GP Μπαχρέιν 2018, FP2: Στο «1-2» η Ferrari

Σχετικά άρθρα

FP2

Η ταχύτερη ομάδα, και μάλιστα με διαφορά, ήταν η Ferrari στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικό του Μπαχρέιν. Η ιταλική ομάδα ήταν η μοναδική που κατέβηκε το 1:30, όντας πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη Mercedes, ωστόσο αυτό ίσως να μη λέει την αλήθεια για την πραγματική διαφορά των δύο μονοθεσίων.

Στην τρίτη θέση ο Valtteri Bottas, με τον Lewis Hamilton να είναι λίγο πιο αργός. Πέμπτος ο Max Verstappen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Pierre Gasly, Fernando Alonso και τον Stoffel Vandoorne που ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Οι συνθήκες παρέμεναν καλές, όμως τώρα οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες, στους 27°C στον αέρα και τους 32°C στην άσφαλτο. Οι δύο Haas ήταν τα πρώτα μονοθέσια που άφησαν τα pits, ενώ λίγο αργότερα έγραψαν τους πρώτους γύρους. Η πίστα γέμιζε με οδηγούς, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Max Verstappen, ύστερα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο FP1.

Ο Raikkonen πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:30.6, έχοντας τον Ricciardo πίσω του, ο οποίος ήταν μόλις 62 χιλιοστά πιο αργός από τον Φινλανδό. Οι δυο τους ήταν με διαφορά ταχύτεροι από τους άλλους, όσο οι δύο Mercedes έβγαιναν στην πίστα, με τον Bottas να πατά στη μαλακή και τον Hamilton στη μέση γόμα.

Έτσι, ο Φινλανδός ανέβηκε στην κορυφή με 1:30.4, ωστόσο ο Vettel απάντησε αμέσως μετά, όντας 4 δέκατα ταχύτερος από τον οδηγό της Mercedes. Ο Hamilton ήταν 1,2 δευτερόλεπτα μακριά και ένα δέκατο ταχύτερος από τον 6ο Verstappen. Λίγο πριν συμπληρωθούν τα πρώτα 30 λεπτά, οι οδηγοί μπήκαν στα pits, ώστε να αλλάξουν ελαστικά και να βγουν για να συνεχίσουν τα προγράμματά τους.

Ο Raikkonen βγήκε με τα πολύ μαλακά και το αποτέλεσμα ήταν να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:29.8, για να γίνει έτσι ο πρώτος που σπάει το 1:30. Κι άλλοι οδηγοί ακολούθησαν γρήγορα το παράδειγμα του «Iceman», με τον Bottas να είναι σχεδόν 6 δέκατα πιο αργός στον πρώτο του γρήγορο γύρο. Ο Hamilton πίεσε ανέβηκε στην 4η θέση, όμως η διαφορά του από τον Raikkonen ήταν 665 χιλιοστά πιο αργός, συναντώντας κίνηση στο τελευταίο κομμάτι.

Ο Vettel έγραψε τον πρώτο του χρόνο με τα πολύ μαλακά, όμως δεν πέρασε στην πρώτη θέση, για μόλις 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Είχαμε φτάσει στα μισά της περιόδου και οι μισοί περίπου οδηγοί ήταν στην πίστα, χωρίς να βλέπουμε βελτίωση των χρόνων, με τις δύο Ferrari να είναι ξεκάθαρα τα ταχύτερα μονοθέσια.

Οι οδηγοί είχαν ξεκινήσει τις προσομοιώσεις αγώνα, ώστε να αξιολογήσουν τον αγωνιστικό ρυθμό, τη φθορά των ελαστικών και φυσικά τις ρυθμίσεις στα μονοθέσιά τους, όσο εμείς ακούγαμε τον Verstappen να αναρωτιέται γιατί είναι αργός στις ευθείες, ενώ λίγο πριν ο Sirotkin είχε ένα τετ-α-κε, δίχως να τραυματίσει την FW41.

Οι περισσότεροι οδηγοί φορούσαν την πολύ μαλακή γόμα, όμως ο Vettel επέλεξε τη μαλακή, θέλοντας να πάρει κάποια δεδομένα, όσο είχαμε μπει στο τελευταίο μισάωρο. Όλα τα μονοθέσια ήταν στην πίστα, με αρκετό καύσιμο, όπως έδειχνε και το γυρολόγιο. 14 λεπτά πριν από το τέλος, ο Raikkonen ακινητοποιήθηκε στην άκρη της πίστας, αφού ένας από τους τροχούς δεν είχε τοποθετηθεί σωστά μετά από το pit stop που πραγματοποίησε νωρίτερα. Τίποτα αξιόλογο δε συνέβη μέχρι τη λήξη.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

Οι τελικές ταχύτητες

Τα highlights

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ευρωπαϊκά λιμάνια γεμίζουν με απούλητα αυτοκίνητα

Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε...

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...