Παρότι η Lamborghini παρουσίασε το καλοκαίρι του 2016, την Aventador Miura Homage (μια εκ των 50 που βγήκαν στην παραγωγή κοσμεί τους ελληνικούς δρόμους), κάποιος Αμερικάνος ζήτησε από την ιταλική εταιρία μια αντίστοιχη έκδοση για την Aventador SV.

Και φυσικά, η Lamborghini δεν του χάλασε το χατήρι, με το αυτοκίνητο να είναι προϊόν του Ad Personam τμήματος εξατομίκευσης της ιταλικής εταιρίας. To αυτοκίνητο αποτίει φόρο τιμής στην Miura SV, με αριθμό πλαισίου #4846.

Μιλώντας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η Lamborghini παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης – τον Μάρτιο του 1971- την Miura P400 SV. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα πρωτότυπο προ-παραγωγής που δεν πουλήθηκε ποτέ, και μετά από 45 χρόνια το Polo Storico, το in-house heritage τμήμα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέλαβε την ανακατασκευή του.

Η Miura SV διέθετε πιο άγριους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, με τον V12 4,0-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο εγκάρσια, να παράγει 385 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Σε σχέση με την απλή Miura, η SV είναι φαρδύτερη κατά 13 εκατοστά στο πίσω μέρος, έχει μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο και φορά φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli. Όταν παρουσιάστηκε ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, τίτλο που διατήρησε για 18 μήνες.

Επιστρέφοντας στην Aventador SV, αυτή είναι βαμμένη στο ίδιο χρωματικό συνδυασμό με τη Miura, και μηχανικά δεν αλλάζει κάτι. Έτσι, μηχανικά φορά τον V12 6,5-λίτρων κινητήρας απόδοσης 750 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 690 Nm ροπής. Το supercar ζυγίζει 50 κιλά λιγότερα από την απλή Aventador, φτάνοντας τα 1.525 κιλά, και είναι ντυμένο με επιθετικό bodykit με νέους προφυλακτήρες, μπροστά spoiler, πλαϊνά skirts, τεράστια πίσω αεροτομή, διαχύτη, μονομπούλωνες μαύρες ζάντες και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, με την Aventador SV να παράγει 170% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την απλή Aventador. Η τελική ταχύτητά του ιταλικού hypercar ανέρχεται στα 350 χλμ/ώρα και φυσικά η κίνηση περνά στον δρόμο μέσα απ’όλους τους τροχούς. Στο Nurburgring μάλιστα, έχει σημειώσει χρόνο 6:59:73.