Οι Νορβηγοί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα μοντέλα της Tesla. Σε συνδυασμό με τις κρατικές φοροελαφρύνσεις, οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Tesla έχουν αυξηθεί κατά 70% τα τελευταία χρόνια, αλλά η εταιρία έχει αυξήσει κατά 33% τους υπαλλήλους της στα σημεία επισκευής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται υπερβολικά μεγάλη χρόνοι επισκευής.

Παραδείγματος χάρη, κάποιος τράκαρε το Model S του τον περασμένο Φεβρουάριο. Το αυτοκίνητο χρειαζόταν αλλαγή προφυλακτήρα και φτερού, μια επισκευή που απαιτεί περίπου 1-2 εβδομάδες, αλλά πέντε μήνες μετά, το αυτοκίνητο ακόμη δεν έχει επισκευαστεί. Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης, σύμφωνα με το Bloomberg,σκέφτεται να πουλήσει το Model S του, μόλις 2 χρόνια αφού το αγόρασε.

Στη Νορβηγία η Tesla είναι η εταιρία με την χαμηλότερη βαθμολογία στη ποιότητα των aftersales υπηρεσιών που προσφέρει, ενώ είναι η τέταρτη χειρότερη αυτοκινητοβιομηχανία σε όλους τους τομείς.