Στις αρχές του χρόνου είδαμε ότι η επιτυχία του υδρογονοκίνητου Mirai ήταν κάτι που δεν περίμενε ούτε η ίδια η Toyota, καθώς το 2017 η ιαπωνική εταιρία κατάφερε να ξεπεράσει τις 3.000 πωλήσεις μόνο στην πολιτεία της Καλιφόρνια, αριθμός που αντιστοιχεί στο 80% όλων των υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων που πωλούνται στις Η.Π.Α.

Το νούμερο αυτό είναι ακόμα καλύτερο μέχρι το πρώτο μισό του 2018 η Toyota έχει παραδόσει συνολικά 3.687 Mirai. Αυτό δημιούργησε ένα πρόβλημα που ίσως δεν περίμενε κανείς, καθώς η έλλειψη υδρογόνου στην Καλιφόρνια προκαλεί προβλήματα με το ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου, ιδιαίτερα στην περιοχή του Λος Άντζελες.

Και αυτό δεν επηρεάζει μόνο τους ιδιοκτήτες των Mirai, αλλά και αυτούς των Honda Clarity FCV και Hyundai Tucson FCV. Και αυτό παρότι οι καθηγητές Χημείας στο σχολείο μας έλεγαν συχνά ότι το υδρογόνο είναι το πιο άφθονο στοιχείο.Γι ‘αυτό αναρωτιέται κανείς πώς θα μπορούσε να έχουμε τέτοια φαινόμενα ελλείψεων.

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, τουλάχιστον σε μερικούς από τους 33 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Καλιφόρνια, οι ιδιοκτήτες των FCVs μπορεί να εκπλαγούν από την έλλειψη υδρογόνου. Σε έναν σταθμό υπάρχει ένα μήνυμα με πληροφορίες από την Toyota, που λέει:

Σας συμβουλεύουμε: Υπάρχουν θέματα με την παράδοση υδρογόνου παντού. Μην ρισκάρετε, να ανεφοδιάζετε συχνά. Η τηλεφωνική γραμμή της Toyota λέει ότι οι αντιπρόσωποι γνωρίζουν, θα σας παρακαλέσουν για ενοικίαση αυτοκινήτου.