Ηλεκτρική αυτονομία 450 χλμ. το Kia Niro EV στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Με το λανσάρισμα του Niro EV να έχει ξεκινήσει στην Κορέα, η Kia ανακοίνωσε σήμερα τις λεπτομέρειες του ηλεκτρικού της μοντέλου για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το ντεμπούτο του θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού, τον ερχόμενο Οκτώβριο, για να μπει στις εκθέσεις της κορεάτικης εταιρίας από τα τέλη του τρέχοντος έτους.

Οι αποκλειστικές πληροφορίες του Autoblog.gr λένε πως η εισαγωγή του στην ελληνική αγορά είναι σχεδόν βέβαιη για τις αρχές του 2019, με τιμές αντίστοιχες του ανταγωνιστικού Nissan Leaf, παρά τον SUV χαρακτήρα του και την μεγαλύτερη αυτονομία.

Το Niro EV ολοκληρώνει την γκάμα του μοντέλου, καθώς συμπληρώνει την υβριδική και plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου, που κυκλοφορούν ήδη. Από το 2016 που η Kia έχει πουλήσει πάνω από 200.000 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 65.000 στην Ευρώπη. Για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου η Kia έχει ήδη δεχτεί 5.000 προπαραγγελίες, αποκλειστικά στην αγορά της Ν.Κορέας.

Ξεκινώντας από τις αισθητικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα, το Niro EV διαθέτει μια κλειστή μάσκα, η οποία ενσωματώνει την υποδοχή για την φόρτιση των μπαταριών. Ακόμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με νέες εισαγωγές αέρα και χαμηλά υπάρχουν τα LED φώτα ημέρας σχήματος “βέλους”. Πατάει σε 17άρες ζάντες, με ελαστικά χαμηλής τριβής, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.375 χλστ., το πλάτος του τα 1.805 χλστ., το ύψος του τα 1.560 χλστ., και το μεταξόνιο τα 2.700 χλστ.

Η Kia ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με τον ηλεκτροκινητήρα να έχει απόδοση 150 kW (204 ίππων) και ροπή 395 Nm. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 7,8 δευτ, όταν η plug-in hybrid έκδοση του Niro ολοκληρώνει την ίδια δοκιμασία σε 10,5 δευτ. Ακόμα, το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο χωρητικότητες μπαταριών, μια 39,2 kWh που χαρίζει στο Niro EV ηλεκτρική αυτονομία 300 χλμ., και μια 64 kWh με αυτονομία 450 χλμ.

Η μπαταρία είναι λιθίου πολυμερών και είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών και με ταχυφορτιστή 100 kW, το 80% της μεγάλης μπαταρίας χρειάζεται 54 λεπτά για να φορτίσει.

Η Kia υπόσχεται πως έως το 2025 θα προσφέρει στην αγορά 16 ηλεκτροκίνητα μοντέλα όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε 5 υβριδικά, 5 plug-in υβριδικά, 1 κυψελών υδρογόνου και 5 αμιγώς ηλεκτρικά.Έως το 2030 σχεδιάζει να προσφέρει στην αγορά μια νέα γενιά συνδεδεμένων αυτοκινήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr