Στην τελευταία στάση πριν την καλοκαιρινή διακοπή βρίσκεται η Formula 1, στο Hungaroring της Ουγγαρίας, και ο Daniel Ricciardo ξεκίνησε με το δεξί το αγωνιστικό 3ήμερο. Η Red Bull δείχνει πολύ δυνατή στην ουγγρική πίστα, με τον Αυστραλό να μην φορά καθόλου την ultrasoft γόμα, εν αντιθέσει με τον δεύτερο Sebastian Vettel.

Ούτε ο Max Verstappen χρησιμοποίησε την ταχύτερη από τις 3 διαθέσιμες γόμες, παίρνοντας την τρίτη θέση, ελάχιστα πίσω από τον Vettel. Στην τέταρτη θέση, ο Kimi Raikkonen, με τη Mercedes να είναι πίσω από τις δύο ομάδες, ωστόσο αξίζει να αναφερθεί πως ούτε η γερμανική ομάδα χρησιμοποίησε την ultrasoft γόμα.

Στην έβδομη θέση ο Romain Grosjean, με τον Nico Hulkenberg να είναι πίσω από τον Γάλλο. Την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι Carlos Sainz και Kevin Magnussen, με τους τέσσερις οδηγούς να δίνουν τη δική τους μάχη για τον τίτλο του «best of the rest».

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

1Αποτελέσματα

2Τα highlights

  • Fαν1ς

    Για το fp1 δεν θα σχολιάσω αφού τα χουμε ξαναπεί είναι νωρίς…. Το ενδιαφέρον που διάβασα όμως είναι πως Haas και Sauber έχουν την Τρίτη έκδοση κινητήρα της Ferrari (καινούργιο κινητήρα εσωτ.καυσης,τουρμπο και mgu-h) που λέγεται πως είναι ισχυρότερος κατά 40hp!!! Είναι κάποιος άλλος φίλος που γνωρίζει κάτι;

    • an0nymouS

      τι φάση ρε;; δεν το χει η ferrari στα μονοθέσια της και το έχουν οι άλλοι;

    • Fαν1ς

      Αδερφέ έτσι γίνεται… Πρώτα οι πελατειακές ομάδες βάζουν τον καινούργιο κινητήρα (στο Μονακό είχαν φορέσει τον δεύτερο ενώ η Ferrari στον Καναδά) και μετά οι Ιταλοί αφού τον τεσταρουν και σιγουρευτουν πως είναι όλα οκ….. Δλδ η Ferrari θα τον βάλει στο σπα η στην μοντσα

    • an0nymouS

      ε βασικά η Ferrari κοιτάει να μην αλλάζει πριν την ώρα τους για να μην τρώει ποινές.. απ την μια λογικό.

      Δηλαδή τώρα φίλε η haas και sauber έχουν δυνατότερο μοτέρ απο μας απ ότι κατάλαβα.. σωστά;

    • Fαν1ς

      Εγώ αυτό για τους 40 ίππους το διάβασα στον αγγλικό τύπο!!! Τώρα αν ισχύει δεν γνωρίζω … Να ξέρεις πάντως πως αν βάλουνε και τον τρίτο κινητήρα σε χρήση στο σπα δεν σημαίνει πως αυτός που έχουν τώρα δεν θα ξανά χρησιμοποιηθεί! Τα χιλιόμετρα για τον δεύτερο κινητήρα είναι πολύ λίγα ακόμα Γτ χρησιμοποιείται μόνο Σάββατα και Κυριακές εν αντιθέσει με τον πρώτο που έτρεχε και τις παρασκευές στα πρώτα 6 γκραν πρι… . Θα δείξει!

    • an0nymouS

      ναι το ξέρω αυτό.. το παλιο μοτερ το χρησιμοποιούμε τις παρασκευές στα fp..

      για να δούμε.. έχει φάση να μη τους φτάνουμε στις ευθείες.. :P xD

    • Fαν1ς

      Ναι.. . Αυτή την στιγμή haas και Sauber έχουν το δυνατότερο μοτέρ στο γκριντ…..

    • Fαν1ς

      Ναι.. . Αυτή την στιγμή haas και Sauber έχουν το δυνατότερο μοτέρ στο γκριντ…..

    • Mitsos Ribopaido

      35 diabasa. Θα τον φορεσει μοντσα η φερραρι. Θα γινει χαμος φιλεε!
      Υ.Γ 0.080 ο φετελ με μοτερ που εχει 3 log500 χλμ . Σκεψου αυριο

    • Dimitris Georgiou

      Δεν θα τον φορέσουμε στο Βέλγιο?
      Αν όντως είναι καπου στα 40 άλογα θα είμαστε σε δικό μας αγώνα στο Βέλγιο και μοντσα

    • Mitsos Ribopaido

      Καλη ερωτηση αλλα διαβαζα με τον χρηστο φοα μοντσα

    • Yiannis P

      Λογάριθμος 500?? :P

    • Akis-F1 FAN

      Είναι ενθαρρυντικά νέα, αν και το 40 άλογα μου φαίνεται αρκετά τραβηγμένο νούμερο…επίσης τον κινητήρα αυτόν θα τον βάλουμε στο Σπα κατά 99% το οποίο με ανησυχεί λίγο, γιατί είναι σχετικά νωρίς…μετά ή θα πρέπει να γυρίσουμε στον 2ο σε κάποια ΣΚ ή θα πάμε για ποινές.

    • an0nymouS

      το πολύ πολύ να πάμε και σε 4ο κινητήρα.. μια ποινή σε έναν αγώνα

    • Dimitris Georgiou

      Νομίζω δεν θα πάρουμε ποινή
      Μπορεί ο κιμι να πάρει αλλα ό σεμπ οχι