Σε φάση ανάπτυξης συνεχίζει να βρίσκεται η Renault, η οποία θέλει να διεκδικεί πρωταθλήματα από το ξεκίνημα της νέας δεκαετίας, ωστόσο πρώτα θα πρέπει να παλεύει για νίκες. Αυτό δε συμβαίνει φέτος, με την R.S.18 να είναι πίσω από τα τρία κορυφαία μονοθέσια, κάτι που άλλωστε περιμέναμε πριν από το ξεκίνημα της σεζόν.

Το θέμα είναι για τους μηχανικούς στο Enstone δεν είναι τόσο η θέση που βρίσκονται, αλλά η διαφορά που χωρίζει την ομάδα τους από την κορυφή. Ο Bob Bell λέει ότι είναι απογοητευμένος που δεν είδε το χάσμα αυτό να μειώνεται κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά την ίδια ώρα είναι αρκετά ικανοποιημένος από το γεγονός πως η R.S.18 είναι ταχύτερη από την MCL33, τουλάχιστον για την ώρα.

Θα έλεγα ότι είμαστε απογοητευμένοι που δεν είμαστε πιο μπροστά. Ελπίζαμε ότι θα μειώσουμε λίγο περισσότερο τη διαφορά από τις τρεις κορυφαίες ομάδες κατά τη διάρκεια του χειμώνα και δεν το κάναμε. Ίσως και να έχουν φύγει ακόμα λίγο πιο μπροστά, έτσι είμαστε λίγο απογοητευμένοι γι’ αυτό.

Είμαστε ευχαριστημένοι με τη θέση μας απέναντι στη McLaren, κάτι για το οποίο ανησυχούσαμε όταν συμφωνήσαμε για τον κινητήρα, αλλά ξεκάθαρα η Toro Rosso και η Haas έχουν κάνει σπουδαία δουλειά τον χειμώνα, και αυτό το κάνει πολύ δύσκολο για ‘μάς. Η McLaren θα είναι πολύ καλή στη βελτίωση, προκειμένου να ανακάμψει από τις δυσκολίες του ξεκινήματος. Θα είναι μια πολύ κλειστή μάχη. Ελπίζαμε να είμαστε λίγο πιο μπροστά στο ξεκίνημα, αλλά ξέρουμε ότι είμαστε καλοί στην ανάπτυξη εντός της σεζόν.

Ο Τεχνικός Διευθυντής των Γάλλων ξέρει ότι οι Mercedes, Ferrari και Red Bull έχουν καλύτερες εγκαταστάσεις και περισσότερους πόρους, όμως δε θέλει να το χρησιμοποιεί αυτό ως «καραμέλα», ενώ υποστηρίζει πως πιστεύει στην ικανότητα των μηχανικών του για αυξημένη ανταγωνιστικότητα εντός της σεζόν.

Δεν κάναμε αρκετά καλή δουλειά. Δεν ήμασταν όσο έξυπνοι ήταν οι άλλοι τον χειμώνα στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του μονοθεσίου. Εξακολουθούμε να μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, τελειοποιούμε τις μεθόδους μας, ακόμα προσλαμβάνουμε άτομα και ακόμα χτίζουμε τις εγκαταστάσεις μας. Δε θέλω να συνεχίσω να το λέω αυτό ως δικαιολογία, αλλά δεν είμαστε τόσο ώριμοι όσοι οι τρεις κορυφαίες ομάδες και συνεχίζουν να έχουν το πλεονέκτημα όσον αφορά τη δημιουργία ενός νέου μονοθεσίου.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να κόψουμε στη μέση τη διαφορά, αλλά νομίζω πως υπάρχει μια εύλογη πιθανότητα να ξεκινήσουμε να τη μειώνουμε, διότι αυτοί έχουν φτάσει στο σημείο που είναι κι εμείς έχουμε ένα πιο εύκολο μονοπάτι για να βρούμε κέρδος στην απόδοση απ’ ό,τι αυτοί.