Τον περασμένο Οκτώβριο, η Renault ανακοίνωσε την πρόσληψη του Marcin Budkowski, ο οποίος θα ξεκινήσει να εργάζεται στο Enstone τον επόμενο μήνα, όπως συμφώνησε η γαλλική ομάδα, προκειμένου να μη θεωρηθεί ότι οι τεχνικοί της γνωρίζουν λεπτομέρειες από τα μονοθέσια των αντίπαλων ομάδων.

Οι Γάλλοι δε θα είναι οι μοναδικοί που θα έχουν στο δυναμικό τους στέλεχος της FIA, μιας και η Ferrari προσέλαβε τον Laurent Mekies, ο οποίος ήταν Deputy Race Director υπό τον Charlie Whiting. Ο Γάλλος βρέθηκε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία το 2014, ως Safety Director.

Οι αρμοδιότητες του Mekies αφορούσαν τα θέματα ασφαλείας και ιατρικής φροντίδας σε όλα τα πρωταθλήματα της FIA, και θα ξεκινήσει τα νέα του καθήκοντα στις 20 Σεπτεμβρίου, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους στους μηχανικούς τους Maranello, έχοντας ως ανώτερο τον Mattia Binotto, τον Τεχνικό Διευθυντή των Ιταλών. Επιπλέον, θα θα συνεχίσει να εργάζεται ως Safety Director της FIA μέχρι το τέλος του Ιουνίου.

  • Καταρχάς, να ξεκαθαρίσω ότι είμαι αρνητικός στην πρόσληψη στελεχών της FIA από ομάδες της F1 (άποψη την οποία εξέφρασα και με την ένταξη του Budkowski στην ομάδα του Enstone), αλλά αν είναι νόμιμο κάτι τέτοιο, τότε νομίζω πως θα πρέπει να αυξηθεί ο χρόνος της αργίας των μηχανικών από τις δραστηριότητές τους στην παγκόσμια ομοσπονδία μέχρι την επανανένταξή τους στην οποιαδήποτε ομάδα του grid.
    Από εκεί και πέρα, ο Mekies εργάστηκε στην STR από το 2006 έως το 2014, στην αρχή ως επικεφαλής μηχανικός και έπειτα ως επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου στην ομάδα της Faenza.
    Τώρα, για τον ρόλο του Γάλλου στην ομάδα της Ferrari δεν έχει διευκρινιστεί ακριβώς ποιος θα είναι, αλλά ο ρόλος του μηχανικού απόδοσης μονοθεσίου στην ομάδα του Maranello είναι “ορφανός” εδώ και κάποια χρόνια.

    • LJ

      Συγνώμη αλλά η «απόδοση του μονοθεσίου» δεν ειναι ευθύνη του lead engineer ή του τεχνικού διευθυντή;

    • Η ιεραρχία δεν είναι παρόμοια σε όλες τις ομάδες.
      Για την Ferrari η συγκεκριμένη ιεράρχηση (επικεφαλής μηχανικός – επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου) τερματίστηκε πριν από 2 χρόνια όταν επικεφαλής μηχανικός ήταν ο Toni Cuquerella.
      Με την έλευση του Jock Clear στο Maranello και αναλαμβάνοντας τον ρόλο του διευθυντή μηχανολογίας κάποιες αρμοδιότητες του Ισπανού πέρασαν στον Βρετανό.
      Παράλληλα, τη θέση του επικεφαλής μηχανικού πήρε ο Matteo Togninalli και η θέση του επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου δεν την κάλυψε κάποιος.

    • LJ

      Χρειάζεται κάποιος σε αυτη τη θέση; Οι ευθύνες δεν πάνε ούτως η άλλως σε κάποιους άλλου στην ιεραρχία; Αυτο ρωτώ.

    • LJ

      Χρειάζεται κάποιος σε αυτη τη θέση; Οι ευθύνες δεν πάνε ούτως η άλλως σε κάποιους άλλου στην ιεραρχία; Αυτο ρωτώ.

    • Epetzik

      Νόμιμο αλλά και ηθικό ή το νόμιμο δεν χρειάζεται να είναι και ηθικό. Βέβαια όπως στην πολιτική έτσι και δώ δεν βγαίνει άκρη. Πάντως η Ferrari ήταν από αυτές που γκρίνιαζαν έντονα όταν τα κάναν οι άλλοι. Τώρα;