Τον Αύγουστο η Tesla θα κάνει διαθέσιμη μέσω OTA (Over-The-Air) στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της, την επόμενη μεγάλη αναβάθμιση του λογισμικού της, την 9η έκδοση που θα περιλαμβάνει ένα σύνολο χαρακτηριστικών “πλήρους αυτόνομης οδήγησης” για τα οχήματα που διαθέτουν το Autopilot 2.0.

Για την ώρα δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης θα φέρει η νέα έκδοση του λογισμικού. H Tesla θα προσφέρει στα οχήματα με Autopilot 2.0 το πακέτο “Βελτιωμένο Autopilot” έναντι 5.000 δολαρίων, ενώ η “Δυνατότητα Πλήρους Αυτόνομης Οδήγησης”κοστίζει επιπλέον 3.000 δολάρια.

Στις σχετικές ειδήσεις, ένας υπάλληλος της Tesla πιάστηκε να κοιμάται ενώ βρισκόταν μέσα σε ένα Model S που κινούνταν κοντά στα κεντρικά της εταιρίας στο Freemont της Καλιφόρνια, με το Autopilot ενεργοποιημένο.

  • to harware θα παραμενει ιδιο ????

    • λογικα ναι, αυτό συνηθίζει να κάνει η Tesla…
      για παράδειγμα το Model 3 έχει κάποιες κάμερες και αισθητήρες που το τρέχον λογισμικό δεν της χρησιμοποιεί καθόλου, πρακτικά άχρηστες, αλλά σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση θα χρησιμεύσουν σε κάτι!

    • αφου το πληρωνεις τοτε..ποιος ο λγος να μην το εχουν στανταρ το πληρες αυτονομο ολα ??? το κερδος θα με πεις……αλλα οκ !!!

    • rous

      Μπαμπη, πληρωνεις την ενεργοποιηση των αξεσουαρ αυτων, 3,5,10 χιλιαρικα εξτρα.

    • Christos Dimou

      Ναι γιατί σου κάνει εντύπωση;

      Το βασικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν είναι το hardware. Το αυτοκίνητο και brains έχει και eyes (CAMERAS) και ears (RADAR-LIDAR).

      Αυτό που του λείπει είναι το software.

  • a_f_a

    την επομενη που καποιος θα στουκαρει ενω τονε πάιζει, μη μας λεει η τεσλα οτι …”ε.. εμεις δε λεμε οτι ειναι 1000% αυτονομο… αυτονομο αλλα να εχεις χερια στο τιμονι…”
    μαστουρμπεϊσιον δηλαδη.

    • Christos Dimou

      Θα είναι απάντηση στο super-cruise της Cadillac. Οπότε θα είναι hands-off.

    • Chris

      θα είναι level 3?

    • Christos Dimou

      Δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή το νομικό πλαίσιο στης ΗΠΑ για hands-off οδήγηση με intervention του οδηγού στα δύσκολα. :)

    • Chris

      https://newatlas.com/sae-autonomous-levels-definition-self-driving/49947/

      tesla είναι level 2 και όταν το αγοράζεις πρέπει να το ξέρεις, αν ο οδηγός θέλει να τικιτακα στο τιμόνι είναι δικό του θέμα και μετά η μαλ*** που θα γίνει θα είναι όλη δικιά του

    • a_f_a

      μεταξυ μας τωρα, τεσλα παιρνει ο κοσμος για να παιξει με το “αυτονομο” και να “αυνανιζεται” οταν ειναι σε αυτόνομο ή για κανα λουκρατιβ αξελερεϊσιον να ανεβαζει στο γιουτιουμπ.
      δε το παιρνει για το σωσει το πλανητη, ούτε για τα εμφυτευμένα πυκνα μαλλιά του έλονα.
      άρα, ο κόσμος θα τη ΚΑΝΕΙ τη μακακια… εσυ σαν εταιρία τι κανεις για να το αποτρέψεις;

      δόξα το θεο το ΑΒ χωνει καργα αρθα για τεσλα οπότε θα τα λέμε :-)

    • Chris

      Βλέπει ο admin ότι έχουν ζουμί τα θέματα σχετικά με την Τέσλα ;) άσχετα πάντως τι κάνει η Τέσλα τώρα, σε μερικά χρόνια όλες οι εταιρίες θα προσφέρουν κάτι αντίστοιχο και δεν μπορείς να κατηγορείς τις εταιρίες που σου το προσφέρουν. Όπως σε όλα τα θέματα η τεχνολογία θέλει σύνεση. Το σύστημα πέρα από μερικούς μετρημένους στα δάκτυλα του ενος χεριού που έχουν σκοτωθεί λόγω δικιά τους μα**κιας, έχει σώσει πολύ κόσμο σε απότομα φρεναρίσματα, αποφυγές κτλ. αυτό όμως δεν πουλάει στο youtube και το ιντερνετ!

    • Chris

      Βλέπει ο admin ότι έχουν ζουμί τα θέματα σχετικά με την Τέσλα ;) άσχετα πάντως τι κάνει η Τέσλα τώρα, σε μερικά χρόνια όλες οι εταιρίες θα προσφέρουν κάτι αντίστοιχο και δεν μπορείς να κατηγορείς τις εταιρίες που σου το προσφέρουν. Όπως σε όλα τα θέματα η τεχνολογία θέλει σύνεση. Το σύστημα πέρα από μερικούς μετρημένους στα δάκτυλα του ενος χεριού που έχουν σκοτωθεί λόγω δικιά τους μα**κιας, έχει σώσει πολύ κόσμο σε απότομα φρεναρίσματα, αποφυγές κτλ. αυτό όμως δεν πουλάει στο youtube και το ιντερνετ!