Την ερχόμενη Παρασκευή 1 του μηνός, η FCA θα ανακοινώσει τη νέα στρατηγική της για έως 2022. Η ανακοίνωση θα γίνει από τον Sergio Marchionne ο οποίος θα περιγράφει σε κοινό και επενδυτές τα σχέδια της FCA να προσφέρει στην αγορά ηλεκτροκίνητα και ηλεκτρικά μοντέλα.

Μέσα στο νέο πενταετές πλάνο της FCA είναι να σταματήσει την παραγωγή των μοντέλων “μαζικής αγοράς” στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, τα εργοστάσια του Τορίνο και του Pomigliano θα αναβαθμιστούν ώστε να κατασκευάζουν SUVs της Jeep και της Maserati, με την παραγωγή του Fiat Panda να μεταφέρεται στην Πολωνία.

Η παραγωγή του Fiat Punto θα ολοκληρωθεί στο εργοστάσιο του Melfi, όπως και της Alfa Romeo MiTo στο εργοστάσιο του Mirafiori. Η αλλαγή αυτή αποτελεί μέρος του σχεδίου του Marchionne να μετατοπίσει την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη, στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων της Jeep και στην στροφή της FCA από τα diesel στα υβριδικά μοντέλα.

Στόχος της FCA είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της Jeep και της Ram, προσφέροντας περισσότερα μοντέλα σε περισσότερες αγορές παγκοσμίως. Η Fiat θα έχει μόνο την οικογένεια των 500 και Panda στη γκάμα της, με τις πωλήσεις της να περιορίζονται στην Ευρώπη, στη Βραζιλία και σε ορισμένες αναδυόμενες αγορές. Αυτό σημαίνει πως η Fiat θα αποχωρήσει από την αγορά των ΗΠΑ.

Παράλληλα αναφορές θέλουν την FCA να καταργεί την Chrysler, ενώ οι Maserati και Alfa Romeo ενδεχομένως θα συγχωνευτούν σε ένα ενιαίο, σπορ τμήμα, που θα ανακοινώνει ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα, κάτι που για πολλούς θα λειτουργήσει ως το πρώτο βήμα για το spin-off των δύο εταιριών από την FCA, όπως συνέβη στη Ferrari.

Ο Marchionne θα συνταξιοδοτηθεί του χρόνου, μετά από 14 χρόνια στο τιμόνι της FCA και αν τα δημοσιεύματα αυτά επαληθευτούν θα το μάθουμε την ερχόμενη Παρασκευή, με τις επίσημες ανακοινώσεις της FCA από το στόμα του Marchionne.