Με προβλήματα έκλεισε τις δοκιμές η McLaren, όντας ταυτοχρόνως η ομάδα με τα λιγότερα χιλιόμετρα, κάτι που δε θα περιμέναμε πριν από την έναρξη των χειμερινών. Η MCL33 είχε χθες πρόβλημα στο turbo του R.E.18, με τους μηχανικούς να αλλάζουν το power unit, μια διαδικασία που κράτησε πάνω από πέντε ώρες, έτσι χάθηκε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Ο Fernando Alonso βγήκε ξανά το απόγευμα, γράφοντας συνολικά 93 γύρους, ένα όχι άσχημο νούμερο. Μάλιστα, ο Ισπανός ήταν ο δεύτερος ταχύτερος της ημέρας και ο τρίτος συνολικά των δοκιμών, κάτι που ικανοποιεί τη McLaren όσον αφορά την ταχύτητα της MCL33, όπως λέει και ο επί κεφαλής των Βρετανών, Eric Boullier.

Όταν ο Fernando πέρασε τη γραμμή, ήταν χαρούμενος στην ενδοεπικοινωνία. Έχει καλή διάθεση. Αυτό είναι μια ώθηση που χρειαζόμασταν προτού ξεκινήσουμε τους αγώνες. Προσπαθούμε να φέρουμε τη McLaren εκεί που θα έπρεπε να είναι. Όπως όλα, αυτό δε συμβαίνει μέσα σε μία μέρα. Θα υπάρξουν μερικές δυσλειτουργίες, αλλά δεν έχουμε χάσει την ικανότητά μας να σχεδιάζουμε γρήγορα μονοθέσια.

Η αλλαγή του προμηθευτή κινητήρων δεν είναι εύκολη υπόθεση με την πολυπλοκότητα των σημερινών power units, κάτι που, σύμφωνα με τον Γάλλο, δικαιολογεί τα προβλήματα που αντιμετώπισαν. Ο 44χρονος δεν γνωρίζει την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου για την ώρα, αλλά πιστεύει ότι τουλάχιστον θα είναι μπροστά στο μέσον του grid.

Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, οπότε πιέζουμε τα όριά μας. Με την αλλαγή του κινητήρα πέρυσι, ίσως να τεντωθήκαμε όσον αφορά τον χρόνο που πρέπει να είμαστε έτοιμοι, γι’ αυτό και τα μερικά μικρά προβλήματα. Όμως, πιστεύω ότι θα τα διορθώσουμε και, αν μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, θα έχουμε αυτό που θέλουμε.

Προσπαθούμε να μαντέψουμε πού είμαστε. Είναι πιο περίπλοκο από ποτέ. Φαίνεται πως υπάρχουν μερικές ομάδες που έχουν κάνει καλή πρόοδο, όπως η Haas και η Renault. Η μάχη μπροστά θα είναι ξανά μεταξύ των Mercedes, Red Bull και Ferrari. Οι ομάδες είναι πιο κοντά από ποτέ, και πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να είμαστε στο μέσον αυτού. Είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί.

Ένα από τα highlights των δοκιμών είναι σίγουρα το χθεσινό αποτυχημένο pit stop των Βρετανών, όταν η MCL33 έπεσε χωρίς να έχει τους τροχούς της. Ο Boullier είπε γι’ αυτό:

Κάναμε οχτώ pit stops χθες. Τα εφτά πήγαν καλά, το ένα όχι. Και αυτό είναι το μόνο που αναφέρετε.

  • πισρτευω οτι μας δουλευουν …. καπου καλα ειναι και κριβωνται και προσπαθουν να μας πεισουν οτι εχουν χασει την μπαλα …

    • Mika

      Ολοι αυτο ελπιζουμε, για να γλυτωσουμε το ρεζιλικι!!!
      :p

  • Nerazzuro21

    “Θα υπάρξουν μερικές δυσλειτουργίες, αλλά δεν έχουμε χάσει την ικανότητά μας να σχεδιάζουμε γρήγορα μονοθέσια.”

    Το πρόβλημα είναι ότι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για τα τελευταία ανταγωνιστικά μονοθέσια της McLaren (Paddy Lowe) έχει φύγει εδώ και αρκετά χρόνια από την ομάδα και από τότε δεν έχουμε δει ένα πραγματικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο στην πίστα. Μέχρι να το δούμε αυτό, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου στο κάτα πόσο η σημερινή McLaren μπορεί να σχεδιάσει ένα γρήγορο μονοθέσιο.

  • Anestis Mylo

    Πάντως το σίγουρο είναι ότι βελτιώθηκε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια(από την εποχή των V6 εννοώ). Θα δούμε μάχη και στην μέση του grid

  • Akis-F1 FAN

    Καλά αυτός ο Μπουλης είναι οτι να ναι… κάναμε 8 πιτστοπ λέει και τα 7 πήγαν καλά…. δηλαδή θεωρεί οτι είναι οκ για μια ομάδα όπως η Μακλαρεν να τους πέφτει το μονοθέσιο στο 1/8 των πιτστοπ ???

  • καλα αυτοι χαρηκαν που εγραψαν τον δευτερο χρονο….οταν οι αλοι πηγαιναν ειτε ρελαντι…ειτε κοιτουσαν να ακανουν στιντ αντοχης ?????
    Μπουληη αυστραλια ειναι κοντα…αν ο Ισπανος δεν ειναι το λιγοτερο 5ος-6ος………..ετοιμασου για ”κρεμαλες” !!!

    • Nerazzuro21

      Τρολάρεις έτσι; 5ος-6ος; Δηλαδή μπροστά τουλάχιστον από τη μία RBR; Ούτε κατά διάνοια! Ας είναι 7ος (που πολύ αμφιβάλλω) και θα είμαστε και ευχαριστημένοι.

    • ολο και καποιος απο τους μεγαλους θα στουκαρει…..ολο και καποιος θα εχει μια ασχτοχια υλικου….ενα λαθος στη στρατηγικη…….λες και τα δυο μονοθεσια των mercedes/ferrari/rbr να βγαλουν καθαρο τον πρωτο αγωνα ???
      καλα αμα μεινουν πισω απο TORO ROSSO και μετα απο τις WILLIAMS/RENAULT/HAAS/FORCE/ χωρις να υαρχει καποιοι προβλημα…δηλαδη μετα απο καθαρο αγωνα…..καλυτερα ας το κλεισουν το μαγαζι !!!! αχχααχαχαχαχ

    • Mika

      Aντι να χαρω και να αναθαρρησω καπως, οταν διαβασα την ειδηση, δυστυχως αυτο σκεφτηκα…Πως τωρα θα μας τα κανουν τσουρεκια και θα αρχισουν να λενε για νικες και βαθρα στην Αυστραλια!!!
      Ρε ημαρτον, λεμε…Χαλαρωστε και συγκεντρωθειτε στη δουλεια!!