Η BMW θα παρουσιάσει την X7 στην έκθεση του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο, με την προ-παραγωγή του μοντέλου να έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, και σήμερα μαθαίνουμε κάποιες νέες πληροφορίες σχετικά με το μεγάλο γερμανικό SUV.

Καταρχήν, το μήκος του X7 αγγίζει τα 5.100 χλστ., το πλάτος του τα 2.019 χλστ., το ύψος του τα 1.798 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 3.010 χλστ. Τα νούμερα αυτά το καθιστούν αισθητά μεγαλύτερο από το X5, και πιο συγκεκριμένα κατά σχεδόν 200 χλστ. πιο μακρύ, κατά 80 χλστ. πιο φαρδύ και κατά 40 χλστ. πιο ψηλό, με το μεταξόνιο του X7 να είναι μεγαλύτερο κατά 76 χλστ. από το μέχρι στιγμής μεγαλύτερο SUV της BMW.

Οι πωλήσεις του μεγάλου πολυτελές SUV θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2018 και στην έκδοση X7 xDrive50i θα φορά τον 4,4-λίτρων twinturbo V8 κινητήρα απόδοσης 462 ίππων (340 kW) που συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς και ανάμεσα στον εξοπλισμό συναντάμε M Sport διαφορικό, κάτι που ίσως αποκαλύπτει πως η X7 θα μπορεί από τετρακίνητη να γίνει πισωκίνητη, όπως συμβαίνει στη νέα M5. Θα υπάρχει επίσης η X7 xDrive M60i με τον V12 κινητήρα, αλλά και μια υβριδική που θα συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Ο λεβιές των ταχυτήτων θα είναι επενδυμένος με κρύσταλλα Swarovski, ενώ θα υπάρχει ο νέος πιεζοπεριστροφικός διακόπτης του iDrive, με μια οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με διαγώνιο 12,3 ίντσες. Ανάμεσα στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη πανοραμική οροφή, πενταζωνικό κλιματισμό, σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες, head-up display, νυχτερινή όραση, Harman-Kardon ηχοσύστημα και άλλα.

Τέλος, η X7 εκτός από 7-θέσια θα προσφέρεται και σε 6-θέσια, με ξεχωριστά καθίσματα-πολυθρόνες για όλους τους επιβάτες. Το βάρος της θα αγγίζει τα 2.300 κιλά, ενώ θα πατάει σε ζάντες από 20 μέχρι 22 ίντσες.