Η Κροατική εταιρία έχει εξασφαλίσει συμβόλαια παροχής τεχνολογίας σε εταιρίες όπως την Aston Martin (Valkyrie), την Koenigsegg (Regera) και την Jaguar (E-Type Concept Zero), αλλά και σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με υψηλότερους αριθμούς παραγωγής, με το 90% των εσόδων της προέρχονται από αυτές και όχι από την παραγωγή των αυτοκινήτων της.

Σήμερα, η εταιρία του Mate Rimac ανακοίνωσε έναν νέο επενδυτή, την Porsche, η οποία αγόρασε το 10% του μετοχικού κεφαλαίου της, χωρίς να αναφέρεται το χρηματικό αντίτιμο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, όμως, η Rimac Automobili είχε ανακοινώσει πως πήρε χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ από την κινέζικη Camel Group, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής μπαταριών της Ασίας, για το 19% της εταιρίας.

Εκείνη η κίνηση είχε αφήσει στα χέρια του Mate το 62% των μετοχών της εταιρίας του, ενώ και μετά την συμφωνία με την Porsche, ο 30-χρονος επιχειρηματίας από τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη εξακολουθεί να έχει το πλειοψηφικό πακέτο.

Ο πρόεδρος της Porsche, Oliver Blume, με τον Mate Rimac δίπλα στο C_Two στη Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018

Σήμερα, η Rimac, η οποία ξεκίνησε το 2009, απασχολεί περίπου 400 άτομα. Η κύρια εστίαση της εταιρείας είναι στην τεχνολογία μπαταριών υψηλής τάσης και στους ηλεκτρικούς κινητήρες, ενώ αναπτύσσει επίσης διεπαφές ανθρώπου-μηχανής και ηλεκτρονικά ποδήλατα με τη Greyp Bikes, μια θυγατρική που ιδρύθηκε το 2013. Σχολιάζοντας την αγορά του 10% των μετοχών από την Porsche, o CEO της Rimac, Mate Rimac, είπε:

Αυτή η συνεργασία είναι τώρα ένα σημαντικό βήμα για την Rimac στο δρόμο μας να γίνουμε προμηθευτής εξαρτημάτων και συστημάτων επιλογής για τη βιομηχανία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και του συναρπαστικού πεδίου των Advanced Driver Assistance Systems.