Μετά από τις υποψίες για καύση λαδιού του turbo από τη Ferrari και τη διαβεβαίωση της FIA πως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, η ιταλική ομάδα βρέθηκε πάλι στο επίκεντρο όσον αφορά το power unit της. Όχι, αυτή τη φορά δεν είναι το λάδι ή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, αλλά το ERS, το οποίο θα πρέπει να αποδίδει μέχρι 120kW ενέργειας ή 163,15 μετρικά άλογα (ps) για 33,3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο.

Η Scuderia χρησιμοποιεί μια διαφορετική αρχιτεκτονική διπλών μπαταριών, κάτι που γεννά υποψίες στις αντίπαλες ομάδες, μήπως υπάρχει το ενδεχόμενο το ERS να αποδίδει πάνω από 120kW, κάτι που φυσικά απαγορεύεται από τους κανονισμούς. Κατά τη διάρκεια του Μονεγασκικού Grand Prix, τόσο ο Christian Horner όσο και ο Toto Wolff ρωτήθηκαν σχετικά, με τον επί κεφαλής της Red Bull Racing να δηλώνει απόλυτη εμπιστοσύνη στην Παγκόσμια Ομοσπονδία.

Δεν είμαστε προμηθευτές κινητήρων, οπότε ίσως ο Toto μπορεί να πει περισσότερα για τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, αλλά προφανώς υπήρξαν κάποιες φήμες. Είμαι σίγουρος ότι η FIA έχει όλα τα προσόντα για να είναι σε θέση να μπορεί να κάνει μετρήσεις, να διαχειρίζεται και να εξετάζει το μονοθέσιο που βρίσκεται σε τεχνικό έλεγχο κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix και φυσικά είναι υποχρέωση της ομάδας να βεβαιωθεί ότι όντως αυτό συμβαίνει. Νομίζω ότι οι άνθρωποι της FIA είναι οι καταλληλότεροι  να ερωτηθούν γι’ αυτό.

Το αφεντικό της Mercedes συμφωνεί με τον Βρετανό, καθώς υποστηρίζει ότι η FIA τα πηγαίνει περίφημα στο να ελέγχει τη νομιμότητα των μονοθεσίων, αφού εξάλλου αυτή είναι η δουλειά της.

Ναι, ο Christian έχει πιθανώς δίκαιο. Έχουμε θέματα νομιμότητας που εμφανίζονται τακτικά. Κάποια είναι πιο αμφιλεγόμενα, αλλά είναι καθημερινή δουλειά της FIA να ελέγχει τι κάνουν οι ομάδες. Είναι υποχρέωση των ομάδων να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς και αυτή είναι μια συνεχής διαδικασία.

Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη για όσα θέματα έρχονται, είτε στον κινητήρα είτε στο σασί· η FIA τα εξετάζει όλα. Και, απ’ όσο καταλαβαίνω, αυτή η διαδικασία λαμβάνει χώρα όσο εμείς μιλάμε, και θα δούμε ποιο είναι το αποτέλεσμα.

Οι άνθρωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας θα παρακολουθούν το ERS της Ferrari κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Μόντε Κάρλο, προκειμένου να πάρουν δεδομένα και να τα αναλύσουν, ώστε να διαπιστώσουν αν η ηλεκτρική δύναμη ξεπερνά τα 120kW.