H Citroen παρουσίασε σήμερα την ευρωπαϊκή έκδοση του C5 Aircross που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Rennes, της Γαλλίας, με το νέο C5 Aircross να κάνει χρήση της ίδιας πλατφόρμας (EMP2) με τα Peugeot 3008, 5008 και Opel Grandland X. Είναι το πρώτο αυτοκίνητό της Citroen που εξοπλίζεται με τη νέα ανάρτηση “μαγικό χαλί”, όπου σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία, αυτή διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο.

Η Citroen, όμως, αντικαθιστά τα κλασικά “bump-stops” που βρίσκει κανείς σε μία συμβατική ανάρτηση με προσεκτικά ρυθμισμένα δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Αυτά, ελέγχουν πολύ καλύτερα το αμάξωμα στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης, επιτρέποντας πιο “μαλακές” ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής, όπου το αυτοκίνητο περνά τον περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα ποιότητα κύλισης που μοιάζει με “μαγικό χαλί”.

Υπάρχουν 30 εξωτερικοί χρωματικοί συνδυασμοί, με το C5 Aircross να προσφέρει άνετο χώρο στους επιβαίνοντες, μιας και έχει ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας (2.730 χλστ.). Το μήκος του φτάνει τα 4,5 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα και το ύψος τα 1,67 μέτρα, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 23 εκατοστά. Στο εσωτερικό μεταξύ άλλων συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″, ασύρματη φόρτιση smartphones και άλλα. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 580 λίτρα και φτάνει μέχρι και τα 1.630, με την Citroen να τοποθετεί στο νέο αυτοκίνητό της ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα που συγκρατεί σωματίδια έως 2,5 microns, πανοραμική οροφή , αλλά και θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα.

Μηχανικά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Συγκεκριμένα με τον PureTech 130 ίππων που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και με τον PureTech 180 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Από πλευράς κινητήρων diesel συναντάμε τον BlueHDi 130 ίππων που συνδυάζεται τόσο με με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο, όπως και τον BlueHDi 180 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Μέσα στο 2019 θα προστεθεί και η plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.

Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες 17″ έως 19″ και φέρει και αυτό Airbump προστατευτικά πάνελ. Εξοπλίζεται με το σύστημα Grip Control με πέντε προγράμματα λειτουργίας (Standard, Sand, Off-road, Snow και ESP OFF), ενώ φέρει και μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως τα Hill Descent Control, Active Safety Brake, Active Lane Departure Warning και Adaptive Cruise Control με Stop Function.

  • george

    Εξαιρετικό και στην εμφάνιση και στα χαρακτηριστικά!!!!!

  • a_f_a

    ωραιο εσωτερικα, υπερβολικό πια εξωτερικά.

  • SAMURAI-66

    Προχωρημενο ντιζαιν απο τους γαλλους μεσα εξω και ικανοποιητικα μοτερ για την κινηση του…..απο τα suv που θα αγοραζα με ολη μου την καρδια γιατι ειναι μεσα στης προτιμησεις μου αισθητικα!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ξεχωριστό και πανέμορφο!!! Σίγουρα θα το έπαιρνα είναι κουκλί!