Μια πανεύκολη νίκη πρόσθεσε στην καριέρα του ο Lewis Hamilton, καθώς από το σβήσιμο των φώτων στην εκκίνησης μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο, ούτε και όταν ο Max Verstappen είχε για λίγους γύρους την πρωτοπορία του αγώνα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas αποδεικνύοντας περίτρανα ότι τα μονοθέσια της Mercedes σήμερα ήταν στον δικό τους αγώνα. Το podium ολοκλήρωσε ο Ολλανδός της Red Bull, παίρνοντας το πρώτο για το 2018, με τον Verstappen να εκμεταλλεύεται την σωστή στρατηγική της ομάδας του, παρότι για τους 20 τελευταίους γύρους είχε τραυματισμένη εμπρός αεροτομή. Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για την Ferrari, καθώς εκτός από την εγκατάλειψη του Kimi Raikkonen εξαιτίας μηχανικού προβλήματος, ο ρυθμός του Sebastian Vettel δεν έδειξε ποτέ να είναι ικανός να απειλήσει τους πρώτους.

Ο κυρίαρχος Hamilton πλέον είναι 17 βαθμούς μπροστά από τον Vettel, ενώ και η Mercedes πέρασε για πρώτη φορά φέτος στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο αγώνας δεν επιδέχεται κριτικής, καθώς εκτός από το ατύχημα του πρώτου γύρου, όλα κύλησαν ομαλά για τους περισσότερους οδηγούς. Το ατύχημα προκλήθηκε από τον Romain Grosjean, ο όποιος έχασε τον έλεγχο της Haas του, με τους Nico Hulkenberg και Pierre Gasly να ήταν οι παράπλευρες απώλειες, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να μπει στην πίστα για αρκετούς γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε πέμπτος σε ένα ήρεμο αγώνα, παρά το γεγονός ότι προς το τέλος έκανε μια σειρά διαδοχικών ρεκόρ γύρων, με τον καλύτερο γύρο του -1:18,441- να ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον περσινό ταχύτερο γύρο. Ο Kevin Magnussen επέτρεψε στους βαθμούς έχοντας ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο, με την Haas του να είναι η καλύτερη μετά τις τρεις πρώτες ομάδες.

Ο Carlos Sainz με την έβδομη θέση του ήταν ο πρώτος Ισπανός, καθώς ο Fernando Alonso τερμάτισε ακριβώς πίσω του. Ο δύο φορές πρωταθλητής έχασε αρκετό χρόνο στον πρώτο γύρο, αποφεύγοντας το ατύχημα, αλλά και πάλι οι αναβαθμίσεις της McLaren δεν έδειξαν ότι έκλεισαν την διαφορά από τις Mercedes-Ferrari-Red Bull, καθώς ήταν ένα γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους.

Τέλος, ο Sergio Perez πρόσθεσε δύο ακόμα βαθμούς για την Force India, ενώ για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Charles Leclerc βαθμολογήθηκε για την Sauber.

1Αποτελέσματα

2Βαθμολογία οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 95
2 Sebastian Vettel Ferrari 78
3 Valtteri Bottas Mercedes 58
4 Kimi Räikkönen Ferrari 48
5 Daniel Ricciardo Red Bull 47
6 Max Verstappen Red Bull 33
7 Fernando Alonso McLaren 32
8 Nico Hulkenberg Renault 22
9 Kevin Magnussen Haas 19
10 Carlos Sainz Renault 19
11 Sergio Perez Force India 17
12 Pierre Gasly Toro Rosso 12
13 Charles Leclerc Sauber 9
14 Stoffel Vandoorne McLaren 8
15 Lance Stroll Williams 4
16 Marcus Ericsson Sauber 2
17 Esteban Ocon Force India 1
18 Brendon Hartley Toro Rosso 1
19 Romain Grosjean Haas 0
20 Sergey Sirotkin Williams 0

3Βαθμολογία κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 153
2 Ferrari 126
3 Red Bull 80
4 Renault 41
5 McLaren 40
6 Haas 19
7 Force India 18
8 Toro Rosso 13
9 Sauber 11
10 Williams 4

 

  • Lefteris2432

    Συγχαριτηρια για το 1-2 της Mercedes! Κακη στρατηγικη απο την Ferrari.

  • kostas

    Πολυ βαρετος αγωνας. Mercedes πολυ ταχυτερη απο τον ανταγωνισμο με ολες τις γομες. Στην αρχη ο Λιουις μας επαιρνε 1 δευτερο στον γυρο! Φερραρι τι να πει κανεις, λες και προσπαθουν να κερδισουν το πρωταθλημα χειροτερης στρατηγικης. Οι ανθρωποι ειναι απλα ασχετοι, σε καθε gp καταστρεφουν τους οδηγους μας. Και το χειροτερο ειναι οτι επιμενουν με την μεση γομα με την οποια η Φερραρι μεταμορφωνεται σε Haas! Τα πρωταθληματα θεωρω βεβαιο οτι θα πανε στους Ασημι.

    • πιστευω οτι αιτια τις σημερινης πτωσης της φερραρις ειναι οι 3 κινητηρες … δεν νομιζω να φταει τοσο πολυ η γομα …

  • Η Mercedes το 1-2 σε έναν δικό τους αγώνα.
    Η RBR στο βάθρο με τον Max, ενώ ο Ricciardo συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα.
    Η Ferrari σε έναν περίεργο αγώνα και ακομα μία χαζή στρατηγική, ενώ ο Kimi είχε θέμα με τη SF71-H
    Η Haas τρομερή εμφάνιση με τον Magnussen, ενώ ο Grosjean αρχίζει και θυμίζει τον παλιό κακό εαυτό του και καταστρέφει και αγώνες άλλων οδηγών.
    Η Renault πολύ καλή εμφάνιση με τον Sainz jr., ενώ ο Hulkenberg ήταν το πρώτο θύμα του Grosjean.
    Η McLaren ακόμα μία καλή εμφάνιση με τον Alonso, ενώ ο Vandoorne είχε θέματα με την MCL33 του.
    Η F.I. είχε θετική παρουσία με τον Perez, ενώ ο Ocon εγκατέλειψε.
    Η Sauber ακόμα μία θετική εμφάνιση με τον Leclerc, ενώ ο Ericsson εκτός δεκάδας.
    Η Williams σε ακόμα έναν αγώνα ήταν απελπιστικά κακή σε απόδοση.
    Η STR τραγική εικόνα με τον Hartley, ενώ ο Gasly ήταν το δεύτερο θύμα της απερισκεψίας του Grosjean.

    • georgekaras

      αυτο συγνωμη δεν λεγεται στρατηγικη και το χειροτερο οτι χασαμε τοση δυναμη που δεν μπορουσαμε ουτε να πιασουμε τον Μax

    • δεν λες καλη εμφανιση της μακλαρεν οταν τρως γυρο απο καποιον με τον ιδιο κινητηρα …

    • georgekaras

      αφου ο αλονσο κερδισε στον προηγουμενο αγωνα

    • τι εκανε ;;;

    • georgekaras

      κερδισε σο spa αχαχχααχ ηταν φορμαρισμενο το παιδι για τις μαχες στην δευτερη καρτελα τωρα που μπορει και παλευει

    • Γιώργο, η McLaren σίγουρα δεν είναι η ομάδα που ονειρεύονται όλοι οπαδοί της και δεν κάνει την χρονιά που φανταζόταν στην αρχή και μετά την αλλαγή του PU από Honda σε Renault.
      Αν βάλω ως μέτρο σύγκρισης την Renault, γιατί η RBR σας ρίχνει κάτι δέκατα στα “αυτιά” και η RB14 δεν συγκρίνεται με τίποτα με την MCL33, θεωρώ ότι μέχρι στιγμής η χρονιά κυλάει πολύ θετικά.
      Πάντως, διαλέγουμε και παίρνουμε.
      Είτε ότι η ομάδα είναι πίσω λόγω της αλλαγής κινητήρα και τώρα έχουμε το πραγματικό μονοθέσιο, είτε ότι ο Boullier σας δουλεύει όλους κανονικά, γιατί στην αρχή της χρονιάς μιλούσε για απόδοση και τρομερά αποτελέσματα.
      Πάντως, σίγουρα δεν έχετε αυτό το πολυδιαφημισμένο σασί που ήθελαν να περάσουν προς τα έξω, γιατί πολύ η R.S.18 μέχρι στιγμής σε καθαρή απόδοση σας έχει από κάτω.
      Επαναλαμβάνω ότι, σιγά σιγά θα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα από την ομάδα του Woking.

    • δεν το βλεπω … ειναι εμφανες οτι τους λοιπουν στελεχοι και χρημα οπως στην williams.. ηδη τους περασε η ρενο …..η τορο ροσο η χασσ και ισως και η σαουμπερ εχουν καλυτερο σασι θες γιατι ειναι αντιγραφη της φερραρι και της ρεντ μπουλ ; σημασια εχει οτι σε λιγο θα την περασουν , αν η τορο ροσο ειχε αλλο κινητηρα σιγουρα θα ηταν μπροστα απο την μακαλερν … οχι οτι με νοιαζει ιδιαιτερα ..υποστηρίζω μακλαρεν γιατι ειναι εκει ο αλονσο ..

    • Για αντιγραφές μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι η Haas είναι SF70-H, ενώ η Sauber δεν έχει καμία σχέση με την Ferrari, γιατί οι Ελβετοί ξεκίνησαν την συνεργασία με τους Ιταλούς αρκετά αργά, ενώ το μονοθέσιο είχε μπει στο τελευταίο στάδιο δημιουργίας και εξέλιξης.
      Από την άλλη, η STR13 δεν έχει καμία σχέση με RBR, διότι είναι δημιουργία του James Key και σίγουρα η συνεργασία μεταξύ STR και RBR δεν είναι τόσο στενή όσο Haas και Ferrari.
      Πάντως, στεναχωρήθηκα πολύ σήμερα με την ατυχία του Gasly γιατί ήθελα να δω την απόδοση του Γάλλου και γενικότερα την απόδοση της STR13.
      Για την McLaren, δεν νομίζω ότι έχει προβλήματα θέμα ανθρωπίνων πόρων, αλλά περνάει την αντίστοιχη περίοδο της Ferrari 2010-2014.
      Υπομονή και οι καλύτερες μέρες έρχονται!!!!!!!

    • Nerazzuro21

      Η φετινή εικόνα της Haas επιβεβαιώνει την εκπληκτική δουλειά που έκαναν ο Binotto με την ομάδα του πέρυσι. Έχουμε φτάσει στα μέσα Μαΐου και η Renault με τη McLaren ακόμα δεν έχουν φτάσει το περσινό σασί της Scuderia. Αν η Haas είχε καλύτερους οδηγούς αυτή τη στιγμή θα ήταν άνετα 4η.

  • Βασιλης

    Και ενω ΔΕΝ ειχαμε αγωνες με τεραστιες διαφορες ΞΑΦΝΗΚΑ μετα την αλλαγη στις γομες ξαναγυρισαμε στους βαρετους αγωνες
    ΜΠΡΑΒΟ PIRELLI

    Μονο οι merc βολευτικαν με τις γομες

    Υ.Γ Η φερραρι αρχισε τις @@@@@ παλι
    Υ.Γ 2 Η williams εφαγε 3 φορες ντουμπλαρισμα…..τοσο εξω επεσαν φετος

    • Fαν1ς

      Δεν ξέρω αν οφείλεται μόνο στην αλλαγή της γομας των ελαστικών θα δούμε στην συνέχεια…. Αν όμως ο σημερινός βαρετός αγώνας οφείλεται σε αυτό πραγματικά είναι ντροπή!! Μας γύρισαν σε εποχές 3ετιας(14-16)!θα πρέπει να το σκεφτούν σοβαρά μετά αν πρέπει να τα ξανά εμφανίσουν στο σιλβερστον και το σπα!

    • Βασιλης

      Σκεψου οτι σε πιστα με γυρολογια 1.20 ειχαμε τοσο μεγαλες διαφορες…ο ricciardo επεσε τοσο πισω και δεν μπορουσε να μαζεψει γιατι δεν μπορουσε να δουλεψει τα ελαστηκα….ο ham με καθαρο αερα επερνε 0.7 στο πρωτο stint οπου φετος δεν το εχουμε ξανα δει αυτο…..αν δεν ειχε γινει η αλλαγη στα ελαστηκα θα ελεγα οτι απλα μας κοροιδευαν 4 αγωνες τωρα….αλλα οταν πιεζαν για μια αλλαγη στα ελαστηκα και κερδιζουν με 20 sec διαφορα δεν το λες και τυχαιο

    • georgekaras

      ελα ενταξει επαναληψη της χρονιας που φτιαξαν σκελετο απο κεβλαρ στα λαστιχα ,αντε να κανουν την απονομη να τελιωσουμε μην χανουμε τον υπνο μας που τ πηγαν 4 η ωρα και ειμαστε γλαροι

    • Fαν1ς

      Και εγώ δεν μπορώ και δεν θέλω να πιστέψω πως η διαφορά αυτή εμφανιστηκε ξαφνικά εδώ μόνο και μόνο από μια αναβάθμιση!!! Το πιο πιθανό είναι η κύρια αιτία να είναι τα ελαστικά, κάτι για το οποίο και εγώ είχα γράψει στα σχόλια μετά το fp1…. Απλά κρατάω και μια πισινή Γτ ποτέ δεν ξέρεις!!!

    • georgekaras

      εγω πιστευω και το λαδι επαιξε ρολο

    • Fαν1ς

      Όλα θα ξεκαθαρίσουν σε 15 μέρες…. Αν επανέλθουμε στην εικόνα των προηγούμενων αγώνων τότε μιλάμε για ξεβρακωμα της fia!

    • georgekaras

      ποσοι αγωνες υπαρχουν ακομα για την μεση γομα ?

    • Fαν1ς

      Δεν έχει ανακοίνωσει η Pirelli ποιες γόμες θα φέρει σε όλα τα γκραν πρι. ..

    • georgekaras

      οπου ανακοινωσει μεση ξερουμε απο τωρα τον νικητη

    • Fαν1ς

      Σιλβερστον να δεις που θα φέρει ακόμα και την hard και μάλιστα με την γόμα την λεπτή οπως εδώ….. Θα τερματίσουν 2 μέρες μπροστά!

    • georgekaras

      χααχααχχααχ πολυ σκληρη για να χωρεσει ……….

    • Akis-F1 FAN

      Καλά Σίλβερστον πρέπει να το σκεφτεί σοβαρά η Φερράρι να μην κατέβει καν αν έχουν αυτά τα ελαστικα χαχα

    • Fαν1ς

      Η Ferrari αυτό που πρέπει να κάνει είναι να αποκτήσει καλύτερα αντανακλαστικα! Και στην στρατηγική αλλά και στο παιχνίδι πίσω απ τις καμερες!!! Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά…..

    • georgekaras

      εμεις εχουμε διπλους καθρεφτες τωρα για μακιγιαζ στο φαναρι

    • Fαν1ς

      Χαχαχαχα

    • Βασιλης

      Ισως αλλα το κυριο προβλημα ηταν τα ελαστηκα….η ferrari και η rbr δεν μπορεσαν να τα ζωντανεψουν ποτε

    • Mitsos Ribopaido

      Τι εγινε με το λαδι;

    • georgekaras

      Ο τομπαζης απαγορεψε να στελνουμε το λαδι για καυση και τις μεταβλητες βαλβιδες που το στελνουν

    • Mitsos Ribopaido

      Μας γ..ησε δλδ.. σουπερ

    • kostas

      ολοι οι μεγαλοι το εκαναν αυτο, δεν ηταν για μια ομαδα μονο.

    • georgekaras

      Ναι το ξερω

    • kostas

      ποιο λαδι, τι εννοεις?

    • Βασιλης

      Αν νικησει η ferrari στο μονακο οπου θα εχουμε τα κανονικα ελαστηκα πιστευω θα εχουμε ενα συμπερασμα

    • Βασίλη, ο αγώνας του Monaco είναι ένα πολύ περίεργος……….
      Σε ένα στενό circuit όπως αυτό, με την απόδοση να εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το σασί και την μέγιστη δυνατή πρόσφυση, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με την Ισπανία.
      Σίγουρα, οι αλλαγές ελαστικών έπαιξαν κάποιον ρόλο και μάλιστα σημαντικό στην Mercedes, η οποία αντιμετώπιζε το μεγαλύτερο πρόβλημα υπερθέρμανσης από τις ομάδες του grid.
      Όμως, θεωρώ ότι οι απαγορεύσεις στα λιπαντικά ήταν το κυριότερο θέμα, το οποίο ήρθε να ανακατέψει την τράπουλα.
      Πέρυσι, η FIA έδωσε τις οδηγίες στο Spa και με την Mercedes να τρέχει το υπόλοιπο της σεζόν με περιορισμό στα 1,2l ενώ οι υπόλοιπες ομάδες είχαν κατέβει στα 0,9l.
      To ανέφερα και εχθές στις κατατακτήριες ότι αυτό είναι το καίριο σημείο για την Mercedes, η οποία αντιμετώπιζε θέμα με τα λιπαντικά της και ξαφνικά η FIA, αλλάζει τους περιορισμούς και στον πρώτο αγώνα η ομάδα του Βrackley πετάει.
      Πάντως, ο @georgekaras:disqus έχει απόλυτο δίκαιο στο σχόλιό του!!!!!!!!

    • georgekaras

      εδω τρεχουν με λιπαντικα του 2016 γιατι δεν μπορουσαν την κρατησουν κατω απο 1,5 φετος ,μονο για φετος. Αυτα τα απαγορευεις ή Μαρτη μήνα πριν αρχησουν ή στην επομενη χρονια

    • Βασιλης

      Καλυτερα για εμενα να πω οτι η ομαδα που υποστηριζω απλα εχασε αποδοση επειδη η fia αλλαξε τον κανονα για τα λυπαντικα….αυτο που πηγαινε τωρα που βολεψε ΜΟΝΟ την mercedes απλα με κανει να νευριαζω…υπαρχει διαφορα στο απλα δεν ειμαι τοσο καλος και στο ειμαι καλος και αλλαζουν καταστασεις για να μην ειμαι…..για το μονακο ναι εχεις απολυτο δικιο απλα θα δουμε αν τα merc θα εχουν θεμα υπερθερμανσης αν και εχω μια σκεψη οτι στο μονακο θα κερδισει η rbr :P

    • πιστευω και ο ρικιαρντο φυλαγε τον κινητηρα του ειναι σαφες αυτο … πιστευω οτι δεν φταινε οι γομες αλλα η 3 κινητηρες αφου ειδη σημερα ειχαμε και τις πρωτες εγκαταληψεις απο κινητηρα οπως φανηκε …

    • kostas

      μεγαλο ρολο επαιξε η θερμοκρασια ασφαλτου, το δηλωσε ο χαμιλτον.

  • Ahilleas Tsikelis

    Πολυ δυνατη η Μερκ θύμισε τα χρόνια κυριαρχίας,περιμένουμε τον επόμενο αγώνα που θα επιστρέψουμε στα κανονικά ελαστικα.Η Φερραρι με τη στρατηγικη δεν το έχει,η Ρεντ μπουλ καλη,την βολεψαν οι αλλαγες,ο Γκροζιαν……στην αρχη της φασης δικαιολογημένος,μετά απλα δεν θέλω να τον στολίσω….το χασε,οκ τι σπινιαρει λες και θα το ξαναφερει ενω ερχονται τοσα μονοθεσια?!
    Ο Κίμις ατυχος….τι επαθε παλι?

  • Yiannis P

    Βαρετός αγώνας. Τώρα που επέστρεψε η γάτα (Μερσέντες) δεν χορεύουν τα ποντίκια (Φερράρι και Ρεντ Μπουλ). Ανετότατο 1-2. Η Φερράρι ΤΙΠΟΤΑ. Στρατηγική για τα πανηγύρια, άτυχος ο Κίμι, φάνηκε από χτες η δουλειά, ενώ ο Σεμπ δεν μπορούσε να φτάσει τον Φερσταφεν ο οποίος είχε και τραυματισμένη πτέρυγα και πιο παλιά λάστιχα ενώ σε κάποιες στιγμές έχανε κιόλας… Για τον γάιδαρο καβάλα δηλαδή, για να μην πω τίποτα χειρότερο…

  • georgekaras

    Και πολυ κρατησε το ονειρο για κατι καλο φετος .Θα περιμενω μεχρι τον Καναδα αλλα εχει αρχησει και παραλυει η Φερραρι .Δευτερον δεν εχω καταλαβει ακομα πως μπορουν να σου μαμανε την χρονια με αλλαγες σε μηχανολογικους κανονες ειναι ανεπιτρεπτο για χαρη αλλων να γινονται αυτα και τελος οι ανθρωποι στην στρατιγικη ειναι τραγικα επικινδυνοι

  • Neos
    • Yiannis P

      Ούτε καν. Οι πίθικοι έχουν τουλάχιστον κάποια στοιχειώδη νοημοσύνη (ίσως και παραπάνω από στοιχειώδη)…

    • Καλά εσύ μας δείχνεις μόνο έναν από τους πολλούς.
      Εγώ σου έχω ολόκληρο το τμήμα στρατηγικής της Ferrari……………
      https://uploads.disquscdn.com/images/7a7b0c17393b540c810afcabfa13db83db59a8c1e32d1b6b8f321407ed4c0aca.jpg xaxaxaxaxaxax

    • Neos

      χαχαχαχαχα εγω εβαλα τον επικεφαλη…εσυ εβαλες το crew εν ωρα εργασιας

  • Maleas George

    Κλασικός βαρετός αγώνας Βαρκελώνης, πολλή νύστα λέμε… Άπιαστος ο Hamilton, σταθερός ο Bottas, ασυνήθιστα κακός ο Ricciardo. Ο Max τράκαρε πάλι αλλά δεν του στοίχισε, δεν κατάλαβα αν έφταιγε κι αυτός βέβαια.

    Για τη στρατηγική της Ferrari, αν δεν είχε το αργό pit stop θα έβγαινε μπροστά από τον Max και θα κυνηγούσε τον Bottas με φρέσκα λάστιχα. Δεν ήταν τελείως τρελό, αλλά και πάλι δεν άξιζε να χάσει την track position.

    Kimi κλασικά πράγματα, τι να σχολιάσεις πια…

    Ο Grosjean τι έκανε πάλι?? Απαράδεκτος.

  • Τελικά, ο μικρός Thomas δεν είναι και τόσο γουρλής για τον KImi, καθώς πέρυσι ο Φιλανδός εγκατέλειψε με τραυματισμένο μονοθέσιο, ενώ φέτος λόγω μηχανολογικού προβλήματος………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/a454786755d369e7cfa1a19482c700f644e9ebfcc31fa0c306596e0d622063aa.jpg

  • Giannisk

    Ενας αγώνας που καθοριστηκε καθαρά από τα ελαστικά. Η αλλαγή βόλεψε μόνον την Merc, ενώ η Ferrari έκανε ότι χειρότερο μπορούσε για να μην πάρει βαθμούς. Η RBR έκανε έναν καλό αγώνα και κέρδισε άνετα τους Ιταλούς. Καλή εμφάνιση της Haas αλλά ο Grosjean αρχίζει και γίνεται καταστροφικός για την ομάδα του και τους άλλους. Καλή η Renault όπως επίσης και η Sauber με τον Leclerc να βάζει υποψηφιοτητα για ένα καλύτερο μονοθέσιο. Επίσης αξιόλογη παρουσία του Alonso, με την mclaren να σταθεροποιείται στην 10άδα τερματισμού. Η str πιστεύω ότι μπορούσε κάτι καλύτερο και η F.I. δεν παρουσίασε κάτι καλύτερο από αυτό που βλέπουμε φέτος. Μαύρα χάλια η Williams και ανησυχώ για το μέλλον της ομάδας.
    Υ.Γ. Άστοχο το δευτερο pit stop του Vettel. Πάλι εγκατάλειψη για kimi και νομίζω ότι οι Ιταλοί πρέπει να κάνουν μία σοβαρή αυτοκριτική.

  • πολυ καλος αγωνας για την μερκ … δεν νομιζω αυτο να ωφειλετε μονο στα ελαστικα .. εγω πιστευω οτι η φερραρι ετρεχε σε safe mode ηθελε παση θυσια να βγει ο αγωνας να γλιτώσει εναν κηνιτηρα, οπως φανηκε και με τον κιμι ειχαν καποιο θεμα , αλλιως δεν μπορω να εξηγησω γιατι εστω στην ευθεια δεν εφτανε τον μαξ. οκ η αλλαγη πιστευω εγινε για ξεκαρφωμα… η red bull εκανε την δουλεια που ξερει … ο μαξ πλεον και μονος του αν τρεχει ειναι πιθανο να στουκαρι , φθηνα την γλυτωσε σημερα …. απο εκει και περα .. η μακλαρεν εφαγε γυρο απο τον τριτο με τον ιδιο κινητηρα στα 3/4 του αγωνα , χειροτερα δεν γινεται … ο αλονσο περασε τον λεκλερ μετα απο το αυτοκινητο ασφαλειας λογο πειρας ενω ο περεζ τον περασε ανετα αμεσος, αυτο δειχνει οτι η μακλαρεν δεν βελτιωθηκε αλλα χειροτερευσε … ολοι οι αλλοι μια απο τα ιδια …

  • Όταν ο Grosjean θυμάται μέρες 2012 και δεν μπαίνει στην πίστα για να τρέξει αλλά να κάνει burn out…………………………. https://uploads.disquscdn.com/images/bd76ce555993fefc6560bce5656c2f9397a0718a643828df883ceec06eb2fc5b.jpg

    • Giannisk

      Διαβάζεις trollmula ή κάνω λάθος?

    • Φανατικά………………………..

    • Giannisk

      Και εγώ!!

  • Akis-F1 FAN

    Αν εξαιρέσουμε τον χαμό στην εκκίνηση ο αγώνας ήταν να σε πάρει ο ύπνος. Χαμ πολύ ευκολη νικη, Μερκ τρομακτικά γρήγορη. Πολύ καλός αγώνας και από τον Μαξ, αν και πάλι έκανε την πατατιά του εκεί με τη williams. Νταξει για τη Φερράρι τι να πεις…η λέξη απογοήτευση είναι λίγη. Ανύπαρκτος Ρυθμός και με τις 2 γόμες, το ένα μονοθέσιο εγκατέλειψε , στρατηγική πάλι τραγικη, κακό πιτ στοπ δεν έμεινε και τίποτα. Κίμι άτυχος και η πλάκα είναι ότι του είχαν αλλάξει και pu !! Ρίκι ανύπαρκτος σήμερα. Μαγκνουσεν και Σαινζ πολύ δυνατοί όπως και ο Αλονσο. Στην εκκίνηση έγινε τρελή στουκα ευτυχώς δεν είχαμε τίποτα χειρότερα γιατι με τον καπνό που σήκωσε η Χαας δεν βλεπαν τίποτα αυτοί που έρχονταν. Πάμε Μονακό τώρα να δούμε για 2ο συνεχόμενο αγώνα τρενάκι…

  • Dellos

    που στελνουμε βιογραφικα για το τμημα στρατηγικης της Φερραρι! ποσο χειροτερος να ειμαι απο αυτους?

    • Fαν1ς

      Πάρε μια κόκκινη φόρμα και σκασε μύτη…. Δεν θα σε πάρουν μυρωδιά! Αν δε κρατάς και ένα κομπιουτερακι τότε σε βλέπω δίπλα στον Arrivabene!!!

    • Dellos

      θα γυρισω με υπογεργαμμενα πουλοβερακια σε σενα θα το κανω δωρο για την ιδεα που ειχες!!

    • Fαν1ς

      Να σαι καλά αδερφέ!

    • Για τμήμα στρατηγικής δεν ξέρω, αλλά σίγουρα κάπου θα βρούνε να σε “χώσουν”!!!!!!
      Το πολύ πολύ να είσαι υπεύθυνος για το cockpit της SF71-H, ή απλά να βοηθάς κάποιον κύριο που φέρνει τα πάνω κάτω στο μονοθέσιο των Ιταλών και θα είσαι άνετος…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/0affc71015bb8d0321b0d0a7ac5114a7fef0fd8352e6c6b39977736c6d76d5aa.jpg χαχαχαχαχαχα

    • Dellos

      εγω τους εχω ικανουν να τον ξεχασαν αυτον μεσα στο κοκπιτ και γι αυτο να ηταν ο Φεττελ 1 δευτερολεπτο αργοτερος

    • gronholm89

      Tα Halo στα μονοθεσια της F2 μοιαζουν σαν τα κολλησα εγω στην αυλη του σπιτιου μου!!!

  • ΜcLarenSenna

    Παράξενο τριήμερο, το οποίο τελείωσε με ένα βαρετό αγώνα. Merc 1-2, Ferrari στρατηγική για κλάματα. Όπως έγραψα και χθες, οι αλλαγές στα ελαστικά ισχύουν μόνο για 3 αγώνες (Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία) και όχι για το υπόλοιπο της σεζόν. Στα της McLaren, απογοήτευση και πάλι απογοήτευση. Όσο καλός και να ‘ναι ο Leclerc τόσο καλύτερος ο Alonso αλλά και πάλι μηδέν εις το πηλίκο. Ούτε την Sauber.
    ΥΓ: Ron, γυρνά πίσω ή έστω τηλέφωνα.
    ΥΓ2: Vandoorne πουθενάς.

  • Mitsos Ribopaido

    Ελαστικά και πολλά αλλα κρίναν τον αγώνα. Καλα τα λεει ο georgekaras. H ferrari μαλλον θεωρεί οτι θα βγαλει την σεζον με 3 κινητήρες και δεν την νοιάζει?
    Επίσης τραγικη στρατηγική , ΚΟΨΤΕ ΤΗΝ φουντα ρε μ@@ες εκει στην φερράρι.. ελεος πια
    Κατι έγινε με τα λάδια φέτος? γιατι λέτε για μηχανολογικα και αλλαγες?
    Τραγικος αγώνας..
    Χαμιλτον ο ατιμος οταν ειναι μπροστα δεν χανει.. gj

  • Chris

    Kimi, stop the car…
    Kimi, stop…
    Kimi…

  • πραγματικα τοσο βαρετος αγωνας…που με πηρε ο υπνος εκει στο 50ο γυρο και ξυπνησα πριν απο λιγο !!!
    σε αλλο επιεδο τα μερσεντες !!!! και σιγα σιγα ο Λιουις χτιζει διαφορα ασφλαειας !!!
    ο ΜΑΧ κλασικα πηγε να καταστρεψει τον αγωνα καποιου….απλα δεν εγινε πολυ ντορος γιατι δεν ηταν κορυφαιος συνδιασμος το θυμα !!! :-P

    y.g ΚΙΜΙ τη γκαντεμια ρε γαμωτο !!!!!!!!
    υ.γ Αλονσο οτι και να κανει….το mclaren..δεν παει βημα !!!!!

    • Scooby r22b

      Τι, πάλι “κάρφωσε” το μαλακιστήρι; ; ; :-D

    • οχι πολυ…ισα του εσπασε λιγο η μπροστινη αεροτομη….και το θραυσμα το πατησε μια force india…χωρις να εχουμεκανα κλαταρισμα !! :-D

    • Scooby r22b

      Στον επόμενο, θα πάω να δώ τι απόδοση δίνη το στοίχημα για στούκα Verstappen. :-P

  • Kaloumenaki

    Κανουν οτι μπορουν για να το παρει ο snoop dog και φετος.

  • Red Flag

    Τι θα ψάχνουν πολλοί αγριεμένοι tifosi σε κάθε gp από εδώ και πέρα; Τον υπευθυνο στρατηγικής της Ferrari. Παιδιά αφήστε το.. Δεν… Εχει καταντήσει αστείο πλέον.

    Περαν αυτού, απογοητευτική εικόνα να μην μπορεί ο Seb ουτε να πλησιασει τον Max με φρέσκα ελαστικά και με χτυπημένη αεροτομή του Max.

    Μπράβο στον Lecrerc! Αρχισε να βρίσκει τα πατήματά του και να αποδεικνύει την αξία του. Φοβερός αγώνας.

    Μπράβο στον Χαμ που ήταν αλάνθαστος και στην Merc για την πολύ καλή στρατηγική.

    Seb φοβερή εκκίνηση και η κίνηση στον Μπότας με το προσπέρασμα στον Μαγκνουσεν.

  • ΑΛΕΞΗΣ

    Α ρε mc laren οι κεφαλές του αγωνιστικού τμήματος επικίνδυνοι και απορώ πως δεν εχουν πέσει κεφάλια… Είπε ο Αλόνσο αυτό είναι το μονοθέσιο που έπρεπε να είχαμε στην Αυστραλία αλλά ποιος είναι ο υπεύθυνος που δεν είχαν κατασκευαστεί ένα ρύγχος και μπαρτζ μπορντ;;; Όντως σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές το μονοθέσιο ήταν ποιο ήπιο σε αντίθεση με την νευρικότητα στο πίσω μέρος που είχε στις δοκιμές πριν την σεζόν… Εγώ βλέπω ότι και με honda και με Renault γύρο τρώμε… Κεφάλια πρέπει να πέσουν μπας και ξυπνήσουν οι υπόλοιποι… Δεν γίνεται να έχει καλύτερο σασί force india με την μισή τεχνογνωσία απο εσένα και με έναν αιώνα δεδομένα διαφορά… Μετά τον Νιουι διαλύθηκε το σύμπαν…

    • stadi

      Το μεγάλο πρόβλημα συνεχίζει να είναι οι ευθείες. Στην ευθεία παίζει να είναι το πιο αργό μονοθέσιο. Παρατήρησε το προσπέρασμα του Alonso στον leclerc. Μόλις βγήκε από τον αέρα του leclerc τον ξαναπεράσε. Πολύ μεγάλο drag και πίστευαν ότι με την καινούργια μύτη θα έβλεπαν βελτίωση αλλά δεν….Δυστηχως λείπει το μεγάλο μυαλό από τη McLaren τόσο στην αεροδυναμική όσο και στη ηγεσία.

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Είναι και οι ευθείες αλλά γενικά σαν γυρολογια τρομερά σκαμπανεβάσματα σε μια φάση του αγώνα αν παρατηρήσεις μάζευε 3δέκατα στον γύρο και μετά απο 4γύρους 7 δευτερόλεπτα στο κεφάλι χωρίς κάποιο λάθος του Αλόνσο… Γενικά ο ρυθμός αγώνα είναι πολύ αλλοπρόσαλλος και στην σημερινή πίστα χωρίς ασταθμητους παράγοντες όπως στις προηγούμενες πίτσες φάνηκε πολύ…. Αλλά πρέπει να γίνουν μεγάλες αναβαθμίσεις αν θέλουμε να πλησιάσουμε έστω την πρώτη τριάδα….

  • Mitsos Ribopaido

    Η εικονα του αγωνα… καφεδακι να σε κερασουμε; Κανα κ…ακι;
    Καμια ροδα στην μαπα; https://uploads.disquscdn.com/images/bd63ecb545d3341234027da7e4f33dbe4bc7b6d7f248e1316140022e4deb19b7.jpg

  • Mika

    Aνετος αγωνας για Χαμιλτον, που δεν εκανε βημα λαθος..Πολυ καλος κι ο Bottas..
    Τραγικη στρατηγικη για τη Ferrari που εκανε 2ο πιτστοπ στον Γερμανο, χωρις κανενα απολυτως λογο…Κι ο Γερμανος ομως δεν ηταν καλος σημερα..Δεν ειναι λογικο να μην μπορει με πιο φρεσκα λαστιχα να μην μπορει να πιασει ενα Max με πληγωμενη αεροτομη…Αδιαφορη, και κακη εμφανιση…
    Ο Ρικι επεσε πολυ πισω σημερα…..Ομολογω δεν το περιμενα..
    Αυτο που εκανε ο Grosjean σημερα ηταν σχεδον δολοφονικο, κι απορω που δεν εφαγε καποια ποινη..Δεν μπορεις να μενεις ετσι στο γκαζι και να κανεις burnout οταν ερχονται οι αλλοι τοσο κοντα σου…Τι σκεφτοταν, ειλικρινα δεν ξερω..
    Η Μακλαρεν πηρε βαθμους και σημερα, αλλα δεν με εντυπωσιασε καθολου….Μαλλον δεν δουλεψαν τοσο πολυ οι αναβαθμισεις, οσο θα περιμεναμε…Θα δουμε….

  • kostas

    ταχυτερη η μερσεντες, εκμεταλευτηκε και το λαθος της φεραρι στα πιτς. απ’ οτι λενε αμφοτεροι οι χαμιλτον, φετελ, μεγαλο ρολο επαιξαν τα ελαστικα και η θερμοκρασια ασφαλτου. ειναι ο πρωτος αγωνας που ετρεξε η μερσεντες με τοσο υψηλη θερμοκρασια ασφαλτου.

    πολυ καλος ο φερσταπεν, ο σαινθ οπως και ο αλονσο, για αλλη μια φορα. ανεβαινει και η χοντα σιγα σιγα.

  • kostas

    ταχυτερη η μερσεντες, εκμεταλευτηκε και το λαθος της φεραρι στα πιτς. απ’ οτι λενε αμφοτεροι οι χαμιλτον, φετελ, μεγαλο ρολο επαιξαν τα ελαστικα και η θερμοκρασια ασφαλτου. ειναι ο πρωτος αγωνας που ετρεξε η μερσεντες με τοσο υψηλη θερμοκρασια ασφαλτου.

    πολυ καλος ο φερσταπεν, ο σαινθ οπως και ο αλονσο, για αλλη μια φορα. ανεβαινει και η χοντα σιγα σιγα.

  • thymios tsilimparis

    Ως συνήθως, ξεκινάω το σχολιασμό μου από την ομάδα που υποστηρίζω…
    Κακή η Φερράρι σήμερα, δεν ειχε ρυθμό, δεν είχε τίποτα. Στη στρατηγική δεν ξέρω αν πήγε κάτι λάθος. ο Φεττελ επιμένει οτι είχαν φθορά μεγαλύτερη απ τις υπόμοιπες ομάδες. Ίσως οι αλλαγές στα ελαστικά που έκανε η Πιρελλι να επηρέασαν την ομάδα.

    Τώρα για το μηχανικό πρόβλημα….ας περιμένουμε.

    Πάντως όπως πέρσι, έτσι και φέτος, η Ferrari είχε ένα θέμα στο τρίτο sector. Εκεί η RBR ήταν εμφανώς ταχύτερη, γι αυτό και δεν κατάφερε ποτέ ο Φεττελ να μπει στο DRS του Μαξ ακόμα κι αν εκείνος είχε χτυπημένη αεροτομή. (πέρσι μάλιστα ο Κιμι πάλι δεν μπορούσε να προσπεράσει τον Μαξ, ενώ σε όλο το γύρο ήταν κολλημένος πίσω του).

    Κακό τριήμερογια τη Σκουντερία λοιπόν,θεωρώ οτι μάλλον δεν βρήκαν τις ιδανικές ρυθμισεις ή δεν ταιριάζει στο μονοθέσιο η συγκεκριμένη πίστα.

    Οι Μερκ σαφώς ταχύτερες, σίγουρα. Ο Λουης βρήκε το ρυθμό του. Ο Μπότας ανεβαίνει και θα κόβει βαθμούς για τη μάχητου τίτλου…

    Η Ρενώ ανεβαίνει κι αυτή και θέλωνα δω μάχες με τους ταύρους!

    Για τη Μακ τι να πω…Ο Αλόνσο θα παλεύει μια ζωή, όλες οι υπόλοιπες δηλώσεις πάντως για κορυφαία σασί κτλ αποδεικνύονται μπούρδες….