Με την Porsche να εργάζεται πυρετωδώς ώστε να βγάλει στην αγορά -το 2019- το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την έκδοση παραγωγής του Mission-E, η γερμανική εταιρία έχει ξεκινήσει να εγκαθιστά ταχυφορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η αρχή έγινε στο Βερολίνο, με τον χώρο στάθμευσης των αντιπροσωπειών της να αποκτούν ταχυφορτιστές 350 kW, ικανοί να φορτίσουν το 80% των μπαταριών του Mission E σε μόλις 15 λεπτά.

Η Porsche σχεδιάζει να εγκαταστήσει ταχυφορτιστές σε κάθε αντιπροσωπεία της, αλλά δεν θα προσφέρει δωρεάν την χρήση τους, όπως κάνει η Tesla στο δίκτυο των δικών της ταχυφορτιστών Superchargers. Όπως είπε ο Lutz Meschke, αναπληρωτής πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, η γερμανική εταιρία θεώρησε ότι η προσέγγιση της Tesla δεν είναι βιώσιμη, γι’αυτό και η Porsche θα χρεώνει την χρήση των ταχυφορτιστών, έτσι ώστε αυτοί και να αποσβέσουν το κόστος κατασκευής, αλλά και να γίνουν κερδοφόροι μέσα σε 2-3 χρόνια.

Η Porsche θέλει γίνει η γερμανική εταιρία που θα κάνει τη γρηγορότερη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ο CEO της, ο Oliver Blume σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας του το 2023 θα προέρχονται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Porsche το 2020-2021 θα βγάλει στην αγορά και ένα ηλεκτρικό crossover με κουπέ σχεδιασμό που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Zuffenhausen, με τον Blume να αποκαλύπτει πως η επόμενη γενιά της Macan που θα κυκλοφορήσει το 2020, θα προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το εργοστάσιο του Zuffenhausen θα μπορεί να παράγει ετησίως έως και 60.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.