Πρόσφατα η Lexus προχώρησε στη κατοχύρωση του ονόματος LQ, το οποίο ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί σε ένα μεγάλο SUV που ετοιμάζει.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι η έκδοση παραγωγής του LF-1 Limitless concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο στην έκθεση του Detroit.

Ο άκρως επιθετικός σχεδιασμός του πρωτότυπου έγινε στο σχεδιαστικό στούντιο CALTY στη Νότια Καλιφόρνια των ΗΠΑ και είναι το πρώτο παράδειγμα από “το επόμενο βήμα της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρίας” με την Lexus να περιγράφει το πρωτότυπο ως “ένα crossover χωρίς όρια που εξοπλίζεται με την πλήρως αυτόνομη Chauffeur λειτουργία.

Έχει μήκος 5.014 mm, πλάτος 1.986 mm, ύψος 1.605 mm, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.974 mm. Η καμπίνα σχεδιάστηκε προκειμένου να προσφέρει μέγιστη άνεση σε κάθε επιβάτη με το ταμπλό να διαθέτει μονάχα κουμπιά αφής. Υπάρχουν πολλές οθόνες και 4D σύστημα πλοήγησης.

  • SAMURAI-66

    Προταση που ειναι ετοιμη να παιξει απο την πλευρα της lexus τον ρολο για το πρωτο σπορ της οχημα με τον επερχομενο και στο lc 600+ ιππων κινητηρα και στα τετρακινητα….. https://uploads.disquscdn.com/images/53e642b49e9b12bbb9da44b8cf0ffb9f3106b3fbc5d16525791d0830b47af569.jpg
    στην υψηλη κατηγορια των μεγαλων suv συμφωνα με τους ιαπωνες του Mag-x απεναντι στους ανταγωνιστες του με παρουσια αρκετα κοντα στο πρωτοτυπο ενω θεωρουν δεδομενο οτι τα μοτερ 3.5 λιτρων του νεου ls βενζινοκινητο και υβριδικο θα ειναι μεσα σε αυτα που θα το κινουν.
    Ενδιαφερον θα ειναι αν διατηρησουν την 4θεσια επιλογη και στο μοντελο παραγωγης που το θελουν να κανει πιθανον το 2019 την πρωτη του παρουσια στην εκθεση του τοκιο σαν μοντελο παραγωγης και 2020-21 την εμφανιση του στους δρομους.