Την 1η του Ιούνη ο Sergio Marchionne θα ανακοινώσει το μέλλον των εργοστασίων της FCA στην Ιταλία και σύμφωνα με το Bloomberg που επικαλείται ανθρώπους της FCA, o Marchionne θα ανακοινώσει το τέλος της παραγωγής των μοντέλων μαζικής αγοράς στην Ιταλία.

Συγκεκριμένα, τα εργοστάσια του Τορίνο και του Pomigliano θα αναβαθμιστούν ώστε να κατασκευάζουν SUVs της Jeep και της Maserati, με την παραγωγή του Fiat Panda να μεταφέρεται στην Πολωνία. Η Maserai ετοιμάζει ένα νέο SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante.

Η παραγωγή του Fiat Punto θα ολοκληρωθεί στο εργοστάσιο του Melfi, όπως και της Alfa Romeo MiTo στο εργοστάσιο του Mirafiori.

Η αλλαγή αυτή αποτελεί μέρος του σχεδίου του Marchionne να μετατοπίσει την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη, στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων της Jeep και στην στροφή της FCA από τα diesel στα υβριδικά μοντέλα.

Το δημοσίευμα θέλει την FCA να αφήνει την Fiat μόνο με τα 500 και Panda, καταργώντας όλα τα υπόλοιπα φθηνά μοντέλα της.

  • δηλαδη παει το fiat tipo ????

    • Bon Viveur

      Υπάρχει ακόμα;; Σε Αγγλικό site διάβαζα οτι σκέφτονται να βγάλουν πάλι το 127

    • ναι ρε συ…νομιζω το 16? βγηκε στην αγορα……

    • a_f_a

      ελλάδα πάντως ζητημα να εχω δει 2-3. ουτε καν λιζινγκ δηλαδη…

    • εγω εχω δει αρκετα……..

    • Το πρώτο τετράμηνο του 2018 το Tipo είναι τρίτο σε πωλήσεις (512) στην κατηγορία του, πίσω από το Opel Astra (781) και την Mercedes A-Class (552), και μπροστά από το Toyota Auris (504) και VW Golf (489), ενώ όλο το 2017 ήταν επίσης τρίτο σε πωλήσεις (1.402) στην κατγορία του, πίσω από το Astra (2.186) και Golf (1.406), και μπροστά από το Auris (1.341)…
      άρα πουλάει :)

    • a_f_a

      Μάλλον τοτε με αφήνει τόσο αδιάφορο που δε το παρατηρώ καν…
      :-)

    • ξερουμε τι κανει το Bmw X1 ??? πραγματικα βλεπω παρα πολλα στο δρομο !!! η τουλαχιστον αυτην την ιδεα εχω……

    • πέρσι ήταν δεύτερο σε πωλήσεις (1.523) στην κατηγορία του, πίσω από το Qashqai (2.578) και μπροστά από τη GLA (1.337) και Kuga (1.038), ενώ μέχρι στιγμής φέτος είναι τέταρτο (442) πίσω από το Qashqai (1.079), C-HR (517) και Tiguan (465)

    • ωωωω!!! αν και 4ο……μπορω να πω οτι τα αλλα 3 δεν τα βλεπω στο δρομο……πραγματικα καθε μερα…..βλεπω και καποιο Χ1 !!!

    • biiALFA

      εχει παρα πολλα νοικιαζομενα…

    • Bon Viveur

      κοίτα να δεις τι μαθαινει κανείς…

    • axxaxaxxaxaaxaxaxxa σου ηταν αδιαφορο…οποτε λογικο!!!
      παντως θα δεις που απο αυριο θα το βλεπεις……ετσι την ”παταω” εγω !!!!
      οταν μου λενε για κατι που δεν το ηξερα/αδιαφορουσα..μετα πεφτω παντα πανω του !!! :-P

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μπαμπινο μπερδευσαι,τα Ιταλικα Fiat καταργουνται,οχι τα Τουρκικα.
      Κριμα παντως ,ας μεινουμε με την αναμνηση του υπεροχου punto gt και του τοσο ξεχωριστου coupe 20v ειδικα στην turbo plus…..

    • Chris

      Καλά το punto gt δεν το λες και υπέροχο, σκοτώστρα το λες… βρωμόγκαζο, αλλά ούτε φρέναρε, ούτε έστριβε. Το Coupe από την άλλη είναι φοβερό αυτοκίνητο

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλημερα παληκαρε.
      Προσωπικα παντα, δεν συμφωνω με πομπώδες χαρακτηρισμους οπως ‘σκοτωστρα’ .Τωρα θα μου πεις βεβαια πως διαχρονικα η κατηγορια ειναι Γαλλικη και θα σημφωνησω.
      Τωρα περι οδηγικων,θεωρω πως αν ηξερες τι εκανες,και σεβοσουν τον εκρηκτικό κινητήρα,μπορουσες μεχρι ενα σημειο,να τιθασευεις την υποστροφη,και μην ξεχνας οτι και ο πισω αξονας ηταν ‘ζωντανος’.
      Οσον αφορα τα φρενα του,απλα οτι καλυτερο στην κατηγορια.

    • Chris

      Καλημέρα φιλαράκι, θυμάμαι 4 τροχούς εκείνες τις εποχές που είχαν βάλει πίστα punto gt και πεζό ραλι ατμοσφαιρικό με καμια 20αριά ίππους λιγότερους και το είχε σκίσει το gt, απλά γιατί ήταν καλύτερα στημένο. Θεωρώ ότι ο κινητήρας του ήταν φοβερός για την εποχή, αλλά το υπόλοιπο σύνολο έπασχε..

  • a_f_a

    η μόνη σωστη ενέργεια για τη ΦΙΑΤ που διαβασα επιτέλους.