Τα ελαστικά, εκτός από σημαντικό κομμάτι στη συνολική απόδοση ενός μονοθέσιου, δημιουργούν και αρκετή πολυπλοκότητα για τους οπαδούς που δεν είναι τόσο μυημένοι, καθώς κάποιες φορές μπερδεύονται με τις γόμες που χρησιμοποιούν οι οδηγοί σε κάθε αγώνα, χωρίς πιθανώς να γνωρίζουν ότι η hypersoft είναι πιο μαλακή από την ultrasoft.

Η Pirelli λέει ότι έχει δεχθεί αίτημα από τη FIA και τη FOM για απλούστερα ονόματα στο μέλλον, προκειμένου να υπάρχει λιγότερη σύγχυση από τους οπαδούς. Όπως λέει ο Mario Isola των Ιταλών, ίσως να έχουν τρία ονόματα για κάθε αγώνα, δηλαδή τη μαλακή, τη μέση και τη σκληρή γόμα, αλλά φυσικά αυτές δεν πρόκειται να είναι ίδιες σε όλους τους αγώνες.

Είχαμε ένα αίτημα από τη FOM και από τη FIA να τις καλούμε απλώς σκληρή, μέση και μαλακή γόμα, με τρία χρώματα. Θα ήταν τα ίδια ονόματα και τα ίδια χρώματα για όλους τους αγώνες. Προφανώς και θα ήταν διαφορετικές γόμες, διότι δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες γόμες για το Silverstone, το Μονακό και στη Suzuka.

Οπότε, η ιδέα είναι να έχεις τρία ονόματα, τρία χρώματα και να λέμε σε δεύτερο επίπεδο ότι έχουμε τις γόμες A, B, C, D, F ή οτιδήποτε άλλο, και θα σας λέμε ότι, γι’ αυτόν τον αγώνα, η σκληρή γόμα είναι η B, η μέση είναι η D ή κάτι τέτοιο. Για τους θεατές, αυτό είναι πιθανότατα πιο κατανοητό, αλλά επίσης έχουμε τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε σε λεπτομέρειες για τεχνικές πληροφορίες που θα συνεχίσουμε να παρέχουμε.

Ο Isola λέει ότι το ενδεχόμενο θα πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά το αίτημα που έχουν δεχτεί, χωρίς ο Ιταλός κατασκευαστής να έχει πρόβλημα με την εφαρμογή του στο μέλλον.

Είναι μια συνεχής συζήτηση, όμως λέμε ότι είμαστε διαθέσιμοι να αξιολογήσουμε αυτή την αλλαγή. Έλεγξα τις λεπτομέρειες, προφανώς πρέπει να κατανοήσουμε όλες τις συνέπειες, αλλά είναι εφικτό. Παράγουμε μια συγκεκριμένη παρτίδα ελαστικών για κάθε αγώνα, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι έχουμε όλα τα ελαστικά που προέρχονται από την ίδια παρτίδα.

Έτσι, ειλικρινά το να βάλω είτε μια μοβ ετικέτα, είτε μια κίτρινη ετικέτα, είτε κάποιο άλλο χρώμα, δεν είναι μεγάλο θέμα. Είναι μια δυνατότητα. Και τα δύο αιτήματα ήρθαν από την FOM και τη FIA.