1FP2

Ταχύτερη ομάδα ήταν και στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά η Red Bull Racing. Οι Αυστριακοί βρέθηκαν ξανά στις δύο πρώτες θέσεις, και μάλιστα με μεγάλη άνεση. Ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος, αλλά και ο μοναδικός οδηγός που έσπασε το 1:12, γράφοντας την ταχύτερη επίδοση στην πίστα του Μόντε Κάρλο.

Δύο δέκατα πίσω του ο Max Verstappen, με τον Sebastian Vettel να είναι αρκετά μακριά, σχεδόν τέσσερα δέκατα. Ο τέταρτος καλύτερος χρόνος ανήκει στον Lewis Hamilton, με τον Kimi Raikkonen να είναι στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Stoffel Vandoorne, Fernando Alonso και τον Carlos Sainz που κλείνει τη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκε το FP2:

Ο ουρανός είχε λιγότερα σύννεφα και οι θερμοκρασία διαμορφωνόταν στους 21°C στην ατμόσφαιρα και στους 39°C στην άσφαλτο. Ο Magnussen έγινε το πρώτο μονοθέσιο που βγήκε στην πίστα, αλλά τον ακολούθησαν γρήγορα κι άλλοι οδηγοί. Οι πρώτοι χρόνοι ήταν αργοί, πάνω από το 1:14, μιας και οι οδηγοί έπαιρναν την αίσθηση, ενώ υπήρχαν και αρκετά μονοθέσια που γυρνούσαν σε διαφορετικό ρυθμό.

1:13.2 από τον Vettel μετά το πέρας των πρώτων δέκα λεπτών, με την ultrasoft γόμα, όσο οι δύο Red Bull και οι δύο Mercedes δεν είχαν πατήσει ακόμα πίστα. Verstappen, Hamilton και Bottas βγήκαν μαζί μετά από τα πρώτα 15 λεπτά, με τον πιλότο της Red Bull να πιάνει κορυφή, γυρνώντας σε 1:12.4, εφτά δέκατα ταχύτερα από τον Vettel, ωστόσο ο Ολλανδός πατούσε στην hypersoft γόμα.

Τα Mercedes ήταν αρκετά αργά στα πρώτα τους περάσματα, τη στιγμή που ο Verstappen κατέβαζε σε 1:12.2, όντας ξεκάθαρα ο ταχύτερος στην πίστα. Μόλις ολοκληρώθηκε το πρώτο 20λεπτο, ο Ricciardo έκανε την εμφάνισή του, με τα hypersofts. Ο Αυστραλός πήρε την τρίτη θέση με τον πρώτο του γρήγορο γύρο, αλλά ήταν 9 δέκατα μακριά από την κορυφή.

Τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει ποτέ στο Μονακό σημείωσε ο Verstappen, με 1:12.0, στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα. Τα μονοθέσια είχαν πολλή δυναμική και ο Ολλανδός έγραψε ξανά μοβ στον επόμενο κιόλας γύρο, ωστόσο η προσπάθειά του διακόπηκε από την κόκκινη σημαία. Όχι δεν σημειώθηκε κάποιο ατύχημα, απλώς η FIA έδωσε εντολή για επιδιορθώσεις μεταξύ των στροφών 4 και 5, λόγω προβλήματος σε ένα φρεάτιο.

50 λεπτά έμεναν όταν δόθηκε τελικά η πράσινη σημεία. Σχεδόν όλα τα μονοθέσια άφησαν τα pits, ώστε να συνεχίσουν τα προγράμματά τους. Ο Raikkonen Πήρε τη δεύτερη θέση, με 1:12.7, αλλά ο Ricciardo ήταν 68 χιλιοστά ταχύτερος από τον Φινλανδό, όσο ο Verstappen έχασε χρόνο πίσω από τον Sirotkin στο τελευταίο κομμάτι, προτού κατέβει το 1:12.

Ο Vettel προσπαθούσε να βρει ρυθμό με την hypersoft γόμα, έτσι ο Γερμανός ολοκλήρωσε τα 3,3 χιλιόμετρα σε 1:12.4, παίρνοντας τη δεύτερη θέση από τον Ricciardo. Ανεπαίσθητη επαφή μεταξύ των Grosjean και Verstappen στη φουρκέτα: ο Ολλανδός δεν ήταν σε γρήγορο γύρο κι έκανε χώρο στον Γάλλο, αλλά η φουρκέτα πλησίαζε, έπρεπε να στρίψουν και οι δύο, με αποτέλεσμα ο πίσω αριστερά τροχός της VF-18 να ακουμπήσει ελαφρώς την εμπρός πτέρυγα της RB14.

Ο Verstappen κέρδισε μερικά ακόμα χιλιοστά, αλλά δεν είχε σπάσει το 1:12. Πιο πίσω, ο Hamilton ανέβηκε στην τέταρτη θέση με την hypersoft γόμα, αλλά ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή και ένα δέκατο πίσω από τους Vettel και Ricciardo. Ο Bottas πήρε την πέμπτη θέση από τον Raikkonen, αλλά ο συμπατριώτης του κινήθηκε λίγο ταχύτερα αμέσως μετά, έτσι επέστρεψε στη θέση του.

Είχαμε φτάσει στο 30λεπτο πριν το τέλος, και σχεδόν όλα τα μονοθέσια γύρισαν στα pits, προκειμένου να γεμίσουν καύσιμο και να κάνουν προσομοίωση αγώνα μέχρι το τέλος. Εν τω μεταξύ, ο Ricciardo είχε ανέβει στη δεύτερη θέση, και ήταν μόλις 18 χιλιοστά πιο αργός από τον team-mate του.

Ο Αυστραλός συνέχιζε να κινείται εξαιρετικά γρήγορα, με αποτέλεσμα να σπάσει το 1:12, για το 1:11.8, γράφοντας την ταχύτερη επίδοση που έχουμε δει στο Μονακό. Ο Hamilton δεν ήταν ικανοποιημένος από την συμπεριφορά της W09, την ώρα που ο Vettel είχε καλύτερο αγωνιστικό ρυθμό από τις Mercedes και τον Verstappen.

Το FP3 του Σαββάτου θα ξεκινήσει στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα Highlights

3Αποτελέσματα