GP Αυστρίας 2018, FP2: Παραμένει στο «1-2» η Mercedes

Σχετικά άρθρα

FP2

Η Mercedes συνεχίζει να είναι η ταχύτερη ομάδα στο Red Bull Ring. Ο Lewis Hamilton ήταν και πάλι ταχύτερος, με τον Valtteri Bottas να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, περίπου δύο δέκατα πίσω από τον team-mate του. Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, χωρίς κανείς άλλος να κατεβαίνει το 1:05.

Στη τέταρτη θέση ο Daniel Ricciardo, με τον Max Verstappen να είναι λίγο πιο αργός από τον team-mate του. Ο Kimi Raikkonen είναι έκτος, μπροστά από τους Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Pierre Gasly και τον Stoffel Vandoorne που ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Ο ουρανός είχε αρκετά σύννεφα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 21°C στον αέρα και τους 27°C στην άσφαλτο, όταν η πιθανότητα για βροχή βρισκόταν στο 60%. Grosjean και Sirotkin έκαναν την αρχή, αλλά οι υπόλοιποι δεν άργησαν να βγουν, γράφοντας γρήγορα χρόνους. Οι δύο Ferrari πέρασαν στις πρώτες θέσεις, όσο τα Mercedes και Red Bull δεν είχαν πατήσει ακόμα πίστα.

Ο Raikkonen βελτίωσε σε 1:05.4 με την πολύ μαλακή γόμα, ωστόσο ο Vettel ήταν άλλα δύο δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του, με τον Leclerc να βρίσκεται προσωρινά στην τρίτη θέση, φορώντας τη μαλακή γόμα. Οι Ricciardo και Verstappen βγήκαν λίγο πριν συμπληρωθούν τα πρώτα 15 λεπτά, με τον Αυστραλό να ανεβαίνει στην τρίτη θέση και τον Ολλανδό στην πέμπτη, τη στιγμή που ο Vettel έγραφε το 1:04.9.

Έξω και τα δύο Mercedes αμέσως μετά, τα οποία θέλουν δεδομένα για το μεγάλο πακέτο αναβάθμισης που έχουν στο Red Bull Ring. Ο Ricciardo ανέβηκε στη δεύτερη θέση, όντας μόλις 21 χιλιοστά ταχύτερος από τον Raikkonen, ωστόσο ο Hamilton κινήθηκε ακόμα πιο γρήγορα και ανέβηκε αυτός στη δεύτερη θέση, με τη διαφορά του από τον Vettel να είναι κάτω του ενός δεκάτου στον πρώτο του γρήγορο γύρο.

Ο Verstappen κέρδισε δύο θέσεις και ήταν ο πέμπτος ταχύτερος, ελάχιστα μπροστά από τον Bottas και πίσω από τον Raikkonen. Μερικά λεπτά αργότερα, ο Hamilton θέλησε να κινηθεί πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να γυρίσει σε 1:04.5, όντας έτσι σχεδόν 4 δέκατα μπροστά από τον δεύτερο Vettel. Ο πιλότος της Ferrari έχασε ακόμα μία θέση, μιας και ο Bottas ανέβηκε δεύτερος, απέχοντας 2 σχεδόν δέκατα από τον Hamilton, με τη διαφορά τους να βρίσκεται στα ελαστικά, μιας και ο Φινλανδός είχε την πολύ μαλακή και ο Hamilton τη μαλακή, όπως και ο Vettel.

Ο Verstappen φορούσε την μαλακή γόμα, όμως δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος από την απόδοσή της στις γρήγορες στροφές. Οι περισσότεροι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, έτσι η δράση είχε μειωθεί σημαντικά λίγο πριν το πρώτο μισάωρο. Οι μηχανικοί του Alonso εργάζονταν πάνω στην MCL33 και πιο συγκεκριμένα στο πάτωμα, το οποίο τραυμάτισε ο Ισπανός.

Τα μονοθέσια γέμισαν και πάλι την πίστα μετά το μισάωρο και αρκετά από αυτά είχαν την ultrasoft γόμα. Ανάμεσά τους και ο Vettel, που, στον πρώτο του γρήγορο γύρο, βελτίωσε τον χρόνο του, αλλά όχι τη θέση του, έτσι παρέμεινε τρίτος, την ώρα που ο Alonso ετοιμαζόταν να μπει και πάλι στο μονοθέσιό του.

Κόκκινη σημαία στα 53 λεπτά για τη λήξη της περιόδου. Υπεύθυνος ο Gasly, ο οποίος είδε την εμπρός αριστερά ανάρτηση να σπάει στα kerbs της Στροφής 9, παρκάροντας στη συνέχεια το ιταλικό μονοθέσιο. Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί, και πιο συγκεκριμένα έμεναν 50 λεπτά μέχρι το τέλος.

Τα Mercedes βγήκαν ξανά, όπως και τα Red Bull, με τα ultrasofts, που έδειχναν ότι, στις συγκεκριμένες συνθήκες, δεν είναι το καλύτερο ελαστικό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη βλέπουμε βελτίωση των χρόνων, ενώ είχαμε περάσει το μέσον της διαδικασίας και οι οδηγοί είχαν επιστρέψει στα pits, προκειμένου να ανεφοδιαστούν, να αλλάξουν ελαστικά και να ξεκινήσουν τις προσομοιώσεις αγώνα.

Η Red Bull έδειχνε να υστερεί σε ρυθμό αγώνα, εν αντιθέσει με τη Ferrari, καθώς ο Vettel είχε πολύ καλό γυρολόγιο. Έξοδος χωρίς συνέπειες για τον Magnussen, με τη Haas να δείχνει πως ήταν γρήγορη στην αυστριακή πίστα. Οι Hamilton και Vettel ξεχώριζαν όσον αφορά την ταχύτητά τους, με μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρή, δείχνοντας ότι τα δύο μονοθέσια είναι -για την ώρα- τα ταχύτερα σε αγωνιστικές συνθήκες.

Πρόβλημα υπερθέρμανσης για τον Vandoorne, ο οποίος έπρεπε να είναι προσεκτικός κατά τη επιστροφή του στα pits, ώστε να χαμηλώσει τις θερμοκρασίες. Λάθος κατά την αλλαγή ελαστικών του Magnussen: ο εμπρός δεξιά τροχός δεν κούμπωσε σωστά, αλλά ο Δανός σταμάτησε αμέσως εντός του pit lane μετά από ειδοποίηση των μηχανικών του. Τίποτε αξιόλογο δε συνέβη μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

Τα highligts

Αποτελέσματα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...