GP Αυστραλίας 2018, FP2: Και πάλι Hamilton

Σχετικά άρθρα

FP2

Ο Lewis Hamilton ήταν ξανά ο ταχύτερος οδηγός στο Albert Park, ωστόσο αυτή τη φορά οι διαφορές ήταν πολύ μικρότερες. Η Red Bull δείχνει δυνατή, όπως φανερώνει και η δεύτερη θέση του Max Verstappen, ο οποίος μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, Στην τέταρτη θέση ο Kimi Raikkonen, με τις τρεις κορυφαίες ομάδες να μοιράζονται την καλύτερη επίδοση στα τρία κομμάτια της πίστας.

Στην πέμπτη θέση ο Sebastian Vettel, με τον Romain Grosjean να είναι έκτος, σε ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα για την Haas. Ο Daniel Ricciardo έχει τον έβδομο καλύτερο χρόνο, όμως ο Αυστραλός δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον γρήγορό του γύρο με τα ultrasoft, λόγω της κόκκινης σημαίας. Ακολουθούν οι Fernando Alonso, Kevin Magnussen και ο Stoffel Vandoorne που είναι για μία ακόμα φορά δέκατος. Ας δούμε τι έγινε στα 90 λεπτά του FP2:

Ο καιρός παρέμενε πολύ καλός, μιας και τα σύννεφα συνέχιζαν να απουσιάζουν, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 29°C στην ατμόσφαιρα και τους 44°C στο οδόστρωμα. Ο πρώτος που εγκατέλειψε τα pits ήταν ο Magnussen, ο οποίος κατέκτησε το μοναδικό του βάθρο στη Formula 1 εδώ πριν από τέσσερα χρόνια, στον παρθενικό του αγώνα. Οι Vettel και Grosjean τον ακολούθησαν, όπως και άλλοι οδηγοί.

Ο Δανός έγραψε και τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο, στο 1:27.4, με τη μαλακή γόμα, όμως ο Vettel κατέβασε την επίδοση στο 1:26.1, με τη μαλακή γόμα. Ο Raikkonen ήταν ακόμα ταχύτερος, για το 1:25.5, με τα πολύ μαλακά, την ώρα που όλο και περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν να πιέζουν τα μονοθέσιά τους. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε προσωρινά ο Alonso, αλλά ο Verstappen με το 1:25.0 και στη συνέχεια ο Bottas με το 1:24.7 πέρασε στην πρώτη θέση, και οι δύο με τα μαλακά.

Πολύ μαλακά για τον Hamilton, που πήρε την πρώτη θέση, με 1:24.5. Ο Raikkonen πήγαινε για τον ταχύτερο χρόνο, αλλά έχασε στο τρίτο κομμάτι, έτσι περιορίστηκε στην τρίτη θέση, 279 χιλιοστά μακριά από την κορυφή. Μία θέση πιο κάτω ο Ricciardo, ο οποίος πατούσε στη μαλακή γόμα και ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από τον Verstappen.

Έξοδος στην αμμοπαγίδα για τους Ocon και Bottas. Ο Raikkonen ήταν σε αργό γύρο, έμεινε στη γραμμή, έτσι ο πιλότος της Mercedes έφυγε ευθεία στη Στροφή 3, χωρίς να τραυματίσει την W09, αλλά παρ’ όλα αυτά γύρισε στα pits. Παράπονα από τον Alonso, λέγοντας χαρακτηριστικά «ίσως λόγω του Halo, ξεχνούν να κοιτάξουν τους καθρέφτες τους», με τον Ισπανό να βγαίνει λίγο εκτός στο τελευταίο sector, λόγω αργότερου μονοθεσίου μπροστά του.

Στα 15 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Hamilton έκανε παράπονα για την ορατότητα, λέγοντας «η ορατότητα είναι πραγματικά κακή στην πίστα». Δεν ξέρουμε αν αυτό έχει να κάνει με το Halo ή με τον ήλιο που έδυε· μάλλον το δεύτερο είναι πιο πιθανό. Εν τω μεταξύ, ο Verstappen πέρασε στη δεύτερη θέση, την ώρα που ο Hamilton βελτίωνε σε 1:24.3, έχοντας πίσω του τον Ολλανδό στα 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Sainz είχε περάσει στην έκτη θέση, αφού ήταν 28 χιλιοστά ταχύτερος από τον έβδομο Vettel και μισό δευτερόλεπτο αργότερος από τον πέμπτο Ricciardo. Ο Alonso στην όγδοη θέση, με τους Grosjean και Vandoorne να κλείνουν τη δεκάδα, στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα. Ο Hulkenberg στην ενδέκατη θέση, έχοντας μάλιστα διαρροή του ποτού του στο cockpit.

Η δράση είχε μειωθεί σημαντικά πριν από το πρώτο μισάωρο, με ελάχιστα μονοθέσια να κάνουν γύρους. Ο Vettel βγήκε ξανά, αυτή τη φορά με την ultrasoft γόμα, η οποία μπαίνει για πρώτη φορά στην SF71H. Ο πρώτος γρήγορος γύρος του Γερμανού ήταν στο 1:24.4, τη στιγμή που και ο Raikkonen εγκατέλειπε τα pits με τα ultrasofts, όπως ακριβώς και ο Hamilton.

Ο Raikkonen πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:24.2, αλλά ο Hamilton ερχόταν γρήγορα πίσω του. Ο Βρετανός σημείωσε μοβ στο πρώτο και το τρίτο κομμάτι, έτσι ολοκλήρωσε τα 5,3 χιλιόμετρα σε 1:23.9, σπάζοντας για πρώτη φορά το 1:24. Ο Bottas είχε, επίσης, την ultrasoft γόμα, όμως ήταν δύο δέκατα πιο αργός από τον team-mate του. Μπορεί να βρισκόταν στις δύο πρώτες θέσεις, αλλά ο γύρος και των δύο είχε μερικά λαθάκια και διορθώσεις.

Ο Verstappen ήταν, επίσης, στα ultrasofts και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, με τον ταχύτερο όλων χρόνο στο τρίτο κομμάτι. Ο πιλότος της Red Bull ήταν 127 χιλιοστά πιο αργός από τον Hamilton και ένα δέκατο ταχύτερος από τον Bottas. Αρκετά εντυπωσιακή η επίδοση του Grosjean, με την ultrasoft γόμα. Ο Γάλλος πέρασε στην έκτη θέση και μάλιστα ήταν 7 δέκατα πίσω από τον Hamilton.

Στα 42 λεπτά πριν το τέλος, είχαμε κόκκινη σημαία, λόγω ενός καλωδίου που υπήρχε ακριβώς πάνω στη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού. Αυτό διέκοψε τον γύρο του Ricciardo, ο οποίος ίσως και να πήγαινε για πρώτο χρόνο. Η πράσινη σημαία εμφανίστηκε γρήγορα κι έμεναν 38 λεπτά μέχρι τη λήξη της διαδικασίας.

Τα περισσότερα μονοθέσια βρισκόταν στην πίστα όσο πλησιάζαμε στο τελευταίο μισάωρο, εκεί που παραδοσιακά έχουμε προσομοιώσεις αγώνα με αρκετό καύσιμο. Ο Ricciardo δεν βρισκόταν στην πίστα, καθώς οι μηχανικοί του έδειχναν να δουλεύουν στην εμπρός ανάρτηση, όσο ο Alonso άκουγε στην ενδοεπικοινωνία «Default 34, urgent», χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς σημαίνει αυτό.

Μικρή έξοδος για τον Bottas, ο οποίος θα μιλήσει με τους κριτές μετά το τέλος της περιόδου. Παρών θα είναι φυσικά και ο Raikkonen, ο οποίος ανάγκασε τον συμπατριώτη του να βγει εκτός για να μην υπάρξει επαφή. Όλοι όσοι ήταν στην πίστα φορούσαν την ultrasoft γόμα, εκτός από τους Grosjean, Ericsson και Leclerc. Οι δύο πρώτοι πατούσαν στα πολύ μαλακά και ο Μονεγάσκος στα μαλακά.

Ψηλά στο 1:28 κινούνταν η Mercedes και η Red Bull, με τη Ferrari να είναι μερικά δέκατα πιο αργή, στα χαμηλά του 1:29, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε αν τα μονοθέσια είχαν την ίδια ποσότητα καυσίμου. Είχαμε μπει στο τελευταίο δεκάλεπτο και όλα τα μονοθέσια έγραφαν γύρους, αξιολογώντας τις ρυθμίσεις των μονοθεσίων τους και φυσικά τα ελαστικά.

Όπως και στο FP1, έτσι και τώρα, οι οδηγοί έκαναν μερικές δοκιμαστικές εκκινήσεις μετά το τέλος της περιόδου, το οποίο ήρθε χωρίς να σημειώνεται κάτι άξιο λόγου, παρά μόνο μια μικρή έξοδος του Ricciardo στην πρώτη στροφή. Μετά από τις δοκιμαστικές εκκινήσεις, η FW41 του Stroll υπερθερμάνθηκε, με τους μηχανικούς να προσπαθούν να δώσουν οδηγίες καθώς ο Καναδός επέστρεφε στα pits. Τελικά, του πρότειναν να σταματήσει το μονοθέσιο.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 05:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:23.931   35
2 Max Verstappen Red Bull 1:24.058 +0.127s 34
3 Valtteri Bottas Mercedes 1:24.159 +0.228s 34
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1:24.214 +0.283s 39
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:24.451 +0.520s 38
6 Romain Grosjean Haas 1:24.648 +0.717s 34
7 Daniel Ricciardo Red Bull 1:24.721 +0.790s 28
8 Fernando Alonso McLaren 1:25.200 +1.269s 28
9 Kevin Magnussen Haas 1:25.246 +1.315s 30
10 Stoffel Vandoorne McLaren 1:25.285 +1.354s 34
11 Carlos Sainz Renault 1:25.390 +1.459s 35
12 Sergio Perez Force India 1:25.413 +1.482s 30
13 Nico Hulkenberg Renault 1:25.463 +1.532s 35
14 Lance Stroll Williams 1:25.543 +1.612s 32
15 Esteban Ocon Force India 1:25.888 +1.957s 33
16 Brendon Hartley Toro Rosso 1:25.925 +1.994s 41
17 Pierre Gasly Toro Rosso 1:25.945 +2.014s 39
18 Sergey Sirotkin Williams 1:25.974 +2.043s 37
19 Marcus Ericsson Sauber 1:26.814 +2.883s 31
20 Charles Leclerc Sauber 1:26.815 +2.884s 35

Τα highlights του FP2

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...

Charles Leclerc: Θέμα χρόνου η Ferrari να αμφισβητήσει την Red Bull

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Ferrari είναι η ομάδα που έχει βελτιωθεί περισσότερο φέτος, θεωρώντας πως είναι "θέμα χρόνου" να αμφισβητήσουν την κυριαρχία...

Τρέχει στο GP Αυστραλίας ο Carlos Sainz

Ο Carlos Sainz θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την επέμβαση για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας που έκανε το περασμένο Σάββατο, 9 Μαρτίου, στη...
Autoblog.gr