Πριν λίγες ώρες η ελληνική εισαγωγική εταιρία της Hyundai ανακοίνωσε τις τιμές του νέου i30 N. Για να καταλάβεις πόσο εντυπωσιακά καλή είναι αυτή η τιμή αρκεί μόνο να την συγκρίνεις με τις αντίστοιχες στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Όπως διάβασες, η τιμή του i30 N στην Standard έκδοση με τα 250 άλογα ξεκινάει από τα €26.990, ενώ στην Performance έκδοση των 275 ίππων αυτή ξεκινά από €28.750.

Πάμε τώρα να δούμε τις τιμές τιμοκαταλόγου από 9 αγορές της Ευρώπης, που αποδεικνύουν ότι έχουμε την φθηνότερη τιμή.

1Αγγλία

  • Standard: £25.010 (€28.400)
  • Performance: £28.010 (€31.800)

2Γαλλία

  • Διαθέσιμη μόνο η Performance: €34.800

3Γερμανία

  • Standard: €29.700
  • Performance: €32.200

4Δανία

  • Standard: 403.975 DKK (€54.230)
  • Performance: 473.975 DKK (€63.626)

5Ιρλανδία

  • Διαθέσιμη μόνο η Performance: €39.995

6

7Ισπανία

  • Standard: €33.900
  • Performance: €38.050
  • (ισχύει όμως έκπτωση για 3 μήνες €5.000)

8Ιταλία

  • Standard: €32.350
  • Performance: €36.400

9Ολλανδία

  • Standard: €43.995
  • Performance: €46.495

10Σουηδία

  • Standard: 299.900 SEK (€28.150)
  • Standard με GT-pack: 324.900 SEK (€30.495)
  • Performance: 324.900 SEK (€30.495)
  • Performance με GT-pack: 349.900 SEK (€32.840)
  • Yiannis P

    Στη Δανία τι φάση;

    • LefterisKa.Ch

      Μαλλον στην Δανια την Hyundai την εχει ο Σαρακακης!

    • val.bouk

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • DJ_D

      Στην Δανία 100% φόρος επί της τιμής ή κάτι τέτοιο.

    • Anestis Genk

      Στην Δανία οι φόροι για τα αμάξια είναι γάματα.

    • και τα εισοδήματα τελείως διαφορετικά προς τα πάνω. εξισορροπείται.

    • DJ_D

      Και στην Σουηδία και στην Φινλανδία είναι τα εισοδήματα προς τα πάνω, αλλά παρ’ όλα αυτά έχει €28500 και €35000 η Standard έκδοση αντίστοιχα.

  • Πάνος

    Παίζει Πρώτη φορά σ αυτή την κατηγορία να έχουμε τη χαμηλότερη τιμή …

  • παντως πριν πολλα χρονια ειχα δει στο eurosport ενα συγκριτικο που ανεφερε για το megane mk1 τιμη αγγλιας και ελλαδας….και το δικο μας ηταν πιο φθηνο……αλλα μετα εβαζε τον παραγοντα ποσους μισθους θελεις να το αποκτησεις….και τοτε παλι εμεις ημασταν πιο ακριβοι !!!

    παντως σαν τιμη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ !!! αληθεια τι παιζει ρολο και υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες ??? σιγουρα δεν ειναι μονο οι φοροι……..

  • moonόγιανος

    Διορθώσετε το ποσόν που προσδιορίζει τη διαφορά τιμής.
    Θα πάθει κανείς τίποτα….
    3,500€ και όχι 35,000€ είναι αυτή😜..

    • VanPerseF1

      δες την τιμη της Δανιας!

    • moonόγιανος

      Την είδα και διόρθωσα!Δυσκολεύομαι παρόλαυτά να το πιστέψω,είναι πραγματικά χαοτική!

    • και εγώ πραγματικά έπαθα σοκ όταν έκανα την έρευνα για τις τιμές στην Ευρώπη, γι’αυτό και έχω κρατήσει τον τιμοκατάλογο στο αρχείο του υπολογιστή https://uploads.disquscdn.com/images/c619fa8907889aecdbda8a61043ff77904fe2a5f9baf34de5c5d75c3eb4a38d1.png

    • MIchael K

      Σήμερα στα Μέγαρα θα γίνει ΧΑΜΟΣ!!!

    • Dimitris

      Επειδή τώρα κοιτάω για αυτοκίνητο εδω (Κοπεγχαγη) ειναι πολύ μεγάλο σοκ οι τιμές των καινούριων αυτοκινήτων. Ενα polo, 1000cc με κάποια έξτρα (οθόνη κλπ) βγαίνει σχεδόν 210,000 dkk (28,000 euro). Για πιο ακριβά/πολυτελή μοντέλα, όχι ότι υπάρχει περίπτωση να αποκτηθεί, το σοκ ειναι ακόμα μεγαλύτερο (η βασική της panamera από 230,000 euro)

    • moonόγιανος

      Θυμίζει ελληνική,εκδικητική πολιτική των ’80s!
      Τι να πει κανείς,καθαρή οπισθοδρόμηση..

    • o μισθος εκει πως ειναι ????

    • MitsosDaBest

      Σε ισοτιμία με το ευρώ, η Κορώνα της Δανίας είναι χάλια… Αλλά τι μισθό έχετε;

    • xtra

      Ποδηλατακι! (σοβαρα)! Εισαι τυχερός!

    • Dimitris

      Η φορολογική τους πολιτική ως προς τα αυτοκινητα ξεκίνησε με την πετρελαϊκή κρίση το ’70. Επέβαλαν πολύ μεγάλη φορολογία στα αυτοκίνητα (110% επί της τιμής) και ενέπτυξαν τεράστιο δίκτυο ποδηλατοδρόμων (δεν εχουν και υψομετρικες διαφορές).
      Ένας μέσος-χαμηλός μισθός μηχανικού είναι περίπου 2200 ευρώ (πάνω κάτω όσο και στην Ολλανδία) με πολύ ακριβά σπίτια.
      Επομένως τα αυτοκίνητα παραμένουν ακριβά γι’αυτό και κυκλοφορούν πολύ τα μικρά αυτοκίνητα (107,up!, κλπ) και επιπλέον ανθεί το car-sharing. Ευτυχώς εχουμε τα ποδήλατα για μέσα στην πόλη!

    • Paneas Vl

      Έχει και όριο αφορολόγητου;;; Γιατί εδώ, ως ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχεις. Έχεις φόρο από το πρώτο λεπτό. Αλλά και ως μισθωτός, αν παίρνεις 600€ στο χέρι, έχεις να πληρώσεις και φόρο…

    • Dimitris

      ειναι περίπου 6000 ευρω/χρόνο. Από εκεί και πάνω ειναι 36% το πρώτο σκαλί. Δεν ξέρω όμως τι παίζει με ελεύθερους επαγγελματίες.

    • xtra

      ζηλευωωω ! απολαυσε το Δημητρη !

    • a_f_a

      ετσι και ολλανδία, με τρενα ποδήλατα και πόδια κάνεις τις δουλειές σου. βεβαια άλλη γεγωγραφία και μικρότερες πόλεις.

  • Anestis Genk

    Δεν θέλουμε χιουντάι, εμείς θέλουμε μαζεράτες λαμπορκίνες και πόρσε γκιτί (όχι τις απλές)

  • Roadie Wheels

    Η τιμή είναι παρά πολύ καλή άλλα ποιος θέλει 2000cc να ήταν 1600cc
    (Στη Δανία οι άνθρωποι είναι τόσο ευτυχισμένοι με τη δουλειά τους γιατί έχουν καταπληκτικά προνόμια, ενώ αν μείνει άνεργος δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, καθώς αν κάποιος χάσει τη δουλειά του, η κυβέρνηση συνεχίζει να πληρώνει τον εργαζόμενο με το 90% του μισθού του για δυο χρόνια).

  • Mika

    Tσαμπε!!!!
    Στη Denmark το πουλανε για Rolls Royce??
    :p

  • SAMURAI-66

    Ωραια!!
    Τωρα που για μια φορα στην ζωη μας που ξεπερασαμε τους υπολοιπους κουτοφραγκους στην ηπειρο μας ας κοιμηθουμε παλι και να δουμε τον εφιαλτη της πραγματικοτητας στην ελλαδα…μισθοι 100-200 και 300 ευρω τον μηνα αν εργαζεσαι και αν σε πληρωνουν!
    Αντε και καλη νυχτα!

  • Scooby r22b

    35.000€ φθηνότερο στην Ελλάδα; ; ; https://youtu.be/Ha-a2U77sS0

  • Angelos Paraskevas

    Στην Τσεχία που παράγεται πόσο κάνει;;

    • Standard: 759.990 CZK (€29.786)
      Performance: 779.990 CZK (€30,570)

    • Standard: 759.990 CZK (€29.786)
      Performance: 779.990 CZK (€30,570)

    • Standard: 759.990 CZK (€29.786)
      Performance: 779.990 CZK (€30,570)

  • Bon Viveur

    Αγαπητό Autoblog, Το ξέρω οτι οι καιροί είναι δύσκολοι, τα οικονομικά δεν είναι ανθηρά και καταλαβαίνω απόλυτα οτι το χαρτζιλικάκι απ’ οπου και αν προέρχεται είναι πάντα καλοδεχούμενο. Το να προσβάλεις όμως την νοημοσύνη των αναγνωστών σου με hype-αθράκια του στυλ 35.000€ πιο φθηνό στην Ελλάδα απ’ οτι στην Δανία, όταν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα στην Δανία πωλούνται πάνω απο 30% ακριβότερα απ’ ολη την Ευρώπη το θεωρώ τουλάχιστον ατυχές και θέλω να πιστεύω οτι δεν θα είναι επαναλήψιμο.
    καλή συνέχεια.

    • πάντως ο τίτλος του άρθρου δεν είναι λανθασμένος οπότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγος να αρπάζεσαι

    • Bon Viveur

      που είδες οτι αρπάχτηκα; πού είδες οτι γράφω οτι ο τίτλος είναι λάθος;

  • xtra

    Για να μην απορουμε μερικοι
    πως “ξαφνικα” οι Νοτιοκορεατες απογειωνονται…!
    https://brightside.me/wonder-curiosities/15-things-normal-to-south-korea-but-astonishing-to-the-rest-of-the-world-504160/?utm_source=fb_brightside&utm_medium=fb_organic&utm_campaign=fb_gr_5mincrafts

  • xtra

    Για να μην απορουμε μερικοι
    πως “ξαφνικα” οι Νοτιοκορεατες απογειωνονται…!
    https://brightside.me/wonder-curiosities/15-things-normal-to-south-korea-but-astonishing-to-the-rest-of-the-world-504160/?utm_source=fb_brightside&utm_medium=fb_organic&utm_campaign=fb_gr_5mincrafts

    • a_f_a

      και μη ξεχνάμε το ’90 οι νοτιοκορεατες χάριζαν τα χρυσαφικά τους στο κράτος για να τελειώνει από δντ/χρεοκοπίες.

  • Dentdim

    Αυτό το άρθρο επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που λίγο ήξερα και λίγο υποψιαζόμουν ,ότι οι αντιπροσωπείες έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την δυνατότητα να ορίσουν τιμές, διαπραγματευόμενες κατευθείαν με το εργοστάσιο στις προ φόρων τιμές.Εδώ όλους τους αντιπροσώπους τους έχει πιάσει η εμμονή ότι πρέπει να τους θεωρήσουμε “premium” και ότι αν ρίξουν τις τιμές τους θα υποστούν ζημιά στην εικόνα τους.Αυτό το διαπίστωσα από πρώτο χέρι τον Οκτώβριο που μας πέρασε όταν βγήκα στην αγορά για καινούργιο suv.Όλοι θεωρούσαν εαυτούς premium ότι και αν τελικά σημαίνει αυτό.Παραπέρα πολλές φορές ρώτησα την εδώ peugeot γιατί από τα 21.500 του 208gti πάμε σε διπλασιασμό κυριολεκτικά της τιμής για την αμέσως επόμενη κατηγορία αυτή του 308gti.Δεν έχω πάρει πειστική απάντηση και δεν έχει σημασία πια μιας και το 308 ουσιαστικά πλέον κλείνει τον κύκλο ζωής του ,ούτε επίσης καταλαβαίνω γιατί η renault ,σύμφωνα με τις πάντα αξιόπιστες πληροφορίες του autoblog ,όπως διαβάσαμε προχθές , θα φτάσει τα 45-50χλ την τιμή του megane rs.Κλείνω δίνοντας ξανά πάρα μα πάρα πολλά συγχαρητήρια στην Hyundai για την κίνηση αυτή!!

  • crazyfrog

    καλα στη δανια το εκαψαν.κυκλοφορουν αυτοκινητα εκει η το γυρισαν στα ποδηλατα μονο?
    ενα χιουνται κουπε να ξαναδουμε ομως καποτε.και μην ξεχνιομαστε 1600 κυβικα.καμια 200ρια ιπποι ειναι υπεραρκετοι.αυτο το αυτοκινητο με κουπε τελειωμα πισω -σαν τα προσφατα πρωτοτυπα που εδειξε η χιουνται- θα ηταν απο τα ομορφοτερα ever.

  • Vangelis Goulis

    Oti na nai o titlos tou ar8rou

  • Va G

    καλά αυτοί οι δανοί 100 χρόνια πίσω. αμόρφωτοι πίθηκοι. παρασκευή μεσημέρι 1 χρόνο πριν (παρα δέκα μέρες). Στο κέντρο της Κοπεγχάγης… Φουλ κίνηση, μηχανάκια, χριστοπαναγιες, φρεντο ντελίβερι ανάποδα στον μονόδρομο.
    https://uploads.disquscdn.com/images/680097a8db3e8d8ff9a37128670676c33337831a829c0cea47b7b57900446215.jpg

  • Makis

    Ελα Hyundai δώστα όλα παρε μας τα μυαλά

  • DIETICIAN

    Δηλαδη στην Ολλανδια και πολυ περισσοτερο στην Δανια ποσο κανουν τα hot hatch π.χ a45- rs3- focus rs;;;;;;

    • DJ_D

      €130.000 το RS3, €120.000 η CLA45AMG, €73.000 το Focus RS. Δανία.