Στις 19 Μαρτίου ένα αυτόνομο όχημα της Uber παρέσυρε και σκότωσε μια γυναίκα, η οποία επιχειρούσε να διασχίσει το δρόμο με το ποδήλατό της. Με το NTSB, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών, να ολοκληρώνει τα αποτελέσματα της έρευνας του, προκύπτει πως το όχημα είδε τη γυναίκα, αλλά δεν διέκοψε την πορεία του διότι οι μηχανικοί της Uber είχαν απενεργοποιήσει το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης του Volvo XC90.

Σύμφωνα με το πόρισμα, τα συστήματα ραντάρ του οχήματος εντόπισαν την γυναίκα 6 δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση, αλλά το λογισμικό του αυτόνομου συστήματος ταξινόμησε αρχικά την άτυχη γυναίκα ως άγνωστο αντικείμενο, αργότερα ως όχημα και μετά ως ποδήλατο.

Περίπου 1,3 δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση, το σύστημα του αυτοκινήτου διαπίστωσε ότι χρειάζεται να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης για να αποφευχθεί η σύγκρουση. Όμως, η Uber είχε απενεργοποιήσει τα σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης της Volvo όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αυτόνομη λειτουργία, έτσι ώστε να μειωθεί η πιθανότητα για ακανόνιστη συμπεριφορά του οχήματος.

Ο οδηγός του XC90 αντέδρασε μόλις 1 δευτερόλεπτο πριν τη σύγκρουση με την Elaine Herzb. Η Uber έχει καταλήξει σε συμβιβασμό για αποζημίωση της οικογένειας του θύματος. Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης πως τερμάτισε το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης στην Αριζόνα, απολύοντας και τους 300 υπαλλήλους που εργαζόταν σε αυτό στην Αριζόνα.