Mercedes-AMG S63 vs BMW M760Li. Μάχη γιγάντων

Σχετικά άρθρα

Είσαι επιχειρηματίας και για τις επίγειες μετακινήσεις σου θες να το οδηγείς εσύ το αυτοκίνητο σου και όχι ο σοφέρ. Επιλογές δεν υπάρχουν πολλές, με τις δύο κυρίαρχες να είναι η BMW M760Li και η Mercedes-AMG S63. Ποιο, όμως, είναι καλύτερο σε κόντρα στο 400άρι, στο φρενάρισμα, και σε επιταχύνσεις εν κινήσει; Το παρακάτω video λύνει αρκετές απορίες.

Να σου θυμίσω ότι κάτω από το καπό της M760Li βρίσκεται ο TwinPower Turbo V12 κινητήρας με χωρητικότητα 6,6-λίτρων, που αποδίδει 600 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ! Αυτός, συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, Steptronic Sport, αυτόματο κιβώτιο καθώς και με το xDrive σύστημα τετρακίνησης για να επιταχύνει την ναυαρχίδα της BMW στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,9 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 250 χλμ/ώρα της (ηλεκτρονικά περιορισμένης) τελικής, με το βάρος της να ανέρχεται στα 2.105 κιλά.

Από την άλλη, κάτω από το καπό της S63 AMG βρίσκεται ο biturbo 4,0-λίτρων V8 κινητήρας, απόδοσης 612 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. με 900 Nm ροπής στις 2.750 σ.α.λ.. Αυτός συνδυάζεται με ένα AMG Speedshift MCT 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, καθώς και με το 4Matic σύστημα τετρακίνησης για να επιταχύνει την ναυαρχίδα της εταιρίας στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,5 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 250 χλμ/ώρα της (ηλεκτρονικά περιορισμένης) τελικής, με το βάρος της να ανέρχεται στα 1.995 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το αποτέλεσμα αν αφήνεις να υπερθερμανθεί ο κινητήρας

Το ψυκτικό υγρό και το λάδι του κινητήρα δεν πρέπει ποτέ να αναμειγνύονται, αλλιώς το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία. Το ψυκτικό...

Η Porsche 911 Turbo “ξεφτιλίζει” την Mercedes AMG GT 63 S στο 1000άρι

Στη θεωρία τα δύο γερμανικά sport μοντέλα δείχνουν να έχουν πάνω-κάτω τις ίδιες επιδόσεις, αλλά στη πραγματικότητα, η Porsche 911 Turbo είναι πολύ γρηγορότερη...