Τον Απρίλιο του 2017, η Toyota παρουσίασε το φορτηγό υδρογόνου της, για να ξεκινήσει τις δοκιμές του πριν περίπου 10 μήνες. Χθες, σε μια εκδήλωση της στο Βόρειο Μίτσιγκαν, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε μια εξελιγμένη έκδοση του φορτηγού, με κυριότερη αναβάθμιση να είναι η αύξηση της αυτονομίας του ανα γέμισμα, από τα 200 μίλια (320 χλμ.) στα 300 μίλια (483 χλμ.).

Το Project Portal “Alpha” έχει γράψει μέχρι σήμερα περίπου 16.000 χλμ. δοκιμών και μεταφορών φορτίων στα λιμάνια του Long Beach και του Λος Άντζελες. Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με δύο κυψέλες υδρογόνου, προερχόεμενες από το Mirai, και μια μπαταρία 12 kWh, με το σύνολο να αποδίδει συνολικά 679 άλογα και 1.794 Nm ροπής.

Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό, και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.

Να θυμίσω ότι η Toyota έχει ήδη κυκλοφορήσει το πρώτο λεωφορείο υδρογόνου, ενώ θέλει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου