Η Toyota παρουσίασε πρόσφατα έναν νέο 2,0-λιτρο κινητήρα, αλλά και έναν νέο 2,5-λίτρων κινητήρα που συναντάμε στο Camry. Πρόκειται για τον Dynamic Force ο οποίος υιοθετεί τεχνολογίες καύσης υψηλής ταχύτητας και σύστημα μεταβλητού ελέγχου. Ως αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας -και η υβριδική έκδοση του- επιτυγχάνουν κορυφαία θερμική απόδοση 40% και 41% αντίστοιχα.

Στο video αυτό ο Jason Fenske του Engineering Explained μας εξηγεί με τον δικό του τεχνικό τρόπο το τρόπο λειτουργίας του νέου κινητήρα, αλλά και το πώς αυτός καταφέρνει να έχει τόσο υψηλή θερμική απόδοση.

  • SAMURAI-66

    Με της φτωχες μου γνωσεις σε μηχανολογικα μπορω να υποθεσω βλεποντας το βιντεο οτι οι ανθρωποι εκαναν σωστη δουλεια και τους αξιζουν απειρα…..
    ….. https://uploads.disquscdn.com/images/00073953366014c038a8565ead397638173dae7d77382b0b87280e341f919bff.jpg

    • οταν η ΤΟΥΟΤΑ κανει θερμικη αποδση 40% ειναι καλη δουλεια…οταν η MERCEDES στην F1 πετυχαινει 50% ειναι οι στημενοι κανονισμοι ομως….. ;-)

    • Twilight0

      Μην μπερδεύεις τις κούτσες με τις βούρτσες… ο ένας κινητήρας μπαίνει σε όχημα παραγωγής ενώ ο άλλος είναι για πίστες.

    • ωωωω λες να μην το ηξερα ???? το σχολιο ηταν για τον κυριο ..αυτος ξερει !! ;-)

    • Lefteris2432
    • enigma

      Το θέμα είναι να δούμε αυτά τα νούμερα να έρχονται στα δικά μας αμάξια σύντομα….

      Από εκεί και πέρα τεχνολογικά τα εύσημα πάνε στην mercedes αλλά αν η toyota το βγάλει στην παραγωγή σε νορμάλ τιμή, τότε θα πρέπει να δοθούν ακόμη περισσότερα εύσημα ακόμα και αν η απόδοση δεν είναι της τάξης της λύσης της mercedes.

    • εγω καταναλωτης ειμαι…..ασφαλως και τα ευσημα θα τα εχει!!!!

    • enigma

      Μωρέ με σένα συνεννοείται ο κόσμος. Απλά για να προλάβω τυχόν μονόπλευρα σχόλια….

    • καλα αμα βαλω πεδιλο με καλτσα ελα να με πεις αμα μπορουμε να συννενοηθουμε !!!!! :-P

    • enigma

      Έλα ρε samurai που έχεις και φτωχές γνώσεις εσύ στα μηχανολογικά…

      Στους πόσους λαμπτήρες ανεβαίνει η απόδοση αγαπητέ; Ακόμα περιμένει ο λαός σου την απάντηση και την τεχνική μελέτη από εσένα και τον ηλεκτρολόγο σου….

  • mixalhs7

    Ωραιες αυτές οι τεχνολογίες που δυστυχώς εμείς εδώ στην Ελλάδα λόγο κυβισμού, δεν πρόκειται να τις ”χαρούμε” ποτέ..

  • DJ_D

    Το ενδιαφέρον στο όλο θέμα βασικά είναι αυτό στα σχόλια:

    «Efficiency versus SkyActiv-X? Many have asked. I reached out to Mazda, and here’s their response: “We don’t expect it to be much beyond the best in the industry at the moment (a Prius is 42%, for instance), but that’s just the peak. The benefit of SPCCI is that where the Prius has a minimum efficiency of 2% (?) under WOT, SKY-X will be way higher when you’re flogging it. So no real numbers yet, but the floor should be way higher, and the ceiling should be just a little higher.”»

  • Nikolaos Charisoglou

    Χαζη toyota βγαζεις τέτοιο μοτερ κ κατι αλλοι καφροι το συγκρίνουν με αγωνιστικό μοτερ ελεος εδώ μεσα βγαλτε δηλητήριο γερμανο λαγνοι

    • Lefteris2432

      Ας μετρησετε και εσεις με τερμα γκαζι τετοιες αποδοσεις γιατι μονο στα χαρτα ειστε ακομα :P. Εχουμε καταφερει να κανουμε ενα μοτερ V6 καλυτερο απο V10

    • DJ_D

      Δεν έχει αναφέρει πουθενά η MB ότι είναι με “τέρμα γκάζι”.

    • Lefteris2432

      Λες να τρεχουμε στην F1 με μισο γκαζι και να μην φαινεται; Μακαρι να πηγαινουμε ετσι και με μισο γκαζι ετσι.. φαντασου στο τερμα τι γινεται.

    • DJ_D

      Ιδέα δεν έχω τι γράφεις. Αυτό που λέω είναι οτι το μέγιστο efficiency σε έναν κινητήρα δεν εμφανιζεται στο τερμα γκάζι ούτε στην μέγιστη ισχύ.

    • Lefteris2432

      Εχω περιπου 1000 αλογα μοτερ και ετος 2017 ουτε ενα σκασκιμο κινητηρα (χτυπα ξυλο).. και στο βαθος το project one.

    • DJ_D

      Αν το έχεις εσύ μπράβο σου.

    • Lefteris2432

      μακαρι να το ειχαμε αλλα που τετοια τυχη..Ας το ειχα και ας το μοιραζομασταν :P

    • DJ_D

      Έχει βγάλει η VW εμπορικό κινητήρα με 38%. Δεν είναι 40% αλλά καλά είναι για αρχή.

    • Nikolaos Charisoglou

      Μια ζωή υποτιμάτε τα ιαπωνικά ήμαρτον ποια και μιλαμε για αυτοκίνητο παραγωγης και η vw σε αυτοκίνητο παραγωγης 38% ουτε στα ποιο κρυφα σας όνειρά.τα μοναδικα μοτερ που ξεπερνά την toyota ειναι τα ντιζελ οποτε αστο παραδέχτητε μια φορα την ανωτερότητα της toyota.

    • DJ_D

      Δεν είπα ότι ξεπερνά, είπα 38% σε σχέση με το 40%. Αλλά σίγουρα και σε αυτό θα ξέρεις καλύτερα.
      Η Honda δίνει 36,6% για τον 1,0T και 38% για τον 1,5T. Αυτοί μάλλον θα τα κατάφεραν γιατί είναι Ιάπωνες. Μην απαντάς, βαριέμαι να συνεχίσω.