Oι σχεδιαστές της Opel έχουν κρύψει τις δικές τους πασχαλινές εκπλήξεις με τη μορφή μικρών καρχαριών σε διάφορα σημεία της καμπίνας, σε διάφορα μοντέλα – όπως τα Adam, Corsa, Astra, Insignia και Zafira, ενώ τώρα κάνουν την εμφάνιση τους και στα Crossland X και Grandland X.

Πώς ξεκίνησε αυτή η ιδέα των κρυμμένων μοτίβων καρχαρία στα μοντέλα της Opel; Όλα ξεκίνησαν ένα κυριακάτικο απόγευμα του 2004 όταν ο σχεδιαστής της Opel, Dietmar Finger, εργαζόταν στο σπίτι του φτιάχνοντας κάποια σκίτσα για το νέο τότε Corsa. Ήταν απασχολημένος με το ντουλαπάκι του συνοδηγού και συγκεκριμένα με την πλευρά εκείνη που συνήθως καλύπτεται από την κλειστή πόρτα του συνοδηγού. Ωστόσο, όταν το ντουλαπάκι είναι ανοικτό, τα πλευρά του πρέπει να το κρατούν σταθερό, κάτι που επιτυγχάνεται με ενισχύσεις σε σχήμα πλευρών ενσωματωμένες στο πλαστικό. Η δουλειά του Dietmar εκείνη την ημέρα ήταν ο σχεδιασμός των ενισχύσεων αυτών, και ενώ ήταν συγκεντρωμένος στα σκίτσα του, έρχεται ο γιος του και του λέει γιατί δε σχεδιάζεις απλά έναν καρχαρία;

Και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα. Την επόμενη μέρα έδειξε τον καρχαρία στον τότε υπεύθυνο σχεδίασης του Corsa, Niels Loeb, ο οποίος προώθησε την ιδέα. Ο μικρός καρχαρίας στο ντουλαπάκι μπήκε στην παραγωγή και εξελίχτηκε σε success story για την Opel. Ακολούθησε το Zafira, του οποίου ο υπεύθυνος σχεδίασης του εσωτερικού, Karim Giordimaina, έκρυψε τρεις καρχαρίες στο ταμπλό του πολυμορφικού. Έκτοτε, οι καρχαρίες βρέθηκαν στο Adam, στην τελευταία γενιά του Astra και στο Insignia.

Πλέον, το μοτίβο του καρχαρία έχει εξελιχτεί σε σήμα κατατεθέν των Opel, και δεν περιορίζεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, με τον σημερινό διευθυντή εσωτερικού σχεδιασμού της Opel, Karim Giordimaina, να δηλώνει:

Στο μεταξύ, δημοσιογράφοι άρχισαν να ρωτούν πού έχουμε κρύψει τους καρχαρίες στις παρουσιάσεις κάθε νέου μοντέλου. Πάντα ενθαρρύνω τους σχεδιαστές μας να κρύβουν μοτίβα καρχαρία στο εσωτερικό σε όλα τα νέα μας σχέδια κι αυτό επειδή οι μικρές αυτές πασχαλινές εκπλήξεις συμβολίζουν τη φιλοσοφία της Opel: έχουμε πάθος για την τελευταία λεπτομέρεια των εσωτερικών μας, είμαστε φανατικοί με την ποιότητα αλλά πάντα με ένα διασκεδαστικό, προσιτό τρόπο – “menschlich” (ανθρώπινο), όπως το λέμε στα γερμανικά.

  • a_f_a

    μακακίες

  • Giannisk

    Βλακείες.

  • Giannisk

    Βλακείες.

  • Scooby r22b

    Δεν μαμούνε που δεν μαμούνε εκεί στην OPEL, το ρίξανε στο ψάρεμα. :-Ρ

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Χα χα χα.
      Παρακληση.
      Εχεις γνωμη, αποψη και για το forester turbo s πρωτης γενιας;
      Κυριως για το μηχανολογικο σκελος,κινηρα μεταδοση.
      Ευχαριστω.

    • Scooby r22b

      Καλησπέρα Αλέξανδρε.

      Η μόνη εμπειρία που έχω, είναι από ένα στην Ιταλία (το τονίζω διότι δεν γνωρίζω αν έχει διαφορές με τα Ελληνικά) που είχα οδηγήσει αρκετά χρόνια πριν και δεν μου άφησε καλές εντυπώσεις, ούτε το τράβηγμα του, ούτε τα φρένα του, το πάτημα του όμως ήταν ευχάριστο.
      Αυτός που το είχε (65άρης), μου παραπονέθηκε ότι ήταν βενζινοβόρο (όλοι οι boxer είναι) αλλά “τίμιο” όχημα και ότι θα το ήθελε ένα κλικ πιο ψηλό.
      Για ζημιές δεν ανέφερε κάτι.

      Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι άλλο για το forester. :-)

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Τα παιδία παιζει. Καλα ελεγε ο Κλαρκσον σε παλιοτερη εκπομπη οτι θα πηγαινε και περα απο τα φεγγαρια του πλανητη Δια για να μην οδηγησει ενα Opel. χαχαχα

  • Tc

    Δουλειά δεν είχε ο διάολος γ@@@@σε τα παιδιά του.
    (Που λένε κ στο χωριό μου)