1Κατατακτήριες

Την τρίτη του συνεχόμενη pole position κατέκτησε πριν από λίγο ο Sebastian Vettel, στις κατατακτήριες του Αζερικού Grand Prix. Αυτή ήταν η 53η pole position στην καριέρα του και θα ξεκινήσει από την καλύτερη θέση στον αυριανό αγώνα, έχοντας εκπληκτική απόδοση σήμερα. Δίπλα του θα βρεθεί ο Lewis Hamilton, που ήταν ταχύτερος από τον Valtteri Bottas.

Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει ο Daniel Ricciardo, μπροστά από τους Max Verstappen, Kimi Raikkonen, Esteban Ocon, Sergio Perez, Nico Hulkenberg και τον Carlos Sainz που ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ο Raikkonen θα μπορούσε να διεκδικήσει την pole position, αν δεν έκανε λάθος στη Στροφή 16, εκεί που τα κατέστρεψε όλα, αφού είχε σημειώσει μοβ στα δύο πρώτα κομμάτια. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες.

2Q1

Ο ουρανός ήταν και πάλι συννεφιασμένος και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 22°C στην ατμόσφαιρα και τους 26°C στο οδόστρωμα. Στα πρώτα δύο λεπτά, σχεδόν όλοι οι οδηγοί είχαν εγκαταλείψει τα pits, για να γράψουν τους πρώτους τους γρήγορους γύρους. Ο Magnussen βρέθηκε προσωρινά στην πρώτη θέση, την ώρα που ο Grosjean ανέφερε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο, με τον Γάλλο να ακινητοποιεί την VF-18.

Η διπλή κίτρινη σημαία καθυστέρησε τους οδηγούς από το να δείξουν την πραγματική τους ταχύτητα, μέχρι ο Verstappen να πιάσει κορυφή με 1:43.6, όμως λίγο αργότερα ο Ricciardo ήταν 3,5 δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του, πατώντας φυσικά στην ultrasoft. Ο Raikkonen ήρθε για το 1:42.9, τη στιγμή που ο Vettel ήταν στο 1:43.1, παίρνοντας τη δεύτερη θέση.

Ο Hamilton πίσω από τον Ricciardo, στην τέταρτη θέση, όμως η διαφορά του από τον Αυστραλό ήταν μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Κάπου εκεί, ο Ocon έκανε έναν εκπληκτικό γύρο και σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση, όντας 36 χιλιοστά πίσω από τον Raikkonen, εκμεταλλευόμενος και το slipstream από τον Ricciardo στο τέλος του γύρου του.

Στα 6 λεπτά για το τέλος, ο Raikkonen βελτίωσε σε 1:42.5, όπως και ο Hamilton, όμως ο Βρετανός ήταν 1,5 δέκατο πιο πίσω και 69 χιλιοστά μπροστά από τον τρίτο Vettel. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί είχαν επιστρέψει στα pits, την ώρα που οι Red Bulls έγραφαν τους ταχύτερους γύρους τους. 1:43.1 και δεύτερη θέση από τον Verstappen, με τον Ricciardo να είναι δύο δέκατα πιο αργός.

Όσον αφορά τους πιο πίσω, ο Vandoorne βρισκόταν στην 16η θέση μερικά λεπτά πριν από το τέλος, πέντε θέσεις πίσω από τον Alonso. Ο Βέλγος κέρδισε μία θέση, μπαίνοντας τελικά οριακά στο Q2, μιας και ήταν μόλις 7 χιλιοστά ταχύτερος από τον Gasly, που βγήκε εκτός, σε μια προσπάθεια να αποφύγει την σύγκρουση με τον Hartley, ο οποίος βρισκόταν στο μέσο της πίστας. Ο Stroll πέρασε την τελευταία στιγμή στο Q2, πετώντας εκτός τον Vandoorne.

Έτσι, από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Vandoorne, Gasly, Ericsson, Hartley και Grosjean.

3Q2

Δίχως να χάνουν καθόλου χρόνο, όλοι πλην του Magnussen βγήκαν για το δεύτερο μέρος των κατατακτήριων. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως οι Ferrari, Red Bull και Mercedes βγήκαν με τα πολύ μαλακά, με τα οποία πιθανότατα θα ξεκινήσουν τον αυριανό αγώνα. 1:42.6 από τον Bottas, όταν ο Hamilton είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στον εμπρός αριστερά τροχό.

Ο Verstappen βρισκόταν στη δεύτερη θέση, με τον Vettel να είναι ένα δέκατο πιο αργός από τον Ολλανδό, στην τρίτη θέση. Μπλοκάρισμα και για τον Raikkonen, που βγήκε εκτός στη Στροφή 15, την ώρα που ο Hamilton ερχόταν πολύ γρήγορα, για το 1:42.6, όπως και ο team-mate του, μόνο που ο Βρετανός ήταν 3 χιλιοστά ταχύτερος.

Μία ακόμα έξοδος για τον Raikkonen, που βρισκόταν στην 13η θέση, επιστρέφοντας αμέσως μετά στα pits, με 5 λεπτά να απομένουν για το τέλος. Ο Ocon ήταν στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Ricciardo, με τον Hulkenberg να βρίσκεται στην γνώριμη γι’ αυτόν έβδομη θέση, μπροστά από τους Sirotkin, Alonso και Perez.

Στα τελευταία τρία λεπτά, και οι 15 οδηγοί πάτησαν πίστα. Ο Stroll ανέβηκε στην έβδομη θέση, όσο ο Raikkonen είχε πέσει 15ος και ζητούσε έναν καθαρό γύρο με τα ultrasoft, τα οποία φορούσε και ο Vettel, με τη διαφορά ότι ο Γερμανός μπορούσε να μην βελτιώσει, προκειμένου να ξεκινήσει αύριο με τα πολύ μαλακά, όπως πράγματι συνέβη.

Ο Raikkonen ανέβηκε στην πρώτη θέση με 1:42.5, ενώ έκπληξη προκαλούσε το γεγονός πως ο Ricciardo ήταν οριακά εντός, στην δέκατη θέση, καθώς ήταν πιο αργός από τις Force India και τις Renault.

Τελικά, εκτός Q3 έμειναν οι Stroll, Sirotkin, Alonso, Leclerc και Magnussen.

4Q3

Όλοι στην πίστα στο πρώτο λεπτό, με τον Verstappen να είναι ο πρώτος που ξεκινάει γρήγορο γύρο. Ο Ολλανδός ολοκλήρωσε σε 1:42.0, με τον Ricciardo να είναι πάνω από τέσσερα δέκατα πιο αργός. 1:41.8 από τον Hamilton, ένα δέκατο μπροστά από τον Bottas, όμως ο Vettel ήρθε με το 1:41.4, δείχνοντας ότι δύσκολα θα τον απειλήσουν τα «Ασημί Βέλη».

Ο Raikkonen ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον team-mate του, στην έκτη θέση, μπροστά από τις Force India και τις Renault. Έμεναν έξι λεπτά για το τέλος όταν οι οδηγοί γύρισαν στα pits, ώστε να βάλουν φρέσκια ultrasoft γόμα για τον δεύτερο και τελευταίο γρήγορό τους γύρο.

Δύο λεπτά για το τέλος και όλα τα μονοθέσια ξανά στην πίστα. Μοβ από τον Hamilton στο πρώτο κομμάτι, όσο ο Vettel δεν είχε ξεκινήσει την προσπάθειά του, καθώς πέρασε τη γραμμή στα τελευταία δευτερόλεπτα. Ο Βρετανός συνέχισε με ταχύτερο προσωπικό στο δεύτερο κομμάτι, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για βελτιώσει τη θέση του, παραμένοντας δεύτερος.

Ο Raikkonen ξεκινούσε έναν ταχύτατο γύρο πιο πίσω, με μοβ στα δύο πρώτα κομμάτια. Ο Φινλανδός, ωστόσο, έκανε λάθος στο τρίτο κομμάτι, για να παραμείνει έτσι στην έκτη θέση. Ο Bottas ήταν τρίτος, με τον Ricciardo να περνά τον Verstappen για την τέταρτη θέση. Οι Force India αποδείχθηκαν ταχύτερες από τις Renault, με τους Ocon και Hulkenberg να κερδίζουν τους team-mates τους.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:10 ώρα Ελλάδας.

5Το περιστατικό των Gasly και Hartley

6Αποτελέσματα

  • kostas

    3 συνεχομενες pole για Φεττελ! Ατυχια ομως για Κιμι. Αυριο ισως οι Μερκ εχουν τον πρωτο λογο γτ δειχνουν ταχυτερες με τα κοκκινα. Πολλα θα κριθουν και στην στρατηγικη βεβαια…

  • kostas

    3 συνεχομενες pole για Φεττελ! Ατυχια ομως για Κιμι. Αυριο ισως οι Μερκ εχουν τον πρωτο λογο γτ δειχνουν ταχυτερες με τα κοκκινα. Πολλα θα κριθουν και στην στρατηγικη βεβαια…

  • kostas

    3 συνεχομενες pole για Φεττελ! Ατυχια ομως για Κιμι. Αυριο ισως οι Μερκ εχουν τον πρωτο λογο γτ δειχνουν ταχυτερες με τα κοκκινα. Πολλα θα κριθουν και στην στρατηγικη βεβαια…

  • Βασιλης

    Η rbr Ξεφουσκωσε στο q3 η Mercedes ποιο δυνατή από πριν και η Ferrari σταθερά πρώτη δύναμη στις κατατακτηριες…. Αχ ρε κιμι..

  • Maleas George

    Αχ και πάλι αχ βρε Kimi… Άλλη μια φορά το τελευταίο sector… Για να δούμε τι μπορεί να γίνει με την ultra και τη στρατηγική. Πολύ καλός ο Vettel και οι Merc ξύπνησαν λίγο. Θα γίνει χαμός αύριο.

  • morbid

    Αχ ρε Kimi

  • morbid

    Αχ ρε Kimi

  • Η Ferrari την pole με τον Vettel να κάνει έναν τρομερό γύρο και τον Kimi να εκκινεί από την 6η θέση, αν και στην τελευταία του προσπάθεια βρισκόταν σε γύρο “καμικάζι” και για τον αγώνα έχει την SS γόμα της Pirelli.
    Η Mercedes στις θέσεις 2-3, με τον ρυθμό της να δείχνει απειλητικός.
    Η RBR πολύ καλή στις θέσεις 4-5 και αύριο έχει πολύ δυναμική.
    Η F.I. ξανά στο Q3 και με τα δύο μονοθέσια, λόγω κινητήρα
    Η Renault πολύ καλή αν αναλογιστούμε την δυναμική της F.I. και έχοντας την McLaren από κάτω
    Η Williams πρώτη φορά φέτος στο πολύ καλά και κλειδώνουν τις θέσεις 11-12
    Η McLaren με τον Alonso μπήκε στο Q2, ενώ ο Vandoorne πάλι πολύ άσχημα.
    Η Sauber είδε τον Leclerc στο Q2, ενώ τον Σουηδό μισθοφόρο να μένει εκτός από το Q1.
    Η Haas πολύ άσχημα σήμερα.
    Η STR στο τέλος του grid ελέω Honda και ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα, μετά την παρολίγο στούκα μεταξύ των οδηγών της.

  • Η Ferrari την pole με τον Vettel να κάνει έναν τρομερό γύρο και τον Kimi να εκκινεί από την 6η θέση, αν και στην τελευταία του προσπάθεια βρισκόταν σε γύρο “καμικάζι” και για τον αγώνα έχει την SS γόμα της Pirelli.
    Η Mercedes στις θέσεις 2-3, με τον ρυθμό της να δείχνει απειλητικός.
    Η RBR πολύ καλή στις θέσεις 4-5 και αύριο έχει πολύ δυναμική.
    Η F.I. ξανά στο Q3 και με τα δύο μονοθέσια, λόγω κινητήρα
    Η Renault πολύ καλή αν αναλογιστούμε την δυναμική της F.I. και έχοντας την McLaren από κάτω
    Η Williams πρώτη φορά φέτος στο πολύ καλά και κλειδώνουν τις θέσεις 11-12
    Η McLaren με τον Alonso μπήκε στο Q2, ενώ ο Vandoorne πάλι πολύ άσχημα.
    Η Sauber είδε τον Leclerc στο Q2, ενώ τον Σουηδό μισθοφόρο να μένει εκτός από το Q1.
    Η Haas πολύ άσχημα σήμερα.
    Η STR στο τέλος του grid ελέω Honda και ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα, μετά την παρολίγο στούκα μεταξύ των οδηγών της.

    • an0nymouS

      αδερφέ ξέρουμε τι είναι αυτό ο μοχλός που έχει ο φέτελ στο τιμόνι;;;

    • Lefteris2432
    • an0nymouS

      δεν ξέρουμε καν τι είναι.. και μάλλον δεν θα μάθουμε..

    • Δημήτρη, για το συγκεκριμένο κουμπί-μοχλό ψάχνετε ο Giorgio Piola, ο οποίος είναι Ιταλός δημοσιογράφος και ξέρει τα πάντα για την ομάδα μας.
      Ειλικρινά, εδώ και μερικές μέρες, όταν και διάβασα το άρθρο για το τιμόνι του Γερμανού, έψαξα πληροφορίες, αλλά τίποτα.
      Αν μάθω κάτι, θα είσαι ο πρώτος με τον οποίο θα έχω διάλογο.

    • an0nymouS

      η έχουν βρει τρελή μαγκιά εκεί στο μαρανέλο που δεν βγαίνει προς τα έξω η είναι κάτι “ανούσιο” και απλά δεν υπάρχει λόγος αναφοράς.. τι να πω.

      thnx φίλε μου, περιμένουμε νεότερα. ;)
      Forza Ferrari!

  • Fαν1ς

    Μπροστά η Ferrari και αν δεν γλιστρούσε ο κιμι θα χαμε κάνει το 1-2!!!Αύριο όμως είναι μια άλλη ιστορία …Οι Redbull έχουν τρομερό ρυθμό αγώνα οπότε στρατηγικές και διαχείριση ελαστικών θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο!!! Και οι 6 είναι ικανοί για νίκη….. Τέλος αυτό που παρατήρησα είναι πως οι Γερμανοί πίεσαν πολύ τους κινητήρες ανεβάζοντας το όριο περιστροφής τους και γιαυτό πλησίασαν αρκετά άλλα αύριο λόγω οικονομίας καυσίμου και αξιοπιστίας δεν θα μπορούν να πιέσουν το ίδιο…. Χάνουν πολύ στο 2ο τεχνικό κομμάτι οπότε ίσως δυσκολευτούν!

  • Fαν1ς

    Μπροστά η Ferrari και αν δεν γλιστρούσε ο κιμι θα χαμε κάνει το 1-2!!!Αύριο όμως είναι μια άλλη ιστορία …Οι Redbull έχουν τρομερό ρυθμό αγώνα οπότε στρατηγικές και διαχείριση ελαστικών θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο!!! Και οι 6 είναι ικανοί για νίκη….. Τέλος αυτό που παρατήρησα είναι πως οι Γερμανοί πίεσαν πολύ τους κινητήρες ανεβάζοντας το όριο περιστροφής τους και γιαυτό πλησίασαν αρκετά άλλα αύριο λόγω οικονομίας καυσίμου και αξιοπιστίας δεν θα μπορούν να πιέσουν το ίδιο…. Χάνουν πολύ στο 2ο τεχνικό κομμάτι οπότε ίσως δυσκολευτούν!

    • an0nymouS

      Party mode προφανώς..

    • Fαν1ς

      Ίσως από την άλλη ίσως να έχει να κάνει με την οδηγία που έδωσε και στις ομάδες που φοράνε τον κινητήρα της και τους είπε ότι πλέον μπορούν να αξιοποιήσουν μεγαλύτερη δύναμη.. .

  • re ΚΙΜΙ!!!! ρε ΚΙΜΙ !!!! γαμωτο σου !!! και την ειχες την POLE !!!!
    παντως 3η σερι pole για τον γερμανο !!!!
    γκομενα τον εχει τον Lewis πλεον !!!! :-P https://uploads.disquscdn.com/images/1050b7a132cbacc9e74a481fc7d252eb68face960cba4732a11d6c805647320c.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Μα καλά έναν κολλητό δεν έχει ο Λουις να του πει “που πας έτσι ρε μ@λακα ?” ;-PP

    • Akis-F1 FAN

      Μα καλά έναν κολλητό δεν έχει ο Λουις να του πει “που πας έτσι ρε μ@λακα ?” ;-PP

    • O κολλητός του Bieber κάνει τα ίδια με αυτόν………………………… https://uploads.disquscdn.com/images/8284b362517b325478b624617f6b307fed47aea689a0a82539ab6170aebf050c.jpg χαχαχαχαχα

    • O κολλητός του Bieber κάνει τα ίδια με αυτόν………………………… https://uploads.disquscdn.com/images/8284b362517b325478b624617f6b307fed47aea689a0a82539ab6170aebf050c.jpg χαχαχαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα έχεις δίκιο…τελικά ο Λουις έπαθε αυτό που φοβάται κάθε μάνα…έμπλεξε με κακές παρέες χαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα έχεις δίκιο…τελικά ο Λουις έπαθε αυτό που φοβάται κάθε μάνα…έμπλεξε με κακές παρέες χαχαχα

    • Lefteris2432
    • τωρα δεν ξερω αν αυτα βλεπει ο ανηψιος του και φοραει φουστανια…..η βλεπει τα φουστανια ο Λιουις…και κανει το μαλλι του ετσι !!!!! :-P

    • Akis-F1 FAN

      χαχαχαχα….μάλλον είναι φαύλος κύκλος ;-P

    • Akis-F1 FAN

      χαχαχαχα….μάλλον είναι φαύλος κύκλος ;-P

    • τωρα δεν ξερω αν αυτα βλεπει ο ανηψιος του και φοραει φουστανια…..η βλεπει τα φουστανια ο Λιουις…και κανει το μαλλι του ετσι !!!!! :-P

  • re ΚΙΜΙ!!!! ρε ΚΙΜΙ !!!! γαμωτο σου !!! και την ειχες την POLE !!!!
    παντως 3η σερι pole για τον γερμανο !!!!
    γκομενα τον εχει τον Lewis πλεον !!!! :-P https://uploads.disquscdn.com/images/1050b7a132cbacc9e74a481fc7d252eb68face960cba4732a11d6c805647320c.jpg

  • Ahilleas Tsikelis

    Η Μερσεντές πιθανον θυσιασε την αποδοση με την US σκεπτόμενη τον αγωνα.Στις κατατακτήριες η Ferrari είναι μπροστα και δεν ξερουμε αν αυτό οφείλεται μονο στην αδυναμια διαχείρισης των μαλακων γομων από την Μερσεντές ή οφείλεται και στο προσανατολισμενο στησιμο για τον αγωνα.Παντως η μερσεντές εχει οπη ώστε να ζεσταινει τα λάστιχα μεσω των φρενων.Τελικα είναι πρόβλημα στο να τα θερμανουν ή να μην τα υπερθερμανουν?Αυριο θα είναι ενδιαφερον αγώνας και ο Κιμι με τις Ρεντ Μπουλ θα εχουν ωραιες μαχες.Κριμα μπορουσε την Pole

  • Ahilleas Tsikelis

    Η Μερσεντές πιθανον θυσιασε την αποδοση με την US σκεπτόμενη τον αγωνα.Στις κατατακτήριες η Ferrari είναι μπροστα και δεν ξερουμε αν αυτό οφείλεται μονο στην αδυναμια διαχείρισης των μαλακων γομων από την Μερσεντές ή οφείλεται και στο προσανατολισμενο στησιμο για τον αγωνα.Παντως η μερσεντές εχει οπη ώστε να ζεσταινει τα λάστιχα μεσω των φρενων.Τελικα είναι πρόβλημα στο να τα θερμανουν ή να μην τα υπερθερμανουν?Αυριο θα είναι ενδιαφερον αγώνας και ο Κιμι με τις Ρεντ Μπουλ θα εχουν ωραιες μαχες.Κριμα μπορουσε την Pole

    • Μάλλον για υπερθέρμανση μιλάμε, γιατί σε ανάλυση του Sky Sports έδειχνε τα εμπρός αριστερά ελαστικά της Mercedes να είναι πολύ καταπονημένα.

    • Μάλλον για υπερθέρμανση μιλάμε, γιατί σε ανάλυση του Sky Sports έδειχνε τα εμπρός αριστερά ελαστικά της Mercedes να είναι πολύ καταπονημένα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Και εγω για υπερθερμανση γνωριζα αλλα η Μερσεντές εμφανιστηκε με οπη στο περίβλημα των φρενων για να ζεσταινει την ζαντα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Και εγω για υπερθερμανση γνωριζα αλλα η Μερσεντές εμφανιστηκε με οπη στο περίβλημα των φρενων για να ζεσταινει την ζαντα.

  • georgekaras

    Ο ΚΙΜΙ ειναι απλας λεει τι να την κανω την pole εναν γυρο καλο εκανε μονο ισα ισα να περασει στο Q3 μετα λαθη στην ιδια στροφη .

  • georgekaras

    Ο ΚΙΜΙ ειναι απλας λεει τι να την κανω την pole εναν γυρο καλο εκανε μονο ισα ισα να περασει στο Q3 μετα λαθη στην ιδια στροφη .

  • LJ

    Μπράβο στην SF. Σε αυτόν τον αγώνα δείχνει ότι ειναι μπροστά απο την Merc κ μάλιστα στα ίσα. Πρώτη φορά γινεται αυτο απο το 2014!!! Ποτέ πριν ολα αυτά τα χρόνια δε θυαμαμαι στα ίσα κάποια ομάδα να περνά την Merc.

    Τραγική ΚΑΙ ΠΑΛΙ η McLaren με τον Νο. 2 να ειναι το ανέκδοτο της ημέρας μαζί τον Har(ο) της STR!

    Πολυ ανεβασμένη η FI!

    • Nerazzuro21

      Τελικά τα πράγματα ήταν χειρότερα απ’ότι περίμενα. Είμαστε πίσω ακόμα και από την Williams και οριακά μπροστά από τη Sauber στα χέρια ενός ρούκι. Και πάλι καλά να λέμε με την 13η θέση. Αν οι δύο Haas δεν είχαν προβλήματα ο Alonso θα ήταν ακόμα πιο κάτω.

      Αν συνεχίσει έτσι ο Νο.2 δεν τον βλέπω να τελειώνει τη σεζόν στη McLaren.

    • Nerazzuro21

      Τελικά τα πράγματα ήταν χειρότερα απ’ότι περίμενα. Είμαστε πίσω ακόμα και από την Williams και οριακά μπροστά από τη Sauber στα χέρια ενός ρούκι. Και πάλι καλά να λέμε με την 13η θέση. Αν οι δύο Haas δεν είχαν προβλήματα ο Alonso θα ήταν ακόμα πιο κάτω.

      Αν συνεχίσει έτσι ο Νο.2 δεν τον βλέπω να τελειώνει τη σεζόν στη McLaren.

    • LJ

      Μόνο τον Norris να μην φέρουν! Βαρεθήκαμε πια με τους ναούς ταλαντούχους. Οκ μας βγήκε το κλαρίνο αλλά μετα είδαμε τι φρούτα μας βγήκαν Mag κ Van!

    • Thanos

      Όσο υπάρχει αυτός στην ομάδα….το καλύτερο σασί παιδιαααα
      https://uploads.disquscdn.com/images/842e3846ae4e28e29bc831ec31df056a202724430358386f142026d4c35da74a.jpg

    • LJ

      Ωχ γτ μου έβαλες την μούρη του; :Ρ

    • Mika

      Στο ειπα ηδη νωρις, απο φετος..Με ενα οδηγο μονο τρεχουμε……

  • LJ

    Μπράβο στην SF. Σε αυτόν τον αγώνα δείχνει ότι ειναι μπροστά απο την Merc κ μάλιστα στα ίσα. Πρώτη φορά γινεται αυτο απο το 2014!!! Ποτέ πριν ολα αυτά τα χρόνια δε θυαμαμαι στα ίσα κάποια ομάδα να περνά την Merc.

    Τραγική ΚΑΙ ΠΑΛΙ η McLaren με τον Νο. 2 να ειναι το ανέκδοτο της ημέρας μαζί τον Har(ο) της STR!

    Πολυ ανεβασμένη η FI!

  • Σε περίπτωση τράκας μεταξύ των οδηγών της Williams ή της F.I. και εμφάνιση του SC, νίκη πάει στη Mercedes………………..
    Πάντως, εκεί στη Faenza έχουν αυτοκαταστροφικές τάσεις!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/7170465d8a5cf26efdc816dcee36e4757bf1965ab36af01f9c8f38df526077fd.png χαχαχαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Στην Merc γιατι?

    • Ahilleas Tsikelis

      Η συνομοσιολογια με τα μεχρι τωρα sc 2 Ferrari -1 rbr

    • Ahilleas Tsikelis

      Η συνομοσιολογια με τα μεχρι τωρα sc 2 Ferrari -1 rbr

    • Mitsos Ribopaido

      Ααα πες το ετσι ντε. Τύφλα να χει ο σωκράτης

    • Mitsos Ribopaido

      Ααα πες το ετσι ντε. Τύφλα να χει ο σωκράτης

    • Αυστραλία: εγκατάλειψη των Haas νίκη η Ferrari
      Κίνα: στούκα των STR νίκη η RBR
      Αντιληπτών????????

    • Mitsos Ribopaido

      Στήσιμο αλα κόκκαλη δλδ? καλη φαση χαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Στήσιμο αλα κόκκαλη δλδ? καλη φαση χαχαχαχα

    • Αυστραλία: εγκατάλειψη των Haas νίκη η Ferrari
      Κίνα: στούκα των STR νίκη η RBR
      Αντιληπτών????????

    • Mitsos Ribopaido

      Στην Merc γιατι?

    • Nerazzuro21

      Now we can fight :P

    • Nerazzuro21

      Now we can fight :P

    • Mika

      each other!!!!
      :p

  • Σε περίπτωση τράκας μεταξύ των οδηγών της Williams ή της F.I. και εμφάνιση του SC, νίκη πάει στη Mercedes………………..
    Πάντως, εκεί στη Faenza έχουν αυτοκαταστροφικές τάσεις!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/7170465d8a5cf26efdc816dcee36e4757bf1965ab36af01f9c8f38df526077fd.png χαχαχαχαχαχα

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά φέτος έχουμε ωραίες κατατακτήριες με τουλάχιτον 4 μονοθέσια να παλεύουν για πολ !! Σεμπ τέρας ! Τρίτη συνεχόμενη πολ και τα μυαλά στα κάγκελα. Η Μερκ έχανε στο 2ο σεκτορ στις ευθείες όμως είναι πολύ δυνατές αύριο θα πρέπει να προσέξουμε. Η rb όπως περιμέναμε ήταν λίγο πιο πίσω, ο Κιμι είχε την ταχύτητα, αλλά πάλι δεν κατάφερε να φέρει αποτέλεσμα. Οι force India βρήκαν ευθείες και κάναν πάρτυ όπως και οι williams που για πρώτη φορά ήταν αξιοπρεπείς φέτος. Αύριο πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον ο αγώνας, γιατί μπροστά είναι πολύ κοντά και είναι και ο Κιμι που ξεκινάει με ουλτρα….θα γίνει χαμούλης με τις στρατηγικές.

    Υ.Γ. Τι πήγαν να πάθουν οι τορο ροσσο πωπωπω….έτσι και τον έβρισκε ο Γκασλί θα είχε απογειωθεί…

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά φέτος έχουμε ωραίες κατατακτήριες με τουλάχιτον 4 μονοθέσια να παλεύουν για πολ !! Σεμπ τέρας ! Τρίτη συνεχόμενη πολ και τα μυαλά στα κάγκελα. Η Μερκ έχανε στο 2ο σεκτορ στις ευθείες όμως είναι πολύ δυνατές αύριο θα πρέπει να προσέξουμε. Η rb όπως περιμέναμε ήταν λίγο πιο πίσω, ο Κιμι είχε την ταχύτητα, αλλά πάλι δεν κατάφερε να φέρει αποτέλεσμα. Οι force India βρήκαν ευθείες και κάναν πάρτυ όπως και οι williams που για πρώτη φορά ήταν αξιοπρεπείς φέτος. Αύριο πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον ο αγώνας, γιατί μπροστά είναι πολύ κοντά και είναι και ο Κιμι που ξεκινάει με ουλτρα….θα γίνει χαμούλης με τις στρατηγικές.

    Υ.Γ. Τι πήγαν να πάθουν οι τορο ροσσο πωπωπω….έτσι και τον έβρισκε ο Γκασλί θα είχε απογειωθεί…

  • moonόγιανος
  • moonόγιανος
  • LJ

    Πολλοί λέτε για τον Κίμι. Πλέον δεν μιυ κανει εντύπωση. Τον έπαιξα πριν 3 αγώνες για pole και τα είχε κανει μούσκεμα στο τέλος. Το ίδιο εγιβε και στην Κίνα. Φαίνεται ότι οταν μετράει στο τέλος ο Γερμανός εχει την ψυχραιμία.

  • LJ

    Πολλοί λέτε για τον Κίμι. Πλέον δεν μιυ κανει εντύπωση. Τον έπαιξα πριν 3 αγώνες για pole και τα είχε κανει μούσκεμα στο τέλος. Το ίδιο εγιβε και στην Κίνα. Φαίνεται ότι οταν μετράει στο τέλος ο Γερμανός εχει την ψυχραιμία.

  • πειτε με χαζο ή συνομισολογο … αλλα πως εξηγητε οτι πέρυσι ο χαμ με μερκ πηρε την πολ με 1.40.53 ο μποτας 1.41. ;;; ολοι οι αλλοι δηλαδη εχουν βελτιωσει τους περσινούς τους χρονος εστω κατα λιγο και η μερκ επεσε 1 δευτερο και κατι;;;;
    οκ και εγω συνεχιζω και βλεπω F1 αλλα ουτε παιδακι ειμαι ουτε φανατικος με καποια ομαδα για να φανατιζομαι … απλος πιστευω εχουν στισει ενα καλο θεατρο φετος γιατι δεν γινεται να το παρει για 5 συνεχομενη χρονια η μερκ … απο εκει και περα ολοι οσοι αγωνιζονται αγωνιζονται ισαξια για την δευτερη θεση … η μερκ εκτος συναγωνισμου τους εχει αφησει φετος και απλος θα βγαλει την σεζον … ισως δευτερη ισως και πρωτη αν μπορει και μονη της η φερρρι να το χασει …
    εδω αναστηθηκε η πεθαμενη williams με δυο ερασιτεχνες για οδηγους και θελετε να πιστεψω οτι η μερκ δεν τρεχει σε safe mode ;;;; περιμενω φυσικα βασιμες αντιρησεις

    • Ahilleas Tsikelis

      Τσεκαρα τωρα τα περσινα αποτελέσματα……..Ειχα την δικη σου αποψη αλλα νομιζω πως κατι παει πολύ στραβα. Ή μας δουλευουν(το πιο πιθανο) ή στην Μερκ είναι βλακες και το περσινο μονοθεσιο(ακομα και με το βαρος του halo,χωρις εξελιξη) είναι πιο γρηγορο……….

    • τωρα που τα ξανα βλεπω ουτε τα ελαστικα ειναι ουτε οι αλλοι βελτιωθηκαν καθολου … μαλλον ολοι στα ιδια ειναι εκτος απο την μερκ που επεσε 1 δευτερολεπτο …. δυστηχως εγω δεν μπορω να πιστεψω κατι αλλο απο αυτο που λεω … μαχ και φεττελ ισως φετος εκαναν απλος εναν καλυτερο γυρο … γενικα δεν ειχαμε καμια βελτιωση απο περυσι …

    • τωρα που τα ξανα βλεπω ουτε τα ελαστικα ειναι ουτε οι αλλοι βελτιωθηκαν καθολου … μαλλον ολοι στα ιδια ειναι εκτος απο την μερκ που επεσε 1 δευτερολεπτο …. δυστηχως εγω δεν μπορω να πιστεψω κατι αλλο απο αυτο που λεω … μαχ και φεττελ ισως φετος εκαναν απλος εναν καλυτερο γυρο … γενικα δεν ειχαμε καμια βελτιωση απο περυσι …

    • Fαν1ς

      Σε αυτή την πίστα… στις προηγούμενες είχαμε σε όλες βελτίωση των χρόνων! Γενικά φέτος αν εξαιρέσουμε τις πίστες με μεγάλες ευθείες που τα περσινά θα είναι γρηγορότερα λόγω μικρότερων αεροδυναμικων αντιστάσεων και βάρους τότε στις άλλες θα έχουμε καλύτερους χρόνους!

    • Αλ Μπαντι

      Στην Κινα παντως με τη μεγαλυτερη ευθεια νομιζω υπηρχε βελτιωση στην πολ κοντα 7 δεκατα. Ισως παιζει ρολο, εκτος των ελαστικων, και η χρονικη περιοδος και αντιστοιχα οι καιρικες συνθηκες(θερμοκρασια, αερας κτλ) γιατι περσι ειχε γινει 25 ιουνιου.

    • Αλ Μπαντι

      Στην Κινα παντως με τη μεγαλυτερη ευθεια νομιζω υπηρχε βελτιωση στην πολ κοντα 7 δεκατα. Ισως παιζει ρολο, εκτος των ελαστικων, και η χρονικη περιοδος και αντιστοιχα οι καιρικες συνθηκες(θερμοκρασια, αερας κτλ) γιατι περσι ειχε γινει 25 ιουνιου.

    • και επιρεασε μονο την μερκ και οχι τις αλλες ομαδες ;; ακομα και αυτες μου εχουν κινητηρα μερκ ;;;

    • και επιρεασε μονο την μερκ και οχι τις αλλες ομαδες ;; ακομα και αυτες μου εχουν κινητηρα μερκ ;;;

    • Αλ Μπαντι

      Ολους τους επηρεασε εαν δεις περσινους χρονους σε συγκριση με τους φετινους θα διαπιστωσεις οτι η ferrari στους τρεις πρωτους αγωνες βελτιωθηκε απο 0,8 μεχρι 1,3 δευτ ενω εδω μολις 0,2, αντιστοιχα και η rb οποτε φαινεται να εχουν επηρεαστει ολοι. Απλα η merc φαινεται πως φετος δεν εξελιχθηκε οσο οι ανταγωνιστες της.

    • Αλ Μπαντι

      Ολους τους επηρεασε εαν δεις περσινους χρονους σε συγκριση με τους φετινους θα διαπιστωσεις οτι η ferrari στους τρεις πρωτους αγωνες βελτιωθηκε απο 0,8 μεχρι 1,3 δευτ ενω εδω μολις 0,2, αντιστοιχα και η rb οποτε φαινεται να εχουν επηρεαστει ολοι. Απλα η merc φαινεται πως φετος δεν εξελιχθηκε οσο οι ανταγωνιστες της.

    • Fαν1ς

      Γενικά το πρόβλημα των Mercedes δείχνει πιο περίπλοκο…Σίγουρα οι θερμοκρασίες και η πίστα φέτος ήταν χειρότερες από ότι πέρσι αλλά από την άλλη τα φετινά ελαστικά είναι πιο μαλακά Ο Χάμιλτον μάλιστα πέρσι έκανε την Πολ με την περσινή κόκκινη που είναι πολύ κοντά στην φετινή κίτρινη! Αλλά όμως μιλάμε για τελείως διαφορετικά ελαστικά…. Και μπορεί να ακούγεται σωστό πως αν η Mercedes κατέβαζε το περσινό αμάξι χωρίς sharkfin όμως και με τοποθέτηση halo θα ήταν πιο γρήγορη αλλά μπορούμε να μαστε σίγουροι; εγώ αμφιβάλω! Ας δεχτούμε λοιπόν πως σε αυτή την πίστα και μόνο το φετινό μονοθέσιο της Mercedes με τα φετινά λάστιχα και τους φετινούς κανονισμούς καθώς επίσης και τους φετινούς κινητήρες που πρεπει να αντέχουν περισσότερο και να είναι πιο οικονομικοί βολεύτηκε λιγότερο από τα υπόλοιπα!

    • Fαν1ς

      Γενικά το πρόβλημα των Mercedes δείχνει πιο περίπλοκο…Σίγουρα οι θερμοκρασίες και η πίστα φέτος ήταν χειρότερες από ότι πέρσι αλλά από την άλλη τα φετινά ελαστικά είναι πιο μαλακά Ο Χάμιλτον μάλιστα πέρσι έκανε την Πολ με την περσινή κόκκινη που είναι πολύ κοντά στην φετινή κίτρινη! Αλλά όμως μιλάμε για τελείως διαφορετικά ελαστικά…. Και μπορεί να ακούγεται σωστό πως αν η Mercedes κατέβαζε το περσινό αμάξι χωρίς sharkfin όμως και με τοποθέτηση halo θα ήταν πιο γρήγορη αλλά μπορούμε να μαστε σίγουροι; εγώ αμφιβάλω! Ας δεχτούμε λοιπόν πως σε αυτή την πίστα και μόνο το φετινό μονοθέσιο της Mercedes με τα φετινά λάστιχα και τους φετινούς κανονισμούς καθώς επίσης και τους φετινούς κινητήρες που πρεπει να αντέχουν περισσότερο και να είναι πιο οικονομικοί βολεύτηκε λιγότερο από τα υπόλοιπα!

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι αλλα ας βαλουμε στην εξισωση ότι τα ελαστικα ,τα ultra είναι πολύ μαλακα σε σχεση με τα περσινα ss,καταλαβαίνουμε ότι εστω ότι το περσινο μονοθεσιο δεν εξελισοταν,μονο τα λάστιχα πανω κατω θα καλυπταν το halo.Το πρόβλημα της μερκ με τα λάστιχα(αν υπαρχει τελικα) θα ηταν στα μεγαλα στιντ και όχι στον 1 γυρο αφου τα υπερθερμανει όπως λενε.Χαρακτηριστικα το 2012-2013 τα λάστιχα στην μερκ αντεχα 5 γυρους,ο 1 γυρος όμως ηταν 1 γυρος και επαιρναν πολ.Θα ηθελα να δω ερωτηση δημοσιογραφου πανω στο θεμα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι αλλα ας βαλουμε στην εξισωση ότι τα ελαστικα ,τα ultra είναι πολύ μαλακα σε σχεση με τα περσινα ss,καταλαβαίνουμε ότι εστω ότι το περσινο μονοθεσιο δεν εξελισοταν,μονο τα λάστιχα πανω κατω θα καλυπταν το halo.Το πρόβλημα της μερκ με τα λάστιχα(αν υπαρχει τελικα) θα ηταν στα μεγαλα στιντ και όχι στον 1 γυρο αφου τα υπερθερμανει όπως λενε.Χαρακτηριστικα το 2012-2013 τα λάστιχα στην μερκ αντεχα 5 γυρους,ο 1 γυρος όμως ηταν 1 γυρος και επαιρναν πολ.Θα ηθελα να δω ερωτηση δημοσιογραφου πανω στο θεμα.

    • Fαν1ς

      Τα φετινά ελαστικά σίγουρα είναι μαλακότερα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ένα μαλακότερο ελαστικό θα αποδώσει καλύτερα κατά πολύ…. Στην Κίνα για παράδειγμα η Pirelli προεβλεπε από γόμα σε γόμα ταχύτερο ρυθμό 6 δέκατα και είδαμε πως δύο σκαλοπάτια κάτω σε γόμα κερδίσανε μόνο 8 δέκατα αν δεν κάνω λάθος! Καταλαβαίνεις λοιπόν αν έπεσαν έξω κατά μισό δεύτερο λοιπόν ποσο πολύπλοκο είναι το πράγμα….. Επίσης ένα άλλο θέμα που αμελουμε αλλά νομίζω δεν είναι αμελητέο είναι πως όσον αφορά τα mguh και mgu-k έχουμε φτάσει στις 2 και 3 μονάδες για όλη την χρονιά σε σχέση με τα 4 περσινά! Δλδ οι μπαταρίες τους θα πρέπει να αντέξουν πολλαπλασιες φορτίσεις και αποφορτισεις σε σχέση με τις περσινές… .. Χωρίς να είμαι ειδικός πάνω σε αυτό το θέμα πιστεύω πως η κινητήρια δύναμη στο σύνολο της δεν μπορεί να δουλεύει σε τόσο ακραίο ρυθμό όπως πέρσι! Αν βάλεις λοιπόν πως τα χαρακτηριστικά της πίστας αυτής είμαι 100% γκάζι και ξαφνικά 100% φρένο καταλαβαίνεις Γτ ενέργειες μιλάμε και τι καταπόνηση δέχονται τα mgu-h και mgu-k! Γενικά νομίζω είναι πολλοί παράγοντες στην μέση που εμείς φυσικά αγνοούμε και πολλές φορές ακόμα και γνωστές δεν μπορούν να δώσουν εξήγηση οπότε είναι λίγο παράτολμο να λέμε πως η Mercedes δεν τα δίνει όλα για να παρατηνει την αγωνία και κατεπεκταση την κυριαρχία της η οποία δεν θα φαίνεται συντριπτική αλλά οριακή!

    • Fαν1ς

      Η διαφορά της Κίνας όμως είναι πως έχει και ένα μεγάλο ποσοστό που είναι πολύ τεχνικό ενώ το Αζερμπαϊτζάν είναι τύπου πίστας stop and go Δλδ Με κάθετες στροφές που θέλουν δυνατά φρένα και δυνατές επιταχύνσεις δεν έχει Δλδ στροφές που χρειάζεται να περάσεις με τέρμα γκάζι ώστε να αναδείξει τις αρετές των φετινών μονοθέσιο σε σχέση με πέρσι! Οι πίστες που πιστεύω πως ίσως να μην έχουμε βελτίωση χρόνων θα είναι νομίζω η μοντσα το Μεξικό και το όστιν!

    • Fαν1ς

      Η διαφορά της Κίνας όμως είναι πως έχει και ένα μεγάλο ποσοστό που είναι πολύ τεχνικό ενώ το Αζερμπαϊτζάν είναι τύπου πίστας stop and go Δλδ Με κάθετες στροφές που θέλουν δυνατά φρένα και δυνατές επιταχύνσεις δεν έχει Δλδ στροφές που χρειάζεται να περάσεις με τέρμα γκάζι ώστε να αναδείξει τις αρετές των φετινών μονοθέσιο σε σχέση με πέρσι! Οι πίστες που πιστεύω πως ίσως να μην έχουμε βελτίωση χρόνων θα είναι νομίζω η μοντσα το Μεξικό και το όστιν!

    • Fαν1ς

      Σε αυτή την πίστα… στις προηγούμενες είχαμε σε όλες βελτίωση των χρόνων! Γενικά φέτος αν εξαιρέσουμε τις πίστες με μεγάλες ευθείες που τα περσινά θα είναι γρηγορότερα λόγω μικρότερων αεροδυναμικων αντιστάσεων και βάρους τότε στις άλλες θα έχουμε καλύτερους χρόνους!

    • Ahilleas Tsikelis

      Τσεκαρα τωρα τα περσινα αποτελέσματα……..Ειχα την δικη σου αποψη αλλα νομιζω πως κατι παει πολύ στραβα. Ή μας δουλευουν(το πιο πιθανο) ή στην Μερκ είναι βλακες και το περσινο μονοθεσιο(ακομα και με το βαρος του halo,χωρις εξελιξη) είναι πιο γρηγορο……….

    • mtifosi

      Αδυναμια εκμεταλλευσης ελαστικων λεγεται. Η mercedes επελεξε να συνεχισει με την ιδια σχεδιαση και να μην παει σε high rake(οταν το πισω μερος ειναι ποιο ψηλο) και δειχνει να μην μπορει να κανει την αναμενομενη εξελιξη σε συνδυασμο με τα νεα ελαστικα που ειναι ποιο μαλακα. Για αυτο ηταν και η μονη ομαδα που ζητουσε απο την pirelli να αλλαξει ελαστικα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Με το περσινο μονοθεσιο θα ηταν ταχυτερη και χωρις να το εξελιξει.

    • mtifosi

      Το περσινο μονοθεσιο ειχε αλλα ελαστικα…

    • Ahilleas Tsikelis

      Από ότι γνωρίζω δεν αλλαξαν συνθεση αλλαξαν ονομασιες και προστεθηκε 1.

    • Ahilleas Tsikelis

      Από ότι γνωρίζω δεν αλλαξαν συνθεση αλλαξαν ονομασιες και προστεθηκε 1.

    • mtifosi

      Αλλαξαν και για αυτο η mercedes ειχε προβλημα υπερθερμανης στις δοκιμες. Η pirelli θα τα αλλαξει για τα gp Spain,French,British.

    • Mitsos Ribopaido

      Τα ελαστικά mtif?

    • Mitsos Ribopaido

      Τα ελαστικά mtif?

    • mtifosi

      Ναι…

    • Mitsos Ribopaido

      Τρατζικ απλα

    • mtifosi

      Αλλαξαν και για αυτο η mercedes ειχε προβλημα υπερθερμανης στις δοκιμες. Η pirelli θα τα αλλαξει για τα gp Spain,French,British.

    • mtifosi

      Το περσινο μονοθεσιο ειχε αλλα ελαστικα…

    • Ahilleas Tsikelis

      Με το περσινο μονοθεσιο θα ηταν ταχυτερη και χωρις να το εξελιξει.

    • δεν το νομιζω … δεν ειναι μερικα χιλιοστα …ειναι ενα ολοκληρο δευτερο …και αν ειναι λογο πολυ μαλακον ελαστικων τοτε γιατι η φερραρι βελτιωθηκε μονο κατα ελαχιστων χιλιοστα ;; που μπορει απλος να οφειλετε σε ενα απλος καλυτερο γυρω του φεττελ και να ειναι ακριβως εκει που ηταν περυσι ;;;;; ειδικα σε αυτην την πιστα δεν ξερω αν τα ελαστικα παιζουν τοσο ρολο… και αλλη τωρα που τα κοιταω δεν ειναι ποιο γρηγοροι … εκτος απο την φερραρι που ειναι μερικα χιλιοστα …αλλα κανεις δεν ειναι τοσο πισω …. δεν ξερω εγω πιστευω αυτο που ειπα ποιο πανω … ο μαχ ειναι 1 δεκατο ποιο αργος …δεν ξερω τοτε κατι λαθος εκανε η πιρελλι και εκανε ποιο αργα τα μονοθεσια … ξεχωρα του οτι για την μερκ εξακολοθου να πιστευω αυτο που ειπα ποιο πανω..

    • δεν το νομιζω … δεν ειναι μερικα χιλιοστα …ειναι ενα ολοκληρο δευτερο …και αν ειναι λογο πολυ μαλακον ελαστικων τοτε γιατι η φερραρι βελτιωθηκε μονο κατα ελαχιστων χιλιοστα ;; που μπορει απλος να οφειλετε σε ενα απλος καλυτερο γυρω του φεττελ και να ειναι ακριβως εκει που ηταν περυσι ;;;;; ειδικα σε αυτην την πιστα δεν ξερω αν τα ελαστικα παιζουν τοσο ρολο… και αλλη τωρα που τα κοιταω δεν ειναι ποιο γρηγοροι … εκτος απο την φερραρι που ειναι μερικα χιλιοστα …αλλα κανεις δεν ειναι τοσο πισω …. δεν ξερω εγω πιστευω αυτο που ειπα ποιο πανω … ο μαχ ειναι 1 δεκατο ποιο αργος …δεν ξερω τοτε κατι λαθος εκανε η πιρελλι και εκανε ποιο αργα τα μονοθεσια … ξεχωρα του οτι για την μερκ εξακολοθου να πιστευω αυτο που ειπα ποιο πανω..

    • mtifosi

      Αδυναμια εκμεταλλευσης ελαστικων λεγεται. Η mercedes επελεξε να συνεχισει με την ιδια σχεδιαση και να μην παει σε high rake(οταν το πισω μερος ειναι ποιο ψηλο) και δειχνει να μην μπορει να κανει την αναμενομενη εξελιξη σε συνδυασμο με τα νεα ελαστικα που ειναι ποιο μαλακα. Για αυτο ηταν και η μονη ομαδα που ζητουσε απο την pirelli να αλλαξει ελαστικα.

    • kostas

      Δεν χρειαζεται να βλεπουμε παντου συνωμοσιες, απλως φετος δεν βολευονται με τα μωβ. Με τα ss στο Q2 ηταν με διαφορα οι ταχυτεροι.

    • kostas

      Δεν χρειαζεται να βλεπουμε παντου συνωμοσιες, απλως φετος δεν βολευονται με τα μωβ. Με τα ss στο Q2 ηταν με διαφορα οι ταχυτεροι.

    • Ahilleas Tsikelis

      Στον 1 γυρο τι εννοεις δεν βολεύονται?Δεν μιλαμε για μεγαλα stint.Με πιο μαλακα λάστιχα,στον 1 γυρο και κανουν 1+δευτερολεπτο πιο αργο χρονο?Αυτο είναι κατορθωμα.Και το 2012-2013 δεν βολευοταν καθολου αλλα ο 1 γυρος ήταν 1 γυρος δεν επαιζε ρολο.Θεατρο του παραλογου παει να γινει το πρωταθλημα……

    • kostas

      Αλλο μονοθεσιο φετος, αλλο περσι, αν καναν πισωγυρισμα δεν το ξερω, παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν βολευονται με την μωβ ενω με τις πιο σκληρες γομες τα πανε καλυτερα. Στον αγωνα πιστευω θα κερδισουν παντως.

    • Ahilleas Tsikelis

      Το θεμα δεν είναι η νικη.το θεμα είναι πως ή είναι πολύ βλακες στην μερσεντές ή μας δουλευουν.

    • kostas

      Αλλο μονοθεσιο φετος, αλλο περσι, αν καναν πισωγυρισμα δεν το ξερω, παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν βολευονται με την μωβ ενω με τις πιο σκληρες γομες τα πανε καλυτερα. Στον αγωνα πιστευω θα κερδισουν παντως.

    • Ahilleas Tsikelis

      Στον 1 γυρο τι εννοεις δεν βολεύονται?Δεν μιλαμε για μεγαλα stint.Με πιο μαλακα λάστιχα,στον 1 γυρο και κανουν 1+δευτερολεπτο πιο αργο χρονο?Αυτο είναι κατορθωμα.Και το 2012-2013 δεν βολευοταν καθολου αλλα ο 1 γυρος ήταν 1 γυρος δεν επαιζε ρολο.Θεατρο του παραλογου παει να γινει το πρωταθλημα……

    • Κούκος

      Μην πηγαίνει το μυαλό σου στα ”σκοτεινά”.Πολύ απλά φέτος έχουν 3 γ@μημένους κινητήρες για ολόκληρη την χρονιά. Δεν τρέχουν το 100% ούτε στις κατατακτήριες…

    • George Irene Ferrari

      Απ’οτι φαίνεται, μάλλον η Μερκ δεν μπόρεσε να βρει αποδοση στο pu λογο αξιοπιστίας και πιθανόν να εχασε και λιγο .Εν αντίθεση η Ferrari βρηκε. Αυτο αποδεικνύεται απτο οτι αυτη ειναι η εικονα για μονοθεσιο με το ενα pu και το αλλο.

    • an0nymouS

      η μερσεντες είχε έτοιμο μονοθέσιο και πρακτικά έκανε μόνο μικρές αλλαγές.. δεν χρειαζόταν να κάνει μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο της προφανώς αφού ήταν 1+ δευτερο απ τους άλλους.. η Ferrari αντιθέτως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά φέτος και έκλεισε την διαφορά.. εκτός αυτού η Ferrari συμπεριφέρεται πάντα καλύτερα στις μαλακές γόμες..

  • πειτε με χαζο ή συνομισολογο … αλλα πως εξηγητε οτι πέρυσι ο χαμ με μερκ πηρε την πολ με 1.40.53 ο μποτας 1.41. ;;; ολοι οι αλλοι δηλαδη εχουν βελτιωσει τους περσινούς τους χρονος εστω κατα λιγο και η μερκ επεσε 1 δευτερο και κατι;;;;
    οκ και εγω συνεχιζω και βλεπω F1 αλλα ουτε παιδακι ειμαι ουτε φανατικος με καποια ομαδα για να φανατιζομαι … απλος πιστευω εχουν στισει ενα καλο θεατρο φετος γιατι δεν γινεται να το παρει για 5 συνεχομενη χρονια η μερκ … απο εκει και περα ολοι οσοι αγωνιζονται αγωνιζονται ισαξια για την δευτερη θεση … η μερκ εκτος συναγωνισμου τους εχει αφησει φετος και απλος θα βγαλει την σεζον … ισως δευτερη ισως και πρωτη αν μπορει και μονη της η φερρρι να το χασει …
    εδω αναστηθηκε η πεθαμενη williams με δυο ερασιτεχνες για οδηγους και θελετε να πιστεψω οτι η μερκ δεν τρεχει σε safe mode ;;;; περιμενω φυσικα βασιμες αντιρησεις

  • Yiannis P

    Τέρας ψυχραιμίας ο Σεμπ, ο Κίμι τα έκανε σαλάτα. Αύριο μόνος του στο λάκο με τα φίδια θα είναι εκεί μπροστά ο Σεμπ.
    Υ.Γ. Οι άλλοι στην Τόρο Ρόσο τι κάνανε; Ήταν σε αργό γύρο ο ένας και καθόταν μεσ’ στη μέση;

  • Yiannis P

    Τέρας ψυχραιμίας ο Σεμπ, ο Κίμι τα έκανε σαλάτα. Αύριο μόνος του στο λάκο με τα φίδια θα είναι εκεί μπροστά ο Σεμπ.
    Υ.Γ. Οι άλλοι στην Τόρο Ρόσο τι κάνανε; Ήταν σε αργό γύρο ο ένας και καθόταν μεσ’ στη μέση;

  • Όταν προσπαθείς να δείξεις στον team mate σου ότι μπορείς να κάνεις και τρελίτσες……………………
    https://twitter.com/F1/status/990236017436209152

  • Όταν προσπαθείς να δείξεις στον team mate σου ότι μπορείς να κάνεις και τρελίτσες……………………
    https://twitter.com/F1/status/990236017436209152

  • Mitsos Ribopaido

    Ααα ρε κιμι… Παρε την πολ εκει να τα @@ ολα ρε αγόρι μου .
    Τρομερός γύρος για σεμπ αλλα στο τελευταίο run τα σκάτωσε.
    Ο μπότας για μένα έδειξε την δυναμικη της μέρκ γιατι ο χαμ υπερέβαλε εαυτόν ( και κινητήρα αν δεις τελική με P.M)
    Red bull ήταν μέχρι το q2 , απο ισπανια θα έχουν ενα παρτυ mode όμως αφου θα εχει νεο update (η RB μόνο λογισμικό).
    Κινητήρας μερκ δυναμη κλασικα και εκεί τους φοβάμαι αύριο.
    Μακλαρεν πολυ πίσω σαν την σαουμπερ ( φτου..)
    Τα γυρολόγια αύριο δείχνουν ρεντ μπουλ αλλα χτες δεν είδαμε πραγματικές δυναμικές.
    Η εκκίνηση και η στρατηγική ( ενα sc θα χουμε σίγουρα) θα δώσουν νικητή..

    Υ.Γ Τον απέφυγε τρομερά ο γκασλυ , αλλα η απειρια τους φαίνεται

  • Mitsos Ribopaido

    Ααα ρε κιμι… Παρε την πολ εκει να τα @@ ολα ρε αγόρι μου .
    Τρομερός γύρος για σεμπ αλλα στο τελευταίο run τα σκάτωσε.
    Ο μπότας για μένα έδειξε την δυναμικη της μέρκ γιατι ο χαμ υπερέβαλε εαυτόν ( και κινητήρα αν δεις τελική με P.M)
    Red bull ήταν μέχρι το q2 , απο ισπανια θα έχουν ενα παρτυ mode όμως αφου θα εχει νεο update (η RB μόνο λογισμικό).
    Κινητήρας μερκ δυναμη κλασικα και εκεί τους φοβάμαι αύριο.
    Μακλαρεν πολυ πίσω σαν την σαουμπερ ( φτου..)
    Τα γυρολόγια αύριο δείχνουν ρεντ μπουλ αλλα χτες δεν είδαμε πραγματικές δυναμικές.
    Η εκκίνηση και η στρατηγική ( ενα sc θα χουμε σίγουρα) θα δώσουν νικητή..

    Υ.Γ Τον απέφυγε τρομερά ο γκασλυ , αλλα η απειρια τους φαίνεται

  • Lefteris2432

    Παλι καλα να λεμε.. Συγχαριτηρια για τον Vettel .. αλλα να μην ξεχναμε οτι η πιστα ειναι και αρκετα στενη για προσπερασματα..

  • Lefteris2432

    Παλι καλα να λεμε.. Συγχαριτηρια για τον Vettel .. αλλα να μην ξεχναμε οτι η πιστα ειναι και αρκετα στενη για προσπερασματα..

    • Red Flag

      Και ικανά στενή για τρακαρίσματα!

  • Dellos

    Τις τελευταιες 2 φορες που ξεκινησαν τα Φερραρι απο το 1-2 σκοραραν ενα ποντιουμ ολο και ολο οποτε το σημερινο λαθος του Κιμι το αποκαλω στατιγικη ευφυΐα!!

    Troll mode off

  • Dellos

    Τις τελευταιες 2 φορες που ξεκινησαν τα Φερραρι απο το 1-2 σκοραραν ενα ποντιουμ ολο και ολο οποτε το σημερινο λαθος του Κιμι το αποκαλω στατιγικη ευφυΐα!!

    Troll mode off

  • Gd

    Πέρα από θεωρίες συνωμοσίας και άλλα τέτοια ωραία φέτος η Ferrari έχει με διαφορά το πιο ισορροπημένο μονοθέσιο. Προσαρμόζεται πολύ εύκολα σε όσες πίστες έχουν τρέξει μέχρι τώρα, οδηγείτε το ίδιο εύκολα και από τους δύο οδηγούς της και γενικά φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι!! Καλό θα είναι να ξυπνήσουν εκεί στη Μερκ γιατί η πολλή επιτυχία τους έχει κάνει κακό…για αύριο θα ήθελα πολύ να νικήσει ο Κίμι και ας είναι Ferrari μόνο και μόνο για να ανέβει ψυχολογικά και να μπει στο χορό των διεκδικητών για φέτος!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Φήμες λενε ότι η Μερκ θα φερει το περσινο μονοθεσιο στην Βαρκελωνη,κατευθειαν από το μουσειο. Θεωριες ή μη είναι ένα θεμα η διαφορα των χρονων και καποιος σοβαρος δημοσιογράφος πρεπει να το θεσει ως ερωτηση.

    • Gd

      Προσωπικά κι’εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι έπεσε τόσο απότομα η απόδοση της Μερκ από τη μια χρονιά στην άλλη ειδικά από τη στιγμή που δεν υπήρξαν αλλαγές στους κανονισμούς. Επίσης, πως γίνεται ένα μονοθέσιο που στην Αυστραλία κάνει πλάκα σε όλους ρίχνοντας 7 δέκατα στο γύρο στον δεύτερο να μη μπορεί μετά να κοντράρει στα ίσα τον ανταγωνισμό. Όπως και να χει δεν γίνεται να κερδίζεις συνέχεια. Και καλύτερα από μια άποψη γιατί είχε καταντήσει κουραστικό..

    • Gd

      Προσωπικά κι’εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι έπεσε τόσο απότομα η απόδοση της Μερκ από τη μια χρονιά στην άλλη ειδικά από τη στιγμή που δεν υπήρξαν αλλαγές στους κανονισμούς. Επίσης, πως γίνεται ένα μονοθέσιο που στην Αυστραλία κάνει πλάκα σε όλους ρίχνοντας 7 δέκατα στο γύρο στον δεύτερο να μη μπορεί μετά να κοντράρει στα ίσα τον ανταγωνισμό. Όπως και να χει δεν γίνεται να κερδίζεις συνέχεια. Και καλύτερα από μια άποψη γιατί είχε καταντήσει κουραστικό..

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν διαφωνω,το πρωταθλημα θα είναι από θεαμα από τα καλυτερα.Το θεμα είναι να μην τρωμε κουτοχορτο.Ολες οι ομαδες λογω του halo εμειναν στους ιδιους χρονους ,εχασαν από το halo ,κερδισαν από την εξελιξη και τα πιο μαλακα λάστιχα.Η μερσεντές εχασε και 1 δευτερολεπτο.Οσοι πουν ότι οφείλεται στα λάστιχα,να θυμισω ότι μιλαμε για 1 γυρο και όχι για στιντ + το 2012-2013 η μερκ τελειωνε τα λάστιχα σε 5 γυρους αλλα ο ενας γυρος είναι ενας γυρος.Παραξενα πραγματα και ελπιζω κανενας δημοσιογράφος να τους το θεσει ως ερωτηση.

    • Gd

      Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες..επίσης είναι πολύ παράξενο που δεν βλέπουμε “εκρήξεις” από τον Wolff του στυλ να ρίχνει μπουνιές σε ό,τι βρει μπροστά του μόλις οι οδηγοί του δεν πάνε καλά!! Κάτι μου λέει ότι από την Ισπανία και μετά τα πράγματα δήθεν θα αλλάξουν και θα πουν ότι η Μερκ έκανε την ανατροπή και πίπες…θα δείξει

    • Gd

      Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες..επίσης είναι πολύ παράξενο που δεν βλέπουμε “εκρήξεις” από τον Wolff του στυλ να ρίχνει μπουνιές σε ό,τι βρει μπροστά του μόλις οι οδηγοί του δεν πάνε καλά!! Κάτι μου λέει ότι από την Ισπανία και μετά τα πράγματα δήθεν θα αλλάξουν και θα πουν ότι η Μερκ έκανε την ανατροπή και πίπες…θα δείξει

    • Ahilleas Tsikelis

      That’s right!Από θεαμα τουλάχιστον θα μεινουμε ευχαριστημένοι,χωρις κουπα φετος αλλα οκ δεν πειραζει!

    • Ahilleas Tsikelis

      That’s right!Από θεαμα τουλάχιστον θα μεινουμε ευχαριστημένοι,χωρις κουπα φετος αλλα οκ δεν πειραζει!

    • kostas

      Και περσι ειχαν θεματακια παντως στην αρχη και απο Καναδα και μετα αρχισαν να πυροβολουν. Ισως δουμε ιδιο σκηνικο και φετος.

    • kostas

      Και περσι ειχαν θεματακια παντως στην αρχη και απο Καναδα και μετα αρχισαν να πυροβολουν. Ισως δουμε ιδιο σκηνικο και φετος.

    • Gd

      Ακριβώς!! Είναι πολύ νωρίς για τελικά συμπεράσματα χωρίς βέβαια αυτό να υποβαθμίζει τη δουλειά της Ferrari φέτος..

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν διαφωνω,το πρωταθλημα θα είναι από θεαμα από τα καλυτερα.Το θεμα είναι να μην τρωμε κουτοχορτο.Ολες οι ομαδες λογω του halo εμειναν στους ιδιους χρονους ,εχασαν από το halo ,κερδισαν από την εξελιξη και τα πιο μαλακα λάστιχα.Η μερσεντές εχασε και 1 δευτερολεπτο.Οσοι πουν ότι οφείλεται στα λάστιχα,να θυμισω ότι μιλαμε για 1 γυρο και όχι για στιντ + το 2012-2013 η μερκ τελειωνε τα λάστιχα σε 5 γυρους αλλα ο ενας γυρος είναι ενας γυρος.Παραξενα πραγματα και ελπιζω κανενας δημοσιογράφος να τους το θεσει ως ερωτηση.

    • an0nymouS

      πιθανών να οφείλεται στον κινητήρα η πτώση.. πρέπει να κόψεις λίγο γκάζι έχεις λιγότερους κινητήρες φέτος για όλη την σεζόν.. οπότε ίσως φταίει αυτό, απο το να αρχίσουν να σπάνε οι κινητήρες..

    • Ahilleas Tsikelis

      Φήμες λενε ότι η Μερκ θα φερει το περσινο μονοθεσιο στην Βαρκελωνη,κατευθειαν από το μουσειο. Θεωριες ή μη είναι ένα θεμα η διαφορα των χρονων και καποιος σοβαρος δημοσιογράφος πρεπει να το θεσει ως ερωτηση.

    • an0nymouS

      και ακόμα ψάχνεται η Ferrari με το στήσιμο..

  • Gd

    Πέρα από θεωρίες συνωμοσίας και άλλα τέτοια ωραία φέτος η Ferrari έχει με διαφορά το πιο ισορροπημένο μονοθέσιο. Προσαρμόζεται πολύ εύκολα σε όσες πίστες έχουν τρέξει μέχρι τώρα, οδηγείτε το ίδιο εύκολα και από τους δύο οδηγούς της και γενικά φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι!! Καλό θα είναι να ξυπνήσουν εκεί στη Μερκ γιατί η πολλή επιτυχία τους έχει κάνει κακό…για αύριο θα ήθελα πολύ να νικήσει ο Κίμι και ας είναι Ferrari μόνο και μόνο για να ανέβει ψυχολογικά και να μπει στο χορό των διεκδικητών για φέτος!!

  • YiannisP

    Δύσκολος αγώνας αύριο με τα S.C. να κρίνουν πολλά, η Ferrari και η στρατηγική της είναι τελευταία για κλάματα, οπότε τα λεφτά μου θα τα πόνταρα στην Merc.

    Πάντως το συγκεκριμένο σιρκουΐ κατά την γνώμη μου είναι το χειρότερο πόλης που έχω δει.

  • YiannisP

    Δύσκολος αγώνας αύριο με τα S.C. να κρίνουν πολλά, η Ferrari και η στρατηγική της είναι τελευταία για κλάματα, οπότε τα λεφτά μου θα τα πόνταρα στην Merc.

    Πάντως το συγκεκριμένο σιρκουΐ κατά την γνώμη μου είναι το χειρότερο πόλης που έχω δει.

    • Πάνος

      Δε λες το χειρότερο γενικά…

    • Πάνος

      Δε λες το χειρότερο γενικά…

    • YiannisP

      Μόλις λήξει το συμβόλαιο τον πούλο :P

    • YiannisP

      Μόλις λήξει το συμβόλαιο τον πούλο :P

    • Akis-F1 FAN

      Καλά αυτό φοβάμαι και εγώ…ελπίζω όταν βγει το sc να μην κοιμούνται στο pit wall της φερράρι…

  • lambros

    ωραίες οι θεωρίες συνωμοσίας που δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση να ισχύουν αλλά κανείς δεν έβαλε στην εξίσωση την αλλαγή του ορίου στην καύση του λαδιού που από τα 1,2 λίτρα που ήταν πέρυσι στο συγκεκριμένο gp είναι στα 0,6 φέτος…. και παρατηρώντας τους χρόνους στα τέσσερα gp όσο μεγαλύτερες οι ευθείες τόσο μικρότερη και η βελτίωση στους χρόνους της Merc.
    -1 sec στην Αυστραλία (μικρές ευθείες)
    -0.6 sec στο Μπαχρέιν (μεγαλύτερες ευθείες)
    ίδιος χρόνος στην Κίνα (ακόμη μεγαλύτερες ευθείες)
    +1 sec τώρα σε μια πίστα που έχει μόνο ευθείες…

    • Gd

      Θα συμφωνούσα πολύ άνετα με αυτό που λες, αν και τα υπόλοιπα μονοθέσια με κινητήρα Μερκ δεν πήγαιναν καθόλου καλά!! Αντιθέτως βλέπεις μια Force India να πηγαίνει εξαιρετικά από κει που ψαχνόταν και μια Williams που επίσης δείχνει δυνατή. Αλλού είναι το θέμα με την εργοστασιακή ομάδα, χωρίς βέβαια να σημαίνει αυτό ότι δεν παίζει ρόλο και αυτό που λες!!

    • Mitsos Ribopaido

      Η εργοστασιακη καιει λαδι προδιαγραφων του 2016 γιατι εχει θεμα με την καταναλωση οπως κενε ομως. Ισως να ναι και αυτο

    • Gd

      Δεν το ξερα αυτό!! Δλδ και το καινούριο μοτέρ έχει θέμα και καίει το λάδι του παλιού?

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι και τρεχουν με λαδι 2 χρονια πισω σε spec για να υπαρχει η οριοποιηση γιατι φτανανε πολυ πανω απο τ οριο. Σιγουρα χανουν εκει ισχυ. Αλλα απο ισπανια φερνουν καποιες αλλαγες στο μοτερ ( οχι update) μηπως τ λυσουν

    • lambros

      Σε σχέση με πέρυσι η force india είναι 4 δέκατα πιο αργή και η williams 7…

    • Gd

      Εκάνα τη σύγκριση με βάση τα φετινά δεδομένα…μέχρι να τρέξουν στο Μπακού ήταν στο πουθενά και οι 2.

  • Mika

    Για να δουμε αυριο τι θα κανει στην εκκινηση ο Κιμι με τα SS.. Θα εχει ενδιαφερον….
    Να δουμε ποσο θα απειλησουν κι οι Red Bull σε ρυθμο αγωνα…
    Δεν ξερω αν θα εχει Safety car η ανατροπες, λογω τειχων, ελπιζω ομως να δουμε ενα καλο αγωνα..
    Οι δυο οδηγοι της Toro Rosso συνεχιζουν τις ομορφιες μεταξυ τους!!!!
    :p

    H Mclaren αναμενει τη Βαρκελωνη νομιζω κι ο Αλονσο θα κανει οτι μπορει να παρει κανα ποντακι αυριο..Για τον αλλον, δεν μιλαω καν..Τουριστας ειναι..
    Κατι μου λεει για νικη Mercedes αυριο, αλλα θα δειξει..Για να εχει και λιγο ενδιαφερον το πραγμα, ρε αδερφε…