμές, και τα προβλήματα αυτά είναι κάτι που συμβαίνουν στις δοκιμές. Δεν είναι ιδανικό και θα θέλαμε περισσότερο χρόνο, αλλά δουλεύουμε σε αυτό, μαθαίνουμε από αυτό και θα επιστρέψουμε, οπλισμένοι με περισσότερες πληροφορίες.

Ο Boullier αδυνατεί να κάνει προβλέψεις για την ανταγωνιστικότητα της MCL33, καθώς δεν γνωρίζει κατά πόσο πιέζουν οι άλλες ομάδες. Ωστόσο, είναι ικανοποιημένος από το πώς πατάει το βρετανικό μονοθέσιο στην πίστα.

Κάθε χρόνο, ορίζουμε νέους στόχους και μέχρι στιγμής τους έχουμε πετύχει, και τώρα ξέρουμε ότι μπορούμε να τους πετύχουμε και στην πίστα. Δεν ξέρω αν το μονοθέσιο είναι αρκετά καλό για να είναι στις πρώτες ομάδες, μιας και πιστεύω ότι όλοι κρύβονται. Αλλά, το μονοθέσιο είναι καλό και φαίνεται σταθερό στην πίστα.

Ένα από τα μικρά θέματα που είχε η McLaren είναι η απώλεια θερμότητας στην περιοχή της εξάτμισης. Αυτό ήταν εμφανές και στο bodywork, το οποίο κάηκε λίγο σε μερικά σημεία, στο κάλυμμα του κινητήρα. Ο Boullier λέει ότι δεν είναι κάτι τρομερό, έχοντας βρει μάλιστα γρήγορη λύση, την οποία ενδέχεται να κρατήσουν, ενώ λέει ότι ανασχεδιάζεται το σύστημα ψύξης του μονοθεσίου.

Σχεδιάζουμε ένα νέο πακέτο με έναν νέο προμηθευτή κινητήρων, οπότε θα πρέπει να εντοπίσουμε τα σημεία που χάνεται η θερμότητα. Ενώ βρίσκουμε έναν νέο τρόπο να σχεδιάσουμε την ψύξη μέσα στο μονοθέσιο, βρίσκουμε μερικές γρήγορες λύσεις τώρα. Μπορεί βασικά να το κρατήσουμε, δεν ξέρουμε. Ίσως πρέπει να σχεδιάσουμε ξανά κάποιους αγωγούς. Είναι φυσιολογικό, επειδή ο κινητήρας και το μονοθέσιο είναι νέα.

Δεν είναι σημαντικό, απλά πρέπει να προσθέσουμε λίγη περισσότερη προστασία και αυτό είναι όλο. Είναι ένα εμπόδιο. Κάποιες ομάδες στο grid έχουν δυναμόμετρο σε κλίμακα 100%, έτσι μπορούν να εντοπίσουν τέτοια προβλήματα, επειδή μπορούν να τρέξουν ολόκληρο το μονοθέσιο. Οι υπόλοιπες δεν έχουν κάτι τέτοιο, οπότε πρέπει να ανιχνεύσεις αυτά προβλήματα στην πίστα.

  • 3 χρονια δοκιμες κανατε και ακομα σας σπανε τα σωληνακια ;;; ελεος …

  • LJ

    Μην ανησυχείτε αλλά αν στο τέλος της χρονιάς δεν είπα εχει δεκάρα τσακιστή τότε να δω τι θα κάνετε.

  • Και ένα quiz για όλους.
    “Τι κάνει ο Vandoorne δίπλα στο μονοθέσιο???”
    1) Ετοιμάζετε για την…………”ανάγκη” του
    2) Θαυμάζει το νέο χρώμα papaya orange της MCL33 από πιο κοντά
    3) Ψάχνει κάτι κέρματα που έχασε
    4) Σκέφτεται την πιθανότητα ενός PU της Honda https://uploads.disquscdn.com/images/810a217d1481114b054657f2f73c68fe7101a5a9cb68c1836e90b64ae5b1a308.jpg

  • Nerazzuro21
  • Anestis Mylo

    Σήμερα εγκατέλειψε ξανά… Μήπως πρέπει να σας ανησυχήσει λιγάκι;

  • Anestis Mylo

    Τελικά σήμερα εγκατέλειψε από μια μικρή διαρροή λαδιού

  • Mika

    Minor issues λεει ο Αλονσο, δεν ανησυχουμε.
    !!!