Το 2014, η Dodge παρουσίασε τις Hellcat εκδόσεις των Challenger SRT και Charger SRT με κοινή συνισταμένη τον κτηνώδη κινητήρα που είχαν κάτω από το καπό τους. Αυτός δεν είναι άλλος από τον κομπρεσοράτο V8 6,2-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 717 ίππων και 880 Nm, ο οποίος καταναλώνει 10,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite, και 11,2 λίτρα/100 χλμ όταν εξοπλίζεται με το standard 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Ωστόσο με τέρμα το γκάζι, το Challenger SRT Hellcat είναι ικανό να καταπίνει 7 λίτρα καυσίμου το λεπτό.

Η Mopar, εταιρία ανταλλακτικών της FCA, ανακοίνωσε στην περσινή SEMA ότι προσφέρει τον παραπάνω ως crate engine, με το κόστος του να αγγίζει τα 21.725 δολάρια, το οποίο “σπάει” σε 19.530 δολάρια για τον κινητήρα, και 2.195 δολάρια για τα παρελκόμενα. Σήμερα, όμως, τα νέα γίνονται πιο ευχάριστα, καθώς το Mopar Pro Shop στη Νότια Carolina ανακοίνωσε ότι προσφέρει τον κινητήρα στα 14.998 δολάρια, μια μείωση σχεδόν 4.500.

Για όσους δεν ξέρουν, crate engine σημαίνει ότι θα μπορείς να αγοράσεις μόνο τον κινητήρα, ο οποίος θα παραδοθεί στο σπίτι σου μέσα σε ένα ξύλινο κουτί. Η αμερικάνικη εταιρία τον ονομάζει Hellcrate, και αναφέρει ότι ο κινητήρας είναι πρακτικά plug-and-play. Θα έρχεται σε δύο πακέτα, και θα έχει 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και απεριόριστα χλμ.

Σύμφωνα με την FCA, o Hellcrate προορίζεται για τα αυτοκίνητα παλιότερα από το 1976, καθώς και off-road μοντέλα. Ο V8 Hemi έρχεται μαζί με ένα ξεχωριστό kit, το οποίο περιλαμβάνει την μονάδα ελέγχου, τις καλωδιώσεις, την αντλία βενζίνης και διάφορους ακόμα αισθητήρες, με την FCA να αναφέρει ότι ο κινητήρας είναι ιδανικός για χειροκίνητα αυτοκίνητα.

Η FCA για να κάνει πιο ελκυστικό το πακέτο, προσφέρει και ένα βασικό κιτ κίνησης παρελκομένων, το οποίο περιλαμβάνει αξεσουάρ όπως δυναμό (γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος) και αντλία υδραυλικού τιμονιού, καθώς και διάφορους ιμάντες και εξαρτήματα για να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας.