Υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν πιστοί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία και επιλέγουν συνεχώς ως νέο αυτοκίνητό τους, ένα μοντέλο της αγαπημένης τους εταιρίας. Η νέα έρευνα του Edmunds μας δίνει μια εικόνα με το ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ.

1Toyota: 63%

Στη πρώτη θέση βρίσκεται η Toyota, με το 63% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

2Subaru: 61%

Μόλις 2% μικρότερο ποσοστό από την Toyota έχει η Subaru.

3Honda: 60%

Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Honda με ποσοστό 60%.

4Ram: 54%

Στη τέταρτη θέση με ποσοστό 54% βρίσκεται η Ram, η οποία προσφέρει στην αγορά κυρίως pickups μοντέλα.

5Chevrolet: 54%

Ίδιο ποσοστό με την Ram και η Chevrolet.

6Hyundai: 52%

Η Hyundai βρέθηκε στην 6η θέση με ποσοστό 52%.

7Kia: 51%

Μία θέση κάτω από την Hyundai, η Kia, με ποσοστό 51%.

8Nissan: 48%

Στην όγδοη θέση η Nissan με ποσοστό 48%.

9Ford: 48%

Η Μπλε Οβάλ εταιρία έχει το ίδιο ποσοστό με την Nissan.

10Mazda: 44%

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από μια ακόμη ιαπωνική εταιρία, με το 44% των ιδιοκτητών της Mazda να δηλώνουν πως θα επιλέξουν ξανά ένα μοντέλο της.

11Jeep: 41%

41% των κατόχων ενός Jeep δηλώνει πιστό στο αμερικάνικο brand.

12VW: 37%

Η VW θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ. Σήμερα μόλις το 37% των ιδιοκτητών ενός μοντέλου της, δηλώνει πως θα την προτιμήσει και για το επόμενο αυτοκίνητό του.

13GMC: 35%

2 μονάδες πίσω από την VW η GMC.

14Buik: 29%

Η Buick έχει μόλις 29% πιστό κοιν.

15Mini: 24%

Το αντίστοιχο ποσοστό της Μini δεν ξεπερνά το 24%.

16Fiat: 22%

Οι Αμερικάνοι δεν έχουν αγκαλιάσει την Fiat και αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας.

17Mitsubishi: 21%

Χαμηλά στη λίστα η Mitsubishi, με μόλις το 21% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πιστό στην ιαπωνική μάρκα και να την προτιμά και για την επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου.

18Dodge: 19%

Μη φανατικό κοινό έχει και η Dodge, με το ποσοστό της να ανέρχεται στο 19%.

19Smart: 19%

Μία θέση από τον πάτο η Smart, με μόλις το 19% των ιδιοκτητών των μοντέλων της να δηλώνει πως θα ξαναγόραζε κάποιο μοντέλο της.

20Chrysler 16%

Στη τελευταία θέση βρίσκεται η Chrysler με ποσοστό μόλις 16%.