1FP1

Αν και είναι νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα, η Red Bull έδειξε από το ξεκίνημα τη δύναμή της στους δρόμους του Μόντε Κάρλο. Η αυστριακή ομάδα ήταν η ταχύτερη στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, με τον Daniel Ricciardo να κινείται πιο γρήγορα από την περσινή pole position του Kimi Raikkonen. Στη δεύτερη θέση ο Max Verstappen, με τον Lewis Hamilton να είναι δύο δέκατα πιο πίσω.

Ο Sebastian Vettel στην τέταρτη θέση και ο Kimi Raikkonen στην πέμπτη, με τη Ferrari να μη δείχνει την πραγματική της ταχύτητα. Έκτη θέση για τον Carlos Sainz, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Sergio Perez, Romain Grosjean και τον Sergey Sirotkin που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP1:

Ο ουρανός είχε αρκετά σύννεφα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 21°C στον αέρα και τους 32°C στην άσφαλτο. Στα πρώτα δύο λεπτά, αρκετοί οδηγοί είχαν αφήσει τα pits για το installation lap, προκειμένου να ελέγξουν αν όλα τα συστήματα στα μονοθέσιά τους δουλεύουν δίχως πρόβλημα.

Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος ήρθε από τον Sirotkin, αμέσως μετά το πρώτο πεντάλεπτο, με τον οδηγό της Williams να γράφει το 1:19.2, όσο ο Hulkenberg έλεγε πως το τιμόνι έχει μία παράξενη αίσθηση, αφού το ένιωθε πιο ελαφρύ απ’ ό,τι συνήθως. Οι χρόνοι έπεφταν γρήγορα και ο Hamilton πήρε την πρώτη θέση, με την ultrasoft γόμα, γυρνώντας σε 1:15.2, ωστόσο ο Bottas αμέσως μετά ήταν 3,5 δέκατα ταχύτερος, επίσης με τα ultrasofts.

Τα δύο Mercedes ήταν με διαφορά τα ταχύτερα μονοθέσια, με τον Hamilton να βελτιώνει σε 1:14.7 και να παίρνει την πρώτη θέση. 1:15.2 και τρίτη θέση στον πρώτο χρονομετρημένο γύρο του Ricciardo, με την hypersoft φυσικά γόμα, διότι η Red Bull επέλεξε 11 σετ από τη συγκεκριμένη γόμα.

Ο Bottas κατέβασε σε 1:14.3, όντας τέσσερα δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton, όμως ο Ricciardo ήταν ακόμα ταχύτερος με την hypersoft γόμα, γυρνώντας τα 3,3 χιλιόμετρα σε 1:14.1. Επαφή με τον τοίχο στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού για τον Sirotkin, προκαλώντας ζημιά στον πίσω δεξιά τροχό, έτσι γύρισε αμέσως στα pits.

Τα δύο Red Bull κινήθηκαν ταχύτερα από κάθε άλλο μονοθέσιο, με αποτέλεσμα να γράψουν το «1-2». 1:13.2 από τον Verstappen και 1:13.6 από τον Ricciardo, όσο η Ferrari δεν είχε βρει ακόμα τον ρυθμό της. Ο Vettel ανέβηκε στην τρίτη θέση, όντας 20 χιλιοστά ταχύτερος από τον τέταρτο Bottas, ενώ ο Raikkonen ήταν στην έκτη θέση, πίσω από τον Hartley και μπροστά από τον Hamilton.

Τα μονοθέσια της Red Bull γινόταν όλο και πιο γρήγορα, αφού ήταν κοντά στο να σπάσουν το 1:13. Ο Ricciardo πέρασε μπροστά και ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον τρίτο Vettel, με τον Verstappen να είναι ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του, χωρίς ασφαλώς η μεγάλη αυτή διαφορά να αντικατοπτρίζει την πραγματική διαφορά των μονοθεσίων.

Αμέσως μετά το πέρας του πρώτου μισάωρου, ο Verstappen πέρασε στην πρώτη θέση, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός που σπάει το 1:13, για το 1:12.9. Κάποιοι οδηγοί ανέφεραν ψιχάλες, αλλά αυτό δεν ήταν ικανό να σταματήσει τον Verstappen, που, με μοβ σε όλα τα κομμάτια, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:12.7, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις για πολύ γρήγορους χρόνους στο Μόντε Κάρλο.

Στα 35 λεπτά από το ξεκίνημα, σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, καθώς πλησίαζε το 40λεπτο και όλοι έπρεπε να παραδώσουν ένα σετ ελαστικών. Προβλήματα για τη McLaren, με την MCL33 του Alonso να έχει θέμα στα φρένα, με τους μηχανικούς του Ισπανού να δίνουν αγώνα δρόμου προκειμένου ο οδηγός τους να βγει πριν το τέλος της διαδικασίας.

Ο Hamilton είχε πέσει στην όγδοη θέση και βγήκε για πρώτη φορά με την hypersoft γόμα. Στο 1:13.0 ο πρώτος του γρήγορος γύρος, τρία δέκατα πίσω από τον Verstappen. Στη συνέχεια, ο Βρετανός έγινε πολύ πιο γρήγορος, με την επίδοσή του να είναι στο 1:12.4, την ώρα που ο Bottas προσπαθούσε να γίνει κι αυτός το ίδιο γρήγορος με τα hypersofts.

Ο Verstappen πάτησε γκάζι και ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση, με 1:12.3, τη στιγμή που ο Vettel προσπαθούσε να κατέβει το 1:13, από την τέταρτη θέση στην οποία βρισκόταν. Πλησιάζαμε στο τελευταίο μισάωρο και οι περισσότεροι πιλότοι βρισκόταν στην πίστα. Ο Verstappen έγινε ακόμα πιο γρήγορος, καθώς βρήκε μερικά ακόμα χιλιοστά.

Νέο προσωπικό ταχύτερο πέρασμα του Ricciardo, το οποίο τον έφερε μόλις 35 χιλιοστά μακριά από τον δεύτερο Hamilton. Ο Αυστραλός έγινε ακόμα ταχύτερος αμέσως μετά, για το 1:12.3, περνώντας στη δεύτερη θέση, αλλά ήταν 56 χιλιοστά πιο αργός από τον team-mate του. Νωρίτερα, ο Verstappen είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, και οι αγωνοδίκες τον εξέταζαν γιατί επέστρεψε με την όπισθεν στην πίστα ενώ πίσω του ερχόταν άλλα μονοθέσια.

Ο Ricciardo είχε κι άλλη ταχύτητα, περνώντας τώρα στην πρώτη θέση, με 1:12.1, όσο τα περισσότερα μονοθέσια βρισκόταν στα pits, με το χρονόμετρο να δείχνει 20 λεπτά για το τέλος της περιόδου. Ο Bottas είχε πέσει στην έβδομη θέση και προσπαθούσε να βελτιώσει ανεπιτυχώς τον χρόνο του.

Στα τελευταία δέκα λεπτά, οι περισσότεροι οδηγοί γυρνούσαν στην πίστα, και ο Alonso ήταν ανάμεσά τους, αφού τελικά οι μηχανικοί του επιδιόρθωσαν το πρόβλημα. Το χρονόμετρο μηδενίστηκε δίχως να συμβεί κάτι άξιο λόγου.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

  • Lefteris2432

    Ευτυχώς γλιτώνουμε τα χειρότερα απο τι φαίνεται. Το τάμα στον άγιο Γιώργη πέτυχε. 😂

  • Akis-F1 FAN

    Αν και είναι FP1 ακόμα νομίζω η rb θα παλέψον μεταξύ τους για την pole με τη Μερκ να είναι 2η δύναμη…ίσως είναι και η φερράρι κοντά στη Μερκ και απλά να κρύβουν ταχύτητα. Εντωμεταξύ οι χρόνοι είναι ήδη στο επίπεδο της περσινής pole.

    • Mitsos Ribopaido

      Η φερραρι πηγαινε πιο χαλαρα και απο λαντα σε ανηφορα

    • Akis-F1 FAN

      Μακάρι…αν και pole δε νομίζω ότι χτυπάμε.

    • Mitsos Ribopaido

      Oχι Pole με τίποτα αλλα στην στρατηγικη θα μπορουσαμε να το πάρουμε αν δεν βαλουν τον μπομπ σφουγγαρακη παλι να αποφασισει

    • Christos

      Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω πως ο μπόμπ ίσως θα έκανε καλύτερη δουλειά απο το υπάρχον τμήμα στρατηγικής της Ferrari

    • Mitsos Ribopaido

      Εχεις απολυτο δικιο

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχαχα έλα ρε Μήτσο μην παίζεις με τον πόνο μας…εγώ αν απλά δεν χάσουμε θέσεις λόγω στρατηγικής και χαρούμενος θα είμαι.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Λογικα θα εχουμε 3πλη μαχη. Προβλεπω την pole στο 1’10 χαμηλα.

  • Yiannis P

    Εμένα, αν και υποστηρίζω Ferrari, πάντως δεν μου αρέσει που φαίνεται να είναι η Μερκ τρίτη δύναμη. 1000 φορές προτειμώ δίπλα μου στην εκκίνηση την Κυριακή Ηαμ ή Μπότας πάρα Φερστάφεν..

  • LJ

    «Πρόβλημα με τα φρένα». Τι έγινε πάλι; Μαλλον κάποιος σεμποταρει το 3ο καλύτερο σασί. Η αυτο ήταν περσινό παραμύθι; Ξέχασα ποιο ειναι το φετινό.

    • ΜcLarenSenna

      Φίλτατε LJ, το φετινό είναι η ανικανότητά τους. Η φετινή κατάσταση μου θυμίζει πολύ το 2014. Καλός κινητήρας, κακό σασί και η ομάδα στο πουθενά. Ήταν που χάσαμε μόνο 2 εβδομάδες με την αλλαγή μοτέρ. Κατάντια.

  • Mika

    Tι εκανε παλι ρε σεις, το παλικαρι ο Μαξ????Οπισθεν τσουκου τσουκου για να μπει παλι μεσα στην πιστα??
    :p