H Red Bull του Max Verstappen κέρδισε τον αυστριακό GP μετά από μια πολλαπλές αποτυχίες των μονοθεσίων του Lewis Hamilton, Valtteri Bottas και Daniel Ricciardo. Ο Vettel, ξεκινώντας από την έκτη θέση μετά την αμφισβητούμενη ποινή του, τερμάτισε τρίτος πίσω από τον teammate του στην Ferrari, Kimi Raikkonen και με τους 15 βαθμούς της τρίτης θέσης τον επανέφεραν στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.

1Η εκκίνηση του Kimi Raikkonen

O poleman Bottas έχασε την θέση του λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση, με τον Lewis Hamilton να οδηγεί τον αγώνα μέχρι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, που ενεργοποιήθηκε εξαιτίας της εγκατάλειψης από υδραυλικά του Φινλαδού. Και ενώ οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν να αλλάξουν ελαστικά, η Mercedes επέλεξε να μην τραβήξει στα pits τον Hamilton, απόφαση που αποδείχθηκε λανθασμένη, με την ομάδα να αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη.

Αργότερα, όμως, την “τύχη” του Bottas είχε και ο Hamilton, με την εγκατάλειψη του Βρετανού να είναι η πρώτη μετά από 34 αγώνες, ενώ η διπλή εγκατάλειψη των μονοθεσίων της Mercedes ήρθε για πρώτη φορά μετά το 1955.

Εντυπωσιακή ήταν και η απόδοση των οδηγών της Haas και Force India, καθώς και οι τέσσερις οδηγοί κατάφεραν να βαθμολογηθούν, με την 4η θέση του Grosjean να είναι η πρώτη φετινή στους βαθμούς, και έρχεται μετά τον αγώνα της Ιαπωνίας του 2017. Ο Fernando Alonso μαχόμενος προσπάθησε να περισώσει την κάκιστη αγωνιστική κατάσταση της McLaren και η 8η θέση του θεωρείται άθλος.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo Sauber, με τον Leclerc να περνάει στις τελευταίες στροφές τον team-mate του Marcus Ericsson, μετά από συνεννόηση με την ομάδα. Λίγους γύρους νωρίτερα ο Ericsson είχε πάρει εντολή από την Ελβετική ομάδα να περάσει τον Μονεγάσκο, έτσι ώστε να επιτεθεί στον Alonso, αλλά δεν τα κατάφερε γι’αυτό και έδωσε πίσω την θέση του στον Leclerc.

Ο επόμενος αγώνας είναι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 7-8 Ιουλίου, στην πίστα του Silverstone.

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Χρόνος Βαθμοί
1 Max Verstappen Red Bull 71 1:21:56.024 25
2 Kimi Räikkönen Ferrari 71 +1.504s 18
3 Sebastian Vettel Ferrari 71 +3.181s 15
4 Romain Grosjean Haas 70 +1 γύρος 12
5 Kevin Magnussen Haas 70 +1 γύρος 10
6 Esteban Ocon Force India 70 +1 γύρος 8
7 Sergio Perez Force India 70 +1 γύρος 6
8 Fernando Alonso McLaren 70 +1 γύρος 4
9 Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber 70 +1 γύρος 2
10 Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber 70 +1 γύρος 1
11 Pierre Gasly Toro Rosso 70 +1 γύρος 0
12 Carlos Sainz Renault 70 +1 γύρος 0
13 Lance Stroll Williams 69 +2 γύροι 0
14 Sergey Sirotkin Williams 69 +2 γύροι 0
15 Stoffel Vandoorne McLaren 65 DNF 0
NC Lewis Hamilton Mercedes 62 DNF 0
NC Brendon Hartley Toro Rosso 54 DNF 0
NC Daniel Ricciardo Red Bull 53 DNF 0
NC Valtteri Bottas Mercedes 13 DNF 0
NC Nico Hulkenberg Renault 11 DNF 0

3Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 146
2 Lewis Hamilton Mercedes 145
3 Kimi Räikkönen Ferrari 101
4 Daniel Ricciardo Red Bull 96
5 Max Verstappen Red Bull 93
6 Valtteri Bottas Mercedes 92
7 Kevin Magnussen Haas 37
8 Fernando Alonso McLaren 36
9 Nico Hulkenberg Renault 34
10 Carlos Sainz Renault 28
11 Sergio Perez Force India 23
12 Esteban Ocon Force India 19
13 Pierre Gasly Toro Rosso 18
14 Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber 13
15 Romain Grosjean Haas 12
16 Stoffel Vandoorne McLaren 8
17 Lance Stroll Williams 4
18 Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber 3
19 Brendon Hartley Toro Rosso 1
20 Sergey Sirotkin Williams 0

4Βαθμολογία Ομάδων

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Ferrari 247
2 Mercedes 237
3 Red Bull 189
4 Renault 62
5 Haas 49
6 McLaren 44
7 Force India 42
8 Toro Rosso 19
9 Alfa Romeo Sauber 16
10 Williams 4

 

  • Η RBR στον εντός έδρας αγώνα πήρε την νίκη με τον Verstappen (πρώτη νίκη της αυστριακή ομάδας στην πίστα της), ενώ ο Ricciardo εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στην RB14.
    Η Ferrari διπλή παρουσία στο βάθρο με τον Kimi να έχει τρομερή απόδοση για δεύτερο συνεχόμενο GP, ενώ ο Vettel κατάφερε μετά από μεγάλη προσπάθεια να φτάνει στο podium.
    Η Haas σε ένα απίστευτο αγώνα συνολικά καθώς, η αμερικανική ομάδα μετουσίωσε την πολύ καλή απόδοση του μονοθεσίου σε διπλή παρουσία στους βαθμούς.
    Η F.I. πολύ καλό αποτέλεσμα με διπλή παρουσία στους βαθμούς.
    Η McLaren ενώ ξεκίνησε υποτονικά τον αγώνα, τελικά ο Alonso κατάφερε και πήρε κάποιους σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα του Woking, ενώ ο Vandoorne ήταν τελευταίος στο grid.
    Η Sauber από το καλό στο καλύτερο με διπλή παρουσία στους βαθμούς.
    Η STR οριακά εκτός δεκάδας με τον Gasly και τον Hartley μία ακόμα εγκατάλειψη.
    Η Renault σε ένα καταστροφικό GP, καθώς ο Sainz jr. ήταν εκτός δεκάδας και ο Hulkenberg εγκατέλειψε λόγω κινητήρα.
    Η Williams σε ακόμα ένα καταστροφικό GP με την γενικότερη κακή απόδοση της FW41.
    Η Mercedes σε ένα τελείως καταστροφικό GP. Από το χθεσινό 1-2 στις κατατακτήριες στην σημερινή διπλή εγκατάλειψη.

  • Βασιλης

    Πολυ ωραιος αγωνας απο την αρχη μεχρι το τελος πολυ καλος verstappen kimi vettel οπου δεν εκαναν κανενα λαθος και με τα περιστατικα που εγιναν βγηκαν νικητες…κριμα για τον ricciardo οπου μαλλον θα μετακομισει για αλλη ομαδα….Η mercedes επρεπε σε εναν αγωνα να ειναι ατυχη και ετυχε να ειναι εδω….ειτε με ποινες στους αλλους ειτε με διαφορετικα ελαστηκα μονο την τυχη δεν μπορεις να την εχεις με το μερος σου συνεχεια
    Υ.Γ ο κιμι αν ειχε πιεσει 5 γυρους ποιο πριν ισως βλεπαμε και μαχη για την νικη στο τελος
    Υ.Γ 2 ο leclerc εχασε θεση απο τον ericsson στον τελευταιο γυρο αλλα τον ξανα περασε στο τελος
    Υ.Γ 3 ο lewis αρχισε την παλια καλη γκρινια επι εποχων rosberg
    Y.Γ 4 η πρωτη νικη του max ειχε ερθει οταν εγκατελλειψαν και οι 2 merc και πισω του τερματησαν ο kimi και ο vettel οτι εγινε και σημερα δηλαδη
    Υ.Γ 5 μετα απο τον αγωνα του Motogp και της f1 σημερα πιστευω ολοι οι φιλοι του μηχανοκινητου αθλητισμου μειναμε ικανοποιημενοι

  • georgekaras

    Αυτο ηταν ηδονη το σημερινο δεν ηταν αγωνας .Μας στερησαν κατι καλυτερο με την χθεσινη αποφαση αλλα δεν πειραζει ηταν ακομα καλυτερο αυτο που εγινε σημερα .

  • georgekaras

    https://uploads.disquscdn.com/images/ea7886280a981c2e1718c965bf22ef535305ac659b547c91fd269f5919d18e2c.jpg Σας το πιασαν καλα σημερα ετσι ειναι οταν δεν σεβεστε

  • kostas

    Απροσμενα συναρπαστικος αγωνας. Βερσταππεν αλανθαστος και πολυ γρηγορος, λετε να ωριμασε επιτελους; Φερραρι καλο αποτελεσμα ομως σε race pace ημασταν πισω απο τα αναψυκτικα και με τις 2 γομες :( Ο χαμιλτον ειχε να παθει μηχανικο προβλημα 2 χρονια!

    • georgekaras

      ΛΕΜΑΝ ηταν το σημερινο οχι φορμουλα .Μπορει να πηρε 3 δεκατα αλλα τα χανε στα λαστιχα σε αυτο το σιρκουι παντως

    • kostas

      Η μερκ φαινεται να εχει θεμα με τα παλια ελαστικα, να δειτε που θα φερουν τα καινουργια λαστιχα που τους βολευουν και σε αλλους αγωνες μετα το Silverstone!

    • georgekaras

      Θα φανει αλλα για το σημερινο φταιει και η χαραξη της πιστας πολυ ιδιαιτερη και απαιτικη για πολλα μονοθεσια που δεν ειχα θεματα παλιοτερα .Αλλα το θεμα ειναι να τους φτασουμε παλι .Παντως θα ναι περιεργη η βδομαδα στην Μερκ αν δεν καταφερουν να λυσουν το προβλημα .Φαντασου να αλλαξουν κινητηρα

    • Mitsos Ribopaido

      Το φοβαμαι κ γω αυτο

  • Ανήμερα των γενεθλίων σου, στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας σου, με ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο, αλλά εκεί που λες ότι θα κάνεις ένα πάρτι τελικά καταλήγεις σε φιάσκο…………………..
    https://78.media.tumblr.com/2c8f71a9c37e2e1f52fd96dfb82dd0ad/tumblr_o5oxjszUk11r8dy8go1_r3_500.gif χαχαχαχαχαχαχα

  • Renesis1

    Αξιοπιστία κινητήρα και σωστή διαχείριση ελαστικών, τα κλειδιά του σημερινού αγώνα. Είχε αρκετό ενδιαφέρον σήμερα, συνεχείς ανακατατάξεις και πολλές εγκαταλείψεις από μεγάλα ονόματα.. Άξια η τελική 3αδα του βάθρου. Και οι 3 διαχειρίστηκαν εξαιρετικά τα ελαστικά τους. Ο Kimi στα 38 του, δηλώνει δυναμικά παρών με πολλές παρουσίες στο βάθρο. Well done Kimi..

    • georgekaras

      ρεφαρε τα σημερινα του λαθη στην αρχη ηταν καλο αυτο αντιδραση

  • αν μπορουσα να δωσω τιτλο στοη σημερινο αγωνα θα ηταν ειτε ”αυτοκτονια των mercedes” ειτε ”ανελπιστη εντος εδρας νικη των ταυρων” !!!!

    Πραγματικα απιστευτος ο μικρος…εδειξε σοβαρος και σταθερος !!!!!
    ΚΙΜΙ απο τα παλια για αλλον εναν αγωνα !!!!!!!!
    επιτελους ενα καλο αποτελεσμα για τον Γκροζιαν !!!!!

    αυτοκτονια των mercedes !!! απλα καταστροφικη η κυριακη !!!! ολα πηγαν λαθος !!!! αλλα να πω την αληθεια το χαρηκα!!!! :-D
    ατυχος και Ρικι !!!χαλαρα ειχε το βαθρο !!!!
    τα Φερραρι απο εναν χαμμενο αγωνα οπως εδειχναν απο χθες..τελικα εφυγαν με πρωτοπορια και στο κατασκευαστων και στο οδηγων !!!!
    εκει στη Μακλαρεν ας το κλεισουν το μαγαζι……οπως και τραγικος ο Ισπανος με τις ατακες του……

    υ.γπραγματικα οι 3 πρωτοι εριξαν γυρο και στον 4ο !!!!!! αυτο λεει πολλα……
    υ.γ ισως ο πιο ωραιος αγωνας της 5ετιας..μπορει και παραπανω….ελεω SC..και διαφορετικης στατηγικης…ειδαμε πως θα ηταν ενας αγωνας χωρις πιτ στοπ !!!
    υ.γ πραγματικα απιστευτη κυριακη…σημερα ειχε rallycross …moto gp (ενας απο τους καλυτερους αγωνεες που εχω δει ποτε…μπορει και ο καλυτερος)…και σημερα αυτος της F1 !!!!!! ti αλλο να ζητησει ενας πετρολχεντ ??

    • Mad Hatter

      Διαγωνισμό playmate :D

    • Αυτό δεν είναι για τους πετρολχεντς…..αλλά γενικά για τους αρσενικούς !!!!!! :-)

  • Lefteris2432

    Για την κατάσταση η μόνη που φταιει ειναι η μερσεντές. Ειμαι στα πρόθυρα του εγκεφαλικού. Τι να πει ο Hamilton. Μεγάλη ατυχία. Αλλα εμείς θα το πάρουμε. Κανω προκλητικές δηλώσεις.

    • Fαν1ς

      Αυτό που φάνηκε σήμερα είναι πως η Mercedes έχει πιεστεί…. Τελικά έφερε τον καινούργιο κινητήρα πάρα τις αμφιβολίες που υπήρχαν για την αξιοπιστία του!!! Πιστεύω πως αν το πρόβλημα του Χάμιλτον είναι στον κινητήρα να επιστρέφουν στον παλιό! Τα σημάδια δεν είναι καλά αφου και η force India Είχε εγκατάλειψη Στο προηγούμενο gp!!!

    • Fαν1ς

      Το πρόβλημα στον Χάμιλτον τελικά ακούγεται είναι στην πίεση καυσίμου….. Ενώ του μποτας στα υδραυλικά! Οπότε μάλλον δεν υπάρχει θέμα με τους κινητηρες

    • asd

      βιάστηκε να φέρει έναν πιεσμένο κινητήρα για να πάρει το maximum σε 4 θεωρητικά δικούς της αγώνες (Καναδά, Γαλλία, Αυστρία, Βρετανία) χωρίς τα quality checks που έπρεπε (βλέπε Ferrari τέλος σεζόν πέρυσι που έκανε δοκιμές). τα υδραυλικά και η πίεση καυσίμου είναι κομμάτια των αναβαθμίσεων. Η αναβάθμιση του κινητήρα δε ξέρουμε τι μπορεί να αφορούσε. Δε πιστευω οτι θα γυρίσει στην παλια έκδοση απλα θα τρεχει 5% χαμηλότερα

    • Fαν1ς

      “It’s nothing to do with the reliability of the engine as far as we can see,” he said.

      “We had a hydraulic leak that was [on] the steering of Valtteri and we had a drop in fuel pressure on Lewis’s car, which was linked to the fuel system.

      “This is our current understanding. So, no regrets on introducing the engine.”

      Αυτά είπε ο Τοτος.. …

    • asd

      Στον μποτας ήταν υδραυλικα στο κιβώτιο, αφου δε μπορούσε να άλλαξει ταχύτητα…, ποιο τιμόνι λέει.
      Μην περιμένεις να μαθουμε την αλήθεια απο τον Τοτο

    • Fαν1ς

      Δεν ξέρω τι να σου πω…. Παντως οι κινητήρες δεν θα αλλαχτούν όπως φαίνεται! Δεν είναι πρόβλημα της κινητηριας μονάδας αυτής κάθε αυτής αλλά των παρελκόμενων!

    • an0nymouS

      θα φανεί στους επόμενους αγώνες αν όντως υπάρχει θέμα με τους κινητήρες..

    • sotirisb

      Ολα τα υδραυλικα συνδεονται μεταξυ τους, ακομη και τα φρενα για αυτο τους λενε να μην αλλαζουν ταχυτητες οταν εχουν διαρροη.

    • Lefteris2432

      Μια χαρα ειναι οι κινητηρες.

    • Καλα πιστευεις οτι αυτο ηταν φυσιολογικο ;; τους ειχαν κραξει ολοι για την δηθεν ποινη στον φεττελ το πρωταθλημα κ ο αγωνας εμοιαζε ανιαρος κ ολα εγιναν ανω κατω οχι τυχαια … Ρενο εκαψε τον χουλκεμπερ για ξεκαρφομα απο εδω κ περα βαθρο η ρεντ μπουλ θα δει απο τυχη χασσ πολυ δυνατη με βοηθεια φερραρι κ η μερκ παει για περιπαττο … Τοειπα κ υσηχασα

    • Lefteris2432

      Ρε φερραρακιδες εισαστε με τα καλα σας; :P Μεχρι χθες ειχατε ξεγραμμενο τον αγωνα και τωρα επειδη σας ανοιξε η τυχη και γινανε ανω κατω. (VSC, λαστιχα, ηλεκτρικα) ..Πηραμε και τον περιπαττο κιολας; Ελεος. Εδω μεχρι το απολυτο outsider η Red Bull πηρε νικη! Φαντασου.Λεγατε και και τον Λουις κολοφαρδο. Που με αυτο που εγινε σημερα να πανε να παιξουν και Τζοκερ. Οχι οτι εχουν αναγκη αλλα τεσπα.:P

    • cosacher

      Θα παίξω τζόκερ όταν έρθει ο Max και πετάξει έξω και τις 2 Mercedes στην πρώτη στροφή όταν θα ξεκινούν από 1 και 2 θέση και οι αγωνοδικες θα πινουν τσιπουρακι κερασμενο από τον μπαμπά Jos, οπότε δεν θα προσέξουν τίποτε…

  • Βασιλης

    Μερικα πραγματα δεν αλλαζουν :P
    https://twitter.com/CMoreF1/status/1013434950933204992

    • κακιστη επιρροη ο Φιλανδος για τον γερμανο !!!! αλκοολικο τον εκανε και αυτον !!!!! αχχααχχα

    • an0nymouS

      χ0αχ0αχ0αχ0α0χα0χ0αχαχαχα.. ψέματα;

    • PAO

      Κοιτα να δεις που θα παρουν ποινη και γι αυτο

    • Βασιλης

      Μην βαζεις ιδεες

  • Yiannis P

    Έπιασαν τα βουντού :p. Είχα πει ότι μόνο με μηχανικό πρόβλημα θα έχαναν το 1-2 οι Μερκ όπως και έγινε και στους δύο μάλιστα!! Πολύ σπάνιο αυτό για τη Μερσεντές.
    Ραικο τέλεια εκκίνηση μετά έκανε μερικά λάθη αλλά εν τέλη πολύ καλός αγώνας ενώ θα μπορούσε να πιέσει και λίγο πιο νωρίς για να διεκδικήσει τη νίκη. Ίσως έκαναν οικονομία βέβαια σε κινητήρα.
    Φεττελ κακή εκκίνηση αλλά μετά καλός αγώνας και από αυτόν.
    Φερσταφεν αλάνθαστος, έδειξε ότι μπορεί να γίνει μεγάλος οδηγός. Τέλειος αγώνας και πολύ καλή διαχείριση ελαστικών σε σχέση με Ρικάρντο.
    Τον Χάμιλτον τον μαμισαν πραγματικά. Αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν τον έβαλαν μέσα για ελαστικά στο VSC. Και ήταν πολύ απλή περίπτωση, αυτοκίνητο ασφαλείας=μπαίνεις για λάστιχα…Απόλυτα δικαιολογημένη η συνεχής “γκρίνια” του Χάμιλτον.
    Μποττας και Ρικάρντο άτυχοι.
    Ο Αλόνσο ανέβηκε και έσωσε την παρτίδα, ο Βανντορν τουρίστας ως συνήθως..

    • an0nymouS

      ο φερστάπεν όταν σταματήσει να κοπανάει τους άλλους τότε θα γίνει μεγάλος οδηγός.. το μόνο που μου έμεινε απ τον αγώνα του σήμερα ήταν το χτύπημα στον Κίμι και τέλος..

    • Yiannis P

      Όντως, αλλά σε σχέση με τα άλλα που έχει κάνει αυτό είναι πολύ ελαφρύ, μέχερι και αγωνιστικό συμβάν θα το έλεγες.

    • an0nymouS

      όπως και να χει θα έπρεπε να παραχωρήσει πίσω την θέση.. γιατί τον χτύπησε και τον πέρασε σε αντίθετη περίπτωση δεν θα τον περνούσε.. τουλάχιστον όχι εκεί.

  • Christos

    Δεν θα μιλήσω για την μαλακία της Mercedes, αλλά γενικά ο Lewis φαίνεται πως έχει βαρεθεί. Είναι πολύ λογικό, όταν σου έρχονται όλα έτοιμα, και ξαφνικά πρέπει να παλέψεις για να κάνεις το κάτι παραπάνω σου φαίνεται κάπως.
    Και δεν είναι ο πρώτος οδηγός που το κάνει αυτό.

    Δεν ξέρω αν πραγματικά θα συνεχίσει, αλλά εύχομαι να σοβαρευτεί λίγο.

    • λογικο…πλεον τα εχει καταφερει ολα…αν δεν εχεις πλεον το κινητρο….πχ να σπασεις τα ρεκορ……αναμενομενο να τον βλεπουμε ετσι……..

    • Christos

      Αυτό ακριβώς. Ο Seb έχει το κίνητρο νίκης με την Ferrari.
      Ο Hamilton δείχνει απλά πως δεν τον ενδιαφέρει καθόλου.
      Πραγματικά λυπάμαι να βλέπω έναν 4ακη, να γκρινιάζει όλη την ώρα, και να τα παρατάει με τη μια. Πιστεύω πως μερικές ακόμα φάπες θα τον ξυπνήσουν… Τουλάχιστον για φέτος.

    • λογικο…πλεον δειχνει αυτη τη στιγμη οτι στη σχεση χαμιλτον/μερσεντες υπαρχει κορεσμος !! αντιθετα σε αυτην φεττελ/φερραρι…υπαρχει μονο ”πεινα” !!!!
      παντως για μενα πιο γκρινιαρης απο τον ισπανο δεν υπαρχει αυτην τη στιγμη στο γκριντ !!!

    • Polys Polyzoidis

      Saw

    • kostas

      Ο Λιουις απο το πρωτο του gp και σε ολη την καριερα του εχει μαθει να οδηγει top μονοθεσια, δεν εχει ψηθει σε μικρες ομαδες οπως οι αλλοι οδηγοι. Γι αυτο οταν κατι στραβωνει στον αγωνα ξενερωνει τοσο χοντρα και τα ψιλοπαραταει.

  • Mitsos Ribopaido

    Mπράβο στην σαουμπερ… ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ μαγκες! Ο γκασλί πίσω αλλα δεν πειράζει ειναι δύναμη στην πρώτη του χρονια ..σε 2-3 χρονια RB.

    Grosjean ωραιος , μας υπενθύμισε οτι ξέρει να οδηγάει (απλα καμια φορά χτυπάει κανα ποτηράκι? )
    Μπράβο στον μαξ , λίγο τυχερός στο τέλος .

    Σαινζ χτές ειπες τον σεμπ κοιμισμένο ( με φρενάρισμα που κάνει μονο η μάνα μου) , αλλα σήμερα δεξι φερερέ πετσέτα
    Η RB πλέον που ανακοίνωσε χοντα για το 19 θα έχει ΠΟΛΛΑ προβλήματα… να το θυμάστε.. οχι οτι θελει προσπάθεια
    Μπράβο στον κίμι και τον σεμπ. Τρομεροι στην εκκίνηση που δεν ρισκάραν τρακάρισμα λέει πολλα για μενα αυτό.
    Πάμε στο πιο basic.
    O χαμιλτον ειναι τρομερός στην διαχείριση αγώνα. Κοιμηθήκαν μεν στην μερκ αλλα μετα εκανε σαν κακομαθημένο παιδι…Καποια στιγμη του μίλησε ο αλλισον και παραδέχτηκε λάθος και εκεινος ακομα έλεγε.. Γ@@ησες τα λαστιχα, δεν μπορούσες να περάσεις την φερράρι, κλαιγόσουν ακομα και για την στροφορμή , την υγρασία και οτι υπάρχει. Ισως το πάρεις για πολλούς λόγους αλλα μάθε να εκτιμας την ομάδα που σου έδωσε ΕΝΑ @@@@@ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ …
    Ειχες ενα κακο αγώνα ..Γινονται αυτα. Καταλαβαίνω οτι ειναι η στιγμή…
    Αλλα… δυστυχως η καλογερική ειναι δύσκολα.
    Πάμε δυνατά για silverstone . Η φερράρι κατι πρέπει να βρεί αεροδυναμικα ( mark hudges είπε οτι φέρνει αναβαθμίσεις εκει)
    Για να δούμε.

    Υ.Γ Οταν βγήκε ο χαμιλτον έξω ανοίγανε τα μπουκάλια τρία τρία

    • Βασιλης

      Κακομαθημενος πρωταθλητης….και ξαφνηκα εκει που η merc ειναι καλυτερη με τις ποιο σκληρες γομες σημερα δεν μπορουσε να περασει ουτε τον κιμι αλλα τελικα εφαγε προσπερασμα και απο τον seb….βεβαια ολα αυτα εγιναν γιατι ο lewis δεν εδειξε χαρακτηρα να βαλει το κεφαλι κατω και να παλεψει

    • Mitsos Ribopaido

      Aκριβώς.. Τόση κλάψα πραγματικά… Απο την αρχή που του πανε θες 7 δευτερόλεπτα να βρεις.. κοντεψε να πάθει εγκεφαλικό..

    • asd

      ο Χαμιλτον αμα δε του πάει καλα ο αγώνας ειναι χειρότερος απο την Μάρθα Βούτση. Είχε 100000% δίκιο αλλα δεν είναι συμπεριφορά αυτη προς την ομάδα, γιατί η ίδια ομάδα που έκανε το λάθος, ειναι η ομάδα που του έδωσε 4 χρόνια διαστημόπλοιο και του έσωσε την καριέρα.
      Και επίσης πόσο σημαντικός ειναι ο Μπότας ως ασπίδα του κλαρινογαμπρού. χωρίς αυτόν χάνει ενα 20-30%
      Και μακάρι να βγω σωστός αλλα νομίζω η θέση του Μπότας (ο οποίος ήταν πολύ άτυχος φέτος..) δεν είναι τόσο δεδομένη, ειδικά βάσει βαθμολογίας. Μακάρι να δουμε Ρικι εκεί (αφου Ferrari θα πάρει το Μονεγάσκο), γιατί αλλίως έρχεται δύσκολη χρονια για την RedBull με Ηonda…
      Y.Γ. Φαντάσου γκρίνια και συμπεριφορά Max του χρόνου που θα έχει θέματα με το κινήτηρα. ποιος Αλόνσο και ποιος Χάμιλτον

    • Mitsos Ribopaido

      Τα πες ολα !

    • kostas

      Ο μποτας δεν φευγει με τπτ, απο την στιγμη που ο Χαμιλτον τον θελει στην ομαδα και κανει οτι μπορει για να καθυστερει τις Φερραρι δεν προκειται να παει πουθενα. Ασε δλδ που φετος ειναι καλυτερος απο τον Λιουις παρα τις πολλες ατυχιες του.

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ και εγώ για τον Χάμιλτον αλλά και το δικό μας το παλικάρι (Φετελ) πρέπει να κόψει τα λαθάκια Γτ τον περιμένουν στην γωνία και του στοιχίζουν πολύτιμους βαθμούς!!!Τώρα στα των αναβαθμίσεωνδδεν μπορώ να πιστέψω πως τώρα που φτάσαμε τους Γερμανούς στην δύναμη έχουμε μείνει πίσω στην αεροδυναμική σταθερότητα!!! Ας ελπίσουμε να έρθει αναβάθμιση η οποία να δουλέψει άμεσα…..

    • georgekaras

      καναν τρομερη δουλεια στα sidepods στην αντιγραφη απο την Ferrari

    • Fαν1ς

      Δεν ξέρω αν μας αντέγραψαν η όχι αυτό που ξέρω είναι πως οι Γερμανοί περσι και φέτος οπότε λες πως η Ferrari είναι μπροστά δείχνουν τρομερά αντανακλαστικα και στον επόμενο αγώνα επανέρχονται πολύ δυνατοί!!! Σίγουρα υπάρχουν αναβαθμίσεις και προγραμματισμός από αγώνα σε αγώνα που αυτές θα εμφανιστούν για την κάθε ομάδα αλλά οι αναβαθμίσεις των Γερμανών δημιουργούν άμεσα αλλαγή συσχετισμων!!! Περιμένουμε την πολυπόθητη αναβάθμιση των Ιταλών η οποία λένε θα έρθει το σκ που μας έρχεται

    • Mitsos Ribopaido

      Οντως . Παντως βλεπω να χΛανε οι σχεσεις χαμ
      Μερκ

    • Fαν1ς

      Στην πρώτη νίκη θα ξεχαστούν όλα!!! Εμείς χαμηλά την μπάλα και βελτίωση του αυτοκινήτου άμεσα…..

    • kostas

      Πολυ ωραιο σχολιο, ο Χαμιλτον οταν πηγε στην Μερκ ηταν απλα ενας γρηγορος οδηγος με εναν τυχερο τιτλο. Ηταν πολυ πισω σε νικες τιτλους κτλ απο Αλονσο και Φεττελ αλλα με την βοηθεια του διαστημοπλοιου της Μερκ τους ξεπερασε και ετσι οπως το κοβω ισως το 2020 φτασει και τον Σουμι. Ουσιαστικα χρωσταει την καριερα του στην Mercedes και αντ’αυτου τους βριζει απο πανω που καναν ενα λαθος στην στρατηγικη, δλδ ο Φεττελ και ο Κιμι τι να πουν που τους εχει καταστρεψει τον αγωνα η Φερραρι τοσες και τοσες φορες.

    • Mitsos Ribopaido

      Καλα αν ηταν φερραρι… νυχτα θα χε φυγει.
      Και ο φετελ ειναι λιγο κλαψιαρης αλλα το σημερινο και ειδικα η φαση «now i want to say something bad , shit guys” λεει πολλα

    • Akis-F1 FAN

      Ο Σεμπ δεν έχει κλαφτεί ποτέ για λάθος της ομάδας…τον έχουν πηδήξει άπειρες φορές με τη στρατηγική και πάντα τους υπερασπίζεται. Ο Χαμ σήμερα έδειξε πόσο αχάριστος και παρτάκιας είναι. Να κάνει σαν απατημένη γκόμενα στην ομάδα που έχει σώσει πολλές νίκες με στρατηγική και γενικά τον έκανε μάγκα τα τελευταία χρόνια με τα ασυναγώνιστα μονοθέσια.

    • Mitsos Ribopaido

      Κλαψιμο για μπλε σημαιες λεωω

    • sotirisb

      Χολή

  • Αποκλειστικές εικόνες από τα box της Mercedes……………………… https://uploads.disquscdn.com/images/13e7ce4d2bcacd4030c2a66ef0f85021061bd64f4567222419c478bdab7081ed.jpg

  • Nerazzuro21

    Πολύ ωραίος αγώνας. Εξαιρετικός ο Max που εκμεταλλεύτηκε τον καταστροφικό αγώνα των Merc και πήρε τη νίκη κάνοντας εκπληκτική διαχείριση.
    Πολύ καλoί οι Kimi και Vettel πήραν το καλύτερο που μπορούσαν ανεβαίνοντας στο βάθρο. Ευχάριστη έκπληξη από τη Scuderia που δεν άλλαξε θέση στους δύο οδηγούς της.
    Εξαιρετική εικόνα από Haas, πολύ καλές οι δύο Force India αν και δεν κατάλαβα το σκοπό των δύο αλλαγών. Συγκλονιστικός ο Alonso, καλή εικόνα από τις δύο Sauber.
    Άτυχος ο Ricciardo, καταστροφή για τις δύο Mercedes.

  • Όταν και καλά θέλουν να μας αποδείξουν ότι, όλοι εμείς οι οπαδοί της Ferrari…………….”χαρήκαμε” σήμερα με την διπλή εγκατάλειψη των Mercedes!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/375fbf17eb8b7ef12675e5d55610fde8b65caef8ce9396cae16849462a24a747.jpg χαχαχαχαχαχαχα

    • Christos

      E καλά… δεν είναι και ψέμα :P

  • Κούκος

    Συγχαρητήρια στην Haas επιτέλους πήρε πρώτη φορά αποτέλεσμα αντάξιο της δυναμικης του μονοθεσιου της. Μπράβο στον κρασταπεν που πήρε μια παναξια νίκη. Σήμερα νομίζω πρέπει να κατάλαβε και ο πιο χαζός, ότι όταν οι μακαροναδες δίνουν την ΊΔΙΑ σημασία και στα δύο μονοθέσια τα αποτελέσματα έρχονται.
    Υ.Γ. RIP McLaren

    • Όντως, η Haas είχε πολύ καλό αποτέλεσμα (“αντάξιο της δυναμικής του μονοθεσίου της”, όπως αναφέρεις και εσύ)!!!!!
      Το θέμα είναι όμως, ότι αν βρισκόταν ο Leclerc πίσω από την V.F.18 θα είχε καλύτερα αποτελέσματα ή θα αντιμετώπιζε παρόμοια προβλήματα με τους Grosjean και Magnussen σε όλα αυτά τα GP.
      Σίγουρα, τίθεται και το ερώτημα αν ο Μονεγάσκος είναι τόσο καλός που κάνει την C37 να φαντάζει μονοθέσιο μεσαίας δυναμικής ή όντως η Sauber έχει μία σταθερή και συνεχή άνοδο.
      Σίγουρα, ο Ericsson δεν είναι μέτρο σύγκρισης και το σημερινό αποτέλεσμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό για τον Σουηδό, καθώς είχαμε αστοχίες σε 3 από τα κορυφαία μονοθέσια του grid.
      Πάντως, θα ήταν πολύ ωραίο να βλέπαμε τον μικρό σε ένα από τα καλύτερα μονοθεσία του grid (το μονοθέσιο της Haas είναι το περσινό μονοθέσιο της Ferrari) για να βγάλουμε ένα πιο ουσιαστικό συμπέρασμα για αυτόν, αν και πολλοί ειδικοί του αθλήματος μιλάνε για έναν πολύ χαρισματικό οδηγό.

    • asd

      η Ηaas εχει ενα πολυ καλό μονοθέσιο, το καλύτερο μη εργαστασιακής ομάδας (εξαιρείται η RedBull προφανώς), αλλα δεν έχει εμπειρία στην διαχείρηση των αγώνων. θα πάει καλύτερα απο εδω και πέρα.
      όσο αναφορά την Sauber ειναι η προτελευταία ομάδα σε δυναμικότητα. το μονοθεσιο είναι λιγο ανορθόδοξο, αλλα την σώζει ο κινητήρας. το αξιοσημείωτο με την Sauber κάνει σωστά τα μικρά πράγματα (στρατηγικές, πιτ στοπ – μπορει να ειναι και η καλύτερη ομάδα, διαχείριση αγώνα..) και ο Λεκλερ σήμερα ήταν κακός και είχε και μια έξοδο στην αρχή, αλλα εκμετάλλευτηκε το -5 των κορυφαίων ομάδων.. σίγουρα η Sauber του χρόνου μπορει να είναι στο επίπεδο της των μεσαίων ομάδων γιατι έχει τεχνογνωσία

    • Όντως, θεωρώ ότι το V.F.18 είναι ένα πολύ καλό μονοθέσιο γιατί μιλάμε για την SF70-H, καθώς εκτός των άλλων η Haas παίρνει από τη Ferrari μαζί με κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων και πακέτο αναρτήσεις (εμπρός και πίσω).
      Όμως, η αμερικανική ομάδα δεν έχει το κατάλληλο δίδυμο με τον Γάλλο να είναι ένας οδηγός με σκαμπανεβάσματα και τον Magnussen να έχει ταχύτητα, αλλά να μην ξέρει πως να την αποδώσει εντός πίστας.
      Σίγουρα, αν είχε κάποιον άλλο οδηγό (τύπου Hulkenberg) σε ένα από τα μονοθέσιά της, πιθανώς να είχε περισσότερους βαθμούς και να βρισκόταν ακόμα πιο κοντά στην Renault.
      Σήμερα, η Haas έφτασε και με τα 2 μονοθέσια στην πεντάδα (το καλύτερο αποτέλεσμα συνολικά στην τριετή παρουσία της στην F1.
      Η αμερικανική ομάδα δεν είναι μία νέα ομάδα στην F1, αλλά βρίσκεται στον χώρο από το 2016 και δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν ξέρει να διαχειρίζεται αγώνες.
      Από την άλλη, η Sauber από τον πάτο του grid ανεβαίνει συνέχεια βελτιώνοντας την απόδοση του μονοθεσίου της, έχοντας τον καλύτερο νεοεισερχόμενο οδηγό του grid και στελεχώνοντας την ομάδα του Hinwil με πολύ ικανούς τεχνικούς.
      Για την Sauber είχα τολμήσει μία πρόβλεψη στην αρχή της χρονιάς και είχα μιλήσει για έκπληξη, αλλά περίμενα ένα δυνατό μονοθέσιο, αλλά τελικά η έκπληξη έρχεται όχι λόγω μονοθεσίου, αλλά λόγω οδηγού.
      Σήμερα, ο Leclerc ξεκίνησε άσχημα αλλά σταδιακά ανέβηκε και έφτασε μέχρι την δεκάδα και απέδειξε ακόμα μία φορά ότι έχει όλα τα φόντα να γίνει μεγάλο όνομα της F1 και γιατί όχι και της Ferrari.
      Του χρόνου, πιθανώς η Sauber να είναι ακόμα πιο δυνατή όχι λόγω ενός οδηγού, αλλά λόγω μονοθεσίου.
      Πάντως μέχρι τότε, η Sauber θα πρέπει να νιώθει πολύ τυχερή γιατί έχει έναν πιλότο ο οποίος έχει στρέψει τα φώτα πάνω στο Hinwil και σε κάθε αγώνα η ιστορική ομάδα μπορεί να μαζέψει βαθμούς και σε 1 ή 2 αγώνες να έχει περάσει και την STR.

  • Akis-F1 FAN

    Επεισοδιακός αγώνας !! Νίκη για τον Μαξ που ήταν πολύ καλός και έκανε σωστή διαχείριση. Φερράρι πολύ καλή διαχείριση στα ελαστικά αν και θα μπορούσαν και το 1-2 με λίγη τύχη και χωρίς μαϊμού ποινές. Κίμι δεύτερος συνεχόμενος αγώνας που είναι πολύ δυναμικός, Σεμπ έκανε καλή ανάκαμψη και ενα αρχιδ@το προσπερασμα στον Χαμ. Για την Μερκ η απόλυτη καταστροφή από εκεί που περίμεναν ένα εύκολο 1-2. Χαμ όταν δεν τρέχεις μόνο σου εισαι μια κινητή κλαψα. Ρίκι άτυχος αν και δεν μπορούσε να τα βάλει με τους πρωτοπόρους. Εξαιρετικό αποτέλεσμα και για τη Χαας με τις εγκαταλείψεις μπροστά. Διπλοί βαθμοί και για τη Sauber. Αλόνσο πολύ καλή ανάκαμψη από το pit lane.

    Υ.Γ. Ψιτ Μερκ…. Καρμα για τη παράγκα που έχετε στήσει.

    • Christos

      Συμφωνώ με αυτά που λές αλλά. Aυτη την καραμέλα με την “παράγκα” δεν μπορώ να την καταλάβω. Εγώ ξέρω πως άλλη ομάδα πληρώνουν αδρά, και της κάνουν χάρες γιατί την έχουν μεγάλη ανάγκη. Και σίγουρα δεν είναι η Mercedes αυτή. Sooo για ότι γίνεται εναντίων της Ferrari δεν φταίει η Mercedes.

    • Κούκος

      Μέχρι και ο Bernie τους έδωσε στεγνά, είχαν πληροφόρηση για τους νέους V6 πολύ πιο νωρίς από κάθε άλλη ομάδα. Από την άλλη 2000-2004 και η Ferrari δεν πήγαινε πίσω.

    • Christos

      Δεν αντιλέγω, αλλά έχουμε φθάσει το σημείο να σπάει κιβώτιο της Ferrari και να φταίει η Mercedes :P

    • an0nymouS

      έχεις μεγάλο point σ’αυτο που λες με την πληροφόρηση για τους κινητήρες.. απο τότε τώρα έκλεισε η ψαλίδα..

    • Βασιλης

      Οταν ο μποττας εμποδισε τον kimi στον monaco δεν πηρε ποινη….οταν ο vettel στον καναδα ηταν σε γρηγορη προσπαθεια αλλα εκοψε γιατι βρηκε κινηση παλι δεν πηρε κανενας ποινη…αλλα οταν ο vettel εμποδισε το sainz κατευθειαν ποινη…..επισης περσι στο baku δεν ειδα καμια ποινη στον bottas επειδη χτυπησε τον kimi…επισης δεν εχει ξανα γινει να φερει η pirelli ειδικα ελαστηκα που ΞΑΦΝΗΚΑ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ταιριαζουν στην αεροδυναμικη της merc και της βελτιωνουν την διαχειρηση σε αιτημα που ΜΟΝΟ η ιδια ζητησε….εχεις δικιο δεν υπαρχει παραγκα

    • Mitsos Ribopaido

      AΠΕΙΡΑ ΛΑΙΚ

    • Christos

      Bill…όσο υπάρχει το χρηματικό δώρο στην Ferrari και βγάζει πιο πολλά από τους πρωταθλητές. Δεν πιστεύω πως υπάρχει παράγκα.

      Αυτά που αναφέρεις, υπήρχαν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν. $$$$

    • Βασιλης

      Θα σου δωσω ενα παραδειγμα…απο το 2014 και μετα η rbr ειχε κανει παρα πολλα παραπονα για τους κανονισμους για τους κινητηρες για τα ελαστηκα για ολα…ποτε ομως δεν εγινε καποια αλλαγη επειδη απλα το ειπε η rbr….η φερραρι το 2017 εφερε ενα διαφορετικο πατωμα..περασε τα crash test το οποιο σημαινει οτι η fia το βρηκε νομιμο…ελα που η merc εκανε παραπονα και ξαφνηκα απαγορευτικε….η merc στην hybrid era της f1 εχει βοηθηθει οσο καμια αλλη….αυτο που λες για την φερραρι ειναι λογικο οποια ομαδα ηταν η ιστορικοτερη του αθληματος θα επερνε τα περισσοτερα λεφτα…απλα αυτο που εγω εκτιμω ειναι οτι η φερραρι δεν καθεται να διαμαρτυρηθει για τις αντιπαλες ομαδες επειδη εφεραν κατι καινουργιο….προσπαθει να τους νικησει με οτι και αν εχουν….ειτε ειναι ανωτερο μοτερ το οποιο καιει λαδι(2017)ειτε εχουν παρανομη εμπρος αναρτυση(2016)ειτε οταν ξεπερασαν τις πιεσεις στα ελαστηκα(2015)

    • georgekaras

      Σε διορθωνω τα ποτα αλλαξαν με το ετσι θελω τον κορμο των ελαστικων αν δεν κανω λαθος σε κεβλαρ στο μαγευτικο γραν πρι που ειχαν 3-4 κλαταρισματα η πιρελι το ετος 2012.Μετα πηγαμε βρετανια και ο Αλονσο εφαγε μια ωραια 20αρα στο κεφαλι ενω τους ειχαμε φτασει με τις παλιες γομες ελαστικων

    • Βασιλης

      Αυτο δεν ηταν μονο απαιτηση της rbr αλλα και της Merc η οποια στην πρωτη της τετραετια ειχε τρομερα θεμματα με την υπερθερμανση των ελαστηκων…στην βρετανια εγινε το περιστατικο που σε 4 μονοθεσια εσκασε το ελαστηκο με το ετσι θελω

    • georgekaras

      και μετα ειχαμε διασυρμο το 2013 ηταν εκανα λαθος αφου το θυμαμαι ειχα παει τριημερακι και στο ξενοδοχειο στην τηλεοραση σπαγαν σαν καποτες

    • Βασιλης

      Γενικα η pirelli τοτε ηταν με το ενα ποδι στην εξοδο….τελικα για κακη μας τυχη ειναι ακομα εδω

    • kostas

      Το 2013 εννοεις μαλλον που καναν μυστικες δοκιμες με την Μερκ, εκει που παλευε ο Αλονσο για πρωταθλημα με τα νεα ελαστικα δεν σταυρωσε ουτε νικη!

    • georgekaras

      Κατι ειχε γινει και το 2012 π λιωναν τ φετελ τα λαστιχα και ειχε 4 πιτ στοπ αν βρω στο ιντερνετ θα στο βαλω να το σχολιασουμε

    • georgekaras

      Το 13 εγιναν αυτα ειχαν κεβλαρ το 12 και το 13 μεχρι τον Ιουλη δεν ειχαν .Και μετα παλι πηγαν σε κεβλαρ.Ηρθε και ο Γκροζαν στο Σπα και μας αλαξε τα φωτα και τα χασαμε ολα.Το 12 πρεπει να ηταν μια απαγορευση μονο για εναν αγωνα που στελναν τα καυσαερια στους διαχυτες και χασαν οι ρεντ μπουλ στην βρετανια και μετα εγινε νομιμο μονο για τους αγωνες .Φαντασου σκανδαλα επι σκανδαλων αλλαζαν κανονες οποτε συνεφερε

    • Akis-F1 FAN

      Την Φερράρι την προσέχουν να μην φύγει γιατί αν την κάνει θα πεθάνει το σπορ. Στα αγωνιστικά όμως το τρέχει η Μερκ το μαγαζακι. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά τα λέγαμε χθες δεν χρειάζεται να τα ξαναλεμε.

    • Christos

      Την Ferrari πάντα θα την προσέχουν και πάντα θα κάνουν τα στραβά μάτια, την έχουν μεγάλη ανάγκη. Χωρίς Ferrari έκλεισε το μαγαζί που λες πως τρέχει η Mercedes. Η Mercedes αντίθετα δεν. Τόσα χρόνια έχουμε δει τόσες χάρες στην RedBull-Ferrari-Μercedes, που η στοχοποίηση της Mercedes συγκεκριμένα δεν μου φαίνεται λογική. Ρόδα είναι και γυρίζει δεν λένε; Αν σε λίγο καιρό βλέπουμε διαφορετικά την ρόδα, θέλω άπαντες να παραδεχθούν πόσο άθλια είναι χτισμένα η F1

    • Akis-F1 FAN

      Εσύ όμως φίλε μιλάς υποθετικά και αν γυρίσει ο τροχος κτλ κτλ. Εγώ μιλάω για 4-5 περιστατικά που είναι ξεκάθαρα και έχουν δείξει ότι όσον αφορά τις ποινές η FIA ευνοεί ολοφάνερα τη Μερκ. Τόσο απλό είναι.

    • Christos

      Μα το να μιλήσω συγκεκριμένα για τα πιο πρόσφατα περιστατικά είναι σαν να ξεχνώ τις πουστιές που έχουν παιχτεί τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό που θέλω να πω, ως σχετικά κάπως ουδέτερος προς τις ομάδες είναι, πως η κάθε μεριά τα λέει όπως επιθυμεί και ξεχνά τα ράμματα της δίκης της γούνας.

    • Akis-F1 FAN

      Ετσι είναι αλλά δες το και αλλιως…. όταν υπήρχε παράγκα της Φερράρι κραζανε οι αλλοι, τώρα που υπάρχει παράγκα της Μερκ κράζουμε εμεις.

    • Christos

      Στα λόγια μου έρχεσαι. Ας ελπίσουμε σε πλήρη ισότητα στο μέλλον (ξέρω δεν υπάρχει περίπτωση).

    • asd

      όταν φέρνεις λάστιχα κομμένα στα μέτρα σου, πλήρη απουσία ποινών στους οδηγούς σου, μυστικές δοκιμές παλια, αλλαγη κανονισμών στην μέση τη χρονια τη στιγμή που σε βολεύει (βλεπε πέρυσι με ποσότητα λαδιού), ε ναι μιλαμε για παράγκα σε όλα πλην των χρημάτων. γιατι αμα τα πειράξουν η Ferrari θα φύγει και τότε το άθλημα ΤΕΛΟΣ.. Και επίσης ο ΜΑΧ 2 δευτερα ποινη για τον ραικόνεν τα ήθελε σιγουρα, αλλα φυσικά και δεν τα πήρε!

  • Ba’adur Subutai

    Ο Τοτο είναι πιστεύω η πιο απεχθης φάτσα στη Φόρμουλα 1. Τον έψαχνε ο σκηνοθέτης μετά τις εγκαταλειψεις να απαθανατίσει τη λέζα, αλλά πήγε και κρύφτηκε η χαμουρα.

    • Βασιλης

      Δωσε μας ενα σχολιο για τον κιμι

    • Ba’adur Subutai

      Αν εγκατέλειπε και ο Φερστάπεν θα κατόρθωνε να χάσει από τον Αλονσο.

    • Christos

      Ενας αυτός και ένας ο Boullier..

    • Ba’adur Subutai

      Ο Μπουλόφατσας δεν έχει τις επιτυχίες να κάνουν αντιδιαστολή, είναι μόνο κακομοιριά. Αλλά δεν νιώθει το παχύδερμο, αρκεί να το παίζει αυτός νταιρεκτορας.

    • asd

      και το χειρότερο, καρπώνεται δουλειά άλλων (Βrawn και Schumacher) οι οποίοι έστησαν όλοι την ομάδα και τους μηχανισμούς της από το μηδέν

    • Christos

      Θα μάθουμε ποτέ πραγματικά τον λόγο που έφυγε ο Brawn? Γιατί ακούγονται πολλά.

    • asd

      η Mercedes άμα εξαιρέσεις την υπεροψία των Γερμανών και το ψωνιστικό στυλ του κλαρινογαμπρού δείχνει σημαδια της Ferrari του Brawn. το γιατι έφυγε δε θα το μαθουμε ποτέ. Αλλα η Mercedes της hybrid εποχής είναι ομάδα με υπογραφή Ross Brawn.

    • Nerazzuro21
    • Mitsos Ribopaido

      ΠΟΣΑ ΛΑΙΚ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΡΕ ΦΙΛΕ!! ΠΕΣ ΤΑ ΓΜτ

    • georgekaras

      αυτος βαζει τα φραγκα ειναι ο μεγαλομετοχος μαζι τον ηλικιωμενο HUNT

  • ΜcLarenSenna

    Τρομερός αγώνας. Κατ’ εμέ μακράν ο καλύτερος για φέτος. Knock out και οι 2 Merc με το πρωτάθλημα να ξαναπέρνει φωτιά. Ώριμη οδήγηση από τον Max (αν και ήθελα παρά πολύ νίκη του Kimi), με τις 2 Ferrari να τον πλαισιώνουν στο βάθρο. Άσχημα αγωνιστικά γενέθλια για τον Riccardo, γερές οι ρέπλικα της Ferrari, με τις Force India και τις Sauber να κλείνουν την δεκάδα. Όσο για την McLaren, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά της είναι και μεγαλύτερό της ατού. Ο νοών νοείτω.

    • Το “πρόβλημά” σας, το οποίο είναι ταυτόχρονα και το μεγάλο ατού σας στην αρχή του αγώνα είχε πάλι πολύ μίρλα και γκρίνια, αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει μέχρι και την όγδοη θέση.
      Την άποψή μου για τον Ισπανό την έχω πει και δεν πρόκειται να την αλλάξω, ότι ενώ έχει μεγάλο ταλέντο στην οδήγηση, το “ΕΓΩ” του είναι ακόμα μεγαλύτερο και του καταστρέφει την ίδια του την ιδιοσυγκρασία, αλλά και γενικότερα την εικόνα του!!!!!!

    • ΜcLarenSenna

      Συμφωνώ Gestione. Από όλους τους οδηγούς του grid, το οδηγικό στιλ του Ισπανού καθώς και η μαχητικότητά του, είναι τα αγαπημένα μου. Γενικότερα, για περί εγωισμού όταν συνοδεύεται με ειλικρίνεια δεν με πειράζει καθόλου. Αλλά για τον Alonso, μεγάλος πολιτικάντης αδερφέ μου με την McLaren να την πληρώνει εις διπλούν (2007/ρήξη με Honda).

    • ελεω των 3 εγκαταλειψεων εφτασε 8ος….απο ”τυχη” και οχι απο δυναμικοτητα !!!

    • asd

      Το πρόβλημα της ΜcLaren δεν ήταν η Ηonda άλλα η ίδια η McLaren. Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα στην οργάνωση και την στελέχωσή της . έχει μείνει πολυ πίσω. δεν είναι δυνατόν να μην μπορούν να βρουν το πρόβλημα στην αεροδυναμική. προφανώς οι Γερμανοί φεύγοντας δεν πήραν μόνο τους κινητήρες μαζί τους, αλλα και τεχνογνωσία

    • Κούκος

      Δυστυχώς έχεις δίκιο.

    • ΜcLarenSenna

      Φίλε asd, συμφωνώ πως η McLaren σίγουρα δεν είναι η ομάδα που κάποτε ήταν. Όσον αφορά την διοίκηση συμφωνώ μαζί σου αλλά για τους Γερμανούς όχι. Για μένα, τα μεγαλύτερα πλήγματα για την Macca τα τελευταία χρόνια είναι η φυγή του Newey, η καταστροφική χρόνια του 2013, η έξοδος του Ron Dennis και το διαζύγιο με την Honda.

    • ΜcLarenSenna

      Φίλε asd, συμφωνώ πως η McLaren σίγουρα δεν είναι η ομάδα που κάποτε ήταν. Όσον αφορά την διοίκηση συμφωνώ μαζί σου αλλά για τους Γερμανούς όχι. Για μένα, τα μεγαλύτερα πλήγματα για την Macca τα τελευταία χρόνια είναι η φυγή του Newey, η καταστροφική χρόνια του 2013, η έξοδος του Ron Dennis και το διαζύγιο με την Honda.

  • Μεγαλη απογοητευση για τους γερμσνους πρωτα παει ο τσιπρας κ τους περνει τα λεφτα κ τους μεταναστες μετα γινονται ρομπα στο μουντιαλ κ τωρα αυτο .. Ακομα κ ο φεττελ ηρθε τριτος .. Αρχιζω κ ανυσηχω για την τυχη αυτου του εθνους

  • Maleas George

    Δεν τον είδα τον αγώνα και έχασα απ’ ό,τι κατάλαβα… Αλλά έβλεπα λίγο live stream στην παραλία :Ρ Δεν είδα να ανφέρει κανείς την π@@στιά του Max στον Kimi στον 1ο γύρο, θα είχαμε άλλον αγώνα αν δεν γινόταν αυτό. Αλλά μετά έκανε καλή διαχείριση. Ο Kimi μπορούσε τη νίκη αλλά έκανε καλό αγώνα απ’ αυτά που είδα. Ο Vettel καλό damage limitation. Άτυχες οι Merc αλλά καιρός ήταν!! Μόνο τον Bottas λυπάμαι, πραγματικά φέτος έχει ατυχίες τύπου Kimi απ’ τα παλιά. Για να δούμε πώς θα κλείσει το 1ο triple-header στην ιστορία της F1 την άλλη βδομάδα.

    • georgekaras

      αγωνιστικο για τον Μαξ ηταν και για τον Φεττελ black flag και αποβολη και επιστροφη 1 τιτλου πισω

    • kostas

      Ο μποτας αν συνεχισει ετσι με τις ατυχιες θα γινει ο νεος Κιμι!

    • Κούκος

      Παρόλο που δεν το πάω το σκατοκακομαθημένο ολλανδόπαιδο, δεν θεωρώ ότι έπρεπε να πάρει ποινή για το συγκεκριμένο συμβάν. Ήταν καθαρά αγωνιστικό δεν έγινε σε καμία περίπτωση εκ προθέσεως, να σου το θέσω αλλιώς. Αν σε εκείνο το μονοθέσιο ήταν ο Ρικαρντο δε θα το συζητούσαμε.
      Ο Κίμαρος έκανε 2 λαθάκια στα 2 πρώτα φρεναρίσματα κι αυτά του κόστισαν την νίκη. Θεωρώ πως το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο.

    • Maleas George

      Συμφωνώ, δεν είπα να πάρει ποινή, αλλά και πάλι πέρασε με επαφή… Δεν μπορεί να περάσει καθαρά? Πήγε και χώθηκε πάλι σε στροφή όπου δεν υπήρχε χώρος…

    • Akis-F1 FAN

      Για ποινή όντως δεν ήταν αλλά νομίζω σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν πίσω τη θέση. Γιατί ακόμα και καταλάθος που τον ακούμπησε αυτό του χάλασε τη γραμμή και τον πέρασε έτσι.

    • Nerazzuro21

      Δεν λες πάλι καλά που τις ατυχίες τις έχει ο Bottas γιατί θα ακούγαμε πάλι θεωρίες συνομωσίας ότι η Merc σαμποτάρει τον Hamilton λόγω του νέου συμβολαίου, όπως το 2014;

  • Είχε τελικά , πολύ ”σασπένς” ο αγώνας.
    Και κει που θα ‘κλεινα την TV…..άρχισαν από νωρίς τα όργανα.
    Εμένα πάντως , μου άρεσε ο τελευταίος που βγήκε 8ος…αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα…

  • Mika83

    Νίκησε η Red Bull με κινητήρα Renault. Τι έχεις να πεις McLaren? Ποσό ξεφτίλα πια στην δεύτερη πιο ιστορική ομάδα;

  • an0nymouS

    μας δείχνουν τα έντονα πανηγύρια του τοτο στο προσπέρασμα του μπότας πάνω στον κίμι.. πόσο το χάρηκα ρε στο τέλος όμως, ΜΑ ΠΟΣΟ!!!!

    Ακόμα περιμένω την ποινή στον Φερστάπεν.. ούτε εξέτασαν το γεγονός που χτύπησε τον κίμι και τον πέρασε και δεν του έδωσε πίσω την θέση.. αν το είχε κάνει αυτό ο φέτελ με την μια θα του έριχναν καμπάνα.. στον μικρό χαϊδεύουμε αυτιά απ ότι φαίνεται.

    α.. και όσο για τον αγώνα, είχα χρόνια να δω τέτοιον αγώνα!!!! τα είδαμε όλα σήμερα!!!!!!!

  • LJ

    O Van τρέχει με ισάξιο μονοθέσιο με τον Alo? Αν ναι καλύτερα να παρατηθεί.

    • Κούκος

      Φυσικά και όχι!! Είναι το πιο no2 μέσα στο φετινό grid. Τρέχει με αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε μόνο για τον αλονσο.
      Σίγουρα δεν είναι της κλάσης του Ισπανού αλλά δεν του έχουν δοθεί ίσες ευκαιρίες.

    • Nerazzuro21

      Δεν ξέρω για τους άλλους αγώνες αλλά χτες ο Van είχε σίγουρα διαφορετική εμπρός πτέρυγα από τον Alonso. Μετά τον αγώνα, ο Alonso παραδέχτηκε ότι έτρεχε με την περσινή εμπρός πτέρυγα.

    • LJ

      Αυτο ειναι καλο η κακό όσο αφορά την απόδοση;

      Και γτ έτρεχε με την περσινή; Απο πλευράς απόδοσης η γτ έσπασαν όλες τις άλλες;

    • Nerazzuro21

      Καλή ερώτηση. Μακάρι να είχα μία απάντηση σε αυτό. Επισήμως, έτρεχε με την περσινή γιατί δεν έσπασαν όλες τις φετινές που είχαν φέρει. Αν βέβαια η φετινή εμπρός πτέρυγα κάνει την εμφάνισή της και στο Silverstone τότε, όπως καταλαβαίνεις, η κουβέντα πάει αλλού.

    • LJ

      Διαβάζω ότι πέρα απο την περσινή μπροστά πτέρυγα είχε και την καινουρια MGU-K.

  • αυτο με τα λαστικα παντος δεν το καταλαβαινω .. λετε ολοι οτι βοηθαει η πιρελλι την μερκ αλλα περυσι τι ελαστικα ειχαν ;;; φετος εβαλαν ελαστικαν με ποιο παχια γομα για να εχουν πλεονεκτημα αυτα τα σασι που εχουν μεγαλυτερες καθετες δυναμης αρα καλυτερα κρατηματα στις στροφες αλλα μικροτερη τελικη … το λεω αυτο γιατι οι ρεντ μπουλ που τους βαζει συνηθως με διαφορετικο στισιμο μαλλον αυτο εγινε και χθες και ειδαμε μεγαλη φθορα στον ρικι που μαλλον ειχε επιλεξει μικροτερη καθετη δυναμη απο τον μαχ … η φερραρι ειναι δεδομενη και η μερκ το ιδιο … μαλλον η πιρελη δεν φανταζοταν οτι θα διμιουργηθει αυτο το προβλημα με την παχια γομα και βλεποντας οτι εχει καταστρεψει την μερκ φροντιζει να αλλαζει τα ελαστικα … λογικα δεν θα επρεπε να υπερθερμενονται τα ελαστικα ετσι και ειναι κατι που δεν φταει η μερκ ουτε κανει κατι λαθος απλος ειναι προβλημα των ελαστικων … αρα αθελα τις η πιρελη ενω ηθελε να δωσει λιγο παχος ακομα για να μην φθηρουν τα ελαστικα γρηγορα ομαδες σαν την φερραρι και ρεντ μπουλ τα εκανε θαλασσα … ισως γιαυτο και δεν εβαλαν μεσα τον χαμ γιατι ηξεραν οτι με τα κιτρινα αν εμπαινε νωρις θα χρειαζοταν αλλο ενα πιτ στοπ οποτε ειπαν να πανε λιγο ποιο μακρια αλλα αρχισε να αγχοντεαι ο χαμ να γκρινιαζει να τους ζαλιζει τον ερωτα και τον εβαλαν μεσα και μετα βεβαια εγινε οτι εγινε …μπορει να κανω και λαθος βεβαια

  • thymios tsilimparis

    Είχαμε καιρό να δούμε τέτοιο αγώνα.

    Επειδή ειπώθηκαν πολλά καισωστά πράγματα, θα σταθώ σε πολύ λίγα σημεια

    1. Η Μερκ παραδοσιακά αρνείται να παραδεχτεί εγκατάλειψη από κινητήρα. Είναι σαν να μην το έχει πάθει ποτέ, με εξαίρεση την εγκατάλειψη του Λούη που χάρισε τον τίτλο στον Ροζμπεργκ. Παρόλα αυτά οι χθεσινές εγκαταλείψεις θεωρώ εξαιρετικά δύκοσλο να σχετίζονται με την πρόσφατη αναβάθμιση των μοτερ. Άρα στο Σιλβερστοουν ας μην περιμένουμε θαύματα εμείς οι Τιφόζι….
    2. Διπλός τερματισμός στους βαθμούς για την περσινή ουραγό Σαουμπερ. Πέφτει χρήμα στην ομάδα, που την κόβω περισσότερο για μόνιμο εργαστήριο δοκιμών της Σκουντερία.

    3. Η Φερράρι θα μπορούσε και καλύτερα. Μια νίκη του Φεττελ θα ήταν ιδανική. Σέβομαι το γεγονός οτι δεν άλλαξε θέσεις με τον Κιμι, αλλά από την άλλη εύχομαι αυτοί οι 3 βαθμοι να μην στοιχίσουν στον Φεττελ στο τέλος
    4. Η τριάδα έχει μονοθέσια πραγματικά πολύ κοντά. Ανάλογα πίστας, ελαστικών και έκβασης αγώνα, θα βλέπουμε άλλο μονοθέσιο με πλεονέκτημα.

    Τώρα Σιλβερστοουν. Εκεί θα δούμε 2 ασημί, μετά 2 πολύχρωμα και μετά 2 κόκκινα. Εκτός αν δούμε καμιά αναγκαστική αλλαγή κινητήρα και πέσουν τίποτα ποινές θέσεων….ή μια βροχή!

  • Red Flag

    H Merc δανείστηκε τον υπευθυνο στρατηγικής της Ferrari για ενα grand prix και ιδού τα αποτελέσματα! :p Και λίγα τους ειπε o Lewis. Θα έπεσε γερό χώσιμο μετα τον αγώνα. Ειδικά στο σημείο που του ειπαν οτι πρεπει να κερδίσεις 8sec επεσα κατω απο τα γελια. Κρίμα και για τον Μπότας. Δεν τον θέλει..
    Ο Kimi αν δεν εκανε καναδυο λαθη θα ήταν ο καλύτερος. Αλλο ενα βάθρο. Και κάποια στόματα επιμένουν να μην κλείνουν! Seb… μαζευονται πολλές πατάτες και να σε δω πως θα σηκωσεις το τσουβάλι μετα. Ξύπνα.

    Μπράβο στην Haas. To είχαν αναγκη.

    Για το fan club toy Lecrerc που γραφόμαστε;;;; TOP

    Και τέλος.. σε σχέση με τις γεμάτες κερκίδες από τους Ολλανδους fans του σκατόπαιδου που παραλίγο να βγάλει εκτός τον Kimi… με μέτρο το χόρτο ρε παιδιά.

    • an0nymouS

      εν το μεταξύ ο φερστάπεν απο διάφορε συγκυρίες και το ότι χτύπησε και πέρασε τον κίμι κέρδισε.. και όλοι μιλάνε λες και έκανε κάνα σούπερ ντούπερ αγώνα..

      ο κίμι και ο φέτελ ναι έκανα ωραίο αγώνα και με καθαρός και @ρχιδ@τες προσπεράσεις.. ο άλλος μόνο να κοπανάει ξέρει.. ταχύτητα έχει μυαλό δεν έχει καθόλου όμως.

  • Chris