1FP2

Η Mercedes βρέθηκε και πάλι στην κορυφή του πίνακα των ταχύτερων χρόνων, αυτή τη φορά με τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν ο ταχύτερος οδηγός, ωστόσο οι διαφορές τώρα είναι πολύ μικρότερες. Πίσω του, ο Daniel Ricciardo, με τον Max Verstappen να ακολουθεί στην τρίτη θέση.

Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Sebastian Vettel, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Stoffel Vandoorne και τον Sergio Perez που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Ο καιρός ήταν εξαιρετικός, με τις θερμοκρασίες να είναι στους 24°C στον αέρα και τους 42°C στην άσφαλτο. Τα πρώτα μονοθέσια που βγήκαν στην πίστα ήταν οι δύο Haas, ξεκινώντας αμέσως να γράφουν γύρους με τη μέση γόμα. 1:21.4 από τον Grosjean και 1:21.1 από τον Magnussen, τη στιγμή που στην πίστα έβγαιναν κι άλλα μονοθέσια.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας αμέσως μετά το πρώτο 5λεπτο, μιας και ο Grosjean κόλλησε στην αμμοπαγίδα της Στροφής 7, χάνοντας το πίσω μέρος της VF-18. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να επιστρέψουν πολλοί εκ των οδηγών στα pits, προκειμένου να βγουν όταν θα είχαμε ξανά πράσινη σημαία.

Αυτό συνέβη μετά από 6 λεπτά και σχεδόν όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα. Ο Ricciardo πέρασε στην πρώτη θέση με 1:20.4, όμως ο Vettel απάντησε με 1:19.4, φορώντας και οι δύο τα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton μπήκε ανάμεσά τους παρόλο που σημείωσε μοβ στα δύο πρώτα κομμάτια, ενώ ο Verstappen ήρθε για το 1:19.0 και την πρώτη θέση.

Ελάχιστα αργότερα, ο Bottas μετακινήθηκε στη δεύτερη θέση, 166 χιλιοστά πίσω από τον Verstappen. Ο μοναδικός οδηγός που δεν είχε βγει ήταν ο Vandoorne, μιας και οι μηχανικοί του τοποθετούσαν το νέο πάτωμα στην MCL33. Ο Vettel πήρε τη δεύτερη θέση και πλησίασε τον Verstappen στα 24 χιλιοστά, αλλά ο Ολλανδός έριξε την επίδοσή του στο 1:18.6, όντας δύο δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton που είχε βρεθεί πίσω του.

Ο Raikkonen βρισκόταν στην 19η θέση, αλλά ανέβηκε πέμπτος στον πρώτο του γρήγορο γύρο, απέχοντας μισό δευτερόλεπτο από τον Verstappen. Ο Ricciardo τού πήρε τη θέση λίγο αργότερα, όσο ο Hamilton έπιανε κορυφή με 1:18.2, γράφοντας μοβ σε όλα τα κομμάτια. Ο Raikkonen βελτίωσε για την τρίτη θέση, όμως η απόστασή του από την κορυφή ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο.

Η δράση μειώθηκε σημαντικά στη συνέχεια και ο Ricciardo βρήκε την ευκαιρία να πατήσει γκάζι και να περάσει στη δεύτερη θέση, ένα δέκατο μακριά από τον Hamilton. Το πρώτο μισάωρο είχε γίνει παρελθόν και τα περισσότερα μονοθέσια παρέμεναν στα pits.προκειμένου να βρουν με τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Ο Bottas έκανε λάθος στο τελευταίο κομμάτι και δεν βελτίωσε τον χρόνο του, όπως και ο Hamilton στη συνέχεια, καθώς βγήκε λίγο εκτός, πατώντας στην αμμοπαγίδα. Στη συνέχεια, γύρισαν στα pits χωρίς να αξιοποιήσουν την πολύ μαλακή γόμα, κάτι που προσπαθούσε να κάνει ο Verstappen, βγαίνοντας κι αυτός λίγο εκτός, κάτι που δείχνει ότι δεν ήταν εύκολο να φέρουν τα πολύ μαλακά στο παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας.

Όλο και περισσότεροι έβγαιναν με την πολύ μαλακά, ωστόσο δεν βλέπαμε άμεση βελτίωση των χρόνων. Ο Raikkonen συνέχιζε να δυσκολεύεται, με αποτέλεσμα να διασχίσει την αμμοπαγίδα της Στροφής 4, χάνοντας το πίσω μέρος, δίχως να έχει επαφή με τα προστατευτικά.

Έμεναν 40 λεπτά για το τέλος και οι περισσότεροι οδηγοί πατούσαν άσφαλτο, αλλά η πολύ μαλακή γόμα εξακολουθούσε να τους δυσκολεύει όσον αφορά τη βελτίωση των χρόνων. Πρόβλημα στην SF71H του Raikkonen, ο οποίος άκουσε τον μηχανικό του να του λέει ότι πρέπει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα. Ο «Iceman» το έκανε και γύρισε πολύ αργά στα pits, βλέποντας προηγουμένως καπνό στο πίσω μέρος.

Είχαμε μπει στο τελευταίο μισάωρο και οι οδηγοί είχαν ξεκινήσει τις παραδοσιακές προσομοιώσεις αγώνα με αρκετό καύσιμο. Ο Leclerc είχε μια προσωρινή έξοδο, όσο η Ferrari επιβεβαίωνε πως η τηλεμετρία έδειξε κάποια δυσλειτουργία στο power unit, γι’ αυτό και ο Φινλανδός πήρε την εντολή να σβήσει τον κινητήρα.

Στα 11 λεπτά από το τέλος, είχαμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Υπεύθυνος ο Perez, ο οποίος σταμάτησε στην άκρη της πίστας, λόγω λανθασμένης αλλαγής ελαστικών, με αποτέλεσμα ο εμπρός αριστερά τροχός να μην κουμπώσει σωστά. Οι οδηγοί συνέχισαν να έχουν κάποιες μικροεξόδους. Τίποτε άλλο άξιο αναφοράς δε συνέβη μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

4Οι τελικές ταχύτητες

  • Lefteris2432

    Πρεπει να εσκασε ο κινητηρας του Raikonnen

    • Fαν1ς

      Βαρελότο κανονικό… . Νομίζω δεν πρέπει να ρισκάρουν ούτε με Φετελ και να αλλάξουν και σε αυτόν τον κινητήρα!Άλλωστε η αναβάθμιση στο power unit προορίζεται για την 3η κινητήρια μοναδα…. Αυριο περιμένουμε να ξεκαθαρίσει το τοπίο!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Κατσε να δουμε το μεγεθος της ζημιας σημερα που θα λυθει Ολο. Θεκπυν να βγαλουν και ισπανια μονακο αυτοι οποτε δυσκολο

  • Mitsos Ribopaido

    Η φερραρι περα απο ενα δυο γυρους ηταν η πιο σταθερη οπως φαινεται. Η μερκ εκανε δουλεια . Η ρεντ μπουλ εφερε αναβαθμισεις αλλα οι αλλοι 2 ειναι σε πιο χαμηλα mode.
    Με τον ραικκο δεν προλαβα να ακουσω τον ηχο , αλλα το ντουμανι απο πισω εδειξε πολλα.
    Νομιζω οτι πρεπει καποιος απο τους 2 να παει σε 4 κινητηρες. Ας πουλησει ενα αγωνα ποθ γινονται προσπερασεις αλλα να εχει δυνατοτητα πιεσης. Τι στο καλο σκεφτονται;

    • Anestis Mylo

      Από τον ήχο που άκουσα μάλλον για τούρμπο υποθέτω. θα δούμε

  • Nerazzuro21

    Τι γίνεται με τη Renault; Πολύ χαμηλά και στα δύο ελεύθερα σήμερα. Είτε κρύβονται είτε οι αναβαθμίσεις των υπολοίπων τους άφησαν πίσω. Θα φανεί αύριο.

  • Akis-F1 FAN

    Και η πλάκα είναι ότι κοίταγα σήμερα πόσα στοιχεία του pu έχει χρησιμοποιήσει κάθε οδηγός και μου έκανε εντύπωση που δεν έβαλε το 2ο κινητήρα η Φερράρι για να έχει φρέσκο μοτέρ….το γκαντεμιασα μου φαίνεται. Ελπίζω να είναι μεμονωμένο περιστατικό.

    • YiannisP

      Που το βλέπεις αυτό; Γιατί δεν το βρίσκω

    • Akis-F1 FAN

      Από το twitter ;-)

    • Fαν1ς

      Αν θέλεις να δεις τα χρησιμοποιημενα pu για κάθε οδηγό θα μπαίνεις στο site της fia θα πηγαίνεις στο event grand prix (Βαρκελώνης για αυτό το 3ημερο) και αφού μπεις στη σελίδα του grand prix διαλέγεις από το μενού event&timing information! Εγώ αυτό κάνω τουλαχιστον

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Η Mercedes φαίνεται να δυσκολεύεται με την πολύ μαλακή, όπου θα παιχτεί και η pole. Ferrari και Red Bull με φαίνονται πιο σταθερές ως στιγμής.
    Ελπίζω να νέα για τον Kimi να είναι ευχάριστα, αλλά και αν όχι καλύτερα να αλλάξει κινητήρα προληπτικά παρά να συμβεί στον αγώνα.
    Πιστεύω καμία ομάδα δεν θα βγάλει το πρωτάθλημα με 3 κινητήρες.

    • Mitsos Ribopaido

      Σωστοτατος!!
      Νομιζω καλυτερα να παιζαμε με 4 κινητηρες

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μήτσο για μένα το καλύτερο θα ήταν 5 κινητηρες μιας και αυξήθηκαν οι αγώνες.
      Δυστυχώς σε αυτό με τους 3 φταίει και η Ferrari (μιας και όπως είπε έριξε πολύ δουλειά και χρήμα για την αξιοπιστία) που έθεσε βέτο ενώ οι υπόλοιποι ήθελαν να παραμείνουν οι 4.

    • Mitsos Ribopaido

      Μαζι σου κωστα ειμαστε λαθος. Και οπως φανηκε στο κιμι της πατησαμε

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Κάθε ομάδα κοιτάει το συμφέρον της και η Ferrari έκρινε πως αυτο είναι το σωστό και καλά έκανε (δυστυχώς όχι για το σπορ και το θέαμα) μιας και το πλεονέκτημα της Mercedes στην δύναμη σχεδόν έχει εξαλειφθεί ως στιγμής.
      Θα δούμε αύριο για τον Κιμι, όλα είναι πιθανά.

    • Red Flag

      Ούτε η Merc?

    • Ahilleas Tsikelis

      Η Μερκ ή εκοψε ισχυ απο τον κινητηρα για να βγει με 3 κινητηρες ή μας δουλευει και απλα ειναι πιο αργη πολυ απο περυσι.Η λογικη για την Μερκ μεχρι περυσι με τα τοσα mode που εχουμε δει και στον αγωνα να πυροβολουν,λεει πας σε 4 κινητηρες με προγραμματισμενη αλλαγη …….

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ο κινητήρας είναι καινούργιος, πιο δυνατός και αξιόπιστος αλλά έχει θέμα με το λάδι. Για να αποδώσει σωστά ακόμα καίει λίγο παραπάνω από τα 0.6 λίτρα ανά 100Km, ( πέρυσι από τα 1.2 πήγε στα 0.9 και στο τέλος στα 0.6) οπότε η ομάδα χρησιμοποιει τα λιπαντικά της Petronas του 2016 και όχι τα φετινά.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Πιστεύω πως όχι, αν συνεχίσει να χάνει ίσως τον πιεσει παραπάνω, αλλά και πάλι πολύ δύσκολα.
      (Οι ίδιοι λένε για μια αύξηση στην αξιοπιστία του 60% από τα 5.000 χιλιόμετρα στα 8.000).

  • LJ

    Βλέπω καλα;;; Μονοθέσιο με κίνητρα Honda πρώτο σε τελική;;;;;;;