Όπως μας έχει συνηθίσει κάθε χρόνο, έτσι και πριν από μερικές εβδομάδες, η Mercedes δεν ενδιαφέρθηκε για να γράψει γρήγορους χρόνους στις χειμερινές δοκιμές. Η Ferrari έκανε προσομοιώσεις κατατακτήριων, κάτι που δεν συνέβη στην περίπτωση της Mercedes, η οποία επέλεξε να μην φορέσει την hypersoft γόμα.

Διάβασε επίσης: Αποκλειστική συνέντευξη του Valtteri Bottas στο Autoblog.gr

Ο ταχύτερος χρόνος της γερμανικής ομάδας είναι 1,2 δευτερόλεπτα αργότερος από αυτόν της Ferrari, κάτι που σαφώς και δεν αντικατοπτρίζει τη πραγματική διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων. Η ομάδα του Brackley επικεντρώθηκε σε αρκετές προσομοιώσεις αγώνα, κάτι που κάνει τον Valtteri Bottas να έχει άγνοια όσον αφορά την πραγματική ταχύτητα της W09, αλλά αυτό θα φανεί σε λιγότερο από δύο εβδομάδες.

Τα μεγάλα stints και οι προσομοιώσεις αγώνα ήταν πολύ θετικές. Δεν πιστεύουμε ότι είμαστε ένα δευτερόλεπτο ταχύτεροι από τους υπόλοιπους, δεν είναι έτσι. Αλλά, ήταν θετικά τα πράγματα. Είναι ωραίο να έχω μερικές προσομοιώσεις αγώνα και να πάρω την αίσθηση των ελαστικών και του μονοθεσίου σε μεγάλα stints.

Υπάρχει πολύ περισσότερος χρόνος στις δοκιμές για να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα στο μονοθέσιο και να νιώσεις άνετος σε αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τον Lewis. Για ‘μάς, πρέπει να πω ότι ο ρυθμός μας στον έναν γύρο είναι άγνωστος, όμως πιστεύω ότι θα το μάθουμε σε δύο εβδομάδες.

Το κυριότερο για τον Φινλανδό είναι το γεγονός πως η W09 έκανε τα περισσότερο χιλιόμετρα, με αρκετές διαφορετικές ρυθμίσεις, λειτουργώντας χωρίς κανένα πρόβλημα παρά τους πολλούς γύρους.

Ξέρουμε ότι, από τη στιγμή που όλα είναι σωστά, οι ρυθμίσεις των κατατακτήριων και όλα αυτά θα δείξουν πόσο γρήγορο είναι το μονοθέσιο. Προσπαθήσαμε να μεγιστοποιήσουμε την εκμάθηση στις δοκιμές, να έχουμε σταθερά τρεξίματα διαφορετικών ρυθμίσεων που πραγματικά κάνουν διαφορά και να εστιάσουμε στον εαυτό μας παρά στους χρόνους.

Φέτος, είναι η δεύτερη χρονιά του 28χρονου στη «Merc», επομένως δεν υπήρχε η διαδικασία της προσαρμογής στο μονοθέσιο, λέγοντας πως η ισορροπία της W09 είναι σε αρκετά καλά επίπεδα.

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα για να συνηθίσουμε, ήταν πολύ πιο ομαλή διαδικασία φέτος. Νιώθω ότι έχω ένα καλύτερο μονοθέσιο. Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, επειδή η νέα άσφαλτος κάνει την πίστα λίγο πιο γρήγορη, άρα το μονοθέσιο θα έχει έτσι κι αλλιώς καλύτερη πρόσφυση.

Αυτό που ένιωσα είναι ότι μέχρι στιγμής ο χειρισμός του μονοθεσίου και γενικά η ισορροπία δεν είναι είναι στη λάθος κατεύθυνση. Έχουμε κάνει μερικές βελτιώσεις και η ισορροπία είναι καλύτερη τώρα. Δεν ξέρω αν ταιριάζει περισσότερο στο οδηγικό μου στυλ. Έχει να κάνει με την προσαρμογή του μονοθεσίου. Ήταν ένα καλό ξεκίνημα.