Ανανέωση: Προστέθηκαν 60+ φωτογραφίες.

Ανανέωση 2: Επίσημο πλέον.

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας BMW X5 που θα παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι, με το μοντέλο να υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής εταιρίας, έχοντας νέα γρίλια και λεπτότερα φωτιστικά σώματα.

Η τέταρτη γενιά εμφανισιακά δεν διαθέτει δραματικές αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, συνεχίζοντας το εξελικτικό ντιζάιν που μας έχει συνηθίσει η γερμανική φίρμα. Οι μεγαλύτερες αλλαγές θα έρθουν στους τομείς της συνδεσιμότητας και της ημι-αυτόνομης οδήγησης, χρησιμοποιώντας όλα τα τελευταία στοιχεία που έχουμε δει στην Σειρά 7 και την νέα Σειρά 5.


Κίνηση θα παίρνει από νέους κινητήρες και οι εκδόσεις sDrive40i και xDrive40i θα διαθέτουν μια νέα έκδοση του 3,0-λιτρου εξακύλινδρου σε σειρά (B58) κινητήρα, με την απόδοση του να αναμένεται στα 335 άλογα. Αυτός θα είναι σε τέτοιο βαθμό τεχνικά αναβαθμισμένος που θα χαρακτηριστεί ως νέος, με κωδική ονομασία B58TU.

Στην κορυφή, θα υπάρχει ο -επίσης- αναβαθμισμένος 4,4-λίτρων V8 (N63), με την ιπποδύναμη του να αναμένεται στα 465 άλογα. Και αυτός θα διαθέτει πολλές νέες τεχνολογίες, κάτι που θα τον καθιστά διαφορετικό σε σχέση με αυτόν που υπάρχει στην σημερινή X5 M550i έκδοση. Από πλευράς diesel θα συναντάμε ένα 3,0-λιτρο, όπως και τον quad-turbo diesel στην έκδοση M50d.

Θα κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα CLAR, θα έχει νέα ανάρτηση και αναμένεται να ζυγίζει έως και 200 κιλά λιγότερα από τη τωρινή γενιά. Έχει μήκος 4.945 mm (+36mm από τη προηγούμενη γενιά), πλάτος 2.004 mm (+66 mm), ύψος 1.791 mm (+19 mm) και μεταξόνιο 2.975 mm (+42 mm). Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, 12,3″ οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 645 λίτρα και φτάνει έως τα 1.860 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Kαλούτσικη.

  • πρέπει να διαφέρει πολύ από την προηγούμενη, έτσι δεν είναι;

  • SAMURAI-66
    • bravakias

      Το ίδιο σκεφτόμουν 😁

  • a_f_a

    δέρνει και σπέρνει… σκορπάει πόνο δάκρυα και αίμα.

  • MPAMPIS

    αχχαχχχ πως είναι έτσι πίσω !!! γελάει ο κόσμος σε όλη την Ευρώπη όπως πηρε το μάτι μου στα ξένα μέσα του ειδικού ρύπου !

  • Akis Dk

    Η διαφορες ειναι πολυ μικρες λες και ειναι ιδια με την παλια…..που ειναι η μοναδικοτητα μοντελων που λενε ολοι την ωρα ??? Σαν την Μ3-Μ4 με ιδια μουρη και πισω μερος !!!

  • bulgary

    Φέρνει σε X3 μπροστά…αρκετά…..

  • Toni Montana

    Αδιάφορο.

  • Στέλιος Ναούμ

    Asximine..marese perissotero I palia..mesa vevaia spernei

  • mp4-29

    Δεν ξερουν τι να κανουν με τον σχεδιασμο των νεφρων πλεον. Τουλαχιστον μην παρουσιαζεις αυτην την ασχημια ιδια μερα με το κουκλι Q8

  • liospi

    σαφώς καλύτερη από την προηγούμενη που δεν βλεπόταν. σαν την δεύτερη σειρά, μάλλον, δεν θα ξανά βγάλουν που για εμένα ήταν η καλύτερη. όλα καλά και όλα ωραία, σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι, αλλά ρε παιδιά εκεί στας βόρειας ευρώπας, αυτά δεν είναι κωλοφάναρα BMW αλλά από φιέστα

  • Ιωάννης

    Τα “νεφρά” ακολουθούν την αμερικάνικη λογική του bigger is better ..
    Το πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι εύκολα Scoda ή κάποιο καινούργιο Ford..

  • Anestis Genk

    Εκεί που λέγαμε η ΚΙΑ αντιγράφει BMW, έγινε το αντίστροφο