Για δεύτερη φορά, με φρέσκα ελαστικά αυτή τη φορά το Dodge Challenger Demon τα βάζει στη ευθεία με το Tesla Model S P100D.

Στο δεύτερο video θα δεις ένα άλλο Model S P100D να τα βάζει με μια βελτιωμένη Porsche 911 Turbo S στο μισό μίλι.

  • πωωωω τι εργαλος αυτη η TURBO S αν και βελτιωμενη !!
    στην κοντρα με το DEMON 2 πραματα….
    1ον…εχουμε ξαναδει προβλημα υπερθερμανσης στο ΜΟDEL S ??????
    2oν γιαυτο δεν το γουσταρω καθολου το DEMON…..μονο σε ειδικη ασφαλτο με ειδικα ελαστικα καταφερνει αυτα που υποσχεται !!

    • Scooby r22b

      Έχω συνάδελφους στο εξωτερικό με ηλεκτρικά οχήματα (Tesla P85+, Nissan leaf & Mitsubishi i-MiEV) που υποστηρίζουν ότι το καλοκαίρι έχουν παρουσιαστεί προβλήματα υπερθέρμανσης.

      Όσο για το Demon, είναι μάλλον υπερεκτιμημένο.

    • δες λογο καλοκαιριου οκ….αν και αυτο πρωτη φορα το ακουω…..απλα εδω μου θυμισε σκηνικα τυπου gtr/vette που μπαιναν και αυτα σε safe mode μετα απο λιγο απο σκληρη χρηση…. :-/

    • Scooby r22b

      Προφανώς έχουν να λύσουν πολλά θέματα ακόμα όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διότι και οι Νορβηγοί είχαν μηνύσει την Tesla επειδή δεν είχαν καλή λειτουργία (επιδόσεις), όμως εκεί πάνω μόνο ζέστη δεν έχει.

    • Christos Dimou

      Οι μπαταρίες έχουν ένα παράθυρο λειτουργίας για να αποδώσουν τα μέγιστα. Δοκίμασε να αφήσεις ένα TESLA έξω το βράδυ με κρύο για να δεις τι γέλιο θα πέσει.

    • Αυτό που λες ηταν απο τις πρώτες μου απορίες !!

    • Yiannis P

      Βέβαια του έφυγε λίγο προς τα αριστερά στην εκκίνηση, αλλά ναι, χρειάζεται το drag setup και τα slicks αλλιώς έχει πολύ κακό grip στην εκκίνηση.

    • και παλι αχρηστο στο 90% της καθημερινοτητας !!! :-D

    • rous

      Γι αυτό παίρνεις Mercedes E63 AMG S, το κανεις ένα πρώτο στάδιο στα 820 άλογα και ξεκινάς πάντα και παντού το ίδιο 😝😂

    • ναι αλλα με αυτο το εργαλειο…θα σε λενε μπαρμπα αραξε στα αυγα σου μην παθεις τιποτα !!! ασχετα που θα κερνας αβερτα λιπτον στα φαναρια !!!! :-P

    • Scooby r22b

      Κατά την γνώμη μου, έχει περάσει η εποχή όπου τα Merc ήταν “γεροντίστικα” οχήματα, κατά πόσο μάλλον τα AMG.

    • δεν μιλησα γενικα για τα merc…αλλα για το συγκεκριμενο ασχετα που θα ειναι AMG….ο κυρ θανασης θα σε πει…..ενα παρομοιο εχει ο αλλος ο ταριφας που παιζουμε τις παρασκευες πρεφα !!!! :-P

    • Scooby r22b

      Ναι σε αυτό συμφωνώ, πολλοί θα πουν την εξυπνάδα τους.

    • Christos Dimou

      Το ludricous ή plaid mode για να ενεργοποιηθεί απαιτεί πρώτα ένα conditioning των μπαταριών ώστε να έχεις τα 700+ άλογα που υπόσχεται η TESLA.

      Αυτό μπορεί να κρατήσει ως και 20 λεπτά αναλόγως των συνθηκών. Στο κανάλι του carwow στο YT είχαν εξηγήσει την διαδικασία.

      Και πάλι χωρίς ειδική προετοιμασία το TESLA καλά τα πάει. Αλλά δεν είναι το τέρας που νομίζουμε.

      Όσον αφορά την Demon χρειάζεται μία σειρά από προϋποθέσεις. Μία από αυτές είναι ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι να ξέρει να την οδηγήσει.

    • Bon Viveur

      Έχεις δοκιμάσει ποτέ να βάλεις 800 άλογα στην άσφαλτο με απλά λάστιχα?
      …στα 500 μέτρα θα πηγαίνεις με τις ζάντες. :D

    • Το ξέρω στη θεωρία !!! ΛΟΛ

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχαχα!

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχαχα!

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχαχα!

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχαχα!

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχαχα!

  • xtra

    το tesla κερναει τσαγια στο 95% των περιπτωσεων… σε stock μορφη , ευκολα και ..εντος εγγυησης.
    Γι’αυτο και ειναι ικανο να συνεπάρει ακομα και τους πιο πιστους petrolheads στο να συνειδητοποιησουν οτι αυτο ειναι το μελλον , που θα στερείται τον ηχο αλλα δεν θα συμβιβάζεται σχεδον πουθενα .
    Εκτος ισως απο την μερακληδικη εμπειρια που οντως προσφερουν οι μηχανες εσωτερικης καυσης , η οποια παντως μπορει να αποτελει χομπι στο μελλον , οπως η κατοχη ενος κλασσικου oldschool αυτοκινητου σημερα..