Oι σχεδιαστές της Opel έχουν κρύψει τις δικές τους πασχαλινές εκπλήξεις με τη μορφή μικρών καρχαριών σε διάφορα σημεία της καμπίνας, σε διάφορα μοντέλα – όπως τα Adam, Corsa, Astra, Insignia και Zafira, ενώ τώρα κάνουν την εμφάνιση τους και στα Crossland X και Grandland X.
Πώς ξεκίνησε αυτή η ιδέα των κρυμμένων μοτίβων καρχαρία στα μοντέλα της Opel; Όλα ξεκίνησαν ένα κυριακάτικο απόγευμα του 2004 όταν ο σχεδιαστής της Opel, Dietmar Finger, εργαζόταν στο σπίτι του φτιάχνοντας κάποια σκίτσα για το νέο τότε Corsa. Ήταν απασχολημένος με το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συγκεκριμένα με την πλευρά εκείνη που συνήθως καλύπτεται από την κλειστή πόρτα του συνοδηγού. Ωστόσο, όταν το ντουλαπάκι είναι ανοικτό, τα πλευρά του πρέπει να το κρατούν σταθερό, κάτι που επιτυγχάνεται με ενισχύσεις σε σχήμα πλευρών ενσωματωμένες στο πλαστικό. Η δουλειά του Dietmar εκείνη την ημέρα ήταν ο σχεδιασμός των ενισχύσεων αυτών, και ενώ ήταν συγκεντρωμένος στα σκίτσα του, έρχεται ο γιος του και του λέει γιατί δε σχεδιάζεις απλά έναν καρχαρία;
Και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα. Την επόμενη μέρα έδειξε τον καρχαρία στον τότε υπεύθυνο σχεδίασης του Corsa, Niels Loeb, ο οποίος προώθησε την ιδέα. Ο μικρός καρχαρίας στο ντουλαπάκι μπήκε στην παραγωγή και εξελίχτηκε σε success story για την Opel. Ακολούθησε το Zafira, του οποίου ο υπεύθυνος σχεδίασης του εσωτερικού, Karim Giordimaina, έκρυψε τρεις καρχαρίες στο ταμπλό του πολυμορφικού. Έκτοτε, οι καρχαρίες βρέθηκαν στο Adam, στην τελευταία γενιά του Astra και στο Insignia.
Πλέον, το μοτίβο του καρχαρία έχει εξελιχτεί σε σήμα κατατεθέν των Opel, και δεν περιορίζεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, με τον σημερινό διευθυντή εσωτερικού σχεδιασμού της Opel, Karim Giordimaina, να δηλώνει:
Στο μεταξύ, δημοσιογράφοι άρχισαν να ρωτούν πού έχουμε κρύψει τους καρχαρίες στις παρουσιάσεις κάθε νέου μοντέλου. Πάντα ενθαρρύνω τους σχεδιαστές μας να κρύβουν μοτίβα καρχαρία στο εσωτερικό σε όλα τα νέα μας σχέδια κι αυτό επειδή οι μικρές αυτές πασχαλινές εκπλήξεις συμβολίζουν τη φιλοσοφία της Opel: έχουμε πάθος για την τελευταία λεπτομέρεια των εσωτερικών μας, είμαστε φανατικοί με την ποιότητα αλλά πάντα με ένα διασκεδαστικό, προσιτό τρόπο – “menschlich” (ανθρώπινο), όπως το λέμε στα γερμανικά.