Η Toyota επέστρεψε στο “παιχνίδι” των hothatches με το νέο, περιορισμένης έκδοσης, Yaris GRMN. Με τις παραδόσεις των 400 αυτοκινήτων να ξεκινούν μέσα στους επόμενους μήνες, ας το δούμε στα 0-160 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο προσφέρεται μόνο σε τρίπορτη έκδοση και κάτω από το καπό του υπάρχει ένας 1.800αρης κομπρεσοράτος κινητήρας απόδοσης 212 ίππων στα 6.800 σ.α.λ με 250 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το βάρος του ανέρχεται στα 1.135 κιλά, με την εξάτμιση να είναι τοποθετημένη στο κέντρο, με την “καυτή” έκδοση του Yaris, που θα είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με κομπρεσοράτο κινητήρα, σύμφωνα με την Toyota να έχει την καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώρα, αλλά και στα 80-120 χλμ/ώρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • Tsou Kostas

    μέχρι 21.500 έδινα.

    • SkidRAW

      Eκει θα ηταν μια λογικη τιμη, μεχρι 22.000 μαξ!! Ωραιος ηχος παντως!

  • Xristos Rnl

    Αυτον τον ερωτα γιατι να τον βγαλεις σε περιορισμενα κομματια?? -_-

  • rous

    Μετα τις 3500 φαινεται να ροπιαζει καλα, παρ ολα αυτα ειναι αρκετα γρηγορο τουλαχιστον μεχρι τα 160 που ειδαμε. Οπως αναφερθηκε και σε αλλο σχόλιο, μια τιμη μεχρι τα 21-22 θα ηταν οτι πρεπει.

  • rous

    Μετα τις 3500 φαινεται να ροπιαζει καλα, παρ ολα αυτα ειναι αρκετα γρηγορο τουλαχιστον μεχρι τα 160 που ειδαμε. Οπως αναφερθηκε και σε αλλο σχόλιο, μια τιμη μεχρι τα 21-22 θα ηταν οτι πρεπει.

  • γρήγορο μου φάνηκε. πόσα είπαμε ζητάει η τουότα για αυτό; 32 εκατομύρια ευρώ; κάπου εκεί;

  • γρήγορο μου φάνηκε. πόσα είπαμε ζητάει η τουότα για αυτό; 32 εκατομύρια ευρώ; κάπου εκεί;