Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 η Volkswagen είχε καταφέρει να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει πετύχει ποτέ στις ΗΠΑ, φτάνοντας το 5%. Σήμερα, το μερίδιο αγοράς της Volkswagen στις ΗΠΑ ανέρχεται στο 2,5%, με τις πωλήσεις να δείχνουν να ανακάμπτουν, με την γερμανική εταιρία να βάζει ως αρχικό στόχο το 5% της αμερικάνικης πίτας μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

Σύμφωνα με τον CEO της Volkswagen, Herbert Diess, αλλά και τον πρόεδρο της Volkswagen Βορείου Αμερικής, Hinrich Woebcken, τα SUV της εταιρίας αλλά και τα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει, αποτελούν μέρος του σχεδίου της, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ. Σημαντικό μέρος του σχεδίου είναι και η συνέχιση της αποκατάστασης της εικόνας και της εμπιστοσύνης προς το κοινό, μετά το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών ρύπων με τα παράνομα λογισμικά.